|
|
| Pagina 144 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 142 143 144 145 146 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eerste klasse
Ik weet sowieso dat er op de volgende uitspraak een reeks ongelovige reacties zullen volgen maar ik ga de laatste tijd veel te weinig op café, wegens geen tijd (echt serieus): kan iemand mij daarom helpen bij het zoeken van een café waar ze de match van zondag zouden uitzenden?
Mvg, Thomas _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 18 Mei 2009, 9:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Sven KSK Opwijk schreef: Stijn schreef: Prachtige beelden van een voetbalavond : Hoe Jovanovic en Witsel onderling overleggen wie de strafschop neemt, Witsel scoort, en Jovanovic daar als een gek naartoe vliegt om hem te feliciteren. Prachtig. Ook zalig waren die Anderlecht-supporters die in beeld kwamen, en van iemand, foutief, blijkbaar doorkregen dat de strafschop van Ruiz was binnengegaan. Juichen en compleet gek worden. Zalig belachelijk gemaakt voor de camera. Ik hoop van harte dat Aalst volgend jaar in derde hetzelfde voor heeft en dat ze zo voorlopig de titel kwijt zijn ![]() ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Mei 2009, 10:14 |
|
|
forumlegende
De reacties van het Anderlecht kamp laten duidelijk blijken dat ze schrik hebben van de testwedstrijden.
Als ze thuis niet winnen van Standard, dan wordt de tweede match overbodig. |
| 18 Mei 2009, 13:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Stijn schreef: Prachtige beelden van een voetbalavond : Hoe Jovanovic en Witsel onderling overleggen wie de strafschop neemt, Witsel scoort, en Jovanovic daar als een gek naartoe vliegt om hem te feliciteren. Prachtig. Ook zalig waren die Anderlecht-supporters die in beeld kwamen, en van iemand, foutief, blijkbaar doorkregen dat de strafschop van Ruiz was binnengegaan. Juichen en compleet gek worden. Zalig belachelijk gemaakt voor de camera. Ik hoop van harte dat Aalst volgend jaar in derde hetzelfde voor heeft en dat ze zo voorlopig de titel kwijt zijn ![]() ![]() Wij zijn niet bang voor de eindronde... |
| 18 Mei 2009, 19:30 |
|
|
Freak
is er al geweten wie die testmatchen gaat uitzenden? Belgacom, Telenet, VRT, TV oost misschien?
|
| 18 Mei 2009, 21:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: is er al geweten wie die testmatchen gaat uitzenden? Belgacom, Telenet, VRT, TV oost misschien? Belgacom heeft eerste keus en als zij het uitzenden,mag de vrt het op het openbare net uitzenden vanwege een overeenkomst tussen die twee. |
| 18 Mei 2009, 21:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: is er al geweten wie die testmatchen gaat uitzenden? Belgacom, Telenet, VRT, TV oost misschien? Belgacom heeft eerste keus en als zij het uitzenden,mag de vrt het op het openbare net uitzenden vanwege een overeenkomst tussen die twee. vrt dan natuurlijk wel de samenvattingen. De kans dat de matchen zelf live op de buis komen lijkt me klein. Ik dacht dat alle zenders tot vanochtend 10u een bod konden maken, en dat nadien Belgacom het voorrecht had om eventueel nog over het hoogste bod over te gaan. De kans lijkt mij dan ook zeer groot dat het Belgacom-tv wordt. |
| 18 Mei 2009, 21:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
hebben ze er vorig jaar niet zo een paar uitgegeven ?
of ben ik nu aan het missen ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Mei 2009, 21:56 |
|
|
ik heb 95% zeker een ticket voor de match van donderdag! hopelijk een schoon matchke me veel goals
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Mei 2009, 21:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: hebben ze er vorig jaar niet zo een paar uitgegeven ? of ben ik nu aan het missen ? De VRT? Neen, enkel bekermatchen hebben ze vorig seizoen live uitgezonden. |
| 18 Mei 2009, 22:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: ik heb 95% zeker een ticket voor de match van donderdag! hopelijk een schoon matchke me veel goals ![]() ik ga voor 100% zeker op café gaan zien naar de match _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Mei 2009, 9:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Belgacom lijkt me de grootste kanshebber. Zou de kantine op den Iendracht niet opengaan dan ?
|
| 19 Mei 2009, 10:31 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: Bram schreef: hebben ze er vorig jaar niet zo een paar uitgegeven ? of ben ik nu aan het missen ? De VRT? Neen, enkel bekermatchen hebben ze vorig seizoen live uitgezonden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Mei 2009, 11:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bram schreef: Bartos schreef: Bram schreef: hebben ze er vorig jaar niet zo een paar uitgegeven ? of ben ik nu aan het missen ? De VRT? Neen, enkel bekermatchen hebben ze vorig seizoen live uitgezonden. Op vrt hebben ze toch ook eens nen tijd eerste klasse matchen uitgegeven? het eerste half jaar dat belgacom tv uitzond. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 19 Mei 2009, 11:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gaskonijn schreef: Bram schreef: Bartos schreef: De VRT? Neen, enkel bekermatchen hebben ze vorig seizoen live uitgezonden. Op vrt hebben ze toch ook eens nen tijd eerste klasse matchen uitgegeven? het eerste half jaar dat belgacom tv uitzond. Ja, dat was elke zondag live een match zeker. Maar das ondertussen toch ook al enkele jaren geleden. |
| 19 Mei 2009, 11:46 |
|
| Pagina 144 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 142 143 144 145 146 … 500 Volgende |