|
|
| Pagina 177 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 175 176 177 178 179 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Rode Duivels
69 schreef: Witsel verkast naar Zenit, kostprijs 40 miljoen euroloekes. Eerder kochten ze ook al Hulk voor 50 miljoen! Hulk en Witsel naar Zenit, en der waren der bij Anderlecht die dachten dat Zenit ongeveer hun niveau is . |
| 03 Sep 2012, 22:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bartos schreef: 69 schreef: Witsel verkast naar Zenit, kostprijs 40 miljoen euroloekes. Eerder kochten ze ook al Hulk voor 50 miljoen! Hulk en Witsel naar Zenit, en der waren der bij Anderlecht die dachten dat Zenit ongeveer hun niveau is .Bwa, ze hebben enkele dagen geleden toch ook nen dikken transfer gedaan ![]() _________________ MCMXIX |
| 03 Sep 2012, 22:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
69 schreef: Bartos schreef: 69 schreef: Witsel verkast naar Zenit, kostprijs 40 miljoen euroloekes. Eerder kochten ze ook al Hulk voor 50 miljoen! Hulk en Witsel naar Zenit, en der waren der bij Anderlecht die dachten dat Zenit ongeveer hun niveau is .Bwa, ze hebben enkele dagen geleden toch ook nen dikken transfer gedaan ![]() Ja, ik was al vergeten dat ze daar één van de beste verdedigers ter wereld gehaald hebben . En Biglia op het midden was toch ook veel beter dan Witsel hé, zo goed zelfs dat Norwich al voorzichtig interesse toont . |
| 03 Sep 2012, 22:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bartos schreef: 69 schreef: Bartos schreef: Hulk en Witsel naar Zenit, en der waren der bij Anderlecht die dachten dat Zenit ongeveer hun niveau is .Bwa, ze hebben enkele dagen geleden toch ook nen dikken transfer gedaan ![]() Ja, ik was al vergeten dat ze daar één van de beste verdedigers ter wereld gehaald hebben . En Biglia op het midden was toch ook veel beter dan Witsel hé, zo goed zelfs dat Norwich al voorzichtig interesse toont .èn Real Madrid! ![]() _________________ MCMXIX |
| 03 Sep 2012, 22:35 |
|
|
Freak
ik ben toch eens benieuwd naar vrijdag wat die Duivels gaan doen.
beginnen met puntenverlies zou andermaal een domper zijn. Wales moet toch te doen zijn zeker? Alhoewel dienen Bale wel genen rotte voetballer is. |
| 03 Sep 2012, 22:39 |
|
|
El Corredor schreef: ik ben toch eens benieuwd naar vrijdag wat die Duivels gaan doen. beginnen met puntenverlies zou andermaal een domper zijn. Wales moet toch te doen zijn zeker? Alhoewel dienen Bale wel genen rotte voetballer is. Ze kampen wel met enkele blessures, zo viel hun vaste linksachter Neil Taylor heel zwaar uit vorig weekend en ook Bellamy is geblesseerd. En die mannen hebben toch niet die brede kern om dat zomaar op te vangen. Wel opletten voor Bale inderdaad en gevaarlijk dat die eigenlijk op de positie staat waar hij tegenover onze zwakst bezette positie staat. Maar kom, er zijn geen excuses, eigenlijk zouden we zeker met 4 op 6 moeten beginnen, anders moogt ge weeral direct beginnen achtervolgen. |
| 03 Sep 2012, 23:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Bartos schreef: El Corredor schreef: ik ben toch eens benieuwd naar vrijdag wat die Duivels gaan doen. beginnen met puntenverlies zou andermaal een domper zijn. Wales moet toch te doen zijn zeker? Alhoewel dienen Bale wel genen rotte voetballer is. Ze kampen wel met enkele blessures, zo viel hun vaste linksachter Neil Taylor heel zwaar uit vorig weekend en ook Bellamy is geblesseerd. En die mannen hebben toch niet die brede kern om dat zomaar op te vangen. Wel opletten voor Bale inderdaad en gevaarlijk dat die eigenlijk op de positie staat waar hij tegenover onze zwakst bezette positie staat. Maar kom, er zijn geen excuses, eigenlijk zouden we zeker met 4 op 6 moeten beginnen, anders moogt ge weeral direct beginnen achtervolgen. Ik vind 4 op 6 te weinig voor dit België. Wales zonder sterkhouders moet sowieso winst opleveren en thuis puntenverlies tegen één van je rechtstreekse concurrenten zou sowieso al direct een slechte zaak zijn. Dus 6 op 6 is de enige optie. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 04 Sep 2012, 9:11 |
|
|
forumlegende
6 op 6 moet inderdaad het enige resultaat zijn. Geen excuses meer.
|
| 04 Sep 2012, 9:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
http://www.youtube.com/watch?v=-FSZv041 ... _embedded#!
Ik was daar, van den helft van die metalheads kon hen da geen fluit schelen maar vanop het podium was het wa meer hoorbaar _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 04 Sep 2012, 9:40 |
|
|
Reserve
6 op 6 of het is een slechte start, geen excuses mogelijk, zo goed als fitte kern met allemaal basis spelers
|
| 04 Sep 2012, 11:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Sportwereld schreef: De discussie rond de ideale opstelling van Marc Wilmots is al volop losgebarsten. Elke dag zet een prominente analist voor ons zijn beste elf op papier. Vandaag: Aimé Anthuenis, ex-bondscoach. DOEL ‘Sportief is er weinig verschil tussen Mignolet en Courtois, maar op basis van de laatste wedstrijd en het palmares kies ik voor Courtois. Hij coacht ook meer.' VERDEDIGING ‘Geen discussie rond het centrale duo Kompany-Vermaelen. Een rechtspoot en een linkspoot, een goed evenwicht. Vermaelen is ook minder te pakken in de rug dan Van Buyten. Op de flanken hebben we geen echte toppers. Daarom zet ik er Alderweireld en Vertonghen. Geen flankspelers pur sang, wel betere verdedigers dan Gillet of Ciman.' MIDDENVELD ‘Ik kies de ervaren Simons boven Defour omdat hij de ploeg meer coacht, zeer belangrijk op die positie. Simons kan het middenveld verdedigend organiseren én vooruit verdedigen, naargelang de situatie. Voor hem twee jongens met gestalte en loopvermogen: Fellaini en Witsel. Fellaini op rechts, maar ze kunnen switchen.' AANVAL ‘Persoonlijk prefereer ik 4-4-2, dan staat de diepe spits niet zo snel op een eiland. Maar 4-3-3 is al even het systeem van de nationale ploeg en automatismen moet je houden. Zonder diepe spits is je ploeg een mes zonder punt. Nu Lukaku fit lijkt, verkies ik hem boven Benteke. Rond hem de creatieve Hazard en Mirallas, die goed moeten aansluiten vooraan. Belangrijk is dat er genoeg volk in de zestien is als we aanvallen via de flanken.' De 'ervaren Simons'. Den Aimé is weer bezig ze. |
| 04 Sep 2012, 12:47 |
|
|
De Jean schreef: Sportwereld schreef: De discussie rond de ideale opstelling van Marc Wilmots is al volop losgebarsten. Elke dag zet een prominente analist voor ons zijn beste elf op papier. Vandaag: Aimé Anthuenis, ex-bondscoach. DOEL ‘Sportief is er weinig verschil tussen Mignolet en Courtois, maar op basis van de laatste wedstrijd en het palmares kies ik voor Courtois. Hij coacht ook meer.' VERDEDIGING ‘Geen discussie rond het centrale duo Kompany-Vermaelen. Een rechtspoot en een linkspoot, een goed evenwicht. Vermaelen is ook minder te pakken in de rug dan Van Buyten. Op de flanken hebben we geen echte toppers. Daarom zet ik er Alderweireld en Vertonghen. Geen flankspelers pur sang, wel betere verdedigers dan Gillet of Ciman.' MIDDENVELD ‘Ik kies de ervaren Simons boven Defour omdat hij de ploeg meer coacht, zeer belangrijk op die positie. Simons kan het middenveld verdedigend organiseren én vooruit verdedigen, naargelang de situatie. Voor hem twee jongens met gestalte en loopvermogen: Fellaini en Witsel. Fellaini op rechts, maar ze kunnen switchen.' AANVAL ‘Persoonlijk prefereer ik 4-4-2, dan staat de diepe spits niet zo snel op een eiland. Maar 4-3-3 is al even het systeem van de nationale ploeg en automatismen moet je houden. Zonder diepe spits is je ploeg een mes zonder punt. Nu Lukaku fit lijkt, verkies ik hem boven Benteke. Rond hem de creatieve Hazard en Mirallas, die goed moeten aansluiten vooraan. Belangrijk is dat er genoeg volk in de zestien is als we aanvallen via de flanken.' De 'ervaren Simons'. Den Aimé is weer bezig ze. Ik veronderstel dat een neveneffect van seniel te zijn, is dat de voorbije jaren uit uw geheugen gewist zijn. Den Aimé peist dat we aan de kwalificaties voor het WK 2006 gaan beginnen. Diene zever van hoe belangrijk Simons is, mag alleszins gaan stoppen. We hebben op die positie gewoon pakken meer kwaliteit dan Simons en ik ben zeker dat nen Defour (of Fellaini) daar ook kan in positie blijven en de ploeg coachen. |
| 04 Sep 2012, 12:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jezus, ik krijg de kriebels als ik de naam Simons hier weer zie opduiken zeg.
Verziekte al een vorige generatie voetballers, dus laat hem vooral uit deze kern weg hé zeg. De clash tussen deze generatie en de zijne zal nog wat groter zijn. Dan hebben we het nog niet over zijn voetbalkwaliteiten gehad, waarbij hij toch wel duidelijk afsteekt tegenover al de rest. Op de posities waar Simons ZOU kunnen spelen, hebben we keuze genoeg. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Sep 2012, 13:00 |
|
|
forumlegende
Simons is inderdaad volledig passé. Goeie waterdrager maar heel beperkt op technisch en uitvoetballend gebied. Past totaal niet in deze ploeg. Indertijd had je Franky vd Elst, was nog zo een speler waar ik het ...van kreeg. Pasken opzij, pasken achteruit, baltoetske...
|
| 04 Sep 2012, 15:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Geen woord over Dembélé bewijst zijn beperkte kennis. Zou elke match moeten starten op het middenveld gezien zijn huidige vorm, ten koste van Witsel tegen Wales en Fellaini tegen Kroatië, want tegen Wales zou Fellaini wel eens een belangrijke schakel kunnen zijn in de recuperatie door zijn fysieke presence op het middenveld.
|
| 04 Sep 2012, 15:57 |
|
| Pagina 177 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 175 176 177 178 179 … 242 Volgende |