Rode Duivels - Pagina 131 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 129 130 131 132 133 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Rode Duivels
Gio schreef:
Talent wel maar resultaat nul en dat is al lang zo, en dan zijn er nog die er in geloven in die kwalificatie :crazy:

Ik geloof er ook nog in hoor, lijkt mij toch absoluut niet zo gek na amper 4 wedstrijden ?
Zeker als je de stand erbij neemt.
Vorig jaar waren we volgens velen ook kansloos volgens sommigen, en zie hoe kort we bij alles nog bij kwamen. De situatie van de RD is zelfs zo uitzichtloos nog niet.

14 Okt 2010, 18:09
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Bram schreef:
Miralas lijkt mij toch wel ver van de RD af te staan ondertussen, net als een Martens waar ik nooit in geloofd heb.
Dembele kan in Engeland terug progressie maken en zo een plaats bij de RD opeisen.
Het is in ieder geval bemoedigend dat een aantal spelers basisspelers geworden zijn bij ploegen in grote competities. Ik denk ook dat gasten gelijk nen Vertonghen, Legaer, Lukaku (Vossen ? ) binnenkort ook een gelijkaardige stap zullen gaan zetten.

De Sandy? :)

14 Okt 2010, 23:00
Nationale Ploeg

Bram schreef:
Het is in ieder geval bemoedigend dat een aantal spelers basisspelers geworden zijn bij ploegen in grote competities.

Ik vind dat dat ook zijn keerzijde van de medaille heeft, die spelers zijn bij hun clubs meestal omringt door betere spelers, dan bij de nationale ploeg. Daardoor worden fouten bij de nationale ploeg sneller afgestraft, dan bij hun eigen club, omdat daar eerder nog iemand anders hun fout kan rechtzetten. Ik denk dat het ook daaraan ligt dat bv. Van Buyten meer respect ervaart in de bundesliga dan bij de nationale ploeg. Ik denk eerlijk gezegd dat we met de huidige generatie verdedigers nooit meer een groot toernooi gaan bereiken. Die kunnen allemaal wel voetballen en technisch is dat vrij behoorlijk, maar ik mis daar echt stugheid en onoverzettelijkheid bij. Gelukkig kunnen we tijdelijk op het opportunisme van de 2 Genkies rekenen, want anders was het deze voorronde al over en uit.

15 Okt 2010, 0:03

Hmmm, ik durf te betwijfelen of een Vermaelen of een Kompany het zich kan permitteren om 2 keer een slechte match te spelen bij zijn club zonder op de bank te raken....

Vergelijk dat dan met Genk of Anderlecht, daar zijn Vossen en Lukaku sterkhouders die zelfs al zijn ze half geblesseerd nog opgesteld zullen worden.
Van Buyten is gewoon een verhaal apart, en ook in de BL regelmatig goed voor een catastrofale blunder.

15 Okt 2010, 0:13
forumlegende

Het rare is dat een Martens, die toch met AZ schitterde in ce Chamionsleague, nooit gebracht heeft wat een Vossen nu heeft gebracht op amper twee wedstrijden.

Die gast is meteen aanweig, scoort en laat scoren.

In mijn ogen een onverwacht en opmerkelijk feit.

15 Okt 2010, 10:49
forumlegende

Leeftijd: 45
en Drieske Mertens niet vergeten,die zal nog wel zijn kans krijgen

16 Okt 2010, 10:56

acrid schreef:

Dat is toch nog een vraagteken, ik zou hem wel graag eens bezig zien. Maar kunnen zeggen of hij dat niveau (al) aankan ?
Dit jaar heeft het met Utrecht nu Europees wat getoond, maar dat hebben er in België ook al verschillende gedaan, 't is niet dat UEFA-cup in de eerste rondes die nu gespeeld worden een verschrikkelijk hoog niveau gehaald wordt.

'k zou het hem in ieder geval wel hard gunnen (y)

16 Okt 2010, 13:12
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bram schreef:
acrid schreef:

Dat is toch nog een vraagteken, ik zou hem wel graag eens bezig zien. Maar kunnen zeggen of hij dat niveau (al) aankan ?
Dit jaar heeft het met Utrecht nu Europees wat getoond, maar dat hebben er in België ook al verschillende gedaan, 't is niet dat UEFA-cup in de eerste rondes die nu gespeeld worden een verschrikkelijk hoog niveau gehaald wordt.

als ge hem zag spelen tegen celtic glasgow(tis misschien niet helemaal meer wat het geweest is, maar tblijft een straffe ploeg ze), dan vond ik da wel nogal een hoog niveau ze :D

16 Okt 2010, 13:50
Freak

Bram schreef:
acrid schreef:

die bedenking over Mertens heb ik mij toch ook al gemaakt. Een goeie voetballer, maar wat kan hij op het hoogste niveau? Toch nog even afwachten volgens mij hoor.

16 Okt 2010, 14:02
forumlegende

Mja, Mertens moet het nog bewijzen, maar dat kan je van Lukaku ook zeggen. Als je die tegenwoordig bezig ziet, da's geen gewone terugval meer.

16 Okt 2010, 19:32
Freak

tympanum2 schreef:
Mja, Mertens moet het nog bewijzen, maar dat kan je van Lukaku ook zeggen. Als je die tegenwoordig bezig ziet, da's geen gewone terugval meer.

Lukaku is voor het ogenblik slechts een schim van de speler die hij vorig jaar was...

Ik heb soms een beetje een loemp gevoel bij Lukaku, vecht momenteel heel erg met de bal.

16 Okt 2010, 19:36
Nationale Ploeg

MAFFIOSI schreef:
Zolang die strandjannet van een Bailly in de goal blijft staan, gaan wij nog veel goalen slikken, dat is toch geen keeper die punten pakt !! Geef mij maar Proto of Mignolet, dat zijn mannen die de nul kunnen houden.

Ik moest even aan dit bericht denken, als ik het Sporza-verslag van Cercle - RSCA las.

CER-AND 76': Bij Anderlecht gaat het van kwaad naar erger. Proto komt ver uit zijn doel om een bal te ontzetten maar mistrapt zich daarbij compleet. Exemplarisch voor het niveau van Anderlecht vandaag.

Met een deftig alternatief voor Bailly wil ik er nog eens over nadenken, maar kom niet af met Proto of Stijnen hé, daar zakt mijn br...

17 Okt 2010, 22:19
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Gruunwit schreef:
MAFFIOSI schreef:
Zolang die strandjannet van een Bailly in de goal blijft staan, gaan wij nog veel goalen slikken, dat is toch geen keeper die punten pakt !! Geef mij maar Proto of Mignolet, dat zijn mannen die de nul kunnen houden.

Ik moest even aan dit bericht denken, als ik het Sporza-verslag van Cercle - RSCA las.

CER-AND 76': Bij Anderlecht gaat het van kwaad naar erger. Proto komt ver uit zijn doel om een bal te ontzetten maar mistrapt zich daarbij compleet. Exemplarisch voor het niveau van Anderlecht vandaag.

Met een deftig alternatief voor Bailly wil ik er nog eens over nadenken, maar kom niet af met Proto of Stijnen hé, daar zakt mijn br...

Ja, want Proto flatert elke week. Het is sinds vorig seizoen geleden dat Proto nog flaterde...

18 Okt 2010, 12:39
forumlegende

Proto zal niet veel flaters begaan, maar de présence is er toch ook niet.
Die heeft Stijnen ook niet, en Bailly ook niet. Allemaal redelijk goeie keepers hoor, maar geen toppers, daarvoor hebben ze allemaal te veel gebreken...

18 Okt 2010, 13:25
Scholier

Leeftijd: 41
geef mij tog maar proto ben nie zo voor hem maar hij is goed bezig bij anderlecht

18 Okt 2010, 17:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 129 130 131 132 133 242