Rode Duivels - Pagina 163 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 161 162 163 164 165 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: Rode Duivels
Jeroen schreef:
Ciman heeft er een fan bij! ;-)

Na Leekens waarschijnlijk de enige.. ;)

14 Okt 2011, 12:44
Scholier

Zelfs Daniel Van Blunder krijgt een voldoende !!!!!!!!! :wadde:

14 Okt 2011, 13:47
Ancien

Leeftijd: 46
Rapport trekt in mijn ogen op niks. Als je een rapport opstelt, doe je dat op basis van de kwalificatiematchen en niet door de prestaties binnen het eigen clubelftal. Zijn twee verschillende werelden, vraag dat maar eens aan Luc Nilis...

Ciman krijgt mede door zijn bankzitterstatuut bij Standard een onvoldoende en Van Buyten een voldoende omdat hij nu weer in de ploeg staat bij Bayern... Dat hij daar wekelijks bij de minderen van zijn ploeg is - en dus door zijn sterke teamgenoten stand kan houden - wordt natuurlijk niet in rekening gebracht.

Totaal rapport van de afgelopen campagne is gewoon slecht - hebben inderdaad leuke voetballers, maar dat is maar 1 kwaliteit die nodig is om zich te kwalificeren... Professionele fouten maken op spelbepalende momenten, een match op slot gooien, enz. dat hebben we niet gedaan en dat kost punten - zie maar Azerbeidjan, Oostenrijk thuis... Dan mag je nog een penalty missen...

En het grootste mankement van de gehele campagne - in elke match werden er serieuze individuele flaters begaan die je zelfs in tweede klasse bij ons niet mag maken.

En dat in een toch wel zwakke kwalificatiegroep...

We moeten inderdaad verder met deze kern, maar ze zo poeslief behandelen als zijnde toppers in wording gaat ook niet helpen. De enige vier die nog enigzins kunnen teren op het "nieuw" zijn, zijn Hazard, Mertens, Lukaku en Mignolet. Een Kompany, Witsel, Fellaini, Simons, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen, Vermaelen, Defour, enz. hebben toch wel de nodige ervaring zeker? Stonden al van hun 17 in een eerste ploeg bij wijze van spreken...

We zijn al sinds Antheunis bezig met "groeien" - toen gingen we uitpakken met de gouden driehoek Mpenza, Sonck en Buffel... Pieroni stond klaar als die het zouden laten afweten, Legaer en Van den Borre zouden daarna eindelijk hun talent omzetten in regelmatige prestaties... Gillet zou de ontbrekende schakel worden op het middenveld of uitgroeien tot de rechtsachter van de toekomst...

Laatste tornooi waar we erbij waren: 2002 - drie maand ervoor waren wij nog eersteklasser... Zo lang is het dus al geleden...

14 Okt 2011, 14:10
Ancien

Rode duivel Eden Hazard als opvolger voor Del Piero?

Juventus is druk op zoek naar een opvolger voor clubicoon Alessandro Del Piero en denkt daarbij aan Eden Hazard. Volgens de Italiaanse krant Gazzetta dello Sport staat de Rode Duivel samen met Franck Ribery (Bayern München) en Giuseppe Rossi (Villarreal) op de finale shortlist van de Oude Dame.

Del Piero speelt al sinds 1993 bij Juventus en is het absolute symbool van de club. Afgelopen dinsdag maakte hij bekend op het einde van dit seizoen zijn voetbalschoenen aan de haak te hangen. De Italiaan met de fabelachtige traptechniek scoorde maar liefst 284 doelpunten in 677 wedstrijden en is daarmee de beste schutter uit de clubgeschiedenis. Hij is er ook kapitein sinds 2001.

20 Okt 2011, 17:37
Ancien

Thibaut Courtois houdt de nul bij debuut als jongste doelman ooit bij Duivels

Thibaut Courtois: 'Dit smaakt naar meer'

Rode DuivelsThibaut Courtois ging in het Stade de France de geschiedenisboeken in. Met negentien jaar en zes maanden is hij de jongste doelman ooit bij de Rode Duivels. 'Dan nog de nul houden ook: dit is genieten', aldus Courtois.

De verwachting was dat Thibaut Courtois in Frankrijk voor een stevige vuurdoop zou staan in het doel van de nationale ploeg. Maar de doelman kreeg uiteindelijk weinig werk op te knappen. En de paar schoten die in zijn richting kwamen, had hij allemaal probleemloos onder controle.

Courtois straalde bovendien zelfzekerheid uit. En dat voor een doelman die pas goed twaalf maanden geleden in het eerste elftal van RCGenk doorbrak. Maar de Genkse kampioenenmaker bewees tegen Frankrijk waarom Chelsea negen miljoen euro voor hem op tafel legde en waarom hij op huurbasis bij Atlético Madrid meteen eerste doelman werd.

'Ik kreeg inderdaad niet veel werk', zei Courtois. 'Maar op het internationale niveau zijn er nu eenmaal niet zo heel veel grote kansen per wedstrijd. Het is dan zaak om heel oplettend te zijn bij die paar keer dat er toch gevaar is. Uiteindelijk waren wij zelf ook nog erg dicht bij een doelpunt via die poging van Mirallas.'

Het houden van de nul deed Courtois deugd. 'Dit is genieten. We hebben als ploeg heel goed verdedigd. Mijn eigen prestatie komt eigenlijk op de tweede plaats. Het is niet zo dat ik gehoopt had op meer werk. Je moet niet per se tien wereldreddingen willen doen om je te tonen. De opdracht is om geconcentreerd te blijven. Dit geeft me vertrouwen.'

Vertrouwen om nummer één te worden? 'Ik vind het een hele eer om de jongste doelman ooit te zijn bij de Rode Duivels. En natuurlijk wil ik zo snel mogelijk eerste doelman zijn bij de Rode Duivels. Dit smaakt naar meer.' Nu Mignolet geblesseerd is, zou Courtois zijn kans kunnen grijpen. 'We hebben vier goede doelmannen, met ook nog Renard en Gillet erbij. Ik moet er in de eerste plaats voor zorgen dat ik bij mijn club goed blijf presteren. Maar ik heb nu wel getoond dat ik er ook ben.'

Courtois wisselde na de wedstrijd van shirt met de Franse doelman Lloris. 'Ik heb aan de rust van shirt gewisseld. Het truitje van de eerste helft hou ik zelf als souvenir aan deze wedstrijd. Dat van de tweede helft ruilde ik met Lloris. Hij wenste me proficiat en zei dat ik een goede match gekeept had.
Toen we met Atlético tegen Barcelona gespeeld hebben, heb ik een shirt gewisseld met Valdes en een ander zelf gehouden.'

16 Nov 2011, 10:06
Ancien

Leeftijd: 38
Ciman is weer opgeroepen voor de oefeninterland tegen Griekenland. :juij: :hmm:

23 Feb 2012, 14:13
Nationale Ploeg

Tja, iemand moet het verbrodden nu Big Dan geblesseerd is.

23 Feb 2012, 14:15
forumlegende

Vriendjespolitiek...de Georges is er niet vies van.

24 Feb 2012, 11:30
forumlegende

Gilles schreef:

Heeft die bij de nationale ploeg dan al ontgoocheld?

Speelde al betere matchen dan bv. Lukaku die niet eens mag meedoen bij Chelsea...

24 Feb 2012, 11:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:
Gilles schreef:

Speelde al betere matchen dan bv. Lukaku die niet eens mag meedoen bij Chelsea...

Amai, sommige mensen zijn precies wel heel rap content :crazy: . Ze zijn op de parking nog altijd op zoek naar Ciman zijn voorzetten :D .
Inzet alleen volstaat niet op dat niveau hé, minstens ene pass die eens toekomt, zou ge toch mogen verwachten.

24 Feb 2012, 11:39
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bartos schreef:
Dani schreef:
Gilles schreef:

Amai, sommige mensen zijn precies wel heel rap content :crazy: . Ze zijn op de parking nog altijd op zoek naar Ciman zijn voorzetten :D .
Inzet alleen volstaat niet op dat niveau hé, minstens ene pass die eens toekomt, zou ge toch mogen verwachten.

we hebben ze teruggevonden :D

24 Feb 2012, 11:59
forumlegende

Blijkbaar heeft Ciman nog een vriendje naast de Georges...als em da zal weten :D

24 Feb 2012, 12:46
forumlegende

Bartos schreef:
Dani schreef:
Gilles schreef:

Voor alle duidelijkheid : ik ben geen fan van Ciman.
Ik stoor me vooral aan het gebrek aan objectiviteit om een selectie te gaan bekritiseren.
Ciman is geen wereldspeler, zoveel is duidelijk, maar ontgoochelen in het shirt van de nationale ploeg deed hij nog nooit in tegenstelling tot andere "vedetten" die nog iets van zijn inzet en vechtlust kunnen leren.

Zij die denken dat we met de Lukaku's en de De Bruyne's ons gaan plaatsen voor de volgende wereldbeker zullen wel eens bedrogen kunnen uitkomen.

Misschien moeten we eens stoppen met kost wat kost " de betere spelers " in één ploeg te droppen MAAR kunnen een team vormen van knokkers rond enkele belangrijke pionnen ... we zullen er veel verder mee geraken.

24 Feb 2012, 14:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Dani schreef:
Bartos schreef:
Dani schreef:

Ik stoor me vooral aan het gebrek aan objectiviteit om een selectie te gaan bekritiseren.
Ciman is geen wereldspeler, zoveel is duidelijk, maar ontgoochelen in het shirt van de nationale ploeg deed hij nog nooit in tegenstelling tot andere "vedetten" die nog iets van zijn inzet en vechtlust kunnen leren.

Zij die denken dat we met de Lukaku's en de De Bruyne's ons gaan plaatsen voor de volgende wereldbeker zullen wel eens bedrogen kunnen uitkomen.

Misschien moeten we eens stoppen met kost wat kost " de betere spelers " in één ploeg te droppen MAAR kunnen een team vormen van knokkers rond enkele belangrijke pionnen ... we zullen er veel verder mee geraken.

Dus ook zonder Ciman.... :hmm:

24 Feb 2012, 14:53
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Dani schreef:

Ik ben het ergens wel met je eens. De 11 beste spelers vormen daarom niet de beste ploeg. Maar Ciman is binnen deze context toch echt niet van toepassing. Een onbetwiste basisplaats bij je huidige ploeg is dan toch wel het minste dat er mag geëist worden.
Je kan dan inderdaad ook gaan discussiëren of een Lukaku of anderen wel moet opgeroepen worden.

24 Feb 2012, 15:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 161 162 163 164 165 242