Eerste klasse - Pagina 172 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 170 171 172 173 174 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 43
Bericht Re: Eerste klasse
Bomber schreef:
zwawi schreef:
Bomber schreef:

:plat: komaan gast, als ge dat zelf niet ziet...

ik zeg niet dat hij zijn been wou breken, maar niet met de intentie om iemand te kwetsen?

Mja en toch blijf ik erbij, ieder zijn mening zeker :wadde:
Als ge er goe zou op letten he, dan ben ik er zeker van dat ge in veel wedstrijden tackles ziet met een gestrekt been die evengoe ook zo kunnen aflopen. Ik ben ervan overtuigd da Witsel gewoon dienen bal wou afblokken. De manier waarop (da gestrekt been dus), das weer ewa anders en vandaar dat hij dus ook moet geschorst worden.

bon ja, ge moogt gij u gedacht hebben, maar ik speel zelf oek voetbal en ik weet goed genoeg wanneer ik een gevaarlijke actie doe e wanneer niet, dus ik veronderstel da Witsel dat ook wel weet e
De bal afblokken doe ik toch op een andere manier hoor.

Wees gerust, ik heb zelf ook meer dan 12 jaar voetbal gespeeld.
Volgens mij zag Witsel gewoon dat hij te laat kwam en heeft hij zijn been gestrekt om die bal nog af te blokken. Jammer genoeg met de gekende gevolgen...

31 Aug 2009, 21:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Witsel heeft het misschien niet gedaan met de intentie om hem zwaar te blesseren, maar volgens mij had hij toch de intentie om Wasyl ne keer ne goeie stamp te verkopen. Had dat nu Gillet of Deschacht ofzo geweest, had Witsel er niet zo ingevlogen. Ik denk dat hij zich gewoon wilde revancheren op Wasyl voor diens smerig spel. Zijn bedoeling leek me niet om gewoon de bal af te stoppen.

Al die reacties over levenslang schorsen enzo zijn er natuurlijk zwaar over, maar 8 à 10 speeldagen lijkt me wel gepast.

31 Aug 2009, 22:08
Nationale Ploeg

Ik blijf het een walgelijke beweging vinden en stoor me vooral aan de hersenloze reacties van Defour en Mbokani (das echt slim en slimmer bijeen).
Anderzijds ben ik wel niet vergeten hoe het Anderlechtpubliek Porte indertijd uitfloot :wadde: nadat hij terugkeerde na een lange revalidatie.

31 Aug 2009, 23:15
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Bomber schreef:
zwawi schreef:
Bomber schreef:

:plat: komaan gast, als ge dat zelf niet ziet...

ik zeg niet dat hij zijn been wou breken, maar niet met de intentie om iemand te kwetsen?

Mja en toch blijf ik erbij, ieder zijn mening zeker :wadde:
Als ge er goe zou op letten he, dan ben ik er zeker van dat ge in veel wedstrijden tackles ziet met een gestrekt been die evengoe ook zo kunnen aflopen. Ik ben ervan overtuigd da Witsel gewoon dienen bal wou afblokken. De manier waarop (da gestrekt been dus), das weer ewa anders en vandaar dat hij dus ook moet geschorst worden.

bon ja, ge moogt gij u gedacht hebben, maar ik speel zelf oek voetbal en ik weet goed genoeg wanneer ik een gevaarlijke actie doe e wanneer niet, dus ik veronderstel da Witsel dat ook wel weet e
De bal afblokken doe ik toch op een andere manier hoor.

bedoelt ge die actie van in Doornik? :boks: :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

31 Aug 2009, 23:15
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Dan vindt ge dus eigenlijk dat ze Davy Claessens ook voor maanden hadden moeten schorsen toen hij het been brak van die speler van Racing Mechelen twee jaar geleden ;) ?
Voor alle duidelijkheid, ik vind dus van niet. Ik wil maar aantonen dat ge de straf niet altijd kunt evenredig stellen met de gevolgen van de overtreding. Waar trekt ge dan de lijn?

Voor alle duidelijkheid, ik verdedig Witsel hier zeker niet hé. Het was over de schreef en hij zal er de gevolgen van moeten dragen. Maar ze moeten nu bij Anderlecht niet doen alsof zij zoiets nooit zouden doen, der heeft er al meer dan ene voor zijn leven moeten springen als Wasilewski of Van Damme derin komen gevlogen hoor.

Ik hoop alleszins ook dat er objectief en rechtvaardig beoordeeld wordt en dat ze zich niet laten leiden door enige vorm van overdrijving (zoals belachelijke uitspraken als hem te schorsen voor een jaar of zelfs levenslang) zoals hier bij sommigen het geval is ;) .

Ondanks het feit dat mijn club slachtoffer was bij jouw voorbeeld, ben ik het toch met je eens.
Wat Witsel betreft, zou ik een schorsing van een week of 5-6 voldoende vinden. Het is nu omdat Anderlecht nu slachtoffer is, dat er nu andere normen moeten gehanteerd worden dan in het geval van een kleine club. Om eens een ander voorbeeld te geven, eentje dat je niet in de krant van vandaag terugvindt, in de aanloop van het seizoen 89-90 (20 jaar geleden dus) speelde Racing in de voorbereiding van dat seizoen een oefenpartij bij onze buren (we speelden dat seizoen beide in 1ste). Op een bepaald ogenblik raapte onze keeper, Peter Maes, een bal op net voor een aanstormende Philippe Albert, maar die ging nog even stevig door, waardoor onze keeper een open beenbreuk opliet en we onze nieuwe aanwinst geen enkele competitiewedstrijd meer hebben zien spelen voor Racing. Racing was destijds voor eerste klas een kleine club, waardoor dit nieuws ergens in een nietszeggend artikel van de regionale pagina's verdween. Anderlecht wierf ons doelman op krukken aan, was op die manier een koopje, als ze hem al niet gratis gehad hebben. Anderlecht kon hem natuurlijk een beter revalidatie bezorgen, dan wij.
Waar ik me dan nog het ergst aan stoorde, was dat Albert een paar seizoenen later wel een toptransfer naar Anderlecht versierde en daar dan ook nog de gouden schoen kreeg. In dien tijd werden zo'n daders zelfs nog beloond! Ik wil hiermee maar bewijzen dat er dikwijls met 2 maten en gewichten wordt gewogen en ik erg ontgoocheld ben in de manier waarop Anderlecht en de pers dit voorval enorm opblaast.

Laatst gewijzigd door Gruunwit op 31 Aug 2009, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.

31 Aug 2009, 23:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
AlostanA schreef:
Anderzijds ben ik wel niet vergeten hoe het Anderlechtpubliek Porte indertijd uitfloot :wadde: nadat hij terugkeerde na een lange revalidatie.

Inderdaad, diene jongen werd voor een half jaar de kliniek ingeklopt, maar toen we voor het eerst met Porte in de ploeg terug op Anderlecht gingen spelen, werd hij door gans het Constant Vandenstockstadion genadeloos uitgefloten. Misschien waren ze nog kwaad omdat hij per ongeluk tegen de vuist van De Bilde liep :wadde: . Soit, dat is dan het publiek dat nu moord en brand schreeuwt en zegt dat zij wel nog sportiviteit hoog in het vaandel dragen. Zoals ik al zei, gruwelijk wat er met Wasyl gebeurd is, maar tis nu ook niet dat Anderlecht een haar beter is hé. Ik hoor hiernet Ariël Jacobs nog eens verwijzen naar de testmatchen en zeggen dat ze gehoopt hadden dat Standard daarna hun les geleerd zou hebben. Alsof Anderlecht vrijuit ging in die testmatchen. Wat Wailewski daar deed, daarvoor spuwen ze u zelfs in de rugby uit peis ek :D .

31 Aug 2009, 23:45
Scholier

Leeftijd: 34
kem da filmken al een paar keer bezing en kvin oejk wel da de wasil der stevig invliegt zelle

01 Sep 2009, 0:09
nieuw in de eerste ploeg

ik heb het ook al een paar keer gezien het filmpje
een ding ik ben niet voor anderlecht en ook niet voor standard
maar als witsel iets sneler is dan wasil dan kan het misschien witsel zijn die daar ligt
dat denk ik he
iedereen zijn eigen mening he

01 Sep 2009, 7:05
nieuw in de eerste ploeg

WLM: [email protected]
Bartos schreef:
AlostanA schreef:

Inderdaad, diene jongen werd voor een half jaar de kliniek ingeklopt, maar toen we voor het eerst met Porte in de ploeg terug op Anderlecht gingen spelen, werd hij door gans het Constant Vandenstockstadion genadeloos uitgefloten. Misschien waren ze nog kwaad omdat hij per ongeluk tegen de vuist van De Bilde liep :wadde: . Soit, dat is dan het publiek dat nu moord en brand schreeuwt en zegt dat zij wel nog sportiviteit hoog in het vaandel dragen. Zoals ik al zei, gruwelijk wat er met Wasyl gebeurd is, maar tis nu ook niet dat Anderlecht een haar beter is hé. Ik hoor hiernet Ariël Jacobs nog eens verwijzen naar de testmatchen en zeggen dat ze gehoopt hadden dat Standard daarna hun les geleerd zou hebben. Alsof Anderlecht vrijuit ging in die testmatchen. Wat Wailewski daar deed, daarvoor spuwen ze u zelfs in de rugby uit peis ek :D .

Ge blijft gij maar over die elleboog van Wasyl neuten, maar vergeet niet dat het eerst omgekeerd was he. Dat Mbokani eerst klopt, daar spreekt niemand nog van, maar van Wasyl wordt alles uitvergroot.
Ge hoort niks anders meer. Ik vind het erg, MAAR...
En vandaag na de uitspraak zullen ze Witsel een aureooltje opzetten. Weet iemand waarom Witsel 4 matchen voor de nationale ploeg geschorst is???? Ook dankzij Wasyl???

01 Sep 2009, 8:02
forumlegende

Ik blijf erbij dat de ellebogen van Wasyl absoluut niet te vergelijken zijn met zijn gebroken been.

Een ferme tik van een arm/elleboog kan je een gebroken neus, een blauw oog of een dikke lip opleveren.
Voetbal is nu eenmaal niet voor doetjes natuurlijk.

MAAR

De actie van Witsel is gewoon een regelrechte schande. Bewust met de voet vooruit het been van Wasyl viseren. Walgelijk. Iemand zijn been afschoppen is wel wat anders dan ..... een elleboogje.

01 Sep 2009, 9:42
forumlegende

Leeftijd: 38
zowel anderlecht als standard mag eens voor de spiegel gaan staan. Standard speelt 2 keer kampioen en denkt dat ze ineens alle wijsheid in pacht hebben. Anderlecht wil hen daar op wijzen, maar vergeet dat ze zelf niet beter zijn.

Ik vind niet dat Wasyl dit verdient, wat hij in het verleden ook gedaan heeft, maar het is misschien wel zo dat Witsel er zo hard ingaat uit schrik voor Wasyl. Wat het natuurlijk absoluut niet goedpraat. Zo'n accident zat eraan te komen he, dat zag het kleinste kind.

Hoelang Witsel geschorst wordt, moeten ze op den bond maar beslissen. Maar er mag wel eens iets gedaan worden aan de mentaliteit bij de profs. Om nu volledig te klinken zoals een bomma: ik vind dat niet normaal dat gastjes als Witsel en co daar ocharme 20 jaar zijn en meer geld verdienen dan ze kunnen opdoen. Ik vrees dat er weinig jongeren rondlopen die met zo veel geld en opgeklopte media deftig kunnen omspringen... Dat die mannen dan denken dat zij god op aarde zijn en dat ze zich alles kunnen permitteren, tja... Kijk maar naar Legaer die zijn peperdure auto ergens in een huis plant en dan doodleuk weer vertrekt.

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

01 Sep 2009, 9:46
forumlegende

Wel opvallend dat in de media gezwegen wordt over de
wedstrijd Lokeren - RWDM waar krapulleke Michel De Wolf onze Maurice
De Schrijver verminkte ( zoals eergisteren gebeurde).
En Michel de Wolf ? niemand die hierover nog rept (blijft een eminente ex-Rode
Duivel , die nu in hulptrainer is in 1e nationale).
Witsel zal een week of 6 - 8 krijgen ; en boeken toe.

01 Sep 2009, 10:50
nieuw in de eerste ploeg

jowwan schreef:
Wel opvallend dat in de media gezwegen wordt over de
wedstrijd Lokeren - RWDM waar krapulleke Michel De Wolf onze Maurice
De Schrijver verminkte ( zoals eergisteren gebeurde).
En Michel de Wolf ? niemand die hierover nog rept (blijft een eminente ex-Rode
Duivel , die nu in hulptrainer is in 1e nationale).
Witsel zal een week of 6 - 8 krijgen ; en boeken toe.

Staat vandaag in Het Nieuwsblad met ne foto bij.

01 Sep 2009, 10:54
forumlegende

Kieje da artikel op t forum ne ker zetten; want ik
geef gen geldj oan caritas catolica gazetten.
Bedankt, Deef !

01 Sep 2009, 11:19
nieuw in de eerste ploeg

jowwan schreef:
Kieje da artikel op t forum ne ker zetten; want ik
geef gen geldj oan caritas catolica gazetten.
Bedankt, Deef !

Jowwan,
Ik heb gene scanner, maar als je wil, stuur ik het u op ze.

01 Sep 2009, 11:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 170 171 172 173 174 500