Rode Duivels - Pagina 147 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 145 146 147 148 149 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: Rode Duivels
Jules Destrooper schreef:
chunga schreef:
Hoe was 't me filip joos want in 't café stond het geluid af :D

Joos vond de penalty van Witsel een moeilijke penalty. Deze keer was hij blijkbaar vanop 12 ipv 11 meter? :hmm:

Waarom laten ze Witsel die penalty sjotten? Als er ééne was die niet in de match zat was hij het wel, voelde het aankomen dat em ging over sjotten.

En wees ma zeker da deze gemiste penalty de duivels het EK kost ;)

Mijn hart is wit en zwart !

04 Jun 2011, 19:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Bram schreef:
Mertens toont daar op 20 minuten meer dan Chadli op een hele match. Voor de rest vond ik een paar spelers precies tegen hun natuur voetballen... beetje te veel in het gareel lopen, geen risico in het spel maar vooral geen beweging zonder de bal. Hazard die wel wat probeerde om die drang naar voor erin te brengen wordt er dan uitgehaald (oké, zijn acties lukten niet altijd, maar in de 1ste helft ging wel ALLES via hem), de 2de helft komt er dan nog zo ene op - Mertens dus - die zich weinig aantrok van de richtlijnen en je krijgt weer een kwartier lang de ene kans op de andere..... Oké in Oostenrijk liep je dom tegen de lamp maar gisteren moesten ze wel winnen hé zeg.

een match die ze altijd moesten winnen.

absoluut juist, maar blijkbaar mag en kan Chadli van Leekens zich zeer veel permitteren. ;)

04 Jun 2011, 22:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
panoleon schreef:
Bram schreef:
Mertens toont daar op 20 minuten meer dan Chadli op een hele match. Voor de rest vond ik een paar spelers precies tegen hun natuur voetballen... beetje te veel in het gareel lopen, geen risico in het spel maar vooral geen beweging zonder de bal. Hazard die wel wat probeerde om die drang naar voor erin te brengen wordt er dan uitgehaald (oké, zijn acties lukten niet altijd, maar in de 1ste helft ging wel ALLES via hem), de 2de helft komt er dan nog zo ene op - Mertens dus - die zich weinig aantrok van de richtlijnen en je krijgt weer een kwartier lang de ene kans op de andere..... Oké in Oostenrijk liep je dom tegen de lamp maar gisteren moesten ze wel winnen hé zeg.

absoluut juist, maar blijkbaar mag en kan Chadli van Leekens zich zeer veel permitteren. ;)

omdat chadli al betere matchen heeft gespeeld , krijgt hij meer krediet
spijtig dat zo een speler met zo veel talent zich niet kan doorzetten bij de duivels, maar hem vervangen was gewoon logisch .

04 Jun 2011, 23:35
Scholier

witteken schreef:
panoleon schreef:
Bram schreef:

omdat chadli al betere matchen heeft gespeeld , krijgt hij meer krediet
spijtig dat zo een speler met zo veel talent zich niet kan doorzetten bij de duivels, maar hem vervangen was gewoon logisch .

In een wedstrijd kijk je niet naar wat een speler in vorige wedstrijden al heeft bewezen,maar kijk je naar de vorm van die dag zelf en op basis daarvan had Chadil gewisseld moeten worden en niet Hazard,die hadden ze moeten laten staan en hem wat meer vertrouwen geven bij de rode duivels.Je word niet zomaar speler van het jaar in Frankrijk he.

05 Jun 2011, 14:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Nog al op een paar plekken gelezen, maar dat gaat zo een geval Nilis worden :(
Zie die aan het eind van de qualifiers zeggen dat de RD hem niet verder interesseren.

05 Jun 2011, 15:08
Ancien

Leeftijd: 47
ach, so what...Hazard nog nooit overtuigend zien spelen bij de Duivels. We hebben De Bruyne nog. Die jongen krijgt door die wereldster niet eens zijn kans.

05 Jun 2011, 19:51
Freak

Leeftijd: 42
Hazard is nog maar 20j ma als ge zijn reacties ziet, dan vraag ik mij af of zijn verkiezing tot profspeler vh jaar In Frankrijk wel zo goe was voor hem. Gesten genoeg da ventjen

05 Jun 2011, 20:00
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Verbechio schreef:
Hazard is nog maar 20j ma als ge zijn reacties ziet, dan vraag ik mij af of zijn verkiezing tot profspeler vh jaar In Frankrijk wel zo goe was voor hem. Gesten genoeg da ventjen

goch ja, langs nen kant begrijp ik zijn reactie wel.
Elke speler die naar de kant moet is toch ontgoocheld? en door t feit da er op voorhand zoveel van hem verwacht werd, en hij dit niet heeft kunnen tonen, zal hij dubbel ontgoocheld geweest zijn (ook in zichzelf). Ik zou er allemaal niet te zwaar aan tillen. De volgende match zal hij er wel weer bijzijn en 100% gemotiveerd zijn

05 Jun 2011, 20:32
Nationale Ploeg

Hazard is een spectakelspeler en dan is niet het eerste wat we nu nodig hebben bij de Rode Duivels, het resultaat primeert momenteel. Dat is ook verschil met zijn prestaties in de Franse competitie, daar speelde hij bij het beste team van de competitie, waardoor de nadruk ook meer op aanvallen zal liggen, waar Hazard's kwaliteiten meer tot zijn recht komen. Bij de Rode Duivels zit hij in een jonge talentrijke groep, waar iedereen nog zijn fouten maakt en staat er ook geen onverzettelijke verdediging achter hem, waardoor hij zijn risicovolle dribbels moet zien te beperken.
Chadli zat inderdaad ook niet goed in de wedstrijd en kon door Leekens ook vervangen worden, maar de inbreng van Mertens voor Hazard, was toch ook een goede zet van Leekens, want de Rode Duivels creëerden meteen meerdere goede kansen.

05 Jun 2011, 21:09
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Gruunwit schreef:
Hazard is een spectakelspeler en dan is niet het eerste wat we nu nodig hebben bij de Rode Duivels, het resultaat primeert momenteel. Dat is ook verschil met zijn prestaties in de Franse competitie, daar speelde hij bij het beste team van de competitie, waardoor de nadruk ook meer op aanvallen zal liggen, waar Hazard's kwaliteiten meer tot zijn recht komen. Bij de Rode Duivels zit hij in een jonge talentrijke groep, waar iedereen nog zijn fouten maakt en staat er ook geen onverzettelijke verdediging achter hem, waardoor hij zijn risicovolle dribbels moet zien te beperken.
Chadli zat inderdaad ook niet goed in de wedstrijd en kon door Leekens ook vervangen worden, maar de inbreng van Mertens voor Hazard, was toch ook een goede zet van Leekens, want de Rode Duivels creëerden meteen meerdere goede kansen.

Neem Hazard daar weg en die ploeg was ook geen kampioen geworden.

We hebben de afgelopen 10 jaar staan roepen dat we talentvolle spelers moeten hebben om mee te draaien en opnieuw naar een grote eindronde te gaan. We hebben er nu een paar, met Kompany en Hazard op kop. Ik begrijp dan niet waarom we Hazard opeens zouden moeten weglaten.
Laat hem dribbelen. Het zal niet altijd lukken. Maar de keren dat het wel lukt, ist wel zo goed als prijs.
Er staan nog 10 man achter hem dat de bal opnieuw kunnen afpakken e.

05 Jun 2011, 21:22

voorbijganger schreef:

We hebben de afgelopen 10 jaar staan roepen dat we talentvolle spelers moeten hebben om mee te draaien en opnieuw naar een grote eindronde te gaan. We hebben er nu een paar, met Kompany en Hazard op kop. Ik begrijp dan niet waarom we Hazard opeens zouden moeten weglaten.
Laat hem dribbelen. Het zal niet altijd lukken. Maar de keren dat het wel lukt, ist wel zo goed als prijs.
inderdaad, belgische mentaliteit zeker ?
zolang iedereen hier zo denk, inclusief bondscoach halen we nooit geen groot tornooi meer.

05 Jun 2011, 22:12
Ancien

Leeftijd: 46
Bram schreef:
voorbijganger schreef:

zolang iedereen hier zo denk, inclusief bondscoach halen we nooit geen groot tornooi meer.

Hazard kan duidelijk voetballen, maar was zaterdag toch niet goed? Ook zijn corners waren van het niveau van Alderweireld - redelijk dramatisch. Ik vind dat de kranten zijn inbreng bij de goal ook wel redelijk overdreven hebben: die Turk blundert gewoon enorm en Eden legt gewoon de bal terug op Defour... No big deal toch? Ik stel me dan alleen de vraag: waar was Hazard tussen minuut 4 en minuut 56? Mertens was vanop dezelfde positie toch meteen een pak gevaarlijker? Goeie wissel dus...

Akkoord, Leekens kon er ook Chadli hebben afgehaald, maar probeerde waarschijnlijk de body van Nacer nog uit te spelen maar dat lukte compleet niet.

Soit, als Witsel die penalty binnentrapt, kraait er geen haan meer naar de individuele prestaties... Alleen vond ik de Belgische ploeg toch niet echt vollen bak gaan - zeker niet in de eerste helft - voor winst... Een tweede spits inbrengen in minuut 87 is er toch ook mee lachen zeker? Je haalt gewoon weer eens te weinig punten en dat is niet de eerste keer in deze campagne... Ik had Vertonghen laten staan - mits bijsturen in de rust dat hij te veel ruimte in zijn rug liet. Dan had je nog een aanvallende troef kunnen uitspelen, door oa Witsel centraal op het middenveld te zetten en een spits vroeger in te brengen: een Vleminckx had ik wel even willen zien bikkelen tegen de toch niet superieure Turkse defensie... Helaas, het zal nogmaals voor een andere keer zijn... Maar deze Turkse ploeg was echt wel te pakken...

06 Jun 2011, 11:15

DT schreef:
Bram schreef:
voorbijganger schreef:

Hazard kan duidelijk voetballen, maar was zaterdag toch niet goed? Ook zijn corners waren van het niveau van Alderweireld - redelijk dramatisch. Ik vind dat de kranten zijn inbreng bij de goal ook wel redelijk overdreven hebben: die Turk blundert gewoon enorm en Eden legt gewoon de bal terug op Defour... No big deal toch? Ik stel me dan alleen de vraag: waar was Hazard tussen minuut 4 en minuut 56? Mertens was vanop dezelfde positie toch meteen een pak gevaarlijker? Goeie wissel dus...

Akkoord, Leekens kon er ook Chadli hebben afgehaald, maar probeerde waarschijnlijk de body van Nacer nog uit te spelen maar dat lukte compleet niet.

Soit, als Witsel die penalty binnentrapt, kraait er geen haan meer naar de individuele prestaties... Alleen vond ik de Belgische ploeg toch niet echt vollen bak gaan - zeker niet in de eerste helft - voor winst... Een tweede spits inbrengen in minuut 87 is er toch ook mee lachen zeker? Je haalt gewoon weer eens te weinig punten en dat is niet de eerste keer in deze campagne... Ik had Vertonghen laten staan - mits bijsturen in de rust dat hij te veel ruimte in zijn rug liet. Dan had je nog een aanvallende troef kunnen uitspelen, door oa Witsel centraal op het middenveld te zetten en een spits vroeger in te brengen: een Vleminckx had ik wel even willen zien bikkelen tegen de toch niet superieure Turkse defensie... Helaas, het zal nogmaals voor een andere keer zijn... Maar deze Turkse ploeg was echt wel te pakken...
Hij speelde misschien niet super, maar had zeker mogen blijven staan tov Chadli. Als je een hele match nog geen duel gewonnnen hebt, gaat ge er in minuut 70 ook niet aan beginnnen zenne. Hazard probeerde tenminste diepgang te brengen, die probeerde er wel volle bak voor te gaan. Net hetgeen ik ook zo schitterend vond aan Mertens... die maakte de eene actie na de andere, daar waar de rest van de ploeg doelloos stond te tikken (en dan spreken we niet over tikken in Barça-termen). Ik weet niet of het was van niet beter kunnen of omwille van richtlijnen, maar ik vrees toch voor dat laatste :(
Geen enkele geslaagde wissel dus. We zullen ons moeten content stellen dat Daniel en Ciman al op kant bleven zeker ?

06 Jun 2011, 13:09
Freak

Leeftijd: 45
nu woensdag op Canvas: USSR-België Mexico 1986 rond de klok van 23 u

13 Jun 2011, 20:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
El Corredor schreef:
nu woensdag op Canvas: USSR-België Mexico 1986 rond de klok van 23 u

dat is een serieus uitgesteld relais...

13 Jun 2011, 20:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 145 146 147 148 149 242