de Dendertopic - Pagina 166 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 164 165 166 167 168 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Rendac-supporter

nonkel marcel schreef:
Kant kinne peizen: de veerzitter van de vakbond van de zwertwerkers roert zich ook in de debatten :strike:

bedankt he

20 Sep 2007, 17:14
Rode kaart
Rode kaart

'k Zal a de faktier opstieren, mor das in a geval nie noëdeg zeker? ;)

@Bomber: zonder ne goeie parlée gerokte nergens int leiven. ;)
Veer de rest moeje giejn appelen me citroenen vergeloiken hein.

20 Sep 2007, 18:00
Nationale Ploeg

nonkel marcel schreef:
'k Zal a de faktier opstieren, mor das in a geval nie noëdeg zeker? ;)

@Bomber: zonder ne goeie parlée gerokte nergens int leiven. ;)
Veer de rest moeje giejn appelen me citroenen vergeloiken hein.

Da's woor, mor as ge zegt da froit 't slechtste es da ge kentj eiten, omda ge giejn sitroenen etj, tein moe je zelf giejn appelen eiten hein!

20 Sep 2007, 20:08
Ancien

Leeftijd: 45
nonkel marcel schreef:
Weet je, die discussies over supportersaantallen, sfeer en dies meer worden enkel maar aangehaald door supporters van clubs die sportief niet te veel meer voorstellen. Mij interesseren die dus geen reet. ;)

En toch doet ge der altijd aan mee... :eh:

20 Sep 2007, 20:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Thiebaut toont in Nederland ongelijk Belgische clubs

Hij scoorde vorig jaar voor FCV Dender 21 doelpunten in tweede klasse, maar toch was Gunter Thiebaut niet goed genoeg om met de Oost-Vlamingen naar de Jupiler League te promoveren. Ook andere eersteklassers zagen niets in de tweedvoudige topschutter uit tweede klasse. Uiteindelijk belandde hij dan toch in de Jupiler League, maar dan wel die in Nederland waar het Belgische biermerk de tweede klasse sponsort. MVV zal zich de transfer niet beklagen want opnieuw voert hij de topschutterslijst aan met zes stuks in zeven wedstrijden. Voetbalkrant.com trok richting Maastricht en zag – tot ons plezier - Thiebaut na 33 minuten de score openen tegen TOP OSS. Daarna wilde hij ons absoluut nog enkele dingen vertellen. En dat deed hij dan ook ...

Over zijn topscorersstatuut in de Jupiler League ...

“Het is geen voordeel als je tijdens je eerste match meteen twee doelpunten maakt. Ze kennen me al en dat heb ik vandaag (zondag, nvdr) gevoeld. In de eerste minuten kreeg ik al een tik op mijn kuit. Tot bloedens toe. Maar het scoren zelf is nooit mijn drijfveer geweest. Die ‘kritiek’ krijg ik wel regelmatig. Ik ben niet egoïstisch genoeg, zeggen ze. Maar mijn eerste doel is om punten te pakken en als je wint volgen de doelpunten wel.”

Over zijn keuze voor MVV ...

“De club volgde mij al enkele jaren en gaf me echt het gevoel dat ze me wilden. In België waren er ook enkele clubs die interesse toonden, maar dat was nooit concreet. En als ze een bod deden, kon ik er mij niet in vinden. In Duitsland kon ik bij Rot Weiss Essen in derde klasse gaan spelen. Dat aanbod was financieel beter, maar ik had geen zin om nog eens in derde te spelen. Eén keer is genoeg. In Nederland toonden ook RKC Waalwijk en FC Den Bosch interesse, maar ik had toen mijn woord al aan MVV gegeven en dat beklaag ik me helemaal niet. Door de Belgen voel ik me hier wel thuis, maar dat heeft niet meegespeeld in mijn beslissing.”

Over Dender ...

“Ik begrijp het niet. Ik heb meer dan honderd matchen in eerste klasse gespeeld, lag goed in de groep en had voor de ploeg toch al mijn diensten bewezen. Iedereen dacht dat ik zou blijven en de voorzitter vertelde me ook iedere keer dat het in orde zou komen, maar uiteindelijk mocht ik vertrekken. Ze hebben veel nieuwe spelers aangetrokken voor eerste klasse. Op zo’n moment vraag ik me af waarom ze hun eigen spelers niet houden. Het is moeilijk om naar een wedstrijd te gaan kijken, maar ik heb nog altijd wel goed contact met de spelers. Na de wedstrijd tegen ADO Den Haag kreeg ik meteen enkele smsjes van hen om me te feliciteren.”

21 Sep 2007, 20:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
hehe kwas der just over bezig

:mrgreen: Eerste Divisie Nederland

21 Sep 2007, 20:42
Rode kaart
Rode kaart

Thiebaut is het type speler dat top is in 2de klasse, maar te licht uitvalt in 1ste. Bovendien vroeg SVZW nog stukken van mensen voor een speler die er toch ook al 30 is. Nu, als ik Dufoor bij ons zie doeberen, hadden we misschien beter een extra inspanning gedaan voor Thiebaut, maar te duur is te duur.

Onze verlichting is vanavond trouwens goedgekeurd.

21 Sep 2007, 22:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
nonkel marcel schreef:
Thiebaut is het type speler dat top is in 2de klasse, maar te licht uitvalt in 1ste. Bovendien vroeg SVZW nog stukken van mensen voor een speler die er toch ook al 30 is. Nu, als ik Dufoor bij ons zie doeberen, hadden we misschien beter een extra inspanning gedaan voor Thiebaut, maar te duur is te duur.

dan wel op voorwaarde dat Gunther de enige spits is en hij de aanval moet dragen zoals dat het geval was bij Aalst en Denderleeuw (en Zulte Waregem dat moment). Want zet daar een complementaire spits naast en je slaat geen mal figuur. Er heel je ploeg op afstemmen zoals je dat kunt doen in 2de klasse dat zal in 1ste inderdaad niet lukken.

21 Sep 2007, 23:00
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
nonkel marcel schreef:

mja, te duur is te duur... ik vind dat een iets te makkelijke redenering.
Als een speler echt naar een club wil, en die club wil hem ook echt, dan werken die financieel op de duur wel iets uit.
Ik denk dat ze bij jullie misschien iets te snel gekozen hebben om dat niet te proberen of af te wachten, misschien in het gedacht dat ze wel een makkelijker evenwaardig alternatief zouden vinden.

22 Sep 2007, 11:45
Rode kaart
Rode kaart

Thiebaut lag nog onder contract bij SVZW. Met hem was er geen probleem, SVZW daarentegen wou het onderste uit de kan. Sommige spelers brengen nu niet wat van hen verwacht wordt en met dat geld hadden we Thiebaut misschien kunnen binnenhalen, maar op een bepaald moment kan je niet meer blijven wachten en moeten er keuzes gemaakt worden. Feit is ook dat onze trainer in hem geen versterking zag voor 1ste klasse, geen enkele eersteklasser blijkbaar. Knap dat hij ze er bij MVV ook binnenlapt, maar tis en blijft tweede klasse en bovendien verdedigen ze minder strak in Holland.

22 Sep 2007, 17:59
Nationale Ploeg

fc dender - bergen : 0-1 (Dalmat) :dans:

22 Sep 2007, 20:06
Nationale Ploeg

amai das rap ,maar des te meer tijd hebbe ze o mda recht te trekken eh :fluit:

22 Sep 2007, 20:51
Ancien

Gunther schreef:
amai das rap ,maar des te meer tijd hebbe ze o mda recht te trekken eh :fluit:

Jaja, 0-2 Landu Tubi

22 Sep 2007, 21:16
Nationale Ploeg

0-3 roussel(strafschop)

22 Sep 2007, 21:41
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
eindstand 0-3

22 Sep 2007, 21:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 164 165 166 167 168 711