de Dendertopic - Pagina 151 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 149 150 151 152 153 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: [email protected]
achja zolang denjer mor zakt est goe of dazze na lesten zen of 17de ... da is na al geloik mor zakken moeten ze :mrgreen:

28 Aug 2007, 0:19
Rode kaart
Rode kaart

the_red_ant69 schreef:
Efkes mijn 'klak van Iendracht' supporter afzetten en zuiver als voetballiefhebber kijkend:

ondanks de beperkte middelen en spelerspotentieel vind ik nu wel (enkel afgaande op TV beelden) dat er in Dender dan toch nog meer voetballend vermogen zit dan in pakweg Sint Truiden en Bergen. Je kan wel na 4 matchen merken : er ontbreekt echt wel een opportunist ala Thiebaut van voor.

Ik denk niet dat Thiebaut het probleem is. We moeten zowat altijd op de counter spelen en daarbij is de snelheid van Henri een handig wapen. Met Thiebaut erbij zou de omschakeling nog moeizamer en trager verlopen. Het grote probleem ligt in ons middenveld, we missen Persoons ENORM. Gisteren alweer man van de match, dit is voor ons een bijzonder groot verlies. :snif:

28 Aug 2007, 12:59
Nationale Ploeg

nonkel marcel schreef:
the_red_ant69 schreef:
Efkes mijn 'klak van Iendracht' supporter afzetten en zuiver als voetballiefhebber kijkend:

ondanks de beperkte middelen en spelerspotentieel vind ik nu wel (enkel afgaande op TV beelden) dat er in Dender dan toch nog meer voetballend vermogen zit dan in pakweg Sint Truiden en Bergen. Je kan wel na 4 matchen merken : er ontbreekt echt wel een opportunist ala Thiebaut van voor.

Ik denk niet dat Thiebaut het probleem is. We moeten zowat altijd op de counter spelen en daarbij is de snelheid van Henri een handig wapen. Met Thiebaut erbij zou de omschakeling nog moeizamer en trager verlopen. Het grote probleem ligt in ons middenveld, we missen Persoons ENORM. Gisteren alweer man van de match, dit is voor ons een bijzonder groot verlies. :snif:

Wil je dan zeggen dat je de ploeg van vorig seizoen sterker vond dan de huidige ?
Moet zeggen, ik ben nooit een Persoons fan geweest maar de laatste twee à drie seizoenen maakt hij wel serieuze vorderingen...

28 Aug 2007, 13:04
Rode kaart
Rode kaart

Vorig seizoen stond er een blok op het veld, nu niet.
Nu ja, je kan het een speler niet kwalijk nemen dat hij de stap naar 1e niet wil meezetten. Wat Persoons betreft, ik vind hem véél beter dan Vanderhaege en als je ziet wat voor een carrière dat die gemaakt heeft...

28 Aug 2007, 13:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
malder schreef:

Ik denk eerlijk gezegd dat Dender nog een goede kans maakt op redding als je het voetbal van Brussels bekijkt. Sint-Truiden zal wel verbeteren eens Vanhoudt terug speelklaar raakt. Het zal voor Dender hopen worden dat er ook nog een andere ploeg onderaan blijft steken. Mechelen misschien?
Daar zou ik mij handen nog niet voor in het vuur steken dat Brussels kansloos gaat zijn. Die hebben elk jaar nog wat over om met de winterstop een en ander te forceren. En aan het laatste nieuws uit Dender te horen zitten ze daar toch aan het max. of zelfs over hun budget. Voor Dender moet het vant weekend gebeuren en dat weten ze zelf ook.

28 Aug 2007, 13:40
Ancien

Leeftijd: 45
Bij Dender mogen o.a. Mvemba en Stuckens al naar een andere club zoeken!

Ik meen mij te herinneren hoe hier verkondigd werd wat voor een toptransfer die Mvemba wel was voor Dender...

Allé, 't heeft toch een paar weken geduurd voor diene jongen

28 Aug 2007, 15:09
Rode kaart
Rode kaart

boris clitoris schreef:
Bij Dender mogen o.a. Mvemba en Stuckens al naar een andere club zoeken!

Ik meen mij te herinneren hoe hier verkondigd werd wat voor een toptransfer die Mvemba wel was voor Dender...

Allé, 't heeft toch een paar weken geduurd voor diene jongen

Tegen ons was die jongen effectief zeer goed en de beste op het veld, maar hij kan het trainingsritme en niveau niet oppikken. Stuckie zou ik niet graag zien vertrekken...

28 Aug 2007, 15:19

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Meldert-Dender.1-0
Die ene vierdeklasser heeft gewonnen van de andere vierdeklasser. ....
De ploeg : Van Steenberghe, Mvemba, Oumouri, Servaes, Filipovic, Neels, Irribarren, Sylla, Geeroms, Dufoor, Stuckens + enkele vervangingen diep in de tweede helft.
Huilen met de pet op.
Van het Dender Forum.

29 Aug 2007, 8:49

dan speelt ge beter geen match niet meer natuurlijk...
kwestie vant vertrouwen op te krikken voor de match van dit weekend kan dat wel tellen. Voor Dender zouden het vant jaar beter allemaal derby's tegen ons zijn, lijkt momenteel het enige voor wat ze gemotiveerd kunnen worden.

29 Aug 2007, 10:03
Rendac-supporter

placietjen schreef:
ondertussen nog keer de groeten overmaken aan de Piwi...

noste jaar dezen tijd komen we u weer terroriseren hé :grijns:

tis ni waar he!!! :D altijd welkom he

30 Aug 2007, 17:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
piwi from FCD schreef:
placietjen schreef:
ondertussen nog keer de groeten overmaken aan de Piwi...

noste jaar dezen tijd komen we u weer terroriseren hé :grijns:

tis ni waar he!!! :D altijd welkom he

Ja, ge hebt het voorbije weekend uw werk al gehad met de Eendrachtfans hé :grijns: .

31 Aug 2007, 0:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Jaja,het is zover,de eerste overwinning van Dender.

Het enige "licht in de duisternis" gisteren zeker? :grijns:

Ik herrinner me nog enkele weken geleden dat hier iemand kwam verkondigen dat de verlichting er bijna stond.Blijkbaar wat vertraging opgelopen :fluit:
Of hebben ze die hoogtewerkers in de grond vastgezet en zijn dat de lichtmasten geworden :fluit:

02 Sep 2007, 7:57

Allé ze doen hier gisteren een serieuze goede zaak. De manier waarop ge gisteren tegen STVV wint die doet er niet toe... gelijk wat ze ook zeggen.

Wat een dekkingsfout trouwens die goal :shock:, enfin ja als ze op Tv de hoogtepunten uitgeven en ge ziet zo een dingen dan wilt ge zelfs niet weten hoe de rest van de wedstrijd was niet waar. Het toppunt van de avond was toch wel die misser van die spits van STVV op die corner :grijns: Die kerel zag gewoon die bal niet meer komen :grijns:

02 Sep 2007, 8:56
Rode kaart
Rode kaart

Zou het niet kunnen dat STVV klacht indiend om dat het te duister was om te spelen wie weet :D

02 Sep 2007, 9:06
Rode kaart
Rode kaart

Dannyp98 schreef:
Zou het niet kunnen dat STVV klacht indiend om dat het te duister was om te spelen wie weet :D

Zolang ze maar geen klacht indienen voor dt-fouten, is het goed. :knuf:

Archizwakke match, maar inderdaad: de manier waarop doet er niet toe, de eerste overwinning is binnen. Uiteindelijk niet onverdiend, in de 2de helft hebben we er voor geknokt en was STVV nergens meer. Al zal het niveau nog serieeeeeeeeus de hoogte inmoeten.In principe zou bij de volgende thuismatch de definitieve verlichting er staan, niet dat het gisteren een probleem was, maar het wordt toch wel stilaan de moment.

02 Sep 2007, 10:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 149 150 151 152 153 711