|
|
| Pagina 169 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 167 168 169 170 171 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Rode Duivels
Flipo
![]() |
| 25 Mei 2012, 21:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Das ier gedaan met over Joos te zagen eh ség!
Hij heeft het net goedgemaakt (leest ons forum blijkbaar goed mee ) |
| 25 Mei 2012, 21:55 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Die laatste zin van Joos maakte het idd af
![]() Super Flippo ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Mei 2012, 22:03 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
jammer van die foutjes vanachter he, zeg.
zonde zonde zonde. tweede doelpunt van montenegro... hoe daar (niet) werd op verdedigd, da's echt intriest dan moogt ge zelfs ne wayne rooney vooraan lopen hebben, maar zo pak je nóg geen prijzen hoor. werk aan de winkel achteraan. veel werk |
| 25 Mei 2012, 22:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Davy schreef: jammer van die foutjes vanachter he, zeg. zonde zonde zonde. tweede doelpunt van montenegro... hoe daar (niet) werd op verdedigd, da's echt intriest dan moogt ge zelfs ne wayne rooney vooraan lopen hebben, maar zo pak je nóg geen prijzen hoor. werk aan de winkel achteraan. veel werk Mja, Vermaelen en Kompany erbij en de kwaliteit achteraan is x 10. Odoi te zwak, Alderdingskes matig, Simons te traag voor die positie, enkel Vertonghen en Lombaerts zijn nog ok. |
| 26 Mei 2012, 3:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Davy schreef: jammer van die foutjes vanachter he, zeg. zonde zonde zonde. tweede doelpunt van montenegro... hoe daar (niet) werd op verdedigd, da's echt intriest dan moogt ge zelfs ne wayne rooney vooraan lopen hebben, maar zo pak je nóg geen prijzen hoor. werk aan de winkel achteraan. veel werk Dat zeggen we al tien jaar zeker ondertussen?? Als je met zo'n vrije trap op de middenlijn gaat staan verdedigen, dan verdien je gewoon kletsen... En wijzen naar enkel Odoi is er ook wel over - Alderweireld heeft een hele wedstrijd lopen klungelen (inclusief die schitterende carembole met zichzelf en een vijftal vuurpijlen van provinciaal allooi), Vertonghen was ook zwak en Lombaerts kon geen bal deftig controleren en had toch meer kunnen inschuiven dacht ik. Witsel had het ook moeilijk en De Camargo is geen Rode Duivel... Fellaini en Mirallas speelden sterk, Hazard's beste match tot nu toe en Mertens was ook verdienstelijk bij momenten... maar voor de rest?? Een match duurt 90 minuten toch hé? Conclusie is dat ongeacht wie er speelt, dezelfde fouten worden gemaakt - Van Blunder was er niet bij, Ciman ook niet, awel dan pakken andere mannekes dat wel over. Tweede helft was opnieuw het zien niet waard... Waar er vooraan in de eerste helft altijd nog dreiging was, viel die dreiging compleet weg. En zelfs in de eerste halft waren de beste kansen nog voor Montenegro - schitterende plaatsbal van Volkov, redding nog van Courtouis net voor rusten... Als je dan een paar dagen later hoort dat het WK 2014 ons WK gaat worden, dan moet ik daar toch eens goed mee lachen. Eerst presteren, dan uitleggen want het lijstje van mindere goden waartegen we weer niet kunnen winnen, dikt ook weer aan... En misschien ben ik de enige die er zich aan stoort, maar waar is de Frank Raes van een vijftal jaar geleden naartoe?? Wat die allemaal weer uit zijn botten sloeg... Mistrap van Alderweireld was knappe actie, tot aan het doelpunt van Mirallas waren we zwak bezig en ook al speelden we daarna op klak hetzelfde niveau, plots was alles goed... Met alle respect, maar dan tien keer liever Joos... |
| 29 Mei 2012, 13:27 |
|
|
forumlegende
We hebben veel tijd verloren met Leekens aan het trainersroer. Ik krijg immers meer en meer de indruk, dat deze groep een echt goeie trainer nodig heeft, iemand die de fouten er uitkrijgt en deze heel talentvolle groep moet laten renderen. OK, het zijn de elf op het plein die het nog altijd moeten doen, maar een goeie trainer maakt een speler beter. Leekens kon dit niet, WIlmots wel???
|
| 29 Mei 2012, 15:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
tympanum2 schreef: We hebben veel tijd verloren met Leekens aan het trainersroer. Ik krijg immers meer en meer de indruk, dat deze groep een echt goeie trainer nodig heeft, iemand die de fouten er uitkrijgt en deze heel talentvolle groep moet laten renderen. OK, het zijn de elf op het plein die het nog altijd moeten doen, maar een goeie trainer maakt een speler beter. Leekens kon dit niet, WIlmots wel??? Een bondscoach maakt een speler individueel niet beter hoor. Een bondscoach moet eerder een goeie organisatie neerzetten en de spelers neerzetten waar ze in die organisatie het beste renderen. |
| 29 Mei 2012, 15:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: Als je met zo'n vrije trap op de middenlijn gaat staan verdedigen, dan verdien je gewoon kletsen... Die eerste goal was inderdaad schrijnend. Eerst verhindert Fellaini nog dat de vrije trap snel genomen wordt, maar zelfs nadat die van de scheidsrechter achteruit moest, slaagde de verdediging er nog in verrast te worden door die vrije trap. Hoe stond vooral Alderweireld daar te slapen zeg? |
| 29 Mei 2012, 15:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: DT schreef: Als je met zo'n vrije trap op de middenlijn gaat staan verdedigen, dan verdien je gewoon kletsen... Die eerste goal was inderdaad schrijnend. Eerst verhindert Fellaini nog dat de vrije trap snel genomen wordt, maar zelfs nadat die van de scheidsrechter achteruit moest, slaagde de verdediging er nog in verrast te worden door die vrije trap. Hoe stond vooral Alderweireld daar te slapen zeg? Inderdaad! En dan durven sommigen nog spreken van een 'snel genomen' vrije trap Hoe meer ik die tegengoals zie, hoe meer ik denk dat die niet vallen met Kompany en Vermaelen op die plaats. Bij die eerste staat Alderweireld idd te slapen, bij de tweede staat Simons verkeerd opgesteld, maar is het volgens mij ook Vertonghen die zijn man vanuit het middenveld gewoon laat lopen... Eigenlijk hoop ik dat we niet winnen tegen Engeland. Als we nu winnen, dan gaan er weer een paar denken dat we er zijn. Ik ben ervan overtuigd dat we tegen Engeland of elke andere grote ploeg echt goed kunnen presteren. Als we ooit op een EK/WK geraken zullen we het daar ook goed doen denk ik. Maar het probleem is dat je om daar te geraken net van ploegen als Montenegro moet kunnen winnen... En dàt is nu net het soort wedstrijden waarin we het laten liggen. |
| 29 Mei 2012, 16:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Kompany ZOU Barcelona wandelen gestuurd hebben.
![]() |
| 29 Mei 2012, 23:24 |
|
|
Reserve
AlostanA schreef: Kompany ZOU Barcelona wandelen gestuurd hebben. ![]() waarom zou hij? hij is een god onder de city fans en wss gaan ze hem nog eens een loon verhoging geve |
| 29 Mei 2012, 23:32 |
|
|
filibert schreef: AlostanA schreef: Kompany ZOU Barcelona wandelen gestuurd hebben. ![]() waarom zou hij? hij is een god onder de city fans en wss gaan ze hem nog eens een loon verhoging geve Mja, dat snap ik, maar -buiten Iendracht- is Barca of Real toch het summum voor iedereen die ooit de voetbalschoenen aantrekt? |
| 29 Mei 2012, 23:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
AlostanA schreef: filibert schreef: AlostanA schreef: Kompany ZOU Barcelona wandelen gestuurd hebben. ![]() waarom zou hij? hij is een god onder de city fans en wss gaan ze hem nog eens een loon verhoging geve Mja, dat snap ik, maar -buiten Iendracht- is Barca of Real toch het summum voor iedereen die ooit de voetbalschoenen aantrekt? Vind ik ook, als ge dan toch in het buitenland wilt spelen (en niet bij den iendracht) is Barca het hoogste _________________ www.spionkoplede.com |
| 30 Mei 2012, 8:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik kan hem geloven, niet voor iedereen is Barca het summum hé. Om de glorietijden die ze de voorbije 5 jaar gehad hebben te blijven houden gaan ze daar trouwens een serieuze tand moeten bijsteken.... gezien de economische crisis die nu pas echt begint in Spanje... bonne chance !
_________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Mei 2012, 8:56 |
|
| Pagina 169 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 167 168 169 170 171 … 242 Volgende |