|
|
| Pagina 165 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 163 164 165 166 167 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
michael0473 schreef: zelfs in dender krijgen de supporters een waarschuwing van hun eigen bestuur; zie hun off website: Citeer: 19/09/2007 Oproep aan alle supporters. Zaterdag waren er tijdens de wedstrijd KVC Westerlo – FC racistische en discriminerende uitlatingen te horen komende uit het bezoekersvak. Deze waren gericht aan het adres van de scheidsrechter! Onze veiligheidsverantwoordelijke doet daarom een oproep aan alle supporters tot sportiviteit en verdraagzaamheid en vraagt om in de toekomst geen verbale agressie meer te gebruiken. Het is in het belang van onze ploeg en club, de gevolgen voor FC kunnen namelijk zwaar zijn. ps: hun verlichting is nog steeds niet goed gekeurd ![]() goed gekeurd of goedgekeurd???? ![]() |
| 19 Sep 2007, 23:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
michael0473 schreef: zelfs in dender krijgen de supporters een waarschuwing van hun eigen bestuur; zie hun off website: Citeer: 19/09/2007 Oproep aan alle supporters. Zaterdag waren er tijdens de wedstrijd KVC Westerlo – FC racistische en discriminerende uitlatingen te horen komende uit het bezoekersvak. Deze waren gericht aan het adres van de scheidsrechter! Onze veiligheidsverantwoordelijke doet daarom een oproep aan alle supporters tot sportiviteit en verdraagzaamheid en vraagt om in de toekomst geen verbale agressie meer te gebruiken. Het is in het belang van onze ploeg en club, de gevolgen voor FC kunnen namelijk zwaar zijn. Altijd hetzelfde met die marginalen van Dender . |
| 20 Sep 2007, 8:08 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
michael0473 schreef: zelfs in dender krijgen de supporters een waarschuwing van hun eigen bestuur; zie hun off website: Citeer: 19/09/2007 Oproep aan alle supporters. Zaterdag waren er tijdens de wedstrijd KVC Westerlo – FC racistische en discriminerende uitlatingen te horen komende uit het bezoekersvak. Deze waren gericht aan het adres van de scheidsrechter! Onze veiligheidsverantwoordelijke doet daarom een oproep aan alle supporters tot sportiviteit en verdraagzaamheid en vraagt om in de toekomst geen verbale agressie meer te gebruiken. Het is in het belang van onze ploeg en club, de gevolgen voor FC kunnen namelijk zwaar zijn. nonkel marcel schreef: wij hebben in een vrij recent verleden al staaltjes gezien van het crapuleus gedrag van een deel van jullie sups. Ik ben er trots op dat ik dergelijke zaken bij ons niet zie ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Sep 2007, 9:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
boris clitoris schreef: michael0473 schreef: zelfs in dender krijgen de supporters een waarschuwing van hun eigen bestuur; zie hun off website: Citeer: 19/09/2007 Oproep aan alle supporters. Zaterdag waren er tijdens de wedstrijd KVC Westerlo – FC racistische en discriminerende uitlatingen te horen komende uit het bezoekersvak. Deze waren gericht aan het adres van de scheidsrechter! Onze veiligheidsverantwoordelijke doet daarom een oproep aan alle supporters tot sportiviteit en verdraagzaamheid en vraagt om in de toekomst geen verbale agressie meer te gebruiken. Het is in het belang van onze ploeg en club, de gevolgen voor FC kunnen namelijk zwaar zijn. nonkel marcel schreef: wij hebben in een vrij recent verleden al staaltjes gezien van het crapuleus gedrag van een deel van jullie sups. Ik ben er trots op dat ik dergelijke zaken bij ons niet zie ![]()
Waarschijnlijk waren er op Westerlo slechts een 50 tal bezoekers die deze slogans scanderen ... Ze waren dan ook maar met 60 |
| 20 Sep 2007, 10:11 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ochgot die jongens... ze zijn dan al met zo weinig om de verplaatsing te maken, dan krijgen ze nog 's onder hun voeten van hun bestuur ook!
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Sep 2007, 10:21 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ik zie hier toch nog een duidelijk verschil, maar 't zal wel weer een excuus zijn zeker, Boris?
Gehandicapten slaan, reclamepanelen afbreken, een veld beschadigen, tribunes bestormen, spelers en scheidsrechters fysiek aanvallen, drank stelen uit een nabijgelegen sporthal en daarmee gooien naar sups van de tegenpartij, neen, dat zie je hier inderdaad niet.
En zoals ik al zei, met 300-350 man op verplaatsing vallen we in 1ste zeker niet uit de toon. Weet je, die discussies over supportersaantallen, sfeer en dies meer worden enkel maar aangehaald door supporters van clubs die sportief niet te veel meer voorstellen. Mij interesseren die dus geen reet. ![]() Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 20 Sep 2007, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Sep 2007, 11:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
nonkel marcel schreef: Ik zie hier toch nog een duidelijk verschil, maar 't zal wel weer een excuus zijn zeker, Boris? Gehandicapten slaan, reclamepanelen afbreken, een veld beschadigen, tribunes bestormen, spelers en scheidsrechters fysiek aanvallen, drank stelen uit een nabijgelegen sporthal en daarmee gooien naar sups van de tegenpartij, neen, dat zie je hier inderdaad niet. En zoals ik al zei, met 300-350 man op verplaatsing vallen we in 1ste zeker niet uit de toon. Maar jullie roepen wel op de moeder van de ref ![]() |
| 20 Sep 2007, 11:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Ik zie hier toch nog een duidelijk verschil, maar 't zal wel weer een excuus zijn zeker, Boris? Gehandicapten slaan, reclamepanelen afbreken, een veld beschadigen, tribunes bestormen, spelers en scheidsrechters fysiek aanvallen, drank stelen uit een nabijgelegen sporthal en daarmee gooien naar sups van de tegenpartij, neen, dat zie je hier inderdaad niet. Je moet wel toegeven dat het enkele dagen nadat jullie ons met de grond gelijk maakten voor de rellen in Sint-Niklaas wel heel dankbaar is voor ons dat jullie gevraagd worden het racisme achterwege te laten . |
| 20 Sep 2007, 11:30 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Jeroen schreef: Aléz, jullie zijn dan vredelievende rascisten ? ![]() Racisten, zal je bedoelen? Er wordt hier inderdaad al eens iets geroepen tegen de ref, waar niet? En die van zaterdag hing idd ons kl**uit (Saadouni). Daarentegen hebben we Nzolo ook al een paar keer gehad als scheidsrechter, en daar heb ik niets tegen horen roepen. Integendeel, heeft al veel applaus gehad. |
| 20 Sep 2007, 11:30 |
|
|
Bartos schreef: Je moet wel toegeven dat het enkele dagen nadat jullie ons met de grond gelijk maakten voor de rellen in Sint-Niklaas wel heel dankbaar is voor ons dat jullie gevraagd worden het racisme achterwege te laten .Jullie zijn altijd al dankbare jongens geweest, he.
Feit is dat onze veiligheidsdienst (en bestuur) wel heel snel panikeert, ten onrechte. IK vind die mededeling fel overdreven, voor wat het uiteindelijk maar was. Er stond in Westerlo trouwens zeer duidelijk te lezen hoeveel een stapje over de omheining kost. |
| 20 Sep 2007, 11:34 |
|
|
nonkel marcel schreef: Er stond in Westerlo trouwens zeer duidelijk te lezen hoeveel een stapje over de omheining kost. Waarmee ge wilt zeggen dat de rellen vorige zondag eigenlijk de fout waren van FCN, ze moesten ook maar de prijs vermeld hebben . |
| 20 Sep 2007, 11:51 |
|
|
Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Er stond in Westerlo trouwens zeer duidelijk te lezen hoeveel een stapje over de omheining kost. Waarmee ge wilt zeggen dat de rellen vorige zondag eigenlijk de fout waren van FCN, ze moesten ook maar de prijs vermeld hebben .Daar wordt alles in 't zwart geregeld en hangen ze geen prijzen op. ![]() |
| 20 Sep 2007, 11:59 |
|
|
Rendac-supporter
nonkel marcel schreef: Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Er stond in Westerlo trouwens zeer duidelijk te lezen hoeveel een stapje over de omheining kost. Waarmee ge wilt zeggen dat de rellen vorige zondag eigenlijk de fout waren van FCN, ze moesten ook maar de prijs vermeld hebben .Daar wordt alles in 't zwart geregeld en hangen ze geen prijzen op. ![]() Niets tegen da zwart he |
| 20 Sep 2007, 13:07 |
|
|
Kant kinne peizen: de veerzitter van de vakbond van de zwertwerkers roert zich ook in de debatten
![]() |
| 20 Sep 2007, 13:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
boris clitoris schreef: michael0473 schreef: zelfs in dender krijgen de supporters een waarschuwing van hun eigen bestuur; zie hun off website: Citeer: 19/09/2007 Oproep aan alle supporters. Zaterdag waren er tijdens de wedstrijd KVC Westerlo – FC racistische en discriminerende uitlatingen te horen komende uit het bezoekersvak. Deze waren gericht aan het adres van de scheidsrechter! Onze veiligheidsverantwoordelijke doet daarom een oproep aan alle supporters tot sportiviteit en verdraagzaamheid en vraagt om in de toekomst geen verbale agressie meer te gebruiken. Het is in het belang van onze ploeg en club, de gevolgen voor FC kunnen namelijk zwaar zijn. nonkel marcel schreef: wij hebben in een vrij recent verleden al staaltjes gezien van het crapuleus gedrag van een deel van jullie sups. Ik ben er trots op dat ik dergelijke zaken bij ons niet zie ![]() En dan hier eerst de paster komen uithangen ![]() |
| 20 Sep 2007, 16:46 |
|
| Pagina 165 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 163 164 165 166 167 … 711 Volgende |