|
|
| Pagina 141 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 139 140 141 142 143 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Rode Duivels
er was een sublieme Mignolet nodig om dat geklungel van Ciman en Van Blunder niet af te straffen.
Die Mignolet straalt wel iets uit. Ook Dembele en Simons voorlopig goed. Die Arnautovic , wat een arrogante, hautaine pé zeg... ![]() |
| 25 Mar 2011, 22:21 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
0-2 Witsel
|
| 25 Mar 2011, 22:39 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Axel Witsel scoorde zonet de 0-2 tegen Oostenrijk, zijn tweede treffer van de avond
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Mar 2011, 22:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Jason schreef: 0-2 Witsel En de massaal meegereisde Belgische supporters beginnen spontaan te zingen: 'Waar is da feesje, ier is da feesje!' _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Mar 2011, 22:42 |
|
|
Iendrachtzot schreef: Jepla 0-1... toch 1 opmerkingske... volgens Raes zou Ogunjimi in het buitenland spelen. Citeer: Bij Oostenrijk spelen 9 van de 11 in het buitenland, bij ons zijn dat er 8, en ze spelen alle 3 bij Standard... en een tweede faalcitaat van Frank Raes: Citeer: Kompany zou aan het opwarmen zijn met Vanden Borre _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Mar 2011, 22:51 |
|
|
Freak
Chadli, Dembele knappe flanken.
vanachter zou je naast kompany nog nen kompany moeten hebben... Ook een prima sluitstuk in Mignolet gezien. en de meters die Ogujimi gelopen heeft, heel knap. ps: en Frank Raes die Toni Polster niet bij naam kent, die mag samen met zijn Cath beschikken ![]() |
| 25 Mar 2011, 23:29 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: er was een sublieme Mignolet nodig om dat geklungel van Ciman en Van Blunder niet af te straffen. Die Mignolet straalt wel iets uit. Ook Dembele en Simons voorlopig goed. Die Arnautovic , wat een arrogante, hautaine pé zeg... ![]() Tis ewa vroeg om te zeggen, maar kzou er niet van versteld staan dat Mignolet den onbetwiste nummero uno gaat worden op termijn. Nu maar hopen dat het volgende week dinsdag niet meteen weer om zeep is. |
| 25 Mar 2011, 23:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: Chadli, Dembele knappe flanken. vanachter zou je naast kompany nog nen kompany moeten hebben... Ook een prima sluitstuk in Mignolet gezien. en de meters die Ogujimi gelopen heeft, heel knap. ps: en Frank Raes die Toni Polster niet bij naam kent, die mag samen met zijn Cath beschikken ![]() Die Mignolet ligt bij mij nu niet in de bovenste schuif, vooral dan door de ploeg waarvoor hij speelt, maar toegegeven, hij straalde echt wel iets uit en keepte een goeie match. Voor de rest Dembele heel goed en ook Witsel echt een berematch. En natuurlijk Kompany, maar das dan ook ondertussen al pure wereldklasse. En ne andere Kompany ernaast hebt ge wel niet, maar Lombaerts is toch echt wel een pak beter dan Van Buyten hoor. Tegen Azerbeidjan zal het door de schorsing van Kompany wel met Lombaerts en Van Buyten centraal achterin zijn zeker. |
| 26 Mar 2011, 2:04 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Dembele was heel goed,Chadli ook
het middenveld zette heel goed pressing(Oostenrijk geen kansen) wel grappig na de match,dat ik denk Kompany zei dat de ploeg Ciman goed geholpen heeft,soit ondanks dat ik nog altijd vind dat er betere zijn heeft hij toch de assist voor de 2de goal gegeven en was Arnautovic een pak minder dan op de Heyzel(had trouwens rood kunnen krijgen den arroganten) en Mignolet straalde voor zijn 1ste interland wel een pak vertrouwen uit,da mist ge wel bij ne Proto,dat wordt den nieuwen numero uno nu tegen Azerbeidjan niets laten liggen en we doen weer mee (voor de barrages) |
| 26 Mar 2011, 4:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: er was een sublieme Mignolet nodig om dat geklungel van Ciman en Van Blunder niet af te straffen. Die Mignolet straalt wel iets uit. Ook Dembele en Simons voorlopig goed. Die Arnautovic , wat een arrogante, hautaine pé zeg... ![]() Is dan ook geen Oostenrijker in feite he, dat zijn allesbehalve arrogante mensen...dit even terzijde. Knap resultaat, hopelijk dinsdag bevestiging hoewel Belgie nog altijd match meer heeft gespeeld. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Mar 2011, 8:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Heel goede match van onze Duivels, de organisatie stond op punt.
Enig minpuntje was het eerste halfuur van Ciman, ik dacht dan dat we op die plaats "gepakt" zouden worden maar hij herstelde zich toch goed. Het was ook opmerkelijk dat wij, tot op het einde, goed druk bleven zetten, beginnend bij de aanvallers en Simons en Defour die hun spelmakers geen duimbreed toelieten op het middenveld. Geen spektakelmatch zoals in de heenwedstrijd maar met goed kontrolevoetbal halen we hier toch wel een mooie en verdiende overwinning. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Mar 2011, 8:25 |
|
|
Freak
Bartos schreef: El Corredor schreef: Chadli, Dembele knappe flanken. vanachter zou je naast kompany nog nen kompany moeten hebben... Ook een prima sluitstuk in Mignolet gezien. en de meters die Ogujimi gelopen heeft, heel knap. ps: en Frank Raes die Toni Polster niet bij naam kent, die mag samen met zijn Cath beschikken ![]() Die Mignolet ligt bij mij nu niet in de bovenste schuif, vooral dan door de ploeg waarvoor hij speelt, maar toegegeven, hij straalde echt wel iets uit en keepte een goeie match. Voor de rest Dembele heel goed en ook Witsel echt een berematch. En natuurlijk Kompany, maar das dan ook ondertussen al pure wereldklasse. En ne andere Kompany ernaast hebt ge wel niet, maar Lombaerts is toch echt wel een pak beter dan Van Buyten hoor. Tegen Azerbeidjan zal het door de schorsing van Kompany wel met Lombaerts en Van Buyten centraal achterin zijn zeker. Wat uitstraling van keepers betreft, tja ik vind Proto persoonlijk nu twee keer niets uitstralen eerlijk gezegd. |
| 26 Mar 2011, 8:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Simon Mignolet mocht na het afhaken van Silvio Proto zijn debuut tussen de palen van de Rode Duivels vieren en hij deed dat uitstekend. Vroeg in de match redde de doelman van Sunderland na een flater van Van Buyten de meubelen. "Janko gaf me de kans om tussen de komen en in zo'n situaties man-tegen-man ben ik niet slecht", reageerde de altijd koele Truienaar na zijn sterke match. "Dit was een ideaal debuut voor mij, zeker omdat we ook nog twee keer scoren."
"Ik moet zeggen dat ik niet speciaal nerveus was voor de match, hoewel ik daarvoor wel een beetje vreesde. Ik was verrassend kalm, ook dankzij de geweldige steun van de ploegmaats en de trainers. Ik wil iedereen daarvoor bedanken. Ik moet ook wel zeggen dat het makkelijker spelen is met Kompany en Van Buyten voor me. Dat zijn toch twee supersterren in Europa." _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Mar 2011, 8:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Simon Mignolet mocht na het afhaken van Silvio Proto zijn debuut tussen de palen van de Rode Duivels vieren en hij deed dat uitstekend. Vroeg in de match redde de doelman van Sunderland na een flater van Van Buyten de meubelen. "Janko gaf me de kans om tussen de komen en in zo'n situaties man-tegen-man ben ik niet slecht", reageerde de altijd koele Truienaar na zijn sterke match. "Dit was een ideaal debuut voor mij, zeker omdat we ook nog twee keer scoren." "Ik moet zeggen dat ik niet speciaal nerveus was voor de match, hoewel ik daarvoor wel een beetje vreesde. Ik was verrassend kalm, ook dankzij de geweldige steun van de ploegmaats en de trainers. Ik wil iedereen daarvoor bedanken. Ik moet ook wel zeggen dat het makkelijker spelen is met Kompany en Van Buyten voor me. Dat zijn toch twee supersterren in Europa." Zegedronken noemen ze da zeker? ![]() |
| 26 Mar 2011, 8:59 |
|
|
Reserve
zodra vermaelen weer hersteld is kan van buyten op de bank gaan zitten
ik was toch wel gerschrokken dat Hazard er niet opstond |
| 26 Mar 2011, 9:39 |
|
| Pagina 141 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 139 140 141 142 143 … 242 Volgende |