Eerste klasse - Pagina 161 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 159 160 161 162 163 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Scholier

Leeftijd: 47
Bericht Re: Eerste klasse
Sven KSK Opwijk schreef:
Ik heb de wedstrijd in het stadion gezien en ik was echt wel onder de indruk van STVV. Mooi voetballend met een goeie Chimedza, Mignolet, Wilmet, Odoi en een goed ingevallen Onana. Zich zeker niet ingegraven en zelf proberen met hoge pressing en verzorgd uitvoetballen naar voor te gaan. Ook de bal over meerdere stationnetjes laten rond te gaan. Leuk om te zien.

En dan TERUG die ambras bij Standard om die penalty. Laat Witsel die tweede toch ook gewoon nemen zonder dat gezever vooraf. Dat doet niets van goed aan een speler, zo een discussie. Moet Defour er tussen komen, zegt die dat Mbokani hem moet nemen waarom Mbokani zegt dat hij al niet meer wilt.

Jestrovic, dat was tenminste ne kerel. Mist een penalty enkele minuten voor tijd tegen Lierse. In de blessuretijd krijgt RSCA nog een strafschop. Wie neemt hem, tot grote woede van Vercauteren? Inderdaad, Jestrovic. Heerlijk :D

In de bekermatch tegen STVV lag hij toch goed onder tegen potjes, hoe het toch kan veranderen hé.

01 Aug 2009, 13:37
Ancien

Leeftijd: 65
En we dachten allemaal dat Standard met zijn vingers in de neusgaten bij de eerste zes zou zitten.
Ik voorspel een play off met Sint-Truiden, Cercle Brugge, Westerlo, Kortrijk, KV Mechelen en Moeskroen. 't Zal dan rap gedaan zijn... :lol:

01 Aug 2009, 16:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
salvador schreef:
En we dachten allemaal dat Standard met zijn vingers in de neusgaten bij de eerste zes zou zitten.
Ik voorspel een play off met Sint-Truiden, Cercle Brugge, Westerlo, Kortrijk, KV Mechelen en Moeskroen. 't Zal dan rap gedaan zijn... :lol:

Dat zou de MAX (y) zijn indien dat waar zou zijn, maar ik denk dat het wishful thinking is ;)

01 Aug 2009, 16:33

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
haha, gisteren de arbitrage al niet bezig gezien ofzo ? :lol:

meer van hetzelfde, dat voorspel ik :hmm:

01 Aug 2009, 17:37

Leeftijd: 68
salvador schreef:

Pronostiek reeds helft ingevuld :D

KV Kortrijk - Anderlecht 0-2
Racing Genk - Moeskroen 1-2
KV Mechelen - Westerlo 4-1
Lokeren - Zulte Waregem 1-1
Roeselare - Germinal Beerschot 1-1

01 Aug 2009, 21:58
forumlegende

Leeftijd: 43
Steven schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Ik heb de wedstrijd in het stadion gezien en ik was echt wel onder de indruk van STVV. Mooi voetballend met een goeie Chimedza, Mignolet, Wilmet, Odoi en een goed ingevallen Onana. Zich zeker niet ingegraven en zelf proberen met hoge pressing en verzorgd uitvoetballen naar voor te gaan. Ook de bal over meerdere stationnetjes laten rond te gaan. Leuk om te zien.

En dan TERUG die ambras bij Standard om die penalty. Laat Witsel die tweede toch ook gewoon nemen zonder dat gezever vooraf. Dat doet niets van goed aan een speler, zo een discussie. Moet Defour er tussen komen, zegt die dat Mbokani hem moet nemen waarom Mbokani zegt dat hij al niet meer wilt.

Jestrovic, dat was tenminste ne kerel. Mist een penalty enkele minuten voor tijd tegen Lierse. In de blessuretijd krijgt RSCA nog een strafschop. Wie neemt hem, tot grote woede van Vercauteren? Inderdaad, Jestrovic. Heerlijk :D

In de bekermatch tegen STVV lag hij toch goed onder tegen potjes, hoe het toch kan veranderen hé.

Ja maar toen speelde hij wel als linksachter, wat niet zijn positie is. Nu speelde hij wel centraal op het middenveld.

02 Aug 2009, 6:15

Real Madrid wilt Defour. En deze keer geen kwakkel uit belgische pers precies.

02 Aug 2009, 12:38
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bram schreef:

zou wel enkel zijn als xabi alonso ni komt(waar natuurlijk een redelijke kans op is maar ge weet nooit me real e)

02 Aug 2009, 13:06
Ancien

Leeftijd: 42
Dries schreef:
Bram schreef:

zou wel enkel zijn als xabi alonso ni komt(waar natuurlijk een redelijke kans op is maar ge weet nooit me real e)

Alonso moet bij Liverpool blijven!

02 Aug 2009, 13:11

als Defour alsnog vertrekt, kunnen ze even goed Witsel, Jova en Mbokani ook laten gaan in Luik hoor.
Die ploeg gaat nu zonder Onyewu al verloren lopen.

02 Aug 2009, 13:20
Ancien

Bram schreef:
Die ploeg gaat nu zonder Onyewu al verloren lopen.

Dat denk ik toch niet...

02 Aug 2009, 13:25
forumlegende

Leeftijd: 35
Jan schreef:
Dries schreef:
Bram schreef:

Alonso moet bij Liverpool blijven!

ik bedoelde dat er een redelijk grote kans was da alonso NIET kwam maar kheb me inderdaad wa ongelukkig uitgedrukt :-)

02 Aug 2009, 13:40
Ancien

Dries schreef:
ik bedoelde dat er een redelijk grote kans was da alonso NIET kwam maar kheb me inderdaad wa ongelukkig uitgedrukt :-)

Ah, dan is 't goed :-)

02 Aug 2009, 13:42
Ancien

Leeftijd: 38
Charleroipubliek haalt uit naar Vlamingen

Wie dacht dat we met Standard - STVV de meest incidentrijke wedstrijd van de speeldag al hadden gezien, heeft het goed mis. Charleroi en Club Brugge maakten er vanavond een echte veldslag van. Het Charleroipubliek deed er nog een schepje bovenop.
02/08/2009 (20:47) | 0 reacties | 500x gelezen
Charleroi ging in eigen huis met 1-2 voor de bijl tegen Club Brugge. Het had er voor de Karolo's echter helemaal anders kunnen uitzien, maar nog voor de pauze moesten ze met negen verder na de terechte uitsluitingen van Chakouri en Oulmers.

Na de pauze ging het van kwaad naar erger. Ook Cordaro werd naar de kleedkamer verwezen, waarna de poppen helemaal aan het dansen gingen. De aanhang van Charleroi liet zich niet onbetuigd en gooide allerlei projectielen naar het hoofd van Clubdoelman Stijn Stijnen.

De spionkop van Charleroi haalde bovendien enkele bedenkelijke spreekkoren boven. "Et les Flamands, c'est du ca ca", weerklonk er luid in het Stade du Pays de Charleroi. De omroeper van de Karolo's maande de thuisaanhang aan tot kalmte, maar dat haalde niets uit. Nagenoeg het hele stadion bleef tot het einde van de wedstrijd anti-Vlaamse leuzen scanderen. Benieuwd of de RTBF tijdens zijn analyse van de wedstrijd ook op dit incident terug zal komen?

bron: Voetbalkrant.

Is zien of ze er nu zoveel spel van zullen maken nu dat de waaltjes zijn. :fuck:

02 Aug 2009, 21:14
forumlegende

Leeftijd: 38
Gisteren in Studio 1 werd er constant naar Cercle verwezen als "een vereniging" ipv een club. Volgens mij is Heideherrie daar es gepasseerd... :-)

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

03 Aug 2009, 13:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 159 160 161 162 163 500