|
|
| Pagina 165 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 163 164 165 166 167 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eerste klasse
Zoiets doe je niet onbewust hoor.... Wasyl tackelt naar bal, Witsel zet voet over bal op been Wasylewski. Schandalige fout en die mag voor mijn part 6/7 matchen aan de kant blijven hiervoor.
|
| 30 Aug 2009, 21:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hij kan nog moeten gaan vluchten naart buitenland zoals De Bilde indertijd.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Aug 2009, 21:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gilles schreef: Ook al is Wasyl op zen zachtst gezegd een varken, zoiets verdient niemand denk ik. Witsel maanden schorsen lijkt mij zeer terecht. mja, dan moest Wasyl ook maanden geschorst worden na de testmatchen van afgelopen seizoen. De kloppen die hij daar uitdeelt... Voor mij valt onder dezelfde categorie. |
| 30 Aug 2009, 21:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jup, vind ik ook, remember Krist Porte. Maar daar gaat het nu niet over feitelijk...
|
| 30 Aug 2009, 21:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Gilles schreef: Ook al is Wasyl op zen zachtst gezegd een varken, zoiets verdient niemand denk ik. Witsel maanden schorsen lijkt mij zeer terecht. mja, dan moest Wasyl ook maanden geschorst worden na de testmatchen van afgelopen seizoen. De kloppen die hij daar uitdeelt... Voor mij valt onder dezelfde categorie. oef, ben blij dat ik er nie alleen zo over denk! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 30 Aug 2009, 21:32 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Stijn schreef: Gilles schreef: Ook al is Wasyl op zen zachtst gezegd een varken, zoiets verdient niemand denk ik. Witsel maanden schorsen lijkt mij zeer terecht. mja, dan moest Wasyl ook maanden geschorst worden na de testmatchen van afgelopen seizoen. De kloppen die hij daar uitdeelt... Voor mij valt onder dezelfde categorie. Bwa Stijn, ik ben het met u eens dat hij ook geschorst moet worden voor die ellebogen, maar iemand zijn been breken en een jaar out vind ik toch nog een serieuze stap verder hoor. |
| 30 Aug 2009, 21:34 |
|
|
Junior
Tzal wel! ben neutrale voetballiefhebber, enkel zwaar fan van ons ploeg, ma tees is gewoon der schandalég over!
|
| 30 Aug 2009, 21:35 |
|
|
Voor de mensen die dit als dezelfde categorie beschouwen:
http://media.coveritlive.com/media/imag ... rlecht.jpg http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif NIET voor gevoelige mensen. Maanden schorsen zou nog te weinig zijn. Degoutant. |
| 30 Aug 2009, 21:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Stijn schreef: Gilles schreef: Ook al is Wasyl op zen zachtst gezegd een varken, zoiets verdient niemand denk ik. Witsel maanden schorsen lijkt mij zeer terecht. mja, dan moest Wasyl ook maanden geschorst worden na de testmatchen van afgelopen seizoen. De kloppen die hij daar uitdeelt... Voor mij valt onder dezelfde categorie. Ik ben nu ook geen voorstander van Wasy, maar euhm.... ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Aug 2009, 21:39 |
|
|
Bram schreef: Stijn schreef: Gilles schreef: Ook al is Wasyl op zen zachtst gezegd een varken, zoiets verdient niemand denk ik. Witsel maanden schorsen lijkt mij zeer terecht. mja, dan moest Wasyl ook maanden geschorst worden na de testmatchen van afgelopen seizoen. De kloppen die hij daar uitdeelt... Voor mij valt onder dezelfde categorie. Ik ben nu ook geen voorstander van Wasy, maar euhm.... ![]() Ik ben blij dat er nog mensen zijn die er ook zo over denken. Degoutant seg. |
| 30 Aug 2009, 21:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gilles schreef: Voor de mensen die dit als dezelfde categorie beschouwen: http://media.coveritlive.com/media/imag ... rlecht.jpg http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif NIET voor gevoelige mensen. Maanden schorsen zou nog te weinig zijn. Degoutant. Dat is inderdaad een serieus smerige overtreding. |
| 30 Aug 2009, 21:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hier foto, komt van website van Het Nieuwsblad
Amaai .... ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Aug 2009, 21:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Gilles schreef: Stijn schreef: Gilles schreef: Ook al is Wasyl op zen zachtst gezegd een varken, zoiets verdient niemand denk ik. Witsel maanden schorsen lijkt mij zeer terecht. mja, dan moest Wasyl ook maanden geschorst worden na de testmatchen van afgelopen seizoen. De kloppen die hij daar uitdeelt... Voor mij valt onder dezelfde categorie. Bwa Stijn, ik ben het met u eens dat hij ook geschorst moet worden voor die ellebogen, maar iemand zijn been breken en een jaar out vind ik toch nog een serieuze stap verder hoor. Mij maakt ge niet wijs dat dit express of in gerechtelijke termen "met voorbedachte rade" gebeurd is. Die elleboogskes zijn mijns inziens evenmin te verdedigen. Ook gaan vergelijken met de rechtstreekse vuistslag van De Bilde indertijd lijkt me toch wel fel overdreven. Als de beelden aantonen dat het een regelrechte aanslag is ja, maar anders kunt ge moeilijk direkt over maanden schorsing spreken. Trouwens ik wacht liever af tot ik de beelden heb gezien, want we zitten hier af te geven over iets dat we nog nie eens gezien hebben... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 30 Aug 2009, 21:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Mogen ze van mijn part ook een paar maand schorsen, dat is gewoon bewust over den bal gaan...
|
| 30 Aug 2009, 21:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
BVW schreef: Mij maakt ge niet wijs dat dit express of in gerechtelijke termen "met voorbedachte rade" gebeurd is. Die elleboogskes zijn mijns inziens evenmin te verdedigen. Ook gaan vergelijken met de rechtstreekse vuistslag van De Bilde indertijd lijkt me toch wel fel overdreven. Als de beelden aantonen dat het een regelrechte aanslag is ja, maar anders kunt ge moeilijk direkt over maanden schorsing spreken. Trouwens ik wacht liever af tot ik de beelden heb gezien, want we zitten hier af te geven over iets dat we nog nie eens gezien hebben... Kom kom als ge als voetballer zou over den bal stapt is dat altijd bewust hoor.. En de beelden staan toch al online? |
| 30 Aug 2009, 21:46 |
|
| Pagina 165 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 163 164 165 166 167 … 500 Volgende |