Eerste klasse - Pagina 169 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 167 168 169 170 171 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Eerste klasse
Anthuenis mag als eerste vertrekken Germinal Beerschot mag na vijf speeldagen al op zoek gaan naar een nieuwe trainer. Aimé Anthuenis kreeg het nieuws te horen dat hij meteen mag vertrekken op het Kiel.
:crazy:

31 Aug 2009, 13:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
waly 2 schreef:
Anthuenis mag als eerste vertrekken Germinal Beerschot mag na vijf speeldagen al op zoek gaan naar een nieuwe trainer. Aimé Anthuenis kreeg het nieuws te horen dat hij meteen mag vertrekken op het Kiel.
:crazy:

ja, rare beslissing van het beerschotbestuur, hij heeft de ploeg toch vorig jaar uit het slop gehaald, misschien iets te vroeg beslist :wadde: , hij kan zich nu met iets anders bezighouden in het voetbal

31 Aug 2009, 13:11
Knaap

Leeftijd: 44
Ik zat achter de bank van Anderlecht dus de fout op Wasyl was op 5m van mij.
Degoutant, ik kan het u verzekeren, da vergeet ge ni meer.
En dan die reactie zo van precies dat er niks was gebeurd.... (n)
Arrogante maffiaklootzakken! Defour op kop!
:kots: Standard de merde! :fuck:

31 Aug 2009, 13:44
Nationale Ploeg

Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Maessie schreef:

smeerlapperij van den hoogsten gaard jong.

31 Aug 2009, 14:05
Iendracht.be - beheer

rené1919 schreef:
Maessie schreef:

http://www.youtube.com/watch?v=W9AUEOBZ9ss

Bekijk dit is, even grote smeerlapperij, zelfs een paar identieke fouten als gisteren.

31 Aug 2009, 14:51
Iendracht.be - beheer

Jeroen schreef:
rené1919 schreef:
Maessie schreef:

Bekijk dit is, even grote smeerlapperij, zelfs een paar identieke fouten als gisteren.

31 Aug 2009, 14:52
Ancien

Leeftijd: 47
ola... :oops: één ding is zeker...wie wind zaait zal storm oogsten.

31 Aug 2009, 14:59
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Jeroen schreef:
rené1919 schreef:
Maessie schreef:

:wow:
ja amai, hier had het ook een paar keer serieus prijs kunnen zijn. Verwonderlijk dat geen enkele van deze vuile overtredingen een beenbreuk als gevolg had.
Tja, zoals gezegd, het zat eraan te komen dat Wasilewski eens de rekening ging gepresenteerd krijgen. Maar het resultaat is er uiteraard veel te ver over.

Hopelijk worden de refs nu eindelijk eens wakker en wordt er eens veel sneller en CONSEQUENTER rood getrokken. Al die vuile overtredingen in het genre van het bovenstaande filmpje verdienen allemaal direkt rood. Dit hoort niet thuis op een voetbalveld, net als alle ellebogen. Het zal rap gedaan zijn.

En een keer loopt het dan uit de hand, met het resultaat van gisteren...
ironie van het lot : de grootste smeerlap op de Belgische velden is het slachtoffer.

maar ja, volgende week gaat alles weer zijn gewone gangetje. Smeerlapperij wordt onbestraft gelaten, maar o wee als je eens in de euforie van een doelpunt je truitje uittrekt, dan zijn de heren scheidsrechters er als de kippen bij om een gele kaart onder de neus te duwen.
DEGOUTANT ! :kots:

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

31 Aug 2009, 15:07
Ancien

Leeftijd: 38
Mbokani vond het dan nog eens nodig om onnozel te staan dansen na zijn goal. Onbegrijpelijk seg na zo een incident dat je nog vol plezier kan hebben.

Defour was blijkbaar ook nog ten volle de supporters van Anderlecht aan het jennen na die doodschop van Witsel.

2 omhooggevallen jeanetten zijn het.

31 Aug 2009, 15:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
en ook, mss raar voorbeeld, maar dienen ambras in die ploeg altijd rond wie de penalties en vrije trappen geeft vind ik ook veelzeggend. Individueel succes gaat voor op de ploeggeest. Wat een dikkenekken.

31 Aug 2009, 15:44
Ancien

Leeftijd: 38
Léonard zegt in zijn column van een of andere waalse gazet dat 2 weken schorsing moet volstaan voor Witsel. :crazy:

31 Aug 2009, 16:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Gilles schreef:
Léonard zegt in zijn column van een of andere waalse gazet dat 2 weken schorsing moet volstaan voor Witsel. :crazy:

was zelf anders ook geen heiligen, die kon ook zo geregeld met van die doodschoppen uitpakken

31 Aug 2009, 16:12
nieuw in de eerste ploeg

De schaarbeweging van defour verdiende eveneens rood.
Eigenlijk zou de bond nu anderlecht en standard aan hun tafel moeten roepen om 1 en ander te bespreken.
En wat dienen witsel betreft.... eigenlijk kunnen ze dienen zelfs een celstraf op zijn nek lappen wegens bewuste agressieve bedreigingen met het doel de gezondheid van een persoon moedwillig te raken.
Maar een celstraf gaat geen effect hebben.
Laat al die omhooggevallen klootzakken nietmeer naast hun (gouden) schoentjes lopen en geef hem bijvoorbeeld gedurende 1 jaar een werkstraf !!! Laat die hautaine klootzak een heel seizoen werken gelijk als ge gij of ekik..... en niet daar ergens een onnozel werksken,hé, maar hard werken !!
Schors hem dus minimaal een seizoen ..... en geef hem der nog een fikse boete bovenop......
En tot slot: in belgie moet je je kop nietmeer laten zien, ga maar op een ander voetballen .....
Wat defour betreft : die gele kaart zou op basis van video beelden moeten herzien worden naar een rode kaart.....
Het is een schaarbeweging , dus rood !! Punt uit !!
Als supporter van aalst ben ik in eerste klasse gewoon neutraal supporter maar gisteren presenteerde standard zich als wilde beesten ( remember ook al de camargo die den boel in gang stak) zodus mogen er beestachtige straffen uitgesproken worden.
Het is echter met een bang hart afwachten wat die debielen op den bond als reactie gaan geven natuurlijk.
Hopelijk vinden ze trouwens de juiste telefoonnummers om de betrokken partijen uit te nodigen. In geval van niet moeten ze maar naar de redactie van het laatste nieuws bellen.

31 Aug 2009, 16:13
Scholier

El Corredor schreef:
de reactie van witsel op sporza, je m'excuse. op nen toon van t kan mij eigen genen bal schelen hoe het met diene gast zijn gebroken been is. goh jongens, daar krijg ik het van hé.

die would be vedetten met hun tatoe's , oorbellen, pff...

ge zijt nog zijn vuitton sjakosj vergeten, den teppen Witsel :stom:

31 Aug 2009, 16:15
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
marc2 schreef:
De schaarbeweging van defour verdiende eveneens rood.
Eigenlijk zou de bond nu anderlecht en standard aan hun tafel moeten roepen om 1 en ander te bespreken.
En wat dienen witsel betreft.... eigenlijk kunnen ze dienen zelfs een celstraf op zijn nek lappen wegens bewuste agressieve bedreigingen met het doel de gezondheid van een persoon moedwillig te raken.
Maar een celstraf gaat geen effect hebben.
Laat al die omhooggevallen klootzakken nietmeer naast hun (gouden) schoentjes lopen en geef hem bijvoorbeeld gedurende 1 jaar een werkstraf !!! Laat die hautaine klootzak een heel seizoen werken gelijk als ge gij of ekik..... en niet daar ergens een onnozel werksken,hé, maar hard werken !!
Schors hem dus minimaal een seizoen ..... en geef hem der nog een fikse boete bovenop......
En tot slot: in belgie moet je je kop nietmeer laten zien, ga maar op een ander voetballen .....
Wat defour betreft : die gele kaart zou op basis van video beelden moeten herzien worden naar een rode kaart.....
Het is een schaarbeweging , dus rood !! Punt uit !!
Als supporter van aalst ben ik in eerste klasse gewoon neutraal supporter maar gisteren presenteerde standard zich als wilde beesten ( remember ook al de camargo die den boel in gang stak) zodus mogen er beestachtige straffen uitgesproken worden.
Het is echter met een bang hart afwachten wat die debielen op den bond als reactie gaan geven natuurlijk.
Hopelijk vinden ze trouwens de juiste telefoonnummers om de betrokken partijen uit te nodigen. In geval van niet moeten ze maar naar de redactie van het laatste nieuws bellen.

Amai, gij zijt hier precies ook eventjes het noorden kwijt :wow: . Toch echt proberen om eens wat nuance en relativering in je posts te krijgen.

Wat betreft die celstraf. Ok, op voorwaarde dan dat ge dat toepast bij elke gevaarlijke tackle. Ik peis wel dat ge halfweg het seizoen meer voetballers in den bak dan op het veld zult hebben dan.

Der bestaat geen enkele twijfel over de horror van de blessure en van de overtreding, alleen kan zoiets spijtig genoeg wel meer voorvallen (zie filmke hierboven met tal van dergelijke overtredingen, meerder zelfs door Wasyl zelf) en is Witsel nu de gebeten hond omdat het er bij hem wel pats op was. Ik herinner me nog hoe Sidney Kargbo door FC Brussels zelf geschorst werd nadat hij rood kreeg voor een tackle die nog tien keer erger was dan die van Witsel. Alleen kwam het slachtoffer er toen wel zonder blessure vanaf. Soms kunt ge daar chance of pech mee hebben hé. Witsel zal wel de bedoeling gehad hebben er zwaar in te vliegen, maar ik ben er toch zeker van dat hij nooit de bedoeling zal gehad hebben van Wasilewski zijn been te breken (het zou er natuurlijk nog aan mankeren ook).

Ik weet dat bij het zien van zo een beelden veel mensen (en zeker de supporters van Anderlecht) niet veel goesting hebben om alles wa nuchter te bekijken, maar al da geroep voor hem een jaar te schorsen en zo, das natuurlijk toch ook ferm overdreven.

31 Aug 2009, 16:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 167 168 169 170 171 500