de Dendertopic - Pagina 149 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 147 148 149 150 151 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 45
ok we zullen vanaf nu dronkaard zeggen

26 Aug 2007, 14:22
Scholier

Website: http://www.fcvdendereh.be
acrid schreef:
ok we zullen vanaf nu dronkaard zeggen
:slaap:

26 Aug 2007, 14:30
Ancien

Leeftijd: 65
Ik vind dat hier eigenlijk maar een droevige topic.

Er zijn nogal wat eendrachtsupporters die denken dat je zelf groter wordt door neerbuigend te doen over anderen. Dat is dus niet zo, hé: door (soms laag) te schimpen op anderen haal je alleen jezelf omlaag. En dan zeker de manier waarop sommigen dat doen...

Daarenboven: als je heel de tijd een ploeg omlaag haalt die in de eigen regio met minder mogelijkheden en minder natuurlijke achterban er in slaagt om 2 reeksen hoger te spelen dan je zelf bezig bent, dan haal je eigenlijk ook jezelf neer...

Er bestaat daar trouwens een eenvoudig woord voor: jaloezie...

Misschien naar den Eendracht kijken, en fier zijn op wat is en hopen en bouwen aan (nog) beter. En als de anderen eens in het zonnetje staan, het is hen van harte gegund, wat mij betreft...

En ik vermoed ook wel dat Denders geluk in eerste van korte duur zal zijn, net zoals dat van ons in dat fameuze jaar 1991-1992 toen we laatste eindigden en er (ook) niet aan te pas kwamen. Maar ik zie er het nut niet van in om me daarin vrolijk te maken.

Ik maak me liever vrolijk over sterke prestaties van mijn ploeg, en daar heb ik meer dan genoeg aan. En ik hoop alleen maar dat we er dit jaar weer veel plezier aan gaan beleven...

En, Dender, jullie wens ik van harte veel succes, al vrees ik wel dat ik jullie minstens evenveel moed en geduld moet wensen.

amen.

26 Aug 2007, 18:31
Scholier

Schoon gezegd man, alhoewel ik de mannen van aalst wel versta, leedvermaak is nu eenmaal eigen aan het voetbal. Soms verlieze ze damé wel hun realiteitsbesef

26 Aug 2007, 19:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
sjneer_fcd schreef:
Schoon gezegd man, alhoewel ik de mannen van aalst wel versta, leedvermaak is nu eenmaal eigen aan het voetbal. Soms verlieze ze damé wel hun realiteitsbesef

ma rot gewoon op jongen :boks:

26 Aug 2007, 19:20
Scholier

ik dacht het niet

26 Aug 2007, 19:21
Nationale Ploeg

ela ela,'t is ni omda'k soms ook is me ulle lach da'k jaloers zen eh,peist mo rap iet anders dan :zot:
voor mij moogde gijle in 1ste zitte ze,wa trek ik me da nu aan,ik amuseer mij me mijn ploeg.

26 Aug 2007, 19:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
sjneer_fcd schreef:
ik dacht het niet

alle blijft dan he

26 Aug 2007, 19:22
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
tes toch ni omda ge is me dender lacht dage al jaloers zet. alsk nu zie hoe onzen iendracht speelt kunde gewoon ni jaloers zen op dender, ook al spelen ze mss in 1ste. als iendracht zo blijft spelen, maak me da echt wel ni uit ze da da nu in 3de is. tes terug enorm plezant om te gaan kijken als ze goe spelen.
en dender ze staan verdiend in eerste nationale maar ze gaan het heel erg moeilijk hebben, als we davo al neke ni moge lachen

26 Aug 2007, 20:57
Nationale Ploeg

sjneer_fcd schreef:
Den eersten helft ware we beter en just voor de rust krijge we dan weer een stoeme goal binne dammen ni meer te bove zijn gekomen. Bon, volgende week tege stvv derect een 6-punte match, hopelijk den eerste driepunter.

je bedoelt 0-3 voor STVV. Laat het ons hopen he.

@ salador: ik lees dat je het zonde vindt dat eendracht-fans tegen dender zijn. jij woont in heusden, logisch dat je de vete niet zo goed kan inschatten. Dit gaat niet over jaloezie. Het gaat vooral over het arrogante gezeik van de jongens en meisjes die al twee jaar fan zijn van een ploeg die leeft als samenraapsel van elke ploeg uit de buurt die wilde meewerken. Zonder te beseffen dat ze geen enkele eigen identitiet, laat staan gezamenlijke geschiedenis, hebben, komen ze zichzelf wél vergelijken en hebben ze arrogantie om zich te vergelijken en beter te voelen dan ons. Dat stoot ons voor de borst. Wij, 'n iendracht, zijn een schare fans die hun club door dik en dun, weer en wind steunen. Je hoort die "vrienden" van dender wel eens zeggen dat we met niet zo veel waren toen we in derde daar gingen spelen. Nou nou, eendracht had er meer supporters meer, dan dat afval van het vilbeluik nu in eerste meeneemt op verplaatsing. Dus, ook ginder achter in Heusden, fuck them! We kunnen alleen maar hopen dat ze volgend seizoen terug in tweede spelen en wij promoveren. Dan kunnen we hen eindelijk lik op stuk geven en tonen wie dé ploeg is in de denderstreek. Of het moet al binnen twee rondes in de beker gebeuren. Een verplaatsing naar rendac-town voor de beker ... ik denk dat we het niet mooier kunnen dromen....

26 Aug 2007, 21:20
Scholier

Website: http://www.fcvdendereh.be
Fillou schreef:
sjneer_fcd schreef:
Den eersten helft ware we beter en just voor de rust krijge we dan weer een stoeme goal binne dammen ni meer te bove zijn gekomen. Bon, volgende week tege stvv derect een 6-punte match, hopelijk den eerste driepunter.

je bedoelt 0-3 voor STVV. Laat het ons hopen he.

@ salador: ik lees dat je het zonde vindt dat eendracht-fans tegen dender zijn. jij woont in heusden, logisch dat je de vete niet zo goed kan inschatten. Dit gaat niet over jaloezie. Het gaat vooral over het arrogante gezeik van de jongens en meisjes die al twee jaar fan zijn van een ploeg die leeft als samenraapsel van elke ploeg uit de buurt die wilde meewerken. Zonder te beseffen dat ze geen enkele eigen identitiet, laat staan gezamenlijke geschiedenis, hebben, komen ze zichzelf wél vergelijken en hebben ze arrogantie om zich te vergelijken en beter te voelen dan ons. Dat stoot ons voor de borst. Wij, 'n iendracht, zijn een schare fans die hun club door dik en dun, weer en wind steunen. Je hoort die "vrienden" van dender wel eens zeggen dat we met niet zo veel waren toen we in derde daar gingen spelen. Nou nou, eendracht had er meer supporters meer, dan dat afval van het vilbeluik nu in eerste meeneemt op verplaatsing. Dus, ook ginder achter in Heusden, fuck them! We kunnen alleen maar hopen dat ze volgend seizoen terug in tweede spelen en wij promoveren. Dan kunnen we hen eindelijk lik op stuk geven en tonen wie dé ploeg is in de denderstreek. Of het moet al binnen twee rondes in de beker gebeuren. Een verplaatsing naar rendac-town voor de beker ... ik denk dat we het niet mooier kunnen dromen....
:slaap:

26 Aug 2007, 21:26
Freak

Hetvolgende gelezen op een 'ultrasforum' (een forum voor sfeermakers in de belgische competitie) ;

De supporters van Dender ontgoochelden me echt wel zwaar, buiten het rechtspringen voor een afgekeurd doelpunt hebben we hen niet gehoord nog zien bewegen... Geen énkele vlag buiten één blauw-zwart doekje aan de reling???
Geef mij dan maar pakweg Moeskroen dat mss met nog geen 100 afkomt maar toch wel hun team aanmoedigen!

Afbeelding

Een schande voor het belgische voetbal. Volgens hen is voetbal het spel op zich zonder de bezieling errond. Dat is dan ook duidelijk te zien op deze foto. Gelukkig denken wij en andere ploegen daar anders over.

26 Aug 2007, 21:30
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Casual1919 schreef:
Hetvolgende gelezen op een 'ultrasforum' (een forum voor sfeermakers in de belgische competitie) ;

De supporters van Dender ontgoochelden me echt wel zwaar, buiten het rechtspringen voor een afgekeurd doelpunt hebben we hen niet gehoord nog zien bewegen... Geen énkele vlag buiten één blauw-zwart doekje aan de reling???
Geef mij dan maar pakweg Moeskroen dat mss met nog geen 100 afkomt maar toch wel hun team aanmoedigen!

Afbeelding

Een schande voor het belgische voetbal. Volgens hen is voetbal het spel op zich zonder de bezieling errond. Dat is dan ook duidelijk te zien op deze foto. Gelukkig denken wij en andere ploegen daar anders over.

:haha: :haha:

26 Aug 2007, 22:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
is toch licht overdreven :D ... als je heeeeeeel goed kijkt zie je rechts aan de reling een 2e vlagje en staan er linksboven 3 met de armen in de lucht (de 'harde kern') :mrgreen: :mrgreen:

26 Aug 2007, 22:19
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: [email protected]
WALDAN schreef:
Casual1919 schreef:

Afbeelding

:haha: :haha:

en gewoonwegde volle 130 man mee op verplaatsing jaande zeg amai hoho en da voor eerste klasse ni slecht jonges ni slecht :mrgreen:

26 Aug 2007, 22:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 147 148 149 150 151 711