|
|
| Pagina 152 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 150 151 152 153 154 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Eerste klasse
josken schreef: zotvawies schreef: Een oefenmatchke tegen "maar" de vice-kampioen ![]() De toegangsprijzen met 5 euro naar beneden ja! ![]() Kijk zie, zo erg zijn we begaan met de heropbouw van onze geliefde club: Als Anderlecht zijn prijs omlaag doet, dan heft onze club extra winst, maar als de toegangsprijzen omlaag gaan dan heeft noe club minder winst. Is het dat wat we willen? Neen, wij willen dat onze club er goed voorstaat zodat ze goede spelers kunnen kopen en houden... |
| 24 Mei 2009, 22:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
salvador schreef: josken schreef: zotvawies schreef: Een oefenmatchke tegen "maar" de vice-kampioen ![]() De toegangsprijzen met 5 euro naar beneden ja! ![]() Kijk zie, zo erg zijn we begaan met de heropbouw van onze geliefde club: Als Anderlecht zijn prijs omlaag doet, dan heft onze club extra winst, maar als de toegangsprijzen omlaag gaan dan heeft noe club minder winst. Is het dat wat we willen? Neen, wij willen dat onze club er goed voorstaat zodat ze goede spelers kunnen kopen en houden... Twas een grapken... ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 24 Mei 2009, 22:40 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
salvador schreef: josken schreef: zotvawies schreef: Een oefenmatchke tegen "maar" de vice-kampioen ![]() De toegangsprijzen met 5 euro naar beneden ja! ![]() Kijk zie, zo erg zijn we begaan met de heropbouw van onze geliefde club: Als Anderlecht zijn prijs omlaag doet, dan heft onze club extra winst, maar als de toegangsprijzen omlaag gaan dan heeft noe club minder winst. Is het dat wat we willen? Neen, wij willen dat onze club er goed voorstaat zodat ze goede spelers kunnen kopen en houden... Moet ge mij nie zeggen, ik heb al 6 tickets gekocht. Hopend dat Anderlecht kampioen zou zijn, de wedstrijd uitverkocht is en dan verkopen op de (wit-)zwarte markt hé. ![]() |
| 24 Mei 2009, 22:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
salvador schreef: josken schreef: zotvawies schreef: Een oefenmatchke tegen "maar" de vice-kampioen ![]() De toegangsprijzen met 5 euro naar beneden ja! ![]() Kijk zie, zo erg zijn we begaan met de heropbouw van onze geliefde club: Als Anderlecht zijn prijs omlaag doet, dan heft onze club extra winst, maar als de toegangsprijzen omlaag gaan dan heeft noe club minder winst. Is het dat wat we willen? Neen, wij willen dat onze club er goed voorstaat zodat ze goede spelers kunnen kopen en houden... |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Dit zal pijn doen in Brussel, ze dachten vorige zaterdag al dat ze kampioen waren en uiteindelijk hebben ze weer NIETS. Zalig
Standard de terechte kampioen. |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Davy schreef: nu blijkbaar een overduidelijke ^penalty niet gegeven??? ongeacht of het nu a'lecht of gelijk wie diejen allaerts is er precies ook weeral "kloppen op aan 't geven" manmanman... Allaerts heeft goed gefloten al had hij wel minstens 1rode kaart moeten geven.Penalty was licht maar terecht. |
| 24 Mei 2009, 23:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Davy schreef: nu blijkbaar een overduidelijke ^penalty niet gegeven??? ongeacht of het nu a'lecht of gelijk wie diejen allaerts is er precies ook weeral "kloppen op aan 't geven" manmanman... Allaerts heeft goed gefloten al had hij wel minstens 1rode kaart moeten geven.Penalty was licht maar terecht. Vond ik er ook van. Penalty was zeker terecht. De fase dat Bolat in aanraking komt met Boussoufa was een contact zoals er wel meerdere in een wedstrijd gebeuren. Om daarvoor strafschop te gaan claimen leek me wel iets te ver. Boussoufa zijn licht ging daar wel paar seconden uit. Wasyl daarentegen solliciteerde 2x openlijk naar donker rood, maar kreeg na veel gekreft pas een keer geel. Dát waren aanslagen! De frustratie bij Anderlecht bleek enorm. Wel willen maar niet kunnen... dat moet idd frustrerend zijn. Een terechte kampioen! Ben benieuwd wat ze met de vele championsleague-miljoentjes gaan uitrichten _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 24 Mei 2009, 23:34 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
BVW schreef: Iendrachter90 schreef: Davy schreef: nu blijkbaar een overduidelijke ^penalty niet gegeven??? ongeacht of het nu a'lecht of gelijk wie diejen allaerts is er precies ook weeral "kloppen op aan 't geven" manmanman... Allaerts heeft goed gefloten al had hij wel minstens 1rode kaart moeten geven.Penalty was licht maar terecht. Vond ik er ook van. Penalty was zeker terecht. De fase dat Bolat in aanraking komt met Boussoufa was een contact zoals er wel meerdere in een wedstrijd gebeuren. Om daarvoor strafschop te gaan claimen leek me wel iets te ver. Boussoufa zijn licht ging daar wel paar seconden uit. Wasyl daarentegen solliciteerde 2x openlijk naar donker rood, maar kreeg na veel gekreft pas een keer geel. Dát waren aanslagen! De frustratie bij Anderlecht bleek enorm. Wel willen maar niet kunnen... dat moet idd frustrerend zijn. Een terechte kampioen! Ben benieuwd wat ze met de vele championsleague-miljoentjes gaan uitrichten Elke kampioen is terecht. Of ge het nu wilt of niet. Als dat tegen Boussoufa een contact is zoals vele keren, dan is dat tussen Bernardez en Mbokani ook. Ik zou liever verliezen met twee mooie acties als met zo een penalty. Soit, proficiat aan Standard! En willen maar niet kunnen... Moest dat zo zijn, dan is het serieus erg gesteld met België maar ge moet ook niet overdrijven hé. Anderlecht had puur qua kansen ook meer voordeel als Standard (donderdag was het omgekeerd). Het is gewoon duidelijk dat iedereen tegen RSCA is. Maar ja, No one likes us, we don't care ![]() _________________
|
| 25 Mei 2009, 1:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Wie kampioen speelt of de beker wint maakt mij eigenlijk niets uit,maar waar ik stilaan een hekel begin aan te hebben is het schandalige ellebooggebruik van bepaalde spelers.
Zowel tijdens de bekerfinale als tijdens de match op standard zijn er elleboogstoten gegeven dat het niet mooi meer was. Arbiters en vooral lijnrechters grijp in of er gaan volgend seizoen neuzen breken aan de lopende band. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 25 Mei 2009, 7:57 |
|
|
Ancien
iendracht mèn 2de vraa schreef: Wie kampioen speelt of de beker wint maakt mij eigenlijk niets uit,maar waar ik stilaan een hekel begin aan te hebben is het schandalige ellebooggebruik van bepaalde spelers. Zowel tijdens de bekerfinale als tijdens de match op standard zijn er elleboogstoten gegeven dat het niet mooi meer was. Arbiters en vooral lijnrechters grijp in of er gaan volgend seizoen neuzen breken aan de lopende band. Met als kampioen elleboogstoten, Wasilewski. Een schandaal voor een ploeg als Anderlecht, ik heb nog nooit zo een vuile speler weten voetballen bij Sporting. Zij hadden in het verleden ook keiharde verdedigers, maar die kwamen er steeds voetballend uit en hadden dergelijke smerige fouten niet nodig om hun duels te kunnen winnen. Ik zou zeggen Sporting weg ermee! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Mei 2009, 9:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Standard is de verdiende kampioen, anderlecht heeft in die 2 matchen nooit de indruk gegeven aanspraak te maken op de titel
_________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Mei 2009, 9:45 |
|
|
forumlegende
Ik vond de ingreep van Bolat op Boussoufa toch een duidelijke strafschop ...
De doelman komt uit, mist de bal en bokst een speler KO. Kan je nog een duidelijker voorbeeld krijgen van een overtreding ? OK, als hij iet of wat de bal raakt is er geen sprake van een penalty maar nu was het wel duidelijk strafschop vind ik. Soit, Standard is wel de verdiende kampioen, laat dat duidelijk zijn. |
| 25 Mei 2009, 9:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Maar Juhasz en Wasilewski moeten altijd rood krijgen ook. Over de twee matchen was Standard duidelijk beter. Anderlecht heeft één serieuze kans bijeengevoetbald...
En het reglement is het reglement hoor. Standard verloor door testmatchen ook al is zijn europese plek aan Genk enkele jaren geleden. Werd er toen zo'n spel over gemaakt ? Maar nu RSCA hun titel kwijtspeelt is't allemaal de schuld van de testwedstrijden of Allaerts. Hoog tijd dat ze daar is de hand in eigen boezem steken. |
| 25 Mei 2009, 10:25 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Maar Juhasz en Wasilewski moeten altijd rood krijgen ook. Over de twee matchen was Standard duidelijk beter. Anderlecht heeft één serieuze kans bijeengevoetbald... En het reglement is het reglement hoor. Standard verloor door testmatchen ook al is zijn europese plek aan Genk enkele jaren geleden. Werd er toen zo'n spel over gemaakt ? Maar nu RSCA hun titel kwijtspeelt is't allemaal de schuld van de testwedstrijden of Allaerts. Hoog tijd dat ze daar is de hand in eigen boezem steken. Euhm ja ![]() Was toen zelfs al sprake van dat het ging veranderen... Toen vond Standard het schandalig dat het doelpuntensaldo niet telde en dat "we het enige land zijn waar die belachelijke testwedstrijden konden plaats vinden" _________________
|
| 25 Mei 2009, 13:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Sven KSK Opwijk schreef: Jeroen schreef: Maar Juhasz en Wasilewski moeten altijd rood krijgen ook. Over de twee matchen was Standard duidelijk beter. Anderlecht heeft één serieuze kans bijeengevoetbald... En het reglement is het reglement hoor. Standard verloor door testmatchen ook al is zijn europese plek aan Genk enkele jaren geleden. Werd er toen zo'n spel over gemaakt ? Maar nu RSCA hun titel kwijtspeelt is't allemaal de schuld van de testwedstrijden of Allaerts. Hoog tijd dat ze daar is de hand in eigen boezem steken. Euhm ja ![]() Was toen zelfs al sprake van dat het ging veranderen... Toen vond Standard het schandalig dat het doelpuntensaldo niet telde en dat "we het enige land zijn waar die belachelijke testwedstrijden konden plaats vinden" |
| 25 Mei 2009, 13:36 |
|
| Pagina 152 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 150 151 152 153 154 … 500 Volgende |