|
|
| Pagina 139 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 137 138 139 140 141 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
den betj schreef: witzwet schreef: ben gaan kijken. Had me opgemaakt voor een namiddagje 'met de dendersmoelen lachen'...maar, ze hebben goed gespeeld. toegegeven. Alleen stonden er meer 'ik-kom-maar-eens-kijken-omdat-het-tegen-anderlecht-is'mensen dan echte supporters. Die 'ik-kom-maar-eens-kijken-omdat-het-tegen-anderlecht-is'mensen.Dat waren allemaal succes supporters die vroeger in Aalst stonden als jullie nog een eerste klasser waren.Vandaar de weemoed naar jullie"grote aanhang".Ook jullie burgemeester was vandaag een aandachtig toeschouwer,ne mens gaat al graag eens naar een deftige ploeg kijken eh!al moet men daarvoor zijn eigen stad voorbij rijden. Wel zou ik u smoel eens willen zien hebben na het affluiten van de wedstrijd.Kwijl in alle rust verder,en zever hier nog een bericht of 1000 bij elkaar. O ja, trek gerust rood Beheerder dit was een éénmalig bezoekje aan deze kleutertuin! bedankt!! Stomme kloot, 1malig en toch al 4 keer gepost. Goe bezig. |
| 19 Aug 2007, 13:10 |
|
|
Vaste Waarde
den betj schreef: witzwet schreef: ben gaan kijken. Had me opgemaakt voor een namiddagje 'met de dendersmoelen lachen'...maar, ze hebben goed gespeeld. toegegeven. Alleen stonden er meer 'ik-kom-maar-eens-kijken-omdat-het-tegen-anderlecht-is'mensen dan echte supporters. Die 'ik-kom-maar-eens-kijken-omdat-het-tegen-anderlecht-is'mensen.Dat waren allemaal succes supporters die vroeger in Aalst stonden als jullie nog een eerste klasser waren.Vandaar de weemoed naar jullie"grote aanhang".Ook jullie burgemeester was vandaag een aandachtig toeschouwer,ne mens gaat al graag eens naar een deftige ploeg kijken eh!al moet men daarvoor zijn eigen stad voorbij rijden. Wel zou ik u smoel eens willen zien hebben na het affluiten van de wedstrijd.Kwijl in alle rust verder,en zever hier nog een bericht of 1000 bij elkaar. O ja, trek gerust rood Beheerder dit was een éénmalig bezoekje aan deze kleutertuin! bedankt!! ![]() Laatst gewijzigd door Stef DV op 19 Aug 2007, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Aug 2007, 13:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
ik ben van denderleeuw, en ben ni gaan kijken, maar ik kan wel zeggen als anderlecht een goal maakte da het veel luider klonk tot bij mij thuis dan dender een goal maakt en da zegt mss wel genoeg. trouwens kijk op de beelden van 11, achter de goal bij de dendersupporters steken massa mensen hun armen de lucht in bij de goal van bousouffa. mmm van wie zouden er mss tmeest supporters geweest mm, van ulle fusie gedrocht alleszins niet.
| 19 Aug 2007, 14:06 |
|
|
Freak
allez denjer heeft een punt binnen. Wel raar om zien in Studio 1 zo een tribune in denderleeuw met volk op
wat ik wel raar vond was dat bij de 2-2 van dienen neger er in sommige vakken waar FCVDEH KL-supporters zogezegd zaten er niet gejuicht werd???? |
| 19 Aug 2007, 14:27 |
|
|
Freak
als die successupporters van ons die gisteren op dender waren niet meer zullen komen is er daar niemand meer
|
| 19 Aug 2007, 14:55 |
|
|
Scholier
Ze hebben twee keer de supporters achter de goal gefilmd, waar er bijna evenveel van anderlecht stonden en die mannen hadden dus ni veel reden om te juichen, en de rest was bijna allemaal jeugd.
Tstadion was uitverkocht, 7000 man, kdenk 2000 van anderlecht en 5000 van ons. Zo marginaal slecht is da dus niet. En zijt gerust, er was meer dan genoeg ambiance, als gij vindt dat ge de mannen van anderlecht meer gehoord hebt, dan ist duidelijk dat ge alleen naar de samenvatting gekeken hebt, want die mannen hebben welgeteld 3 keer gezongen. Twee keer na de goals, en 1 keer in de laatste minuten omdat ze dachten dat ze weer onverdiend nog 3 punten zouden kunnen halen. En over ons 200 bezoekende supporters van op roeselare. Het gemiddelde aantal bezoekers da Roeselare vorig jaar meebracht was 100 dus zo slecht is het allemaal wel ni. Ma das natuurlijk met ne zwart-witten bril bekeken allemaal. Laatst gewijzigd door sjneer_fcd op 19 Aug 2007, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Aug 2007, 15:57 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Gisteren onverhoopt puntje tegen Anderlecht, zag er na 20 minuten enigszins anders uit. Stemt me tevreden dat we een 0-2 achterstand alsnog verdiend konden ophalen, met 9 Belgen aan de aftrap. Over de "sfeer" moet niet gediscussieerd worden: zelfs Peter Vandenbempt, Anderlecht-lover bij uitstek en al meermaals zich denigrerend over ons uitgelaten, vond dat ons stadion erg sfeervol was en neen, zeker niet dankzij onze buren van Anderlecht, want die lagen 90 minuten lang te maffen. 'k Vond de reactie van Vercauteren achteraf maar kleintjes.
Enfin, hopelijk nu bevestiging, maar geen reden om euforisch te doen. PS. Op Roeselare waren het er 300 en dat is meer dan wat 2/3 meepakt op verplaatsing in 1ste (woorden Roeselare-sups). Zegt misschien veel over ons , maar nog meer over de rest. ge moet trouwens met geen 1000-1500 man zijn op verplaatsing om je te amuseren. |
| 19 Aug 2007, 16:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik heb de match gezien op belgacom, en eerlijk is eerlijk, het punt was verdiend. Dat ze content zijn in 't derp kan ik begrijpen maar in hun euforie peizen ze dat sportief allemaal snor zit en daar gaan ze nog lelijk van verschieten...
|
| 19 Aug 2007, 18:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
sjneer_fcd schreef: Ze hebben twee keer de supporters achter de goal gefilmd, waar er bijna evenveel van anderlecht stonden en die mannen hadden dus ni veel reden om te juichen, en de rest was bijna allemaal jeugd. Tstadion was uitverkocht, 7000 man, kdenk 2000 van anderlecht en 5000 van ons. Zo marginaal slecht is da dus niet. En zijt gerust, er was meer dan genoeg ambiance, als gij vindt dat ge de mannen van anderlecht meer gehoord hebt, dan ist duidelijk dat ge alleen naar de samenvatting gekeken hebt, want die mannen hebben welgeteld 3 keer gezongen. Twee keer na de goals, en 1 keer in de laatste minuten omdat ze dachten dat ze weer onverdiend nog 3 punten zouden kunnen halen. En over ons 200 bezoekende supporters van op roeselare. Het gemiddelde aantal bezoekers da Roeselare vorig jaar meebracht was 100 dus zo slecht is het allemaal wel ni. Ma das natuurlijk met ne zwart-witten bril bekeken allemaal. kem dan oek duidelijk gezegd dak de match ni gezien heb en dak enkel gehoord heb als er gescoord werd dat het geroep van de mannen van anderlecht nijger was als bij die van dender. _________________
|
| 19 Aug 2007, 19:40 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
als je de match niet gezien hebt maar alleen gehoord
dan ist best daje zwijgt wat voor dingen is da nu kem van thuis gehoord ,hahah belachelijk zetj ma gerust alst 2-2 werd wast grote ambiance en zeker meer dan die mauve joden _________________ fcv dender for ever |
| 19 Aug 2007, 20:03 |
|
|
Miniem
Jawat tis lang geleden dak hier nog eens geweest ben zeg ^^.
Maar blijkbaar worden we hier nog goed gevolgd. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat het punt superverdiend was, wie dat ontkent, kent niets van voetbal. Dat we er nu al zijn, der zijn wel mensen die da peizen, maar das totaal niet het geval. Over het aantal supporters, mij maakt het echt niet uit of er 7000 of 700 man is en voor wie dat die dan zijn. Zolang de harde kern er is en onze spelers voelen dat we er zijn, dan ist al goed. En supporters van RSCA neiger gehoord dan die van Dender? Oftwel woont gij op nen meter van het Anderlecht-vak (en dan nog), oftwel zijt ge selectief doof Kvond het een tof matchke en hopelijk mogen er zo nog vele volgen ![]() |
| 19 Aug 2007, 20:04 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 16 Feb 2007, 18:08 Berichten: 115 Locatie: oilsjt |
ze moesten u aanklagen :d
uitlatingen doen over Joden :d hebben die mensen u ooit iets misdaan ![]() _________________ De Klein'n vér n'Orend in '09, wie aagt er mé teigen? beneiveld,beschonken, teveil bier gedronken met de kop op den toeig in't cafei ligge ronken teveil toxisch woter, verschrikkelijke koter iejst kwamp de bedrinking, na est een verminking |
| 19 Aug 2007, 20:05 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Begrijp ons niet verkeerd, we willen Anderlecht hier zeker nie goe klappen hé...
Maar ergens moeten we nu eenmaal een keuze maken._________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Aug 2007, 20:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Proficiat Olé schreef: Jawat tis lang geleden dak hier nog eens geweest ben zeg ^^. Maar blijkbaar worden we hier nog goed gevolgd. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat het punt superverdiend was, wie dat ontkent, kent niets van voetbal. Dat we er nu al zijn, der zijn wel mensen die da peizen, maar das totaal niet het geval. Over het aantal supporters, mij maakt het echt niet uit of er 7000 of 700 man is en voor wie dat die dan zijn. Zolang de harde kern er is en onze spelers voelen dat we er zijn, dan ist al goed. En supporters van RSCA neiger gehoord dan die van Dender? Oftwel woont gij op nen meter van het Anderlecht-vak (en dan nog), oftwel zijt ge selectief doof Kvond het een tof matchke en hopelijk mogen er zo nog vele volgen ![]() Al die dender fans hier op het forum zullen waarschijnlijk in hun overdekt staantribuneke zitten. Dan gaat ge idd alleen maar u eigen horen. Op de onoverdekte plaatsen heb ik gewoon niks gehoord.. Noch van RSCA, noch van Dender.. ligt puur aan het stadion.. Tis wel grappig, elke ploeg da naar Dender komt wordt niet gehoord door de rendac boys, en hun sfeer (max. 100 man dat zingt) was subliem |
| 19 Aug 2007, 20:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Jeroen schreef: Proficiat Olé schreef: Jawat tis lang geleden dak hier nog eens geweest ben zeg ^^. Maar blijkbaar worden we hier nog goed gevolgd. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat het punt superverdiend was, wie dat ontkent, kent niets van voetbal. Dat we er nu al zijn, der zijn wel mensen die da peizen, maar das totaal niet het geval. Over het aantal supporters, mij maakt het echt niet uit of er 7000 of 700 man is en voor wie dat die dan zijn. Zolang de harde kern er is en onze spelers voelen dat we er zijn, dan ist al goed. En supporters van RSCA neiger gehoord dan die van Dender? Oftwel woont gij op nen meter van het Anderlecht-vak (en dan nog), oftwel zijt ge selectief doof Kvond het een tof matchke en hopelijk mogen er zo nog vele volgen ![]() Al die dender fans hier op het forum zullen waarschijnlijk in hun overdekt staantribuneke zitten. Dan gaat ge idd alleen maar u eigen horen. Op de onoverdekte plaatsen heb ik gewoon niks gehoord.. Noch van RSCA, noch van Dender.. ligt puur aan het stadion.. Tis wel grappig, elke ploeg da naar Dender komt wordt niet gehoord door de rendac boys, en hun sfeer (max. 100 man dat zingt) was subliem Hun spionkop van 20man (allen minderjarig) is dan ook wel top. Nu zijn ze groot en sterk, fars en een grote mond. Dat zal wel rap veranderen wanneer wij nog eens over de vloer komen. Bende wankers _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Aug 2007, 20:35 |
|
| Pagina 139 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 137 138 139 140 141 … 711 Volgende |