| Auteur |
Bericht |
|
Gilles
Ancien
|
Placietjen schreef: s@té schreef: de snor schreef: en naa geven we mekanderen een diiiiiiiiike bees.  iejn mor?  bij moogt Bawa er een gaan geven zé 
kben azoe ni ver da soort mensje 
|
| 28 Jun 2005, 21:33 |
|
 |
|
de snor
Scholier
|
verandering van spijs doet eten 
|
| 28 Jun 2005, 21:54 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
poipeplekker schreef: Ik bekijk ons gastenboek even, en dan zijn de heren verwonderd dat ze worden geband. Laat die misplaatste verontwaardiging aub achterwege. Leef jullie nog maar es goed uit, kinders, binnenkort is het gedaan met de pret.
Van mij zal het alleszins niet komen, ik kan op jullie gastenboek niet meer op  . En jullie webmaster heeft zelfs dienen braven bawa geband  .
En trouwens, wat ik soms op jullie gastenboek van de FCD-fans lees, is ook allesbehalve fraai hoor. Ik kan de scheldwoorden aan het adres van de Aalstfans al lang niet meer op 1 hand tellen, ronduit degoutant bij momenten. En neen, dit is niet telkens uitgelokt door Aalsterse fans.
Soit, mijn gedacht kent ge ervan. Ok dat ze diegenen bant die hun boekje te buiten gaan, maar ze bant wel degelijk enkel op ploeg en niet op de inhoud van de posts van betrokkenen en dan ben je dus niet goed bezig. Eveneens vind ik ronduit onbeschoft dat ze niet op mijn mail gereageerd heeft, dat getuigt van niet het minste respect voor anderen.
Ik hoop dat ze op het forum zal gebruiken maken van de mogelijkheid om toch iets gerichter te werk te gaan en niet zomaar eender wie (elke Aalstfan dus) eraf te smijten. Want er zijn er wel degelijk toch nog altijd waar je wel mee kan discussiëren hoor, we komen niet allemaal om ambras te maken.
|
| 28 Jun 2005, 22:38 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
poipeplekker schreef: PS. Jeroen, ik ga hier geen namen noemen, maar wees maar 200% zeker dat er van die onruststokers hier zitten.
Misschien zou ge beter wel namen noemen, poip, zo moeten mensen die er absoluut niks mee te maken hebben (en zo zullen er toch ook veel zijn) zich hier niet onterecht geviseerd voelen.
|
| 28 Jun 2005, 22:49 |
|
 |
|
poipeplekker
|
Ik zou er eerlijk gezegd maar niet te veel op rekenen. Ik heb me altijd afzijdig gehouden in die discussies op ons gastenboek, maar vandaag heb ik toch ook es mijn mening geventileerd en ik wijk daar dus niet meer van af. Elke onbenullige reactie leidt tot escalaties, het water is gewoon veel te diep. Ik ben es benieuwd hoe de rest zal reageren, ik voorspel niet veel goeds.
PS. Wat die namen betreft, 't is geenszins mijn bedoeling om hier olie op het vuur te gooien, maar het is echt kinderlijk eenvoudig om krak dezelfde reacties en manier van reageren hier en bij ons te ontdekken.
Enfin, om eerlijk te zijn: deze topic of elke Dender-gerelateerde topic heeft eigenlijk niet veel zin meer. Toch enkel maar een bron van ergernis in beide richtingen.
Laatst gewijzigd door poipeplekker op 28 Jun 2005, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
|
| 28 Jun 2005, 22:50 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
poipeplekker schreef: Ik zou er eerlijk gezegd maar niet te veel op rekenen. Ik heb me altijd afzijdig gehouden in die discussies op ons gastenboek, maar vandaag heb ik toch ook es mijn mening geventileerd en ik wijk daar dus niet meer van af. Elke onbenullige reactie leidt tot escalaties, het water is gewoon veel te diep. Ik ben es benieuwd hoe de rest zal reageren, ik voorspel niet veel goeds.
Tja, toch spijtig vind ik, je kan niet ontkennen dat er hier wel altijd personen bereid waren om de conversatie en de discussie aan te gaan.
Als elke reactie (zelfs een deftige) tot escalaties leidt, vrees ik dat dit meer over jullie dan onze supporters zegt hoor. Want op een forum kan je er wel degelijk voor zorgen dat je gewoon enkel de deftige supporters erop houdt.
|
| 28 Jun 2005, 22:58 |
|
 |
|
poipeplekker
|
Er zijn nog mogelijkheden genoeg om met elkaar te discussiëren eh, Bartos, zonder daar de rest bij te betrekken. Laat het ons daar maar bij houden. :wink:
|
| 28 Jun 2005, 23:01 |
|
 |
|
Davy
forumlegende
Website: http://www.eendracht-aalst.be
|
poipeplekker schreef: Er zijn nog mogelijkheden genoeg om met elkaar te discussiëren eh, Bartos, zonder daar de rest bij te betrekken. Laat het ons daar maar bij houden. :wink:
droom ik? knijp eens in mijnen arm?????
|
| 28 Jun 2005, 23:03 |
|
 |
|
poipeplekker
|
superjuin schreef: poipeplekker schreef: Er zijn nog mogelijkheden genoeg om met elkaar te discussiëren eh, Bartos, zonder daar de rest bij te betrekken. Laat het ons daar maar bij houden. :wink: droom ik? knijp eens in mijnen arm?????
*knijp*
en?
|
| 28 Jun 2005, 23:04 |
|
 |
|
Davy
forumlegende
Website: http://www.eendracht-aalst.be
|
dju... wakker
|
| 28 Jun 2005, 23:05 |
|
 |
|
Gilles
Ancien
|
komter e forum mss van Dender?
lees paar post hoger van Bartos
|
| 29 Jun 2005, 0:03 |
|
 |
|
malder
nieuw in de eerste ploeg
WLM: [email protected]
|
Stop eens met zagen, allemaal. "Oh nee, iemand heeft op mijn piemeltje getrapt op een internetforum/gastenboek, boohoo, wat moet ik nu doen?"
Is dat dan werkelijk zo moeilijk om dat met de glimlach te negeren en verticaal te klasseren als zijnde onzin en kleuterpraat? Ik zit al jaren op verschillende fora en heb nog nergens zo'n geblaat om niets moeten lezen. Zorg gewoon dat er een betere controle is op wat er gepost wordt, zodat we allemaal op een normale manier kunnen discussiëren, zowel hier als op FCVDEH hun gastenboek/forum.
|
| 29 Jun 2005, 0:56 |
|
 |
|
Fraggle
toevallige voorbijganger
|
Citeer: Stop eens met zagen, allemaal. "Oh nee, iemand heeft op mijn piemeltje getrapt op een internetforum/gastenboek, boohoo, wat moet ik nu doen?" Is dat dan werkelijk zo moeilijk om dat met de glimlach te negeren en verticaal te klasseren als zijnde onzin en kleuterpraat?
Ge zou denken dat het zo makkelijk is he, maar er zijn steeds mensen die zich laten verleiden tot onnozele discussies waardoor ze steeds verder uit de hand lopen.
Ikzelf reageer nooit op belachelijke posts van EA-supps. Integendeel zelfs. Mijn laatste reactie is op één van onze eigen supporters.
Code: he vuile ajuin je zet op verkeert site kindje van aalst je moet, naar www..eaalst.be gaan daar horen je thuis met andere ajuinen als je niet doet dan komen ik oefeningenmacht tegen deinze zien ik wat dacht je nu dat ik de ajuinen gaan steun in je droomen ik steun sk.deinze zo als in deinze met aa.gent dat aalst verloren lekker met 3-0 en die sjaal niet vergetten van fc.denderleeuw moet soms kv.mechelen af komen naar aalst plein van aalst de boezoeker vak met fcd en kvm en gent cl.brugge mij ons de steunen voor denderleeuw als ze niet zelf moetten spellen dan kom kvm club.brugge en gent af en lommel vaarvel e.aalst
Mja, wa moet ge daarvan denken? Het trekt op niks, maar 't is wel daardoor dat de discussies blijven duren.
Het zal hopelijk beteren als het forum er komt (er komt dus idd een forum).
|
| 29 Jun 2005, 2:11 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
Fraggle schreef: Citeer: Stop eens met zagen, allemaal. "Oh nee, iemand heeft op mijn piemeltje getrapt op een internetforum/gastenboek, boohoo, wat moet ik nu doen?" Is dat dan werkelijk zo moeilijk om dat met de glimlach te negeren en verticaal te klasseren als zijnde onzin en kleuterpraat? Ge zou denken dat het zo makkelijk is he, maar er zijn steeds mensen die zich laten verleiden tot onnozele discussies waardoor ze steeds verder uit de hand lopen. Ikzelf reageer nooit op belachelijke posts van EA-supps. Integendeel zelfs. Mijn laatste reactie is op één van onze eigen supporters. Code: he vuile ajuin je zet op verkeert site kindje van aalst je moet, naar www..eaalst.be gaan daar horen je thuis met andere ajuinen als je niet doet dan komen ik oefeningenmacht tegen deinze zien ik wat dacht je nu dat ik de ajuinen gaan steun in je droomen ik steun sk.deinze zo als in deinze met aa.gent dat aalst verloren lekker met 3-0 en die sjaal niet vergetten van fc.denderleeuw moet soms kv.mechelen af komen naar aalst plein van aalst de boezoeker vak met fcd en kvm en gent cl.brugge mij ons de steunen voor denderleeuw als ze niet zelf moetten spellen dan kom kvm club.brugge en gent af en lommel vaarvel e.aalst Mja, wa moet ge daarvan denken? Het trekt op niks, maar 't is wel daardoor dat de discussies blijven duren. Het zal hopelijk beteren als het forum er komt (er komt dus idd een forum).
Den diene heeft natuurlijk het voordeel dat uit zijn bericht overduidelijk blijkt dat deze jongen niet echt vooraan in de rij stond toen het verstand uitgedeeld werd. En zulken debielen weten dan dikwijls ook van niet beter, das waarschijnlijk gewoon van pure dommigheid.
|
| 29 Jun 2005, 8:09 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
Trouwens, Pascal De Vreese heeft getekend voor Doorniks, net als Steven Wostijn. Ook Joeri Pardo speelt nog steeds voor Doornik.
|
| 29 Jun 2005, 8:10 |
|
|