|
|
| Pagina 163 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 161 162 163 164 165 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eerste klasse
Sven KSK Opwijk schreef: Suarez en Biglia maakten gisteren het mooie weer bij Anderlecht. Biglia trekt de lijn door van het einde van vorig seizoen en speelt op eenzame hoogte terwijl Suarez eindelijk zijn talent kan tonen. Hoe hij die assist geeft aan Boussoufa. Efkes De Winter belachelijk maken ![]() Biglia speelde inderdaad degelijk, en ook vorige week was hij sterk. Al gaat de verdediging van Westerlo wel zwaar in de fout bij die assist op Van Damme. Maar vooraleer Biglia de hemel in te prijzen zou ik wel eens willen zien of hij zoiets ook tegen een goeie ploeg kan. |
| 16 Aug 2009, 20:06 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
josken schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Suarez en Biglia maakten gisteren het mooie weer bij Anderlecht. Biglia trekt de lijn door van het einde van vorig seizoen en speelt op eenzame hoogte terwijl Suarez eindelijk zijn talent kan tonen. Hoe hij die assist geeft aan Boussoufa. Efkes De Winter belachelijk maken ![]() Suarez is inderdaad helemaal aan het ontbolsteren, schitterende dingen laten zien alweer Volgens mij wordt Anderlecht simpel kampioen. En Club Brugge tegen 75 minuten tegen 10 man en dan nog die match verliezen ![]() Dat is wel een heel snelle conclusie na drie speeldagen. Club Brugge verliest op KV, maar dat is toch al het derde jaar op rij. Elke topclub heeft het moeilijk bij KV, Brugge bewijst gewoon dat nu ook de subtop het moeilijk begint te krijgen Stijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Suarez en Biglia maakten gisteren het mooie weer bij Anderlecht. Biglia trekt de lijn door van het einde van vorig seizoen en speelt op eenzame hoogte terwijl Suarez eindelijk zijn talent kan tonen. Hoe hij die assist geeft aan Boussoufa. Efkes De Winter belachelijk maken ![]() Biglia speelde inderdaad degelijk, en ook vorige week was hij sterk. Al gaat de verdediging van Westerlo wel zwaar in de fout bij die assist op Van Damme. Maar vooraleer Biglia de hemel in te prijzen zou ik wel eens willen zien of hij zoiets ook tegen een goeie ploeg kan. Degelijk???? De match gezien? Euhm, Biglia is al drie jaar de enige die altijd beter is dan de rest op Europees niveau. Nu valt het gewoon meer op omdat hij zich op offensief vlak kan (EN MAG) uitleven. Ik zeg dit niet veel over spelers maar voor mij is (en blijft) hij de beste speler uit de Jupiler League. Maar uit samenvattingen zou ik dat ook niet zeggen maar ik zie hem praktisch elke week bezig. En wat ik nu ga zeggen, daarmee gaat niemand akkoord maar kom, ik steek mijn nek hier maar uit: Biglia is ook beter als Defour, zeker als hij nu nog beslissend begint te worden. Bij Defour is er een hype omdat hij Belg is (en inderdaad, ook omdat hij een hele goeie speler is). Voordeel bij Biglia is dan nog is dat hij zich niet arrogant voordoet en dat hij geen dwaze uitspraken doet in de pers. _________________
|
| 16 Aug 2009, 21:35 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Defour is nen blijter. Eisen dat hij centraal moet spelen en dan geen bal bijbrengen.
|
| 16 Aug 2009, 21:39 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Sven KSK Opwijk schreef: Voordeel bij Biglia is dan nog is dat hij zich niet arrogant voordoet en dat hij geen dwaze uitspraken doet in de pers. Voordeel bij Biglia is dat hij geen enkele voor ons verstaanbare taal spreekt en de pers hem daarom niet kan interviewen. ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Aug 2009, 21:43 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Boris schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voordeel bij Biglia is dan nog is dat hij zich niet arrogant voordoet en dat hij geen dwaze uitspraken doet in de pers. Voordeel bij Biglia is dat hij geen enkele voor ons verstaanbare taal spreekt en de pers hem daarom niet kan interviewen. ![]() Kom kom kom, is gisteren trouwens geinterviewd door Belgacom TV en staat de laatste weken veel in de pers ![]() _________________
|
| 16 Aug 2009, 21:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Biglia speelt eindelijk ook is een paar goeie matchen ze
![]() |
| 16 Aug 2009, 21:47 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Sven KSK Opwijk schreef: Boris schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voordeel bij Biglia is dan nog is dat hij zich niet arrogant voordoet en dat hij geen dwaze uitspraken doet in de pers. Voordeel bij Biglia is dat hij geen enkele voor ons verstaanbare taal spreekt en de pers hem daarom niet kan interviewen. ![]() Kom kom kom, is gisteren trouwens geinterviewd door Belgacom TV en staat de laatste weken veel in de pers ![]() Hopelijk voor hem (en Anderlecht) kan hij het dit seizoen eindelijk eens waarmaken, want geef nu toe Sven, de voorbije jaren beperkte hij zich steeds tot passje opzij en passje naar achter. Alleszins, zonder voorbarige conclusies te willen trekken, denk ik ook wel dat Anderlecht dit seizoen kampioen wordt. Standard heeft te veel zwakke punten. Geen enkele van hun uitgaande transfers van vorig jaar werd opgevangen en daardoor zitten ze nu dikwijls in hun 11 met spelers gelijk Mikulic, Mulemo, Nicaise, ... en die zijn gewoon te plat voor de top. Langs de andere kant is het wel knap dat ze het verlies van hun toppers trachten op te vangen met enkele jonge gasten... (Carcela, Mangala, Bolat). Dat verdient toch wel een pluim. _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Aug 2009, 21:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Biglia speelde inderdaad degelijk, en ook vorige week was hij sterk. Al gaat de verdediging van Westerlo wel zwaar in de fout bij die assist op Van Damme. Maar vooraleer Biglia de hemel in te prijzen zou ik wel eens willen zien of hij zoiets ook tegen een goeie ploeg kan. Degelijk???? De match gezien? Euhm, Biglia is al drie jaar de enige die altijd beter is dan de rest op Europees niveau. Nu valt het gewoon meer op omdat hij zich op offensief vlak kan (EN MAG) uitleven. Ik zeg dit niet veel over spelers maar voor mij is (en blijft) hij de beste speler uit de Jupiler League. Maar uit samenvattingen zou ik dat ook niet zeggen maar ik zie hem praktisch elke week bezig. En wat ik nu ga zeggen, daarmee gaat niemand akkoord maar kom, ik steek mijn nek hier maar uit: Biglia is ook beter als Defour, zeker als hij nu nog beslissend begint te worden. Bij Defour is er een hype omdat hij Belg is (en inderdaad, ook omdat hij een hele goeie speler is). Voordeel bij Biglia is dan nog is dat hij zich niet arrogant voordoet en dat hij geen dwaze uitspraken doet in de pers.[/quote] Ik heb vorige week de wedstrijd ook gezien. (kaarten gewonnen). Hij was ook toen zeer sterk. Ik vond Cercle toen wel bijzonder zwak, en ook Westerlo stelde nu niet veel voor. Het feit dat dit nu tweemaal na elkaar een ploeg overkomt, kan er wel serieus op duiden dat het meer op dsterkte van Anderlecht duidt, dan op de zwakte van de tegenstander. Over Biglia : de voorbije jaren was het enige dat we zagen, de bal gaan vragen en hem links of rechts aan iemand anders afgeven. Ongeacht dat opdracht was of niet, dat kan je moeilijk ontkennen. Hij bracht bijzonder weinig bij. Dit jaar voorlopig wel, maar zoals ik al eerder zei, vooraleer hem de hemel in te prijzen wil ik hem wel eens een goeie match zien spelen tegen een Europese tegenstander of een Belgische ploeg zoals Club, Standard, Gent, ... Westerlo en Cercle staan voorlaatste en laatste met één punt. Kortrijk heeft twee punten. Lastige tegenstanders hebben ze nog niet gekregen. |
| 16 Aug 2009, 21:58 |
|
|
Boris schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Boris schreef: Voordeel bij Biglia is dat hij geen enkele voor ons verstaanbare taal spreekt en de pers hem daarom niet kan interviewen. ![]() Kom kom kom, is gisteren trouwens geinterviewd door Belgacom TV en staat de laatste weken veel in de pers ![]() Hopelijk voor hem (en Anderlecht) kan hij het dit seizoen eindelijk eens waarmaken, want geef nu toe Sven, de voorbije jaren beperkte hij zich steeds tot passje opzij en passje naar achter. Alleszins, zonder voorbarige conclusies te willen trekken, denk ik ook wel dat Anderlecht dit seizoen kampioen wordt. Standard heeft te veel zwakke punten. Geen enkele van hun uitgaande transfers van vorig jaar werd opgevangen en daardoor zitten ze nu dikwijls in hun 11 met spelers gelijk Mikulic, Mulemo, Nicaise, ... en die zijn gewoon te plat voor de top. Langs de andere kant is het wel knap dat ze het verlies van hun toppers trachten op te vangen met enkele jonge gasten... (Carcela, Mangala, Bolat). Dat verdient toch wel een pluim. Tuurlijk, maar ik was de vorige jaren getuige van het 'fenomeen' Jacobs. Zonder zeveren, bij de eerste pass van Biglia over de middenlijk kreeg hij richtlijnen van hem om meer achteruit te gaan spelen. Eerste jaar was dat met Hassan, dan omdat Polak en Gillet (met succes) voor hem speelden en vorig jaar voor de winterstop met diezelfde spelers (met iets minder succes). Biglia is geen verdedigende middenvelder. En sinds Polak meer achteruit speelt, speelt hij op zijn plaats en op een hoog niveau. Jeroen schreef: Biglia speelt eindelijk ook is een paar goeie matchen ze ![]() Ben altijd al fan geweest van Biglia en zijn voetballende kwaliteiten. Spijtige is dat het gewoon niet werd opgenomen door de rest. _________________
|
| 16 Aug 2009, 23:37 |
|
|
Sven, gelukkige verjaardag!
Als cadeau krijg je van mij: Biglia is een fantastische speler! Nu goe? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 17 Aug 2009, 2:18 |
|
|
Boris schreef: Sven, gelukkige verjaardag! Als cadeau krijg je van mij: Biglia is een fantastische speler! Nu goe? ![]() Merci, dat doet mij deugd zi. Mijne verjaardag kan al nemeer kapot . Kzou zeggen, komt is langs vanavond in de Carré!_________________
|
| 17 Aug 2009, 3:55 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Boris schreef: Sven, gelukkige verjaardag! Als cadeau krijg je van mij: Biglia is een fantastische speler! Nu goe? ![]() Merci, dat doet mij deugd zi. Mijne verjaardag kan al nemeer kapot . Kzou zeggen, komt is langs vanavond in de Carré!Moest ge nu nog zeggen in Spechtes... Maar zelfs da zal nie lukken, want moet zaalvoetballen. Veel plezier ermee!!! _________________ es da ier e fistjen... |
| 17 Aug 2009, 4:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
kem Glen De Boeck na nie oeiren bleiten over den arbiter
![]() |
| 17 Aug 2009, 12:09 |
|
|
IMPOSANTE LUKAKU SCOORT VOOR ANDERLECHT
![]() Romelu Lukaku heeft deze avond zijn eerste officiële doelpunt in het fanion van Anderlecht gescoord. De boomlange spits is pas 16 maar wordt nu al een grote carrière voorspeld. De zoon van Roger Lukaku valt vooral op door zijn imposante verschijning, zijn neus voor goals en en zijn enorme leergierigheid. _________________
|
| 24 Aug 2009, 9:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Inderdaad knappe invalbeurt
|
| 24 Aug 2009, 10:02 |
|
| Pagina 163 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 161 162 163 164 165 … 500 Volgende |