|
|
| Pagina 178 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 176 177 178 179 180 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
piwi from FCD schreef: zo extreem zou ik het ook niet stellen. Maar voor sommige ploegen zouden ze alles op het eerste blad zetten en andere ploegen drummen ze gewoon in een klein, nietig artikeltje. dat is omdat kranten moeten verkopen e... en jan met de pet zal het krantje makkelijker meenemen als er iets opstaat van zijn clubje dan een ander. en gezien er meer "supporters" zijn van de grote ploegen zoals anderlecht, brugge, blablabla zullen die meer in het nieuws komen e :) moet ge u gewoon bij neerleggen hoor. jullie zijn het kneusje van eerste klasse en zullen dat blijven ook. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 03 Okt 2007, 10:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
twiejken schreef: zo oud zijn die koeien ook nog niet hoor....en ik ben uwe makker niet.Stop gewoon met kakken op dender,en kijk naar jullie zelf,want Aalst heeft al wat op zijn kerfstok,en nu omdat JP eens iets zegt,en voor een groot stuk te begrijpen,nu is Dender weer slecht en belachelijk,maar van de belachelijkste ploeg..Aalst...zwijgen jullie.Want zoals ik uit jullie verhalen begrijp,was het zondag ook door de arbitter dat jullie verloren zijn?? Kruip in uwen boom jongen ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 03 Okt 2007, 10:14 |
|
|
forumlegende
Zielige mensen = mensen die beweren dat "steward zijn" hun leven is .... proficiat !
Respect voor die mensen maar als je er zo over denkt dan ben je rijp voor "Lieje" maar zeker ook voor "Lee" ![]() |
| 03 Okt 2007, 10:14 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
twiejken schreef: Zielige mensen zijn jullie! Mjaaaaaaa...., gij hebt ook nogal nen nek gekregen! En te bepeizen dat ge vroeger ne groten deel van 't forum (inclusief mezelf) kende. Elke week vriendelijk goeiendag, een klapke doen, enz. En nu, van den enen dag op den andere, zijn we allemaal zielige mensen.
Ge zijt goe bezig meisken, ge gaat der heel ver mee komen. _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Okt 2007, 10:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
twiejken schreef: Ik kom niet stoken,ik zeg gewoon ook mijn gedacht,maar als ze beginnen dat ik het moet afbollen,en dat ik niet welkom ben,het moet aftrappen...ja,dan laat ik mij niet doen!En ze hebben me trouwens op een zéér lelijke manier buiten gezet op den eendracht,dus die personen zijn voor mij achterbaks,ik heb dit dus niet op jullie,maar op die bepaalde personen die er voor gezorgd hebben dat ik weg ben op den eendracht. En troost u als ze u bij da rendacploegsken ook buitenstampen kunt ge nog altijd steward worden bij Meldert daar loopt het toch vol kiekens. |
| 03 Okt 2007, 10:34 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ja twiejken, ik moet er mij hier (spijtig genoeg) toch ook bij aansluiten ze...
Het bestuur van Aalst (huidig of vorig weet ik niet) mag je dan nog zoveel "aangedaan" hebben, wat kunnen de supporters daar nu aan doen? Omdat jij hier niet meer mocht werken, is gans Aalst (ploeg en supporters) een belachelijke vereniging (de opmerking van Heideherrie indachtig)... Die link zie ik toch niet ze... Dat je nu in Dender zit, bewijst volgens mij maar 1 ding... Waarschijnlijk doe je je werk als steward graag en was je gewoon een enthousiaste steward op Aalst, maar nooit een echte supporter. Want die laatste, die gaan in geen 100 jaar voor Dender werken!!! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 03 Okt 2007, 13:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Vicky schreef: Ja twiejken, ik moet er mij hier (spijtig genoeg) toch ook bij aansluiten ze... Het bestuur van Aalst (huidig of vorig weet ik niet) mag je dan nog zoveel "aangedaan" hebben, wat kunnen de supporters daar nu aan doen? Omdat jij hier niet meer mocht werken, is gans Aalst (ploeg en supporters) een belachelijke Dat je nu in Dender zit, bewijst volgens mij maar 1 ding... Waarschijnlijk doe je je werk als steward graag en was je gewoon een enthousiaste steward op Aalst, maar nooit een echte supporter. Want die laatste, die gaan in geen 100 jaar voor Dender werken!!! Vicky _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 03 Okt 2007, 13:54 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:30 Berichten: 53 Locatie: meldert |
Vicky,dan zijt ge goed mis,er zijn veel stewards van Aalst die op Dender komen hoor!!Nu verschiet ge hé??
En Bartos,ik heb het niet enkel op jullie kritiek op JP van dit weekend,jullie lachen wel met alles van Dender hé,of ben ik nu zo mis???Ik wil maar zeggen,lach met een ander,maar kijk ook naar jullie zelf!De suporters van Dender die steken tenminste niet uit wat ik allemaal heb meegemaakt bij Aalst!Als je dat zelf niet weet..Daarom moeten jullie mij zo niet uitmaken he,en jullie waren de eersten om dat te doen als je hoorde dat ik steward ben op Dender,en dan mag ik niet reageren????? |
| 03 Okt 2007, 17:53 |
|
|
Vaste Waarde
suporters?
_________________ Broer van ja |
| 03 Okt 2007, 17:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
twiejken schreef: Vicky,dan zijt ge goed mis,er zijn veel stewards van Aalst die op Dender komen hoor!!Nu verschiet ge hé?? En Bartos,ik heb het niet enkel op jullie kritiek op JP van dit weekend,jullie lachen wel met alles van Dender hé,of ben ik nu zo mis???Ik wil maar zeggen,lach met een ander,maar kijk ook naar jullie zelf!De suporters van Dender die steken tenminste niet uit wat ik allemaal heb meegemaakt bij Aalst!Als je dat zelf niet weet..Daarom moeten jullie mij zo niet uitmaken he,en jullie waren de eersten om dat te doen als je hoorde dat ik steward ben op Dender,en dan mag ik niet reageren????? Ze kunnen niets uit steken he want jullie hebben geen sups ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Okt 2007, 17:56 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:30 Berichten: 53 Locatie: meldert |
ik reageer wanneer ik wil,dat gaat gij mij niet verbieden hoor Bomberke!
|
| 03 Okt 2007, 18:00 |
|
|
iendracht mèn 2de vraa schreef: twiejken schreef: zo oud zijn die koeien ook nog niet hoor....en ik ben uwe makker niet.Stop gewoon met kakken op dender,en kijk naar jullie zelf,want Aalst heeft al wat op zijn kerfstok,en nu omdat JP eens iets zegt,en voor een groot stuk te begrijpen,nu is Dender weer slecht en belachelijk,maar van de belachelijkste ploeg..Aalst...zwijgen jullie.Want zoals ik uit jullie verhalen begrijp,was het zondag ook door de arbitter dat jullie verloren zijn?? Kruip in uwen boom jongen ![]() |
| 03 Okt 2007, 18:03 |
|
|
jongen?????????????????
|
| 03 Okt 2007, 18:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer
twiejken schreef: ik reageer wanneer ik wil,dat gaat gij mij niet verbieden hoor Bomberke! Het enige dat gij hier aan't bewijzen zijt is dat ge gewoon zo dom als lood zijt. Ge kunt nu stewardje spelen op Dender, niemand mist u hier dus ge kunt u gerust op het denderforum wat gaan uitleven. Bovendien zijn de stewards van Aalst die ook op Dender zitten duidelijk GEEN supporters van E.Aalst, de stewards waar ik van weet dat ze ook op Dender werken zijn juist diegene die het hoog in hunnen bol hebben omdat ze zo'n dom oranje fraksken aanhebben. Trouwens, over het woord 'supporter' zou je beter in alle talen zwijgen, want ge weet in de verste verte nog niet wat dat betekent. Hebt ge nu echt niet door dat ge u oneindig belachelijk maakt ? ![]() |
| 03 Okt 2007, 18:04 |
|
|
maak mij maar uit hoor,die van Aalst kunnen blijkbaar niks anders!
En ik zal zelf wel beslissen of ik supporter ben van een ploeg,of niet,dat moet gij in mijn plaats niet doen! |
| 03 Okt 2007, 18:08 |
|
| Pagina 178 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 176 177 178 179 180 … 711 Volgende |