|
|
| Pagina 149 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 147 148 149 150 151 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Rode Duivels
Vicky schreef: voor mij moet het ook ni ze... Ik moet het natuurlijk stellen met de heruitzending van zulke dingen, dus het voetbal echt vergelijken kan ik niet, maar naast het veld zag ik het precies toch ook liever toen ze. Toen zaten ze te kaarten, nu hebben ze wsl allemaal een Ipod en een draagbare dvdspeler zodat ze toch zeker ni tegen elkaar moeten babbelen. En zwijg mij van mannen met een sachoche he!!! En die mannen gingen ginder na een match ook serieuze potten drinken samen, maar als het erop aan kwam, stonden ze er wel allemaal en gingen ze desnoods door een muur. |
| 16 Jun 2011, 10:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Vicky schreef: voor mij moet het ook ni ze... Ik moet het natuurlijk stellen met de heruitzending van zulke dingen, dus het voetbal echt vergelijken kan ik niet, maar naast het veld zag ik het precies toch ook liever toen ze. Toen zaten ze te kaarten, nu hebben ze wsl allemaal een Ipod en een draagbare dvdspeler zodat ze toch zeker ni tegen elkaar moeten babbelen. En zwijg mij van mannen met een sachoche he!!! En die mannen gingen ginder na een match ook serieuze potten drinken samen, maar als het erop aan kwam, stonden ze er wel allemaal en gingen ze desnoods door een muur. Amen! Btw, op die docu begin deze week zei Michel D'Hooghe: "Thys moest die mannen ni leren voetballen he, hij moest er gewoon een groep van maken." Zoiets kan idd door met die mannen op café te trekken. Enfin, point is dat ik dus eigenlijk ook trainer zou kunnen worden ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 16 Jun 2011, 10:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Vicky schreef: Bartos schreef: Vicky schreef: voor mij moet het ook ni ze... Ik moet het natuurlijk stellen met de heruitzending van zulke dingen, dus het voetbal echt vergelijken kan ik niet, maar naast het veld zag ik het precies toch ook liever toen ze. Toen zaten ze te kaarten, nu hebben ze wsl allemaal een Ipod en een draagbare dvdspeler zodat ze toch zeker ni tegen elkaar moeten babbelen. En zwijg mij van mannen met een sachoche he!!! En die mannen gingen ginder na een match ook serieuze potten drinken samen, maar als het erop aan kwam, stonden ze er wel allemaal en gingen ze desnoods door een muur. Amen! Btw, op die docu begin deze week zei Michel D'Hooghe: "Thys moest die mannen ni leren voetballen he, hij moest er gewoon een groep van maken." Zoiets kan idd door met die mannen op café te trekken. Enfin, point is dat ik dus eigenlijk ook trainer zou kunnen worden ![]() ga je zo graag op café ? _________________ Iendracht 4ever. |
| 16 Jun 2011, 10:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Vicky schreef: Bartos schreef: Vicky schreef: voor mij moet het ook ni ze... Ik moet het natuurlijk stellen met de heruitzending van zulke dingen, dus het voetbal echt vergelijken kan ik niet, maar naast het veld zag ik het precies toch ook liever toen ze. Toen zaten ze te kaarten, nu hebben ze wsl allemaal een Ipod en een draagbare dvdspeler zodat ze toch zeker ni tegen elkaar moeten babbelen. En zwijg mij van mannen met een sachoche he!!! En die mannen gingen ginder na een match ook serieuze potten drinken samen, maar als het erop aan kwam, stonden ze er wel allemaal en gingen ze desnoods door een muur. Amen! Btw, op die docu begin deze week zei Michel D'Hooghe: "Thys moest die mannen ni leren voetballen he, hij moest er gewoon een groep van maken." Zoiets kan idd door met die mannen op café te trekken. Enfin, point is dat ik dus eigenlijk ook trainer zou kunnen worden ![]() dan word ik opnieuw speler, Vicky als coach en ![]() _________________ geer'n bè |
| 16 Jun 2011, 14:09 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: Vicky schreef: voor mij moet het ook ni ze... Ik moet het natuurlijk stellen met de heruitzending van zulke dingen, dus het voetbal echt vergelijken kan ik niet, maar naast het veld zag ik het precies toch ook liever toen ze. Toen zaten ze te kaarten, nu hebben ze wsl allemaal een Ipod en een draagbare dvdspeler zodat ze toch zeker ni tegen elkaar moeten babbelen. En zwijg mij van mannen met een sachoche he!!! En die mannen gingen ginder na een match ook serieuze potten drinken samen, maar als het erop aan kwam, stonden ze er wel allemaal en gingen ze desnoods door een muur. Mijn nonkel was op dat moment bondsdokter, Walter Redant. Hij zei mij dat tijdens de stage in Zwitserland veel van de spelers gewoon opstonden met 1 grote kater en dat hij meer pillekes moest geven voor de maag dan iets anders Nu staan de kranten er van vol als er is een speler s´nachts zijn kamer durft te verlaten. Onvoorstelbaar eigenlijk. |
| 16 Jun 2011, 17:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
voorbijganger schreef: Bartos schreef: Vicky schreef: voor mij moet het ook ni ze... Ik moet het natuurlijk stellen met de heruitzending van zulke dingen, dus het voetbal echt vergelijken kan ik niet, maar naast het veld zag ik het precies toch ook liever toen ze. Toen zaten ze te kaarten, nu hebben ze wsl allemaal een Ipod en een draagbare dvdspeler zodat ze toch zeker ni tegen elkaar moeten babbelen. En zwijg mij van mannen met een sachoche he!!! En die mannen gingen ginder na een match ook serieuze potten drinken samen, maar als het erop aan kwam, stonden ze er wel allemaal en gingen ze desnoods door een muur. Mijn nonkel was op dat moment bondsdokter, Walter Redant. Hij zei mij dat tijdens de stage in Zwitserland veel van de spelers gewoon opstonden met 1 grote kater en dat hij meer pillekes moest geven voor de maag dan iets anders Nu staan de kranten er van vol als er is een speler s´nachts zijn kamer durft te verlaten. Onvoorstelbaar eigenlijk. Mè moeder en Walter zèn kozzen en nicht. Wiltj da na zeggen damme weir veir famille zoin? ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 16 Jun 2011, 19:40 |
|
|
Vaste Waarde
Schepper schreef: voorbijganger schreef: Bartos schreef: En die mannen gingen ginder na een match ook serieuze potten drinken samen, maar als het erop aan kwam, stonden ze er wel allemaal en gingen ze desnoods door een muur. Mijn nonkel was op dat moment bondsdokter, Walter Redant. Hij zei mij dat tijdens de stage in Zwitserland veel van de spelers gewoon opstonden met 1 grote kater en dat hij meer pillekes moest geven voor de maag dan iets anders Nu staan de kranten er van vol als er is een speler s´nachts zijn kamer durft te verlaten. Onvoorstelbaar eigenlijk. Mè moeder en Walter zèn kozzen en nicht. Wiltj da na zeggen damme weir veir famille zoin? ![]() Allez, de familiefistjes gaan nog bien werren ten |
| 16 Jun 2011, 20:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Da pakt mè na zé, twie verloren zielen da malkander vedrom vinnen, oe schoein.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Jun 2011, 20:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
panoleon schreef: Vicky schreef: Bartos schreef: En die mannen gingen ginder na een match ook serieuze potten drinken samen, maar als het erop aan kwam, stonden ze er wel allemaal en gingen ze desnoods door een muur. Amen! Btw, op die docu begin deze week zei Michel D'Hooghe: "Thys moest die mannen ni leren voetballen he, hij moest er gewoon een groep van maken." Zoiets kan idd door met die mannen op café te trekken. Enfin, point is dat ik dus eigenlijk ook trainer zou kunnen worden ![]() dan word ik opnieuw speler, Vicky als coach en ![]() Sorry panoleon, ik stel de kern samen en op verzoek van Lot moet er aan volgende eisen voldaan worden: - ongeveer 26 jaar - vrijgezel - knap - kunnen voetballen. Iedereen die aan AL deze criteria voldoet, mag zich aanmelden. Lot (hulptrainer) beslist over de aanwervingen. ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 17 Jun 2011, 10:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Vicky schreef: panoleon schreef: Vicky schreef: Amen! Btw, op die docu begin deze week zei Michel D'Hooghe: "Thys moest die mannen ni leren voetballen he, hij moest er gewoon een groep van maken." Zoiets kan idd door met die mannen op café te trekken. Enfin, point is dat ik dus eigenlijk ook trainer zou kunnen worden ![]() dan word ik opnieuw speler, Vicky als coach en ![]() Sorry panoleon, ik stel de kern samen en op verzoek van Lot moet er aan volgende eisen voldaan worden: - ongeveer 26 jaar - vrijgezel - knap - kunnen voetballen. Iedereen die aan AL deze criteria voldoet, mag zich aanmelden. Lot (hulptrainer) beslist over de aanwervingen. ![]() ik kijk al uit naar de medische tests _________________ Iendracht 4ever. |
| 17 Jun 2011, 10:31 |
|
|
kreezie nonkeltje schreef: Vicky schreef: panoleon schreef: dan word ik opnieuw speler, Vicky als coach en ![]() Sorry panoleon, ik stel de kern samen en op verzoek van Lot moet er aan volgende eisen voldaan worden: - ongeveer 26 jaar - vrijgezel - knap - kunnen voetballen. Iedereen die aan AL deze criteria voldoet, mag zich aanmelden. Lot (hulptrainer) beslist over de aanwervingen. ![]() ik kijk al uit naar de medische tests dat moet nog overlegd worden, maar dat zal waarschijnlijk de hulptrainer worden. _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 17 Jun 2011, 11:39 |
|
|
Vicky schreef: kreezie nonkeltje schreef: Vicky schreef: Sorry panoleon, ik stel de kern samen en op verzoek van Lot moet er aan volgende eisen voldaan worden: - ongeveer 26 jaar - vrijgezel - knap - kunnen voetballen. Iedereen die aan AL deze criteria voldoet, mag zich aanmelden. Lot (hulptrainer) beslist over de aanwervingen. ![]() ik kijk al uit naar de medische tests dat moet nog overlegd worden, maar dat zal waarschijnlijk de hulptrainer worden. en de hulptrainer is ? Lot ? ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 17 Jun 2011, 19:40 |
|
|
kreezie nonkeltje schreef: Vicky schreef: kreezie nonkeltje schreef: ik kijk al uit naar de medische tests dat moet nog overlegd worden, maar dat zal waarschijnlijk de hulptrainer worden. en de hulptrainer is ? Lot ? ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 18 Jun 2011, 13:02 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Vicky schreef: panoleon schreef: Vicky schreef: Amen! Btw, op die docu begin deze week zei Michel D'Hooghe: "Thys moest die mannen ni leren voetballen he, hij moest er gewoon een groep van maken." Zoiets kan idd door met die mannen op café te trekken. Enfin, point is dat ik dus eigenlijk ook trainer zou kunnen worden ![]() dan word ik opnieuw speler, Vicky als coach en ![]() Sorry panoleon, ik stel de kern samen en op verzoek van Lot moet er aan volgende eisen voldaan worden: - ongeveer 26 jaar - vrijgezel - knap - kunnen voetballen. Iedereen die aan AL deze criteria voldoet, mag zich aanmelden. Lot (hulptrainer) beslist over de aanwervingen. ![]() Eerst vooraf een oraal moment zeker? _________________
|
| 18 Jun 2011, 14:51 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Sven KSK Opwijk schreef: Vicky schreef: panoleon schreef: dan word ik opnieuw speler, Vicky als coach en ![]() Sorry panoleon, ik stel de kern samen en op verzoek van Lot moet er aan volgende eisen voldaan worden: - ongeveer 26 jaar - vrijgezel - knap - kunnen voetballen. Iedereen die aan AL deze criteria voldoet, mag zich aanmelden. Lot (hulptrainer) beslist over de aanwervingen. ![]() Eerst vooraf een oraal moment zeker? eens testen hoe het zit met die spelers hun uithoudingsvermogen he |
| 18 Jun 2011, 17:00 |
|
| Pagina 149 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 147 148 149 150 151 … 242 Volgende |