| Auteur |
Bericht |
|
sjneer_fcd
Scholier
|
Dani schreef: De eerste helft heeft dender 2x aan de goal van Zitka geweest en ik geloof ook 1 corner afgedwongen. Anderlecht heeft zeker niet veel meer kansen gehad onder impuls van een extreem zwakke Tchité. De tweede helft was een stormloop met vrije trappen en corners bij de vleet voor Anderlecht.
Dender stelde aanvallend dus echt niets meer voor hé. Enkel de halve kans van Sylla die ei-zo-na de winninggoal scoorde.
Met meer geluk dan kunde werd het 2-2 gelijkspel afgedwongen. Gezien het geklungel bij Anderlecht en de "sympathie" van de neutrale fans voor de kleine ploeg Dender, dat effectief ook een kleine ploeg is, werd het een verdiend gelijkspel genoemd.
Tegen Cercle zal de belachelijke hold-up methode weliswaar geen punten opleveren.
Ge kunt naar een match kijken als supporter zijnde van Eendracht, ma ge moet nu ook ni overdrijven e. Kdenk ni datter 1 iemand van Anderlecht was die ons punt gestolen vond.
Een stormloop van vrije trappen en corners in de tweede helft? hahaha da zal wel. De eerste twintig minuten waren we onder den indruk, dan begon anderlecht wa lakser te spelen en kwamen wij erdoor. We hebben bij momenten zelf beter spel gebracht dan de landskampioen van vorig jaar. Gij doet precies dat we ons moeten schamen dat we "maar" 4 open kansen krijgen tegen Anderlecht, tzijn ploegen die het me minder moeten doen
|
| 21 Aug 2007, 15:04 |
|
 |
|
nonkel marcel
Rode kaart
|
Idd, Anderlecht scoorde door 2 individuele klasseflitsen, maar voor de rest qua open kansen...bitter weinig. Enfin, match is gespeeld, zaterdag op Cercle wordt opnieuw erg lastig. 'k Vind dat die ploeg toch wel wat talent en ervaring rondlopen heeft.
|
| 21 Aug 2007, 15:09 |
|
 |
|
Bram
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Website: http://www.iendracht.be
|
't is niet omdat Dani dat vind dat ze dat allemaal hier vinden... er zijn er hier - veel - meer die al zeiden dat het punt tegen Anderlecht zeker niet gestolen was.
Kwestie van te veralgemenen en zaken uit de context te rukken zijn jullie wel absoluut de belgische kampioen moet ik zeggen. Moest ik alleman bij jullie over dezelfde kam scheren ik peis niet dat ik hier nu nog de moeite zou gedaan hebben om een reactie te plaasen.
_________________ If you never try, you'll never know
|
| 21 Aug 2007, 15:10 |
|
 |
|
sjneer_fcd
Scholier
|
Placietjen, tis nu ni om moeilijk te doen ma da was dus echt wel alleen naar diejen Dani gericht, kdenk toch dak altijd 'gij' gebruikt eb. Dus twas alleszinds ni bedoeld om te veralgemene
Op naar cercle 
|
| 21 Aug 2007, 15:32 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
sjneer_fcd schreef: Placietjen, tis nu ni om moeilijk te doen ma da was dus echt wel alleen naar diejen Dani gericht, kdenk toch dak altijd 'gij' gebruikt eb. Dus twas alleszinds ni bedoeld om te veralgemene Op naar cercle 
Inderdaad, punt was verdiend, maar toch blijf ik me afvragen waar ge de voorbije weken waart met de analyse van de eerste twee matchen...
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 21 Aug 2007, 16:18 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
nonkel marcel schreef: zaterdag op Cercle wordt opnieuw erg lastig. 'k Vind dat die ploeg toch wel wat talent en ervaring rondlopen heeft.
Inderdaad, ik verwacht niet dat Cercle dit seizoen tegen de degradatie zal spelen. Ze hebben, ondanks de 3 op 9 (wel al tegen Genk en Standard gespeeld) toch al wat mooie dingen laten zien, in vergelijking met andere jaren. Vooral van Gombami en De Smet verwacht ik veel dit seizoen. Just spijtig van de kleinen dikken in de goal en de pattattekop als trainer... 
|
| 21 Aug 2007, 16:26 |
|
 |
|
nonkel marcel
Rode kaart
|
boris clitoris schreef: sjneer_fcd schreef: Placietjen, tis nu ni om moeilijk te doen ma da was dus echt wel alleen naar diejen Dani gericht, kdenk toch dak altijd 'gij' gebruikt eb. Dus twas alleszinds ni bedoeld om te veralgemene Op naar cercle  Inderdaad, punt was verdiend, maar toch blijf ik me afvragen waar ge de voorbije weken waart met de analyse van de eerste twee matchen...
We waren altijd te laat met de analyse, jullie hadden die al voor ons gedaan.  Enfin, ik was hier de voorbije weken ook...geen probleem mee om toe te geven als we te klein waren.
|
| 21 Aug 2007, 16:30 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
nonkel marcel schreef: boris clitoris schreef: sjneer_fcd schreef: Placietjen, tis nu ni om moeilijk te doen ma da was dus echt wel alleen naar diejen Dani gericht, kdenk toch dak altijd 'gij' gebruikt eb. Dus twas alleszinds ni bedoeld om te veralgemene Op naar cercle  Inderdaad, punt was verdiend, maar toch blijf ik me afvragen waar ge de voorbije weken waart met de analyse van de eerste twee matchen... We waren altijd te laat met de analyse, jullie hadden die al voor ons gedaan.  Enfin, ik was hier de voorbije weken ook...geen probleem mee om toe te geven als we te klein waren.
T was dan ook niet op u bedoeld. Gij zijt hier inderdaad altijd, ook als het wat minder gaat.
Ge gaat soms wel eens weg, maar ge komt altijd terug... 
|
| 21 Aug 2007, 16:33 |
|
 |
|
nonkel marcel
Rode kaart
|
Elke mens heeft af en toe eens behoefte aan een bezinningsperiode.
|
| 21 Aug 2007, 16:36 |
|
 |
|
sjneer_fcd
Scholier
|
Kben hier weggebleven omda op mijn eerste posts ni al te goe wer gereageerd ma bon, en ullen analyses over die matche ware (soms) redelijk goe, behalve da uitlache natuurlijk
Alé, vanaf binne drie weke emme we lichten dus das al iet minder
En tis e feit als we willen in eerste blijven, dat de komende twee maand de basis zal moeten gelegd worden
Cercle uit, sint-truiden thuis, westerlo uit, bergen thuis, mechelen uit, lokeren thuis
Kzeg ni dat we nu direct met nen driepunter moeten beginnen in Cercle, maar op die 6 matchen moet toch een schoon aantal punten behaald worden
|
| 21 Aug 2007, 16:52 |
|
 |
|
Dirk
Nationale Ploeg
|
Allé zenne, ze emmen isj een punjtjen gepakt en tes ier weer keiremis.
Lotj dei mannen toch isj stikken in eiren oigen Rendacloecht.
|
| 21 Aug 2007, 16:53 |
|
 |
|
chunga
Nationale Ploeg
|
boris clitoris schreef: nonkel marcel schreef: boris clitoris schreef: sjneer_fcd schreef: Placietjen, tis nu ni om moeilijk te doen ma da was dus echt wel alleen naar diejen Dani gericht, kdenk toch dak altijd 'gij' gebruikt eb. Dus twas alleszinds ni bedoeld om te veralgemene Op naar cercle  Inderdaad, punt was verdiend, maar toch blijf ik me afvragen waar ge de voorbije weken waart met de analyse van de eerste twee matchen... We waren altijd te laat met de analyse, jullie hadden die al voor ons gedaan.  Enfin, ik was hier de voorbije weken ook...geen probleem mee om toe te geven als we te klein waren. T was dan ook niet op u bedoeld. Gij zijt hier inderdaad altijd, ook als het wat minder gaat. Ge gaat soms wel eens weg, maar ge komt altijd terug...  Spijtig genoeg 
|
| 21 Aug 2007, 16:57 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
sjneer_fcd schreef: Kben hier weggebleven omda op mijn eerste posts ni al te goe wer gereageerd ma bon
Er wordt nu hetzelfde op gereageerd en ge zijt nog steeds nie weg... 
|
| 21 Aug 2007, 17:07 |
|
 |
|
denderfan1
Scholier
Website: http://www.fcvdendereh.be
|
_________________ fcv dender for ever
|
| 21 Aug 2007, 19:08 |
|
 |
|
waly 2
Freak
|
zeg denderlul,als ge er afgesmeten word kunt ge nu toch niet meer posten.? 
|
| 21 Aug 2007, 19:10 |
|
|