|
|
| Pagina 146 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 144 145 146 147 148 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10 Berichten: 507 Leeftijd: 50 Locatie: Apeldoorn WLM: [email protected] |
Bericht Re: Rode Duivels
vond het vreemd dat hij de penalty mocht nemen. Voor mijn gevoel liep hij bijna de gehele wedstrijd een beetje laconiek over het veld zonder echte bezieling. Simons leek me logischer.
1-1 dus de Belgen schiet er weinig mee op. _________________ clubloos.... |
| 03 Jun 2011, 22:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Simons was aangeduid als eerstes maar hij had blijkbaar last van de adductoren en daarom moest witsel de penalty trappen.
|
| 04 Jun 2011, 1:26 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: Simons was aangeduid als eerstes maar hij had blijkbaar last van de adductoren en daarom moest witsel de penalty trappen. Straf da ze Witsel diejen penalty laten trappen. Ik denk dat hij de jongste is van heel de bende. Dat lijkt mij geen cadeau om in die omstandigheden nen penalty te laten trappen. Vreemde keuze ook om hazard er af te halen. Ik vond dat chadli niks heeft klaargespeeld. Mertens en Hazard op 1 plein.Kzou is willen weten hoe het dan gelopen had... En waarom Vermaelen erin kwam in de plaats van Vertonghen, blijft ook een raadsel. Dat brengt - in mijn ogen - geen enkele meerwaarde... Al bij al een goede match. De turken hebben 1 kans gehad en twas prijs. Ik heb het al erger geweten bij de nationale ploeg.... Tsjah. En Kompany..? Geef die nog 2 jaar en ge hebt de beste verdediger van de wereld. En da durf ik zeggen zonder overdrijven. |
| 04 Jun 2011, 3:46 |
|
|
Freak
Nog twee jaar voor Kompany de beste verdediger van de wereld is. Dit jaar een match of zeven van Man.City gezien. Kompany is nu al de beste verdediger voor mij.
Neem er alle centrale verdedigers van alle topclubs bij, Vidic, Terry, Piqué, Pepe, sorry maar die zijn voetballend echt niet beter. De manier waarop Kompany Rooney dit jaar in zijne broekzak stak was ronduit indrukwekkend. |
| 04 Jun 2011, 8:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
En hoe hij in de tweede helft een paar keer oprukte. Juist Beckenbauer maar technisch drie keer zo goed...
|
| 04 Jun 2011, 10:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Gisteren viel et gewoon ewa tegen. Kzeg nie da het spel altijd subliem was maar soms zag ge toch zeer goeie combinaties(eerste kwartier was uitstekend). Zeer goeie invalbeurt van Mertens , die soms wel wat teveel voor eigen succes ging, maar zeker en vast zeer veel dreigde, meer dan Chadli de ganse wedstrijd. Enja Kompany
![]() |
| 04 Jun 2011, 11:01 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Het ene uiterste was een sublieme Komany, den andere kant was nen extreem zwakke Chadli. Ma dan nog had ge gisteren gewoon 3ptn moeten pakken. Na die lol tegen Oostenrijk thuis en in Turkije de onverdiende nederlaag, gaan de RD enkel naar hun eigen moeten kijken als ze de barrages ni halen (wa volgens mij nog altijd kan, zeker als Oostenrijk nog wa wil meewerken tegen de Turken)
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 04 Jun 2011, 11:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mertens toont daar op 20 minuten meer dan Chadli op een hele match. Voor de rest vond ik een paar spelers precies tegen hun natuur voetballen... beetje te veel in het gareel lopen, geen risico in het spel maar vooral geen beweging zonder de bal. Hazard die wel wat probeerde om die drang naar voor erin te brengen wordt er dan uitgehaald (oké, zijn acties lukten niet altijd, maar in de 1ste helft ging wel ALLES via hem), de 2de helft komt er dan nog zo ene op - Mertens dus - die zich weinig aantrok van de richtlijnen en je krijgt weer een kwartier lang de ene kans op de andere..... Oké in Oostenrijk liep je dom tegen de lamp maar gisteren moesten ze wel winnen hé zeg.
een match die ze altijd moesten winnen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Jun 2011, 11:06 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Verdoeme toch
Gisteren was het buiten het eerste kwartier en een kwartier in de tweede helft waar we de Turken gewoon weg spelen een evenwichtige match. Die goal van Turkije is een dikke blunder van onze verdediging en de manier waarop Chadli die tackle in zette heb je bijna nooit de bal. En die Turk dat scoort staat daar tussen 4! verdedigers... In Turkije 3 punten laten liggen, thuis tegen Oostenrijk 2 punten en gisteren 2 punten. Dit kan ons zuur opbreken al zie ik ons wel winnen in Duitsland als ze al zeker zijn van de eerste plaats. Een vriendendienst aan een buurland ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 04 Jun 2011, 11:25 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
Dertig gewonden in Gent na rellen tussen voetbalfans
HLN UPDATE Op de Gentse Kouter is tijdens de interland België - Turkije een vechtpartij ontstaan tussen Turkse en Belgische supporters. Dertig personen werden daarbij licht- of zwaargewond en naar diverse ziekenhuizen in de stad overgebracht, waaronder drie politieagenten. Op de Gentse Kouter keken tussen 6.000 en 7.000 supporters naar de wedstrijd. "Enkele tientallen heethoofden, zowel Belgische als Turkse supporters, zorgde tijdens de match voor problemen", aldus waarnemend burgemeester Martine De Regge (sp.a). Op de Kouter werd de wedstrijd België - Turkije op een achttien vierkante meter groot scherm geprojecteerd. Rookbommen Er werd met drank en blikjes naar elkaar gegooid en er werden rookbommen en Bengaals vuur afgestoken. Enkele fans sloegen ook met vlaggenstokken. De massaal uitgerukte politie chargeerde in gevechtskledij tussen de Turkse supporters. De ordetroepen sloten daarop het voorste gedeelte van het plein af. De hulpdiensten waren massaal aanwezig. Cordon De lokale politie stelde zich tussen de hekkens op, zodat de mensenmassa vooraan het plein gescheiden werd. Na afloop van de interland werd het plein onmiddellijk ontruimd. Ter hoogte van de Vogelmarkt sloot een cordon van politiemensen in gevechtsuniform het plein af, om Turkse en Belgische supporters te scheiden. Het tumult was echter nog niet ten einde, want er volgden relletjes op de Vogelmarkt, de Gentse Zuid en de Overpoort. Kleine incidenten De Gentse schepen Resul Tapmaz (sp.a) betreurt de incidenten tijdens en na de match en zegt dat het geweld van beide kanten kwam. "In globaliteit blijven het kleine incidenten op een massa van 6.000 tot 7.000 mensen", benadrukt hij. Definitieve cijfers van politiediensten zijn nog niet beschikbaar. (belga/lpb) |
| 04 Jun 2011, 11:27 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 23 Dec 2006, 14:46 Berichten: 112 Locatie: apeldoorn Website: http://www.agovvapeldoorn.com WLM: machiel agovv |
Ik heb de hele wedstrijd op tv (Sporza) gezien, ik vond België aardig goed spelen. Vond dat Chadli de tweede helft minder speelde, Mertens is heel goed ingevallen. Leuke dribbel van Kompany in de tweede helft, was mooie actie. Verder uitstekende sfeer in het stadion dat met 47.500 toeschouwers goed gevuld was. Met die kleine vlaggetjes was een mooi gezicht. Jammer dat Witsel de penalty overschoot, anders had België zeker gewonnen denk ik. 1-1, je schiet er helaas weinig mee op.Nu de komende 2 wedstrijden ZEKER winnen en dan hopelijk stunten in Duitsland en dan op naar Polen en Oekraine.
|
| 04 Jun 2011, 11:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jason schreef: Dertig gewonden in Gent na rellen tussen voetbalfans HLN UPDATE Op de Gentse Kouter is tijdens de interland België - Turkije een vechtpartij ontstaan tussen Turkse en Belgische supporters. Dertig personen werden daarbij licht- of zwaargewond en naar diverse ziekenhuizen in de stad overgebracht, waaronder drie politieagenten. Op de Gentse Kouter keken tussen 6.000 en 7.000 supporters naar de wedstrijd. "Enkele tientallen heethoofden, zowel Belgische als Turkse supporters, zorgde tijdens de match voor problemen", aldus waarnemend burgemeester Martine De Regge (sp.a). Op de Kouter werd de wedstrijd België - Turkije op een achttien vierkante meter groot scherm geprojecteerd. Rookbommen Er werd met drank en blikjes naar elkaar gegooid en er werden rookbommen en Bengaals vuur afgestoken. Enkele fans sloegen ook met vlaggenstokken. De massaal uitgerukte politie chargeerde in gevechtskledij tussen de Turkse supporters. De ordetroepen sloten daarop het voorste gedeelte van het plein af. De hulpdiensten waren massaal aanwezig. Cordon De lokale politie stelde zich tussen de hekkens op, zodat de mensenmassa vooraan het plein gescheiden werd. Na afloop van de interland werd het plein onmiddellijk ontruimd. Ter hoogte van de Vogelmarkt sloot een cordon van politiemensen in gevechtsuniform het plein af, om Turkse en Belgische supporters te scheiden. Het tumult was echter nog niet ten einde, want er volgden relletjes op de Vogelmarkt, de Gentse Zuid en de Overpoort. Kleine incidenten De Gentse schepen Resul Tapmaz (sp.a) betreurt de incidenten tijdens en na de match en zegt dat het geweld van beide kanten kwam. "In globaliteit blijven het kleine incidenten op een massa van 6.000 tot 7.000 mensen", benadrukt hij. Definitieve cijfers van politiediensten zijn nog niet beschikbaar. (belga/lpb) Dat heb je met een derby ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Jun 2011, 11:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Hoe was 't me filip joos want in 't café stond het geluid af
![]() |
| 04 Jun 2011, 12:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
chunga schreef: Hoe was 't me filip joos want in 't café stond het geluid af ![]() Joos vond de penalty van Witsel een moeilijke penalty. Deze keer was hij blijkbaar vanop 12 ipv 11 meter? ![]() |
| 04 Jun 2011, 13:08 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Jules Destrooper schreef: chunga schreef: Hoe was 't me filip joos want in 't café stond het geluid af ![]() Joos vond de penalty van Witsel een moeilijke penalty. Deze keer was hij blijkbaar vanop 12 ipv 11 meter? ![]() ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 04 Jun 2011, 15:45 |
|
| Pagina 146 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 144 145 146 147 148 … 242 Volgende |