|
|
| Pagina 160 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 158 159 160 161 162 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Eerste klasse
vooral het feit dat hij amerikaan is, en dat zoiets ook wel wat merchandise te weeg brengt in de states denk ik.
Het is hem in ieder geval wel gegund _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Jul 2009, 20:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
De connectie D'Onofrio en Milan zal er ook wel voor iets tussenzitten. Niettemin een knappe transfer voor 'Gooch'.
|
| 07 Jul 2009, 21:18 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Gilles schreef: De connectie D'Onofrio en Milan zal er ook wel voor iets tussenzitten. Niettemin een knappe transfer voor 'Gooch'. misschien wel,maar hij was einde contract dus kon tekenen waar hij wou bij wijze van spreken al zal D'Onofrio kennen wel wa helpen zie hem daar wel in de ploeg komen,heb Standard paar keer bezig gezien en Onyewu stond er altijd |
| 10 Jul 2009, 23:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Supercup werd zopas gewonnen door Standard Luik.
2 - 0 winst tegen Racing Genk Doelpunten van Dalmat (30') & Witsel (60'). _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jul 2009, 22:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
In het nieuwsblad kan je al een tijdje hun voorspelling van het seizoen volgen, elke dag pikken ze er dan ook 2 ploegen uit waarover ze het in een volledig artikel hebben. Maar ook leuk om te lezen zijn de artikels over de competitiehervorming.
Maar volgens mij schaffen ze die over enkele jaren weer af zoals ze dat in andere landen hebben gedaan. Gent, Zulte-Waregem, Lokeren, ... moeten maar eens met de prijzen gaan lopen terwijl er van het trio Brugge-Anderlecht-Standard iemand naast de prijzen pakt en 't zal rap miserie zijn. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Jul 2009, 15:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Casual1919 schreef: In het nieuwsblad kan je al een tijdje hun voorspelling van het seizoen volgen, elke dag pikken ze er dan ook 2 ploegen uit waarover ze het in een volledig artikel hebben. Maar ook leuk om te lezen zijn de artikels over de competitiehervorming. Maar volgens mij schaffen ze die over enkele jaren weer af zoals ze dat in andere landen hebben gedaan. Gent, Zulte-Waregem, Lokeren, ... moeten maar eens met de prijzen gaan lopen terwijl er van het trio Brugge-Anderlecht-Standard iemand naast de prijzen pakt en 't zal rap miserie zijn. Tja, en ploegen als Club Brugge, Racing Genk en AA Gent zouden er wel een kunnen naast pakken als er veel tegenzit, Anderlecht en Standard zie ik niet direct uit de eerste zes vallen. Er zit elk jaar wel een verrassing in van voor. En als het niet zo is ga je snel evolueren naar een competitie met 2 snelheden, zoals nu al in Engeland (met Man U, Liverpool, Arsenal en Chelsea, en de rest... maar dan niet omwille van zotte competitieformules, maar door de Champions League). Ik vind die competitieformule een gedrocht, maar goed, ik ben van nature wel conservatief. Alleen zie ik dat de competities die het minst veranderen wel het best presteren: Engeland, Spanje, Italië, Duitsland. |
| 29 Jul 2009, 17:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Anderlecht en Standard zijn ploegen die een competitie winnen op basis van hun 'constante' prestaties. Die ploegen laten al regelmatig eens een steek vallen tegen de kleinere ploegjes, omdat ze zich 'niet kunnen opladen'.
Ik zou ze toch eens graag op hun bek zien gaan tegen die kleinere ploegen, revelaties of verrassingen van 09-10. Het zal dan wel weer niet lang duren eer ze bij den bond gaan reclameren, en de zullen als vanouds weer naar die clubs luisteren. Laat het wel duidelijk zijn dat ik ook tegen deze hervorming ben. Wie nu 14de wordt in de competitie (eerste deel) kan nog UEFA spelen, ongelofelijk. Veel show, veel geld ... maar het is geen basketbal he. Laat voetbal toch zoals het was (is) _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Jul 2009, 17:38 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Tis daar op Standard ook e zottenkot precies. Witsel neemt penalty, trapt naast. Keeper is te vroeg weg, strafschop wordt hernomen. Witsel herneemt en nu kan Mignolet hem redden.
![]() |
| 31 Jul 2009, 22:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Standard verliest meteen punten tegen sint-truiden.Uitslag2-2,standard mist in laatste minuut penalty(werd 2xgenomen,want de eerste keer was mignolet te vroeg weg).
|
| 31 Jul 2009, 22:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Nogmaals een bewijs dat de wedstrijd eerst moet gespeeld worden.
Fijne uitslag voor Sint-Truiden _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Jul 2009, 22:29 |
|
|
forumlegende
Had de scheidsrechter gedurfd, hij had zelf gescoord voor de Walen, degoutant!!!!!
|
| 31 Jul 2009, 23:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
1 match bezig en de refs moeten weer alle aandacht naar zich toetrekken
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Jul 2009, 23:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dat hij penalty geeft, kunt ge nog verdedigen, maar dat hij die penalty laat hertrappen
. Ik dacht eerst dat het was voor een speler die te snel in de backlijn was en dat was ook wel zo, maar blijkbaar was het omdat de keeper te snel van zijn lijn was en das echt wel te belachelijk. Dan kunt ge elke penalty vijf keer laten trappen. Ik vond zelfs, als ge de beelden goed herbekijkt, dat Mignolet nog enorm lang op zijn lijn bleef staan, pas echt op de moment dat Witsel trapt, zet hij een stapje vooruit. Der zijn der niet veel die het zo reglementair houden als wat Mignolet deed. |
| 01 Aug 2009, 0:05 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ik heb de wedstrijd in het stadion gezien en ik was echt wel onder de indruk van STVV. Mooi voetballend met een goeie Chimedza, Mignolet, Wilmet, Odoi en een goed ingevallen Onana. Zich zeker niet ingegraven en zelf proberen met hoge pressing en verzorgd uitvoetballen naar voor te gaan. Ook de bal over meerdere stationnetjes laten rond te gaan. Leuk om te zien.
En dan TERUG die ambras bij Standard om die penalty. Laat Witsel die tweede toch ook gewoon nemen zonder dat gezever vooraf. Dat doet niets van goed aan een speler, zo een discussie. Moet Defour er tussen komen, zegt die dat Mbokani hem moet nemen waarom Mbokani zegt dat hij al niet meer wilt. Jestrovic, dat was tenminste ne kerel. Mist een penalty enkele minuten voor tijd tegen Lierse. In de blessuretijd krijgt RSCA nog een strafschop. Wie neemt hem, tot grote woede van Vercauteren? Inderdaad, Jestrovic. Heerlijk ![]() _________________
|
| 01 Aug 2009, 1:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb de wedstrijd in het stadion gezien en ik was echt wel onder de indruk van STVV. Mooi voetballend met een goeie Chimedza, Mignolet, Wilmet, Odoi en een goed ingevallen Onana. Zich zeker niet ingegraven en zelf proberen met hoge pressing en verzorgd uitvoetballen naar voor te gaan. Ook de bal over meerdere stationnetjes laten rond te gaan. Leuk om te zien. En dan TERUG die ambras bij Standard om die penalty. Laat Witsel die tweede toch ook gewoon nemen zonder dat gezever vooraf. Dat doet niets van goed aan een speler, zo een discussie. Moet Defour er tussen komen, zegt die dat Mbokani hem moet nemen waarom Mbokani zegt dat hij al niet meer wilt. Jestrovic, dat was tenminste ne kerel. Mist een penalty enkele minuten voor tijd tegen Lierse. In de blessuretijd krijgt RSCA nog een strafschop. Wie neemt hem, tot grote woede van Vercauteren? Inderdaad, Jestrovic. Heerlijk ![]() Ze hebben bij Standard een kleine discussie omtrent de tweede strafschop, maar dat speelt volgens mij weinig rol. Als Witsel hem opnieuw getrapt had, zonder die discussie, had hij dezelfde hoek uitgekozen, en had Mignolet hem ook gepakt. Moet die discussie er dan zijn ja of nee, ... Het hoort er in Standard blijkbaar allemaal wat bij. Ik vind het wel schitterende taferelen, hoe Jovanovic er van op de bank zat mee te lachen, prachtig. Voorgaande keren is het altijd goed afgelopen met hun strafschoppen, nu missen ze er eens één. |
| 01 Aug 2009, 9:04 |
|
| Pagina 160 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 158 159 160 161 162 … 500 Volgende |