|
|
| Pagina 132 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 130 131 132 133 134 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Champions League
Eigenlijk wel dikke klote dat Anderlecht in de CL zit, want zie ik dat nu juist dat ze maar één keer per CL-speeldag een wedstrijd uitzenden (toch niks op 2BE precies morgen)? Dat betekent dat we het elke keer met een match van Anderlecht moeten doen. Ik zou bijvoorbeeld veel liever naar Man City tegen Real Madrid zien vanavond. Soit, misschien kan het nog lachen worden als ze er daar enkele rond de oren krijgen.
|
| 18 Sep 2012, 20:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Zenit wordt aanzien als topfavoriet van de groep van Anderlecht.
Er zullen er misschien vanavond hun mening al moeten gaan herzien. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 18 Sep 2012, 21:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik denk dat ze Malaga wel wat onderschatten. Een ploeg die goed meedraait in de Liga in Spanje (begonnen met 10 op 12) zal wel zijn kwaliteiten hebben zeker.
Wat is er trouwens met Milan gebeurd zeg? Ok, Robinho, Pato en Montolivo die ontbreken, maar hoe weinig creativiteit zit daarin?! Dan hadden ze beter Seedorf nog een jaartje gehouden om daar de lijnen uit te zetten. |
| 18 Sep 2012, 21:32 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Davy schreef: het telraamke staat klaar? wat was dat zeg! anderlecht de evenknie op milan! ok, voetbal is een rare sport |
| 18 Sep 2012, 21:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Het ijzer smeden als het heet is doet Anderlecht nochtans niet. Hadden gewoon 0-1 moeten voorstaan met de rust.
|
| 18 Sep 2012, 21:36 |
|
|
Davy schreef: Davy schreef: het telraamke staat klaar? wat was dat zeg! anderlecht de evenknie op milan! ok, voetbal is een rare sport Mja, ik vraag me wel af aan wie het hangt. Geef dan maar een match van den Eendracht zeg, daar is veel meer aan te zien dan twee ploegen die noch willen noch kunnen. |
| 18 Sep 2012, 21:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Davy schreef: Davy schreef: het telraamke staat klaar? wat was dat zeg! anderlecht de evenknie op milan! ok, voetbal is een rare sport Mja, ik vraag me wel af aan wie het hangt. Geef dan maar een match van den Eendracht zeg, daar is veel meer aan te zien dan twee ploegen die noch willen noch kunnen. God ja, was wel te verwachten hoor als je ziet hoe Milan aan de competitie is begonnen... Moeten een totaal nieuwe ploeg bouwen want naast de namen die je daar gaf, zijn ook Nesta, Gatuso, Zambrotta, enz. er niet meer bij en is Ambrosini nog geblesseerd... Als je het dan moet hebben van een Mexes (hoe die aan 75 Europese matchen komt, is mij een raadsel want buiten gekke kapsels is die totaal overroepen), een halfgeblesseerde Prince Boateng en een Emanuelson die overal wordt uitgespeeld, dan weet je het wel. Ik snap dan wel weer niet waarom Klejstan en Kanu mogen meespelen bij Anderlecht - met een betere variant van die mannen, win je gewoon denk ik. Ook Bruno wist me maar matig te bekoren, soit ja als je een van opleiding diepe spits op de rechterflank zet... En anders moet je eens een 100% open kans krijgen die je dan zo verprutst à la Biglia... |
| 19 Sep 2012, 8:41 |
|
|
Eigenlijk zouden mannen als Boateng en Emanuelson bij een ploeg als AC Milan nooit verder mogen komen dan een rol als waterdrager, maar nu rekent men daar plots op om het verschil te maken. Ze moeten daar dan wel nog een nieuwe ploeg bouwen, maar met de namen die gisteren op het veld stonden, zullen ze nog lang mogen proberen om iets op te bouwen zenne.
|
| 19 Sep 2012, 9:16 |
|
|
forumlegende
Die Kanu is toch echt te zwak om als "10" bij Anderlecht het verschil te maken. Hij kan dat misschien nog in een thuismatch tegen Charleroi maar Europees? Een lachertje.
Die Bruno vond ik in tegenstelling tot DT wel echt goed spelen, vooral de eerst helft. Biglia mist daar een open doelkans...jongens toch op dit niveau moet die altijd binnen. Ze kunnen beginnen dromen van de tweede ronde |
| 19 Sep 2012, 10:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: Eigenlijk wel dikke klote dat Anderlecht in de CL zit, want zie ik dat nu juist dat ze maar één keer per CL-speeldag een wedstrijd uitzenden (toch niks op 2BE precies morgen)? Dat betekent dat we het elke keer met een match van Anderlecht moeten doen. Ik zou bijvoorbeeld veel liever naar Man City tegen Real Madrid zien vanavond. Soit, misschien kan het nog lachen worden als ze er daar enkele rond de oren krijgen. Ik word er gek van, alles zit bij Belgacom nu, vorig jaar had ik keuze ten over via telenet. Gelukkig was er nog bvb-ajax te zien. Vanavond op nos Manu-Galatasaray _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Sep 2012, 10:27 |
|
|
Mariner schreef: Bartos schreef: Eigenlijk wel dikke klote dat Anderlecht in de CL zit, want zie ik dat nu juist dat ze maar één keer per CL-speeldag een wedstrijd uitzenden (toch niks op 2BE precies morgen)? Dat betekent dat we het elke keer met een match van Anderlecht moeten doen. Ik zou bijvoorbeeld veel liever naar Man City tegen Real Madrid zien vanavond. Soit, misschien kan het nog lachen worden als ze er daar enkele rond de oren krijgen. Ik word er gek van, alles zit bij Belgacom nu, vorig jaar had ik keuze ten over via telenet. Gelukkig was er nog bvb-ajax te zien. Vanavond op nos Manu-Galatasaray Ik vind het toch ook wel spijtig. Die Hollanders gaan dan natuurlijk ook vooral kiezen voor ploegen waar Hollanders spelen (ze hebben gelijk natuurlijk, dat deden ze bij 2BE ook). Maar bijvoorbeeld Chelsea - Juventus vond ik toch een mooiere affiche vanavond. Maar dat wordt dus een hele CL (toch de groepsfase) kiezen tussen kijken naar Anderlecht of Ajax. Gelukkig zit Ajax wel in een veel mooiere poule en volgen daar nog matchen tegen Real Madrid en Man City. |
| 19 Sep 2012, 10:42 |
|
|
forumlegende
Een verdiend punt voor Anderlecht. Er zat meer in, maar met mannen als Kljestan en Kanu komt dat er niet uit. In de NOS-studio waren ze weer hun eigen hooghartige zelf na de wedstrijd van Ajax : 'Jaaa, Machester City, dat moet goed te doen zijn hoor...'
|
| 19 Sep 2012, 11:28 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: Ik denk dat ze Malaga wel wat onderschatten. Een ploeg die goed meedraait in de Liga in Spanje (begonnen met 10 op 12) zal wel zijn kwaliteiten hebben zeker. Wat is er trouwens met Milan gebeurd zeg? Ok, Robinho, Pato en Montolivo die ontbreken, maar hoe weinig creativiteit zit daarin?! Dan hadden ze beter Seedorf nog een jaartje gehouden om daar de lijnen uit te zetten. ge moet het niet eens meer denken ... heb samenvatting niet gezien maar 3-0 zegt toch ook al wat! |
| 19 Sep 2012, 11:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
tympanum2 schreef: Een verdiend punt voor Anderlecht. Er zat meer in, maar met mannen als Kljestan en Kanu komt dat er niet uit. In de NOS-studio waren ze weer hun eigen hooghartige zelf na de wedstrijd van Ajax : 'Jaaa, Machester City, dat moet goed te doen zijn hoor...' Volgens Van Halst is Ajax al gewonnen tegen City ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Sep 2012, 12:01 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Een vraagje uit onwetendheid: die Van Halst is dat een ex-voetballer?
|
| 19 Sep 2012, 12:46 |
|
| Pagina 132 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 130 131 132 133 134 … 161 Volgende |