de Dendertopic - Pagina 162 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 160 161 162 163 164 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

't Zou me heel sterk verbazen mocht dat de Yeti zijn, die mag hier niet meer binnen (en maar best ook).

18 Sep 2007, 19:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dirk schreef:
Oeieoei mén schoap, zejje oeik oevergeloeipen ? Ik peisde nochtans da ge goi nen echten iéndrachter wourd.
Of mochte ier ne miér mé da oranje vestjen rondloeipen ? Moeste betoalen vér nor de voebal te goan ?
Tsssss eirg !

Ge pakt me de woorden uit de mond.

18 Sep 2007, 19:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bomber schreef:
Bartos schreef:
Dirk schreef:
Oeieoei mén schoap, zejje oeik oevergeloeipen ? Ik peisde nochtans da ge goi nen echten iéndrachter wourd.
Of mochte ier ne miér mé da oranje vestjen rondloeipen ? Moeste betoalen vér nor de voebal te goan ?
Tsssss eirg !

Ge pakt me de woorden uit de mond.

Btw, ze loopt nu ginder met een oranje fraksken rond...

ik weet ook op wie ge het hebt, ja overlopers zijn er altijd he :boks:

18 Sep 2007, 19:50
Rode kaart
Rode kaart

Ik ken haar nu niet persoonlijk, maar laat die toch es doen zeg. 'k Vind het pas lachwekkend om hier commentaar te lezen van ne gast die zich te goed voelde om naar Aalst te gaan kijken toen het slecht ging ('t interesseerde em zogezegd niet meer) en op collega-supporters zat te kakken, maar hier nu weer op de eerste rij staat om hoog van den toren te blazen, nu het met Aalst ewa beter gaat :fluit:

18 Sep 2007, 19:52
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
nonkel marcel schreef:
Ik ken haar nu niet persoonlijk, maar laat die toch es doen zeg. 'k Vind het pas lachwekkend om hier commentaar te lezen van ne gast die zich te goed voelde om naar Aalst te gaan kijken toen het slecht ging ('t interesseerde em zogezegd niet meer) en op collega-supporters zat te kakken, maar hier nu weer op de eerste rij staat om hoog van den toren te blazen, nu het met Aalst ewa beter gaat :fluit:

Excuseert groeit licht, kém zes monjd nor de voetbal nie geweest omdak in't totoal miér as een joar thoisgezeten em mé moinen nek. (Nieje em was nie te dik gellek :fluit: ).
Ik goan al van moin acht joar nor den iéndracht goan zien, das dus al dertig joar, langer as dat da fusieploegsken van Lieje bestoat.
As ge commentaar geeft ziet tein da em gegrond es.

18 Sep 2007, 19:57
Vaste Waarde

nonkel marcel schreef:
't Zou me heel sterk verbazen mocht dat de Yeti zijn, die mag hier niet meer binnen (en maar best ook).

diene mag zelfs in de meeste dixi-toiletten nimmer binnen peisek.............

18 Sep 2007, 19:58
Rode kaart
Rode kaart

CeltiC1919 schreef:
nonkel marcel schreef:

Mag em nog érgens binnen? In den Elegast ist oek gedaan: meneer begon op een masken te kloppen omdat ze veer Anderlecht was. En tein werd em buitengezet, da masken komt boiten en hij begint er veneir op te kloppen. :strike: :zot:

18 Sep 2007, 20:01
Vaste Waarde

nonkel marcel schreef:
CeltiC1919 schreef:
nonkel marcel schreef:

Mag em nog érgens binnen? In den Elegast ist oek gedaan: meneer begon op een masken te kloppen omdat ze veer Anderlecht was. En tein werd em buitengezet, da masken komt boiten en hij begint er veneir op te kloppen. :strike: :zot:

het is in zijn bovenverdieping een beetje zoals jullie pleinverlichting een tijdje geleden vrees ik; er staan wel lampen, maar 't licht komt niet in alle hoekskes ;)

18 Sep 2007, 20:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
CeltiC1919 schreef:
nonkel marcel schreef:
CeltiC1919 schreef:
nonkel marcel schreef:

het is in zijn bovenverdieping een beetje zoals jullie pleinverlichting een tijdje geleden vrees ik; er staan wel lampen, maar 't licht komt niet in alle hoekskes ;)

:strike:

18 Sep 2007, 20:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Afbeelding

En wij zouden van sommigen,ging bier meer mogen drinken op den bus marginalen zijn het.

18 Sep 2007, 20:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
nonkel marcel schreef:
Ik ken haar nu niet persoonlijk, maar laat die toch es doen zeg.

twiejken was naast steward (en supporter veronderstel ik) bij den Eendracht vroeger ook één van de vaste forummers, zelfs één van degene met het hoogste aantal berichten. Vandaar toch een beetje de verrassing dat ze blijkbaar (het was een eeuwigheid geleden dat we haar nog gehoord hadden) ondertussen van ploeg veranderd is.

18 Sep 2007, 21:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
twiejken schreef:
Weet je,ik vind het echt triestig hier,al dat heen en weer verwijt naar mekaar,is dat echt nodig?

En ja iendracht supporters,zo een aanhang als jullie zal Dender nooit hebben,de sfeer en ambiance ook niet,maar ik moet wel zeggen,zaterdag op Westerlo,de zowat 300 Dender supporters maakten veel meer lawaai dan de overige 3700 van Westerlo,en ze konden ook kwaad zijn op de arbiter,want hij floot werkelijk ALLES in het voordeel van Westerlo.

Ik vind het wel jammer van de supporters die zondag het plein zijn opgelopen,want nu word iedereen eigenlijk slecht gemaakt,gans de club.Het is erg,maar tegenwoordig zijn er nog weinig goei arbitters...
Hopelijk winnen jullie zondag,want een ploeg als Aalst verdiend zeker om in 2e nationale te spelen,dus jongens,veel succes

Kvind het pas triestig als ge van Aalst ineens kunt overlopen naar Dender ? Dan zijn al die jaren dat ge hebt supportert voor EA toch één grote grap geweest ? Ik begrijp dit dus niet hé, ofwel supportert ge voor een ploeg, ofwel niet. Heb nog al verhalen gehoord van mensen dat gans hun leven naar EA gaan en nu ineens naar de fusieploeg gaan zien...

Ieder zijn gedacht, maar ik zou het nooit kunnen

18 Sep 2007, 21:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Soit, ééns ge "van ploeg verandert" ( :zot: ) zoals sommigen hier blijkbaar doen, moeten ze voor mij part in ieder geval nooit meer terugkomen !

18 Sep 2007, 21:28
Freak

Moest ik supporter van Denderleeuw zijn (wat ik gelukkig niet ben) zou ik 'overgelopen supporters' nooit als supporter erkennen van FC.

In het omgekeerde geval ook niet. Ze zijn dan bedankt voor het betaalde inkomgeld maar dat is dan ook alles ...

18 Sep 2007, 21:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Casual1919 schreef:
Moest ik supporter van Denderleeuw zijn (wat ik gelukkig niet ben) zou ik 'overgelopen supporters' nooit als supporter erkennen van FC.

In het omgekeerde geval ook niet. Ze zijn dan bedankt voor het betaalde inkomgeld maar dat is dan ook alles ...

Ik heb een hekel aan overlopers en verraders.

18 Sep 2007, 21:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 160 161 162 163 164 711