|
|
| Pagina 154 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 152 153 154 155 156 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Eerste klasse
De exodus kan al beginnen:
Roland Juhasz staat dicht bij een overgang naar Aston Villa. Nadat de Engelse club, dit seizoen zesde geëindigd in de Premier League en zo geplaatst voor de Europa League, eerder al bereid was 5,6 miljoen euro neer te tellen voor de Hongaarse verdediger, heeft nu ook trainer Martin O'Neill zijn fiat gegeven voor de transfer. O'Neill woonde zondag de tweede testmatch tussen Standard en Anderlecht bij en was naar verluidt zeer te spreken over de prestatie van Juhasz. Villa zou ook interesse hebben in Defour en Onyewu, maar de Hongaar lijkt de nummer één op het verlanglijstje te zijn. O'Neill is op zoek naar versterking achterin omdat de Deense verdediger Martin Laursen door blessure zijn carrière moet stoppen. (odbs) _________________
|
| 26 Mei 2009, 20:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Veel mensen beweren dat Standard moeite zal hebben om spelers te houden, maar ik denk net het tegendeel. Spelers die dachten aan vertrekken zullen met de CL in het verschiet (+ eventuele loonsverhoging door vrijgekomen budget) makkelijker in Luik blijven hangen.
Bij Anderlecht vrees ik wel dat er een paar hun schup gaan afkuisen. Al is het daar wel effe zoeken om spelers te vinden die het in de buitenlandse competitie kunnen gaan waarmaken. Schollen mag al blij zijn dat hij tijdelijk in de goal mag staan, Wasilewski is veel te wild én beperkt, Deschacht maakt zichzelf nu al belachelijk, Polak en Biglia blijven 'Europese top' in Anderlecht alleen, Van Damme overleeft puur op inzet, Chatelle is regelmatig, maar ook niet goed, Legear is oliedom en De Sutter moet bevestigen. Ge hebt dan nog wat jongeren met potentieel, die zullen wel voor een prikje naar Holland gaan, zoals gewoonlijk. Dan blijven er Juhasz over, Gillet, en Boussoufa. Maar wie gaat Gillet willen halen, en wie gaat het loon van Boussouffa willen betalen? Bij Standard is het probleem omgekeerd: op welke positie zou je betaalbare versterking kunnen halen...? |
| 26 Mei 2009, 21:43 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Trouwens die Romelu Lukaku zien invallen? Een gast die 13 mei 2009 16 is geworden. De zoon van Roger Lukaku is het seizoen gestart bij de -19 (ipv de -17) en is met nieuwjaar al naar de beloften over geheveld. Lukaku meet 1m94 en weegt 92 kilo.
De Belg (geboren in de streek van Bornem of Wilrijk) heeft er enkele hallucinante statistieken op na gehouden. Scoorde meer goals als dat hij matchen heeft gespeeld. Hij kon nog voor nieuwjaar naar Chelsea (de club die hem en zijn ouder 1,5 miljoen euro wouden geven), AC Milan en Manchester United maar wil bij Anderlecht blijven. Zijn invalbeurt tegen Standard was toch een verrassing. Suarez bleef op de bank en die heeft toch al iets meer ervaring met het eerste elftal. Hij zette met een mooi overstapje direct een tegenstander van Standard in de wind en leverde een goede voorzet af. Hij was het ook die Boussoufa haarfijn uitlegde waar hij de bal wou en dat Boussoufa zelf niet mocht trappen in een bepaalde fase maar gewoon de bal naar hem moest passen. Ik HOOP dat Anderlecht en België met deze Lukaku (zijn jongere broer Jordan speelt trouwens ook bij RSCA) een topspits voor de toekomst heeft ontdekt. ![]() _________________
|
| 26 Mei 2009, 21:48 |
|
|
Ancien
Sven KSK Opwijk schreef: Trouwens die Romelu Lukaku zien invallen? Een gast die 13 mei 2009 16 is geworden. De zoon van Roger Lukaku is het seizoen gestart bij de -19 (ipv de -17) en is met nieuwjaar al naar de beloften over geheveld. Lukaku meet 1m94 en weegt 92 kilo. De Belg (geboren in de streek van Bornem of Wilrijk) heeft er enkele hallucinante statistieken op na gehouden. Scoorde meer goals als dat hij matchen heeft gespeeld. Hij kon nog voor nieuwjaar naar Chelsea (de club die hem en zijn ouder 1,5 miljoen euro wouden geven), AC Milan en Manchester United maar wil bij Anderlecht blijven. Zijn invalbeurt tegen Standard was toch een verrassing. Suarez bleef op de bank en die heeft toch al iets meer ervaring met het eerste elftal. Hij zette met een mooi overstapje direct een tegenstander van Standard in de wind en leverde een goede voorzet af. Hij was het ook die Boussoufa haarfijn uitlegde waar hij de bal wou en dat Boussoufa zelf niet mocht trappen in een bepaalde fase maar gewoon de bal naar hem moest passen. Ik HOOP dat Anderlecht en België met deze Lukaku (zijn jongere broer Jordan speelt trouwens ook bij RSCA) een topspits voor de toekomst heeft ontdekt. ![]() Amaai, is da misschien de sparringpartner van Wasilewski? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Mei 2009, 21:52 |
|
|
Hugo schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Trouwens die Romelu Lukaku zien invallen? Een gast die 13 mei 2009 16 is geworden. De zoon van Roger Lukaku is het seizoen gestart bij de -19 (ipv de -17) en is met nieuwjaar al naar de beloften over geheveld. Lukaku meet 1m94 en weegt 92 kilo. De Belg (geboren in de streek van Bornem of Wilrijk) heeft er enkele hallucinante statistieken op na gehouden. Scoorde meer goals als dat hij matchen heeft gespeeld. Hij kon nog voor nieuwjaar naar Chelsea (de club die hem en zijn ouder 1,5 miljoen euro wouden geven), AC Milan en Manchester United maar wil bij Anderlecht blijven. Zijn invalbeurt tegen Standard was toch een verrassing. Suarez bleef op de bank en die heeft toch al iets meer ervaring met het eerste elftal. Hij zette met een mooi overstapje direct een tegenstander van Standard in de wind en leverde een goede voorzet af. Hij was het ook die Boussoufa haarfijn uitlegde waar hij de bal wou en dat Boussoufa zelf niet mocht trappen in een bepaalde fase maar gewoon de bal naar hem moest passen. Ik HOOP dat Anderlecht en België met deze Lukaku (zijn jongere broer Jordan speelt trouwens ook bij RSCA) een topspits voor de toekomst heeft ontdekt. ![]() Amaai, is da misschien de sparringpartner van Wasilewski? ![]() Lukaku heb ik al een aantal keer gezien met de reserven. Die is dus nog snel ook hé. Kon mijn eigen niet geloven. Naar het schijnt mag België blij zijn dat hij nog in ons land speelt. Op deze foto was hij trouwens nog maar 15 jaar... _________________
|
| 26 Mei 2009, 21:58 |
|
|
Ancien
Sven KSK Opwijk schreef: Hugo schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Trouwens die Romelu Lukaku zien invallen? Een gast die 13 mei 2009 16 is geworden. De zoon van Roger Lukaku is het seizoen gestart bij de -19 (ipv de -17) en is met nieuwjaar al naar de beloften over geheveld. Lukaku meet 1m94 en weegt 92 kilo. De Belg (geboren in de streek van Bornem of Wilrijk) heeft er enkele hallucinante statistieken op na gehouden. Scoorde meer goals als dat hij matchen heeft gespeeld. Hij kon nog voor nieuwjaar naar Chelsea (de club die hem en zijn ouder 1,5 miljoen euro wouden geven), AC Milan en Manchester United maar wil bij Anderlecht blijven. Zijn invalbeurt tegen Standard was toch een verrassing. Suarez bleef op de bank en die heeft toch al iets meer ervaring met het eerste elftal. Hij zette met een mooi overstapje direct een tegenstander van Standard in de wind en leverde een goede voorzet af. Hij was het ook die Boussoufa haarfijn uitlegde waar hij de bal wou en dat Boussoufa zelf niet mocht trappen in een bepaalde fase maar gewoon de bal naar hem moest passen. Ik HOOP dat Anderlecht en België met deze Lukaku (zijn jongere broer Jordan speelt trouwens ook bij RSCA) een topspits voor de toekomst heeft ontdekt. ![]() Amaai, is da misschien de sparringpartner van Wasilewski? ![]() Lukaku heb ik al een aantal keer gezien met de reserven. Die is dus nog snel ook hé. Kon mijn eigen niet geloven. Naar het schijnt mag België blij zijn dat hij nog in ons land speelt. Op deze foto was hij trouwens nog maar 15 jaar... Dat ze hem dan maar vlug eens oproepen voor de nationale beloftenploeg, als het zo een groot talent is. Zijne pa was trouwens ook ne goeie spits, speelde hij niet voor Standard en AA Gent? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Mei 2009, 22:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hugo schreef: Dat ze hem dan maar vlug eens oproepen voor de nationale beloftenploeg, als het zo een groot talent is. Zijne pa was trouwens ook ne goeie spits, speelde hij niet voor Standard en AA Gent? Gij hebt het op Ali Lukunku. Die had er wel heel vroeg moeten bijzijn voor al ne zoon van 16 te hebben, want hij is er zelf nog maar 33 .Roger Lukaku speelde o.a. voor FC Boom, Seraing en Oostende, ook Germinal Ekeren denk ik. Die heeft wel enkele goeie periodes gekend in eerste klasse, maakte wel wa goals. Da was ook echt nen boom van ne vent. |
| 26 Mei 2009, 22:18 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: Hugo schreef: Dat ze hem dan maar vlug eens oproepen voor de nationale beloftenploeg, als het zo een groot talent is. Zijne pa was trouwens ook ne goeie spits, speelde hij niet voor Standard en AA Gent? Gij hebt het op Ali Lukunku. Die had er wel heel vroeg moeten bijzijn voor al ne zoon van 16 te hebben, want hij is er zelf nog maar 33 .Roger Lukaku speelde o.a. voor FC Boom, Seraing en Oostende, ook Germinal Ekeren denk ik. Die heeft wel enkele goeie periodes gekend in eerste klasse, maakte wel wa goals. Da was ook echt nen boom van ne vent. Klopt, dat is toch die speler niet die het truitje van Jules Mandiangu stuk getrokken had, tijdens de wedstrijd EA - Boom? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Mei 2009, 22:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De Jean schreef: Veel mensen beweren dat Standard moeite zal hebben om spelers te houden, maar ik denk net het tegendeel. Spelers die dachten aan vertrekken zullen met de CL in het verschiet (+ eventuele loonsverhoging door vrijgekomen budget) makkelijker in Luik blijven hangen. Bij Anderlecht vrees ik wel dat er een paar hun schup gaan afkuisen. Al is het daar wel effe zoeken om spelers te vinden die het in de buitenlandse competitie kunnen gaan waarmaken. Schollen mag al blij zijn dat hij tijdelijk in de goal mag staan, Wasilewski is veel te wild én beperkt, Deschacht maakt zichzelf nu al belachelijk, Polak en Biglia blijven 'Europese top' in Anderlecht alleen, Van Damme overleeft puur op inzet, Chatelle is regelmatig, maar ook niet goed, Legear is oliedom en De Sutter moet bevestigen. Ge hebt dan nog wat jongeren met potentieel, die zullen wel voor een prikje naar Holland gaan, zoals gewoonlijk. Dan blijven er Juhasz over, Gillet, en Boussoufa. Maar wie gaat Gillet willen halen, en wie gaat het loon van Boussouffa willen betalen? Bij Standard is het probleem omgekeerd: op welke positie zou je betaalbare versterking kunnen halen...? Simpel: Aanvallende mid die ook op flanken kan: Berrier Flankspeler pur sang: Ruiz en dan zeker nog een CV (indien Onyewu vertrekt een klepper, indien niet hebben ze nog altijd iets beter nodig dan Mikulic) en een LV: Mulemo is Europees te plat. |
| 27 Mei 2009, 10:04 |
|
|
De Jean schreef: Veel mensen beweren dat Standard moeite zal hebben om spelers te houden, maar ik denk net het tegendeel. Spelers die dachten aan vertrekken zullen met de CL in het verschiet (+ eventuele loonsverhoging door vrijgekomen budget) makkelijker in Luik blijven hangen. Bij Anderlecht vrees ik wel dat er een paar hun schup gaan afkuisen. Al is het daar wel effe zoeken om spelers te vinden die het in de buitenlandse competitie kunnen gaan waarmaken. Schollen mag al blij zijn dat hij tijdelijk in de goal mag staan, Wasilewski is veel te wild én beperkt, Deschacht maakt zichzelf nu al belachelijk, Polak en Biglia blijven 'Europese top' in Anderlecht alleen, Van Damme overleeft puur op inzet, Chatelle is regelmatig, maar ook niet goed, Legear is oliedom en De Sutter moet bevestigen. Ge hebt dan nog wat jongeren met potentieel, die zullen wel voor een prikje naar Holland gaan, zoals gewoonlijk. Dan blijven er Juhasz over, Gillet, en Boussoufa. Maar wie gaat Gillet willen halen, en wie gaat het loon van Boussouffa willen betalen? Bij Standard is het probleem omgekeerd: op welke positie zou je betaalbare versterking kunnen halen...? Wasilewski kan naar Hull City en daar zou Anderlecht 2,5 M voor krijgen, Juhasz naar Villa voor 6 M, Gillet zou naar Hoffenheim kunnen, Polak naar Fehnerbahce of Galatasaray, Biglia naar Birmingham City, Boussoufa naar Marseille,... Niet overdrijven ook niet hé, het is niet dat het nu allemaal kloefkappers zijn. Misschien is ALLES wegdoen is het beste en gewoon met de jonge gasten overblijven, kijken waar je ervaring moet bijhalen en het zo oplossen. _________________
|
| 27 Mei 2009, 10:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Volgens voetbalkrant wil Anderlecht Alex van Fenerbache. Heel goeie speler, maar lijkt me totaal onhaalbaar.
|
| 27 Mei 2009, 10:39 |
|
|
Smetje schreef: Volgens voetbalkrant wil Anderlecht Alex van Fenerbache. Heel goeie speler, maar lijkt me totaal onhaalbaar. Ik denk dat ze de abonnementenverkoop wat willen aanzwengelen. Zou een schitterende transfer zijn maar dan moeten ze toch dringen een miljoen of dertig vinden. En spijtig genoeg hebben ze daarvan vorige week de helft weg gesmeten... _________________
|
| 27 Mei 2009, 10:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Sven KSK Opwijk schreef: Wasilewski kan naar Hull City en daar zou Anderlecht 2,5 M voor krijgen, Juhasz naar Villa voor 6 M, Gillet zou naar Hoffenheim kunnen, Polak naar Fehnerbahce of Galatasaray, Biglia naar Birmingham City, Boussoufa naar Marseille,... Niet overdrijven ook niet hé, het is niet dat het nu allemaal kloefkappers zijn. Misschien is ALLES wegdoen is het beste en gewoon met de jonge gasten overblijven, kijken waar je ervaring moet bijhalen en het zo oplossen. Het zijn uiteraard niet allemaal kloefkappers. Ik ben er van overtuigd dat er een paar spelers weg kunnen, maar ik zie niet in wie, behalve Juhasz, voor veel geld zal vertrekken. Als ze een bod van 2.5 effectief krijgen op Wasyl, dan moeten ze niet twijfelen. Voor Biglia, Polak en Boussoufa moeten ze ook wel geld genoeg krijgen, want dat is toch ongeveer de draaischijf van dit Anderlecht, en dat vervangt ge niet op 1-2-3. Alles wegdoen wat voor geld wegkan, en dan zien wat er overblijft... Riskant, maar het zou kunnen lukken. Ben benieuwd wat er daar gaat gebeuren. |
| 27 Mei 2009, 11:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Mja, Hull die spelen ook geen voetbal hé. Wasilewski zit volgens mij op zijn plek bij een Championship ploeg (Engelse tweede klasse), en het scheelde maar een haar of Hull was dat ook na dit seizoen.
|
| 27 Mei 2009, 11:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Simpel: Aanvallende mid die ook op flanken kan: Berrier Flankspeler pur sang: Ruiz en dan zeker nog een CV (indien Onyewu vertrekt een klepper, indien niet hebben ze nog altijd iets beter nodig dan Mikulic) en een LV: Mulemo is Europees te plat. Als ik mij niet vergis, speelt Standard ongeveer zo: _________Bolat Marcos-Sarr-Onyewu-Mulemo _________Defour Dalmat____Witsel____Jovanovic ___De Camargo__Mbokani Enkel Onyewu kan/mag voorlopig vertrekken. Berrier heeft denk ik net 5 jaar bijgetekend bij Zulte. Ruiz zal niet komen om op de bank te spelen, dus Jovanovic moet daarvoor eerst weg. Ik ga wel akkoord dat je centraal in de verdediging nog iemand nodig hebt, als Onyewu vertrekt. Maar Onyewu-Sarr lijkt mij zo toch al een sterk duo. Links back was ik uit het oog verloren. Mulemo doet dat goed, want in de rug spelen van Jova lijkt mij niet vanzelfsprekend, maar dat kan idd beter. Ook bij Standard ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren. |
| 27 Mei 2009, 11:48 |
|
| Pagina 154 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 152 153 154 155 156 … 500 Volgende |