de Dendertopic - Pagina 161 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 159 160 161 162 163 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Tja boris, we kunnen niet beter, maar tis dan ook eerste klasse eh. En als ik de stand eens bekijk, zijn we blijkbaar niet alleen.

En wat KVM betreft: we hebben met die pipo's een 10-tal jaar geleden ook es prullen gehad in Mechelen, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ze daar grote kuis gehouden hebben in hun supportersbestand en dat er sedertdien met die gasten geen last meer geweest is bij matchen tegen ons.

17 Sep 2007, 11:53
forumlegende

Leeftijd: 69
nonkel marcel schreef:
Tja boris, we kunnen niet beter, maar tis dan ook eerste klasse eh. En als ik de stand eens bekijk, zijn we blijkbaar niet alleen.

En wat KVM betreft: we hebben met die pipo's een 10-tal jaar geleden ook es prullen gehad in Mechelen, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ze daar grote kuis gehouden hebben in hun supportersbestand en dat er sedertdien met die gasten geen last meer geweest is bij matchen tegen ons.

Dat zul je dan ondervinden als het erop aankomt om bvb in 1ste te blijven met een rechtstreeks degradatieduel.En laat ze (uw lieve vriendjes uit mechelen)dan eens verliezen en zodoende degraderen,dan ga je wat zien in denderleeuw.

17 Sep 2007, 12:05
Rode kaart
Rode kaart

iendracht mèn 2de vraa schreef:
nonkel marcel schreef:

Dat zul je dan ondervinden als het erop aankomt om bvb in 1ste te blijven met een rechtstreeks degradatieduel.En laat ze (uw lieve vriendjes uit mechelen)dan eens verliezen en zodoende degraderen,dan ga je wat zien in denderleeuw.

Blijkbaar zijn KVM en Aalst niet de beste vriendjes. Wait and see, zou ik zo zeggen.

17 Sep 2007, 13:21
Rode kaart
Rode kaart

nonkel marcel schreef:
Op ons eigen forum mag ik toch nog mijn eigen mening ventileren zeker? Ist gepermitteerd? :hmm: Ik vind dat je op dergelijke zaken niet fier moet zijn, en ja, wij hebben in een vrij recent verleden al staaltjes gezien van het crapuleus gedrag van een deel van jullie sups. Ik ben er trots op dat ik dergelijke zaken bij ons niet zie.

Voor de rest moei ik me op dit forum niet in desbetreffende topic en discussie.

:o

17 Sep 2007, 13:23
Nationale Ploeg

nonkel marcel schreef:
Op ons eigen forum mag ik toch nog mijn eigen mening ventileren zeker? Ist gepermitteerd? :hmm: Ik vind dat je op dergelijke zaken niet fier moet zijn, en ja, wij hebben in een vrij recent verleden al staaltjes gezien van het crapuleus gedrag van een deel van jullie sups. Ik ben er trots op dat ik dergelijke zaken bij ons niet zie.

ben jij dat die op "een ander forum" als "blavier" door het leven gaat? Ik heb zo'n vermoeden van wel. Toch vreemd dat je hier dan iets gematigder bent in je posts ...

17 Sep 2007, 13:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Wanneer gaat die vent hier nu eens een kaart krijgen?

17 Sep 2007, 13:41
Rode kaart
Rode kaart

Fillou schreef:
nonkel marcel schreef:

ben jij dat die op "een ander forum" als "blavier" door het leven gaat? Ik heb zo'n vermoeden van wel. Toch vreemd dat je hier dan iets gematigder bent in je posts ...

Op een ander forum zit ik onder mijn gewone nick. Het spreekt voor zich dat hier gematigd ben, ben hier nog altijd te gast en in ellelange welles-nietesspelletjes heb ik geen zin meer.

17 Sep 2007, 13:54
Rode kaart
Rode kaart

Mariner schreef:
Wanneer gaat die vent hier nu eens een kaart krijgen?

Is dat niet een beetje gemakkelijk ? :dom:

17 Sep 2007, 15:36
Scholier

boris clitoris schreef:
Titus schreef:
Meganck schreef:
ze doen het nie slecht,ik heb ook brussels al aan het werk gezien en die zijn veel zwakker, en verdienen veel meer een ritje terug dan dender,hoe graag jullie het ook willen,maar stvv,brussels,bergen zijn ook degradatiekandidaten. het zal tussen die 4 gaan,ik hoop zeker bergen voor de dwaze verplaatsing,en tmag van mij brussels zijn die meezakt.

Ondertussen denderfan geworden?

Er kon wel nog een ploegsken bij...

Op de fotoreportage van de werken vd verlichting, op de site van dender, stoot er nog zu iejnen da vér iederiejn es.....de Yeti.
Kem dienen al zing loeipen mè ne sjaal van brugge, anderlecht, oilsjt en nor loekeren es'n oeik al dikkes gon zing.
Missching dat'n em op denjer welkom voeltj

18 Sep 2007, 18:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Afbeelding

Hij mocht de tribune ni op :strike:

man man man, wa ne margi

18 Sep 2007, 18:29
Rode kaart
Rode kaart

Weet je,ik vind het echt triestig hier,al dat heen en weer verwijt naar mekaar,is dat echt nodig?

En ja iendracht supporters,zo een aanhang als jullie zal Dender nooit hebben,de sfeer en ambiance ook niet,maar ik moet wel zeggen,zaterdag op Westerlo,de zowat 300 Dender supporters maakten veel meer lawaai dan de overige 3700 van Westerlo,en ze konden ook kwaad zijn op de arbiter,want hij floot werkelijk ALLES in het voordeel van Westerlo.

Ik vind het wel jammer van de supporters die zondag het plein zijn opgelopen,want nu word iedereen eigenlijk slecht gemaakt,gans de club.Het is erg,maar tegenwoordig zijn er nog weinig goei arbitters...
Hopelijk winnen jullie zondag,want een ploeg als Aalst verdiend zeker om in 2e nationale te spelen,dus jongens,veel succes

18 Sep 2007, 18:32
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
twiejken schreef:
Weet je,ik vind het echt triestig hier,al dat heen en weer verwijt naar mekaar,is dat echt nodig?

En ja iendracht supporters,zo een aanhang als jullie zal Dender nooit hebben,de sfeer en ambiance ook niet,maar ik moet wel zeggen,zaterdag op Westerlo,de zowat 300 Dender supporters maakten veel meer lawaai dan de overige 3700 van Westerlo,en ze konden ook kwaad zijn op de arbiter,want hij floot werkelijk ALLES in het voordeel van Westerlo.

Ik vind het wel jammer van de supporters die zondag het plein zijn opgelopen,want nu word iedereen eigenlijk slecht gemaakt,gans de club.Het is erg,maar tegenwoordig zijn er nog weinig goei arbitters...
Hopelijk winnen jullie zondag,want een ploeg als Aalst verdiend zeker om in 2e nationale te spelen,dus jongens,veel succes

slijmbal ;)

18 Sep 2007, 18:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Jeroen schreef:
Afbeelding

man man man, wa ne margi

das nie de yeti, hij trekt er wel heel goed op...

18 Sep 2007, 18:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
belgianiron schreef:
Jeroen schreef:
Afbeelding

man man man, wa ne margi

das nie de yeti, hij trekt er wel heel goed op...

Precies een massa sups op de tribune. :o ik denk dat ze allemaal op het plein zijn gelopen.

18 Sep 2007, 18:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
twiejken schreef:

Oeieoei mén schoap, zejje oeik oevergeloeipen ? Ik peisde nochtans da ge goi nen echten iéndrachter wourd.
Of mochte ier ne miér mé da oranje vestjen rondloeipen ? Moeste betoalen vér nor de voebal te goan ?
Tsssss eirg !

18 Sep 2007, 19:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 159 160 161 162 163 711