|
|
| Pagina 170 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 168 169 170 171 172 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eerste klasse
marc2 schreef: De schaarbeweging van defour verdiende eveneens rood. Eigenlijk zou de bond nu anderlecht en standard aan hun tafel moeten roepen om 1 en ander te bespreken. En wat dienen witsel betreft.... eigenlijk kunnen ze dienen zelfs een celstraf op zijn nek lappen wegens bewuste agressieve bedreigingen met het doel de gezondheid van een persoon moedwillig te raken. Maar een celstraf gaat geen effect hebben. Laat al die omhooggevallen klootzakken nietmeer naast hun (gouden) schoentjes lopen en geef hem bijvoorbeeld gedurende 1 jaar een werkstraf !!! Laat die hautaine klootzak een heel seizoen werken gelijk als ge gij of ekik..... en niet daar ergens een onnozel werksken,hé, maar hard werken !! Schors hem dus minimaal een seizoen ..... en geef hem der nog een fikse boete bovenop...... En tot slot: in belgie moet je je kop nietmeer laten zien, ga maar op een ander voetballen ..... Wat defour betreft : die gele kaart zou op basis van video beelden moeten herzien worden naar een rode kaart..... Het is een schaarbeweging , dus rood !! Punt uit !! Als supporter van aalst ben ik in eerste klasse gewoon neutraal supporter maar gisteren presenteerde standard zich als wilde beesten ( remember ook al de camargo die den boel in gang stak) zodus mogen er beestachtige straffen uitgesproken worden. Het is echter met een bang hart afwachten wat die debielen op den bond als reactie gaan geven natuurlijk. Hopelijk vinden ze trouwens de juiste telefoonnummers om de betrokken partijen uit te nodigen. In geval van niet moeten ze maar naar de redactie van het laatste nieuws bellen. Marc2 zijn redenering klopt, meer zelfs, Wasyl zou nooit zijn been hebben gebroken, hij zou dan immers al 2 jaar in den bak zitten ![]() |
| 31 Aug 2009, 16:30 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik ga het hier posten aangezien het een 'oude bekende' is.
Trond Sollied is ook buitengesmeten bij Heerenveen. Volgens Heerenveen zijn 'cultuurverschillen' de oorzaak van de breuk. ![]() |
| 31 Aug 2009, 16:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
anders moeten ze witsel en joey barton eens tegen elkaar
laten spelen http://www.youtube.com/watch?v=Wlz5tO1F9JI |
| 31 Aug 2009, 17:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: marc2 schreef: De schaarbeweging van defour verdiende eveneens rood. Eigenlijk zou de bond nu anderlecht en standard aan hun tafel moeten roepen om 1 en ander te bespreken. En wat dienen witsel betreft.... eigenlijk kunnen ze dienen zelfs een celstraf op zijn nek lappen wegens bewuste agressieve bedreigingen met het doel de gezondheid van een persoon moedwillig te raken. Maar een celstraf gaat geen effect hebben. Laat al die omhooggevallen klootzakken nietmeer naast hun (gouden) schoentjes lopen en geef hem bijvoorbeeld gedurende 1 jaar een werkstraf !!! Laat die hautaine klootzak een heel seizoen werken gelijk als ge gij of ekik..... en niet daar ergens een onnozel werksken,hé, maar hard werken !! Schors hem dus minimaal een seizoen ..... en geef hem der nog een fikse boete bovenop...... En tot slot: in belgie moet je je kop nietmeer laten zien, ga maar op een ander voetballen ..... Wat defour betreft : die gele kaart zou op basis van video beelden moeten herzien worden naar een rode kaart..... Het is een schaarbeweging , dus rood !! Punt uit !! Als supporter van aalst ben ik in eerste klasse gewoon neutraal supporter maar gisteren presenteerde standard zich als wilde beesten ( remember ook al de camargo die den boel in gang stak) zodus mogen er beestachtige straffen uitgesproken worden. Het is echter met een bang hart afwachten wat die debielen op den bond als reactie gaan geven natuurlijk. Hopelijk vinden ze trouwens de juiste telefoonnummers om de betrokken partijen uit te nodigen. In geval van niet moeten ze maar naar de redactie van het laatste nieuws bellen. Amai, gij zijt hier precies ook eventjes het noorden kwijt . Toch echt proberen om eens wat nuance en relativering in je posts te krijgen.Wat betreft die celstraf. Ok, op voorwaarde dan dat ge dat toepast bij elke gevaarlijke tackle. Ik peis wel dat ge halfweg het seizoen meer voetballers in den bak dan op het veld zult hebben dan. Der bestaat geen enkele twijfel over de horror van de blessure en van de overtreding, alleen kan zoiets spijtig genoeg wel meer voorvallen (zie filmke hierboven met tal van dergelijke overtredingen, meerder zelfs door Wasyl zelf) en is Witsel nu de gebeten hond omdat het er bij hem wel pats op was. Ik herinner me nog hoe Sidney Kargbo door FC Brussels zelf geschorst werd nadat hij rood kreeg voor een tackle die nog tien keer erger was dan die van Witsel. Alleen kwam het slachtoffer er toen wel zonder blessure vanaf. Soms kunt ge daar chance of pech mee hebben hé. Witsel zal wel de bedoeling gehad hebben er zwaar in te vliegen, maar ik ben er toch zeker van dat hij nooit de bedoeling zal gehad hebben van Wasilewski zijn been te breken (het zou er natuurlijk nog aan mankeren ook). Ik weet dat bij het zien van zo een beelden veel mensen (en zeker de supporters van Anderlecht) niet veel goesting hebben om alles wa nuchter te bekijken, maar al da geroep voor hem een jaar te schorsen en zo, das natuurlijk toch ook ferm overdreven. Als ge met u zatte knoppen iemand omver rijdt 's nachts gaan ze u ook wel komen halen hé, als ge met u zatte knoppen 's morgens veilig en wel thuis geraakt zal er ook weinig kans zijn dat ge de flikken aan uw deur krijgt.... zo zit het nu eenmaal in elkaar hé, een riscico nemen is een risico dragen. Dat moest Witsel dan maar weten toen hij die tackle (hoewel ge het zelfs zo niet kunt noemen) inzette. Hoe ge die ook nog maar het minste kunt verdedigen in deze zaak snap ik dus echt niet hé. ![]() Laat ons hopen, dat bij de beoordeling van Witsel zijn straf, enige diepgewortelde haat tegenover Anderlecht geen bovenhand neemt zoals er hier sommigen blijkbaar doen ![]() Objectief en rechtvaardig beoordelen... dan zien we hem al minstens voor nieuwjaar niet meer terug. _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Aug 2009, 17:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Deef schreef: Dit incident overschaduwt ook de trap van Defour op Boussoufa. Wa was da jong? Voor hetzelfde geld, lag Boussouffa op dezelfde kamer met Wasyl. Iemand die blik van Defour gezien? Dat was dus gewoon haat! Andere woorden heb ik daar niet voor. Laten we nu wel wezen, Anderlecht is daarin geen haar beter dan Standard hé. Als ik Wasilewski nog eens nen elleboog in het gezicht van nen tegenstander zie planten, zie ik ook pure haat in de blik van Wasilewski hoor. Nu is het natuurlijk wel volledig geëscaleerd met de overtreding van Witsel. Dat kan niet door de beugel en hij zal daar terecht een serieuze schorsing voor krijgen. En de blessure van Wasilewski die wenst ge ook uwen ergste vijand niet toe. Iedereen is het er wel over eens dat het schokkend is. Maar sommigen zijn daardoor precies plots wel blind voor de realiteit, en die is dat zowel Anderlecht als Standard der tijdens hun laatste confrontaties een waar schopfestijn van maakten en dat dat ooit wel eens moest fout lopen. ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 31 Aug 2009, 17:03 |
|
|
forumlegende
Inderdaad.... risico nemen=risico dragen.
Ik ken persoonlijk iemand die veel geld moet ophoesten in een verloren rechtszaak na een tackel in ... tweede provinciale. Deze was zelfs niet half zo erg dan wat we gisteren zagen. In ieder geval weet elkeen die ooit heeft gevoetbald dat je iemand serieus kan kwetsen als je er ingaat zoals Witsel dit deed. Geen compassie. Dit verdient een schorsing van meer dan één maand. Hopelijk volgt er nog een rechtszaak en dan kan "gouden schoen" Witsel afdragen voor het loonverlies + eventueel fin de carriere voor Wasyl. Met andere woorden een pak geld dus. Dit krijgt zeker nog een (gerechterlijk) staartje. |
| 31 Aug 2009, 17:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: http://www.youtube.com/watch?v=W9AUEOBZ9ss Bekijk dit is, even grote smeerlapperij, zelfs een paar identieke fouten als gisteren. Idd, maar dat blijken velen te vergeten. Ik keur het niet goed, verre van, dit wenst ge uw ergste vijand niet toe, maar wie zaait zal vroeg of laat oogsten... En om hier van maanden of zelfs een jaar schorsing te gaan spreken Ik blijf erbij, zoiets doet ge niet expres ! Dat zijn fracties van seconden, adrenaline, de ongezonde rivaliteit die er zonder de media nooit zou geweest zijn... Veel te veel factoren en om daar nu ene zondebok aan te koppelen Tis een zware overtreding en hij heeft er op dat moment dan ook de zwaarste sanctie voor gekregen, rood. Dat hij geschorst zal worden is een logisch gevolg, maar om daar nu buitensporige schorsingen aan te koppelen ??? Voort zelfste geld staat Wasilewski gewoon open en zal geen haan er nog naar kraaien... Een spijtig gevolg van een woeste tackel zoals er zovele plaatshebben tijdens het voetbal. Voor alle duidelijkheid ik ben noch Standard, noch Anderlecht supporter. Die koppen in de krant vandaag. "Een schande"... ze waren het weeral aant opkloppen... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 31 Aug 2009, 17:23 |
|
|
Freak
opkloppen?
![]() |
| 31 Aug 2009, 17:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Sorry hoor Bart, maar in dit geval is het er nu WEL op hé, dat maakt nu net het verschil. Als ge met u zatte knoppen iemand omver rijdt 's nachts gaan ze u ook wel komen halen hé, als ge met u zatte knoppen 's morgens veilig en wel thuis geraakt zal er ook weinig kans zijn dat ge de flikken aan uw deur krijgt.... zo zit het nu eenmaal in elkaar hé, een riscico nemen is een risico dragen. Dat moest Witsel dan maar weten toen hij die tackle (hoewel ge het zelfs zo niet kunt noemen) inzette. Hoe ge die ook nog maar het minste kunt verdedigen in deze zaak snap ik dus echt niet hé. ![]() Laat ons hopen, dat bij de beoordeling van Witsel zijn straf, enige diepgewortelde haat tegenover Anderlecht geen bovenhand neemt zoals er hier sommigen blijkbaar doen ![]() Objectief en rechtvaardig beoordelen... dan zien we hem al minstens voor nieuwjaar niet meer terug. Dan vindt ge dus eigenlijk dat ze Davy Claessens ook voor maanden hadden moeten schorsen toen hij het been brak van die speler van Racing Mechelen twee jaar geleden ?Voor alle duidelijkheid, ik vind dus van niet. Ik wil maar aantonen dat ge de straf niet altijd kunt evenredig stellen met de gevolgen van de overtreding. Waar trekt ge dan de lijn? Voor alle duidelijkheid, ik verdedig Witsel hier zeker niet hé. Het was over de schreef en hij zal er de gevolgen van moeten dragen. Maar ze moeten nu bij Anderlecht niet doen alsof zij zoiets nooit zouden doen, der heeft er al meer dan ene voor zijn leven moeten springen als Wasilewski of Van Damme derin komen gevlogen hoor. Ik hoop alleszins ook dat er objectief en rechtvaardig beoordeeld wordt en dat ze zich niet laten leiden door enige vorm van overdrijving (zoals belachelijke uitspraken als hem te schorsen voor een jaar of zelfs levenslang) zoals hier bij sommigen het geval is . |
| 31 Aug 2009, 17:57 |
|
|
waly 2 schreef: opkloppen? ![]() Misschien verkeerde woordkeuze. Mochten ze in de media op een normale manier hun berichtgeving doen tzou ook al een pak schelen. Remember onze match op Dender met ref Gumienny (of hoe spelt ge dat ook). Dat werd ook zwaar opgeklopt nietwaar? Er gebeurde een zware fout met desastreuze gevolgen, maar om daar nu de schandpaal aan te koppelen? Waarom zet ge hem nie tegen de muur om hem af te knallen? Sensatiebelust nie meer of nie min. Zelfde met die pipo van Belgacom tv, persé Boloni willen confronteren met die beelden. Op dat moment dacht men ook niet meer aan Wasyl. Neen, twas de uitgelezen kans om die mens ook es te kakken te zetten. Gelukkig is dienen wa slimmer. Sensatie, sensatie en nog es sensatie. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 31 Aug 2009, 17:59 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: Dan vindt ge dus eigenlijk dat ze Davy Claessens ook voor maanden hadden moeten schorsen toen hij het been brak van die speler van Racing Mechelen twee jaar geleden ?Voor alle duidelijkheid, ik vind dus van niet. Ik wil maar aantonen dat ge de straf niet altijd kunt evenredig stellen met de gevolgen van de overtreding. Waar trekt ge dan de lijn? Voor alle duidelijkheid, ik verdedig Witsel hier zeker niet hé. Het was over de schreef en hij zal er de gevolgen van moeten dragen. Maar ze moeten nu bij Anderlecht niet doen alsof zij zoiets nooit zouden doen, der heeft er al meer dan ene voor zijn leven moeten springen als Wasilewski of Van Damme derin komen gevlogen hoor. Ik hoop alleszins ook dat er objectief en rechtvaardig beoordeeld wordt en dat ze zich niet laten leiden door enige vorm van overdrijving (zoals belachelijke uitspraken als hem te schorsen voor een jaar of zelfs levenslang) zoals hier bij sommigen het geval is .Doet hij dat trouwens in 1ste klasse onder de spotlights dan heeft hij die lange schorsing vast ook ![]() En wat Wasyl in het verleden als heeft uitgestoken, heeft daar denk ik niet echt een invloed op. Al kan ik wel verstaan dat ge als voetbalsupporter daar wel rekening mee gaat houden, maar dat mag niets uitmaken voor de strafmaat van Witsel. Levenslang schorsen, of schorsen tot de rest vh jaar, is inderdaad belachelijk. Maar tot met nieuwjaar zou zeker niet overdreven zijn in ieder geval. _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Aug 2009, 18:13 |
|
|
BVW schreef: waly 2 schreef: opkloppen? ![]() Misschien verkeerde woordkeuze. Mochten ze in de media op een normale manier hun berichtgeving doen tzou ook al een pak schelen. Remember onze match op Dender met ref Gumienny (of hoe spelt ge dat ook). Dat werd ook zwaar opgeklopt nietwaar? Er gebeurde een zware fout met desastreuze gevolgen, maar om daar nu de schandpaal aan te koppelen? Waarom zet ge hem nie tegen de muur om hem af te knallen? Sensatiebelust nie meer of nie min. Zelfde met die pipo van Belgacom tv, persé Boloni willen confronteren met die beelden. Op dat moment dacht men ook niet meer aan Wasyl. Neen, twas de uitgelezen kans om die mens ook es te kakken te zetten. Gelukkig is dienen wa slimmer. Sensatie, sensatie en nog es sensatie. Dat is een feit, maar ook dat heeft er op zich niets mee te maken hé. Trouwens, de reacties van zowel het Standard-kamp, als het Anderlecht-kamp, zijn echt degoutant de enige die blijkbaar over "brains" lijkt te beschikken, is Jovanovich, ge kunt gaan peizen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Aug 2009, 18:15 |
|
|
Freak
ik vond de reactie van da kind van een defour er toch heel zwaar over hoor. is echt een kind da peist dattem het is.
pfff. schorsen tot nieuwjaar, minimum! |
| 31 Aug 2009, 18:17 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor schreef: ik vond de reactie van da kind van een defour er toch heel zwaar over hoor. is echt een kind da peist dattem het is. pfff. schorsen tot nieuwjaar, minimum! Inderdaad. Ik begrijp echt niet dat mensen dit zien als 'niet bewust'. Komaan seg hij gaat met een volledig gestrekt been in op Wasyl en zet daarbij nog eens vol zijn voet dwars. Dat is voor mij toch met de intentie om voor de man te gaan hoor. |
| 31 Aug 2009, 18:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Allez kom zeg, ik denk zelfs dat De Bilde niet zo lang geschorst werd voor een opzettelijke vuistslag. Schors die gast een match of 8 en dat de club hem zelf nog verplicht om vrijwilligerswerk te doen met jeugdvoetballertjes.
Citeer: Misschien verkeerde woordkeuze. Mochten ze in de media op een normale manier hun berichtgeving doen tzou ook al een pak schelen. Remember onze match op Dender met ref Gumienny (of hoe spelt ge dat ook). Dat werd ook zwaar opgeklopt nietwaar? De enige manier voor Het Laatste Nieuws en consoorten om 1.000.000 lezers te halen is door sensatiegericht te schrijven. Mensen moeten kunnen razen, kunnen vloeken en zondebokken zoeken. Of dat nu Ingnace Crombé, Sekkaki of Witsel is... dat maakt dat soort media niets uit. Haat en aversie verkopen. |
| 31 Aug 2009, 18:22 |
|
| Pagina 170 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 168 169 170 171 172 … 500 Volgende |