den beker - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 32
 den beker 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
malder schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
De reacties zijn overdreven op deze moment maar ik heb er goede hoop in om volgend seizoen toch niet compleet af te gaan in Europa ALS ze deze groep bijeen kunnen houden.

Met Franky "1-0 verlies is een mooi resultaat" Vercauteren als trainer? Zolang een Belgische club niet durft te geloven dat ze Real Madrid een schup tegen hun kloten kunnen geven, hebben we in Europa niets te zoeken. Laat ze gerust met 4-0 de boot in gaan in Bernabeu, zolang ik maar het gevoel heb gekregen dat ze met het mes tussen de tanden hebben gespeeld.

Nu zijn ze tevreden met een schot op doel dat Petr Cech zelfs in zijn coma had kunnen pakken.

Ook waar. Zolang Belgische trainers geen kloten aan hun lijf hebben, zal een Belgische club geen resultaten halen. Ik herinner mij nog goed de verbazing van elke supporter in het stadion tijdens de match tegen Lille. Vercauteren haalde zijn beste speler op dat moment, Biglia, eraf voor Juhasz bij een 1-0 voorsprong terwijl iedereen zag dat het middenveld het maar juist onder controle had.

Een buitenlandse trainer zou ideaal zijn voor elke Europees spelende Belgische club.

17 Mar 2007, 4:15
forumlegende

'k peis eeder da nen boitenlandse trainer ier nou
2 montj een etounval kreigt; proberen van treige
spelers (voetbal)konoinen te moaken , za nie likken.
Wei zén gewoein in den belgiek op 't nivo van Omonia Nicosia of 'n FC :mrgreen: Reykjavik neergedold . Nen boitenlandsen trainer kan dor allien mor loidzoum op toezien (of een etkwoul opdoen).

17 Mar 2007, 11:52
nieuw in de eerste ploeg

Nu is het nogmaar de vraag of Cech het als een compliment zou zien, die bal dat hij in zijne coma zelfs zou pakke.
Voor mij moogt gij nen oscaar krijge voor meest hilarische uitspraak :grijns:

17 Mar 2007, 12:27

jowwan schreef:
'k peis eeder da nen boitenlandse trainer ier nou
2 montj een etounval kreigt; proberen van treige
spelers (voetbal)konoinen te moaken , za nie likken.
Wei zén gewoein in den belgiek op 't nivo van Omonia Nicosia of 'n FC :mrgreen: Reykjavik neergedold . Nen boitenlandsen trainer kan dor allien mor loidzoum op toezien (of een etkwoul opdoen).

Ja, ook wel waar. Zelfs toen Muslin hier toekwam zag hij al hoe erg het hier gesteld was met de snelheid van uitvoering hier in België. Als ge dan ziet wat Portugal bijvoorbeeld kan met een vergelijkbaar aantal inwoners.

17 Mar 2007, 15:31
forumlegende

'k wil a gewoein oitleggen Sven, da nen middelmoutige speler van annen Anderlecht , bijv.
Deschacht in 't boitenland probleimen eit.
Pakt dat em bé nen middelmoutige franse klub speltj
bijv. Roisel (Lille), na 60 min eit em al zierstof-
problemen datten 't verschil né mer ziet tissen
't achterweeerk van den albiter mé da van zén vraa.

17 Mar 2007, 17:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
[quote="jowwan"]'k wil a gewoein oitleggen Sven, da nen middelmoutige speler van annen Anderlecht , bijv.
't achterweeerk van den albiter mé da van zén vraa.[/quote]da zal em nog wel weten peisek ede deschacht zen wijveken al gezien? Amaai das gene zever zelle,'k em al me veel slechtere stilo's geschreven :kwijl: :kwijl: :kwijl:

17 Mar 2007, 18:23
Freak

t es dorvan dattem zierstofprobleimen eit. :mrgreen:

17 Mar 2007, 19:53

jowwan schreef:
'k wil a gewoein oitleggen Sven, da nen middelmoutige speler van annen Anderlecht , bijv.
't achterweeerk van den albiter mé da van zén vraa.

Ja, maar dat weet ik hoor, dat een Deschacht nooit mee zal kunnen in het buitenland.

Soit, het feit is, na vier goede tot zeer goede prestaties was het gisteren weer fameus minder. Niet zozeer qua spel, maar vooral qua afwerking. En toch lopen we nog een punt in op Genk... Wat die voor hebben de laatste week, dat is toch niet normaal. En dan zeggen dat de 6-0 geen sporen ging nalaten...

18 Mar 2007, 13:07
Ancien

Leeftijd: 65
Wel leuk om het "dipje" van Genk (11-0 in 2 matchen) naast dat van ons te leggen van enkele weken geleden: 1 op 9 maar geen enkele keer weggespeeld...
En Anderlecht heeft dat in het verleden ook nog een paar keer gehad, remember de 6-1 op Westerlo, en het jaar erna mochten ze er gaan kampioen spelen en "het zou geen waar zijn dat dat opnieuwe gebeurde." Ze hadden gelijk, toen was het "maar" 5-0... Het is voor elke topper moeilijk om elke week te winnen onder de druk van het moeten te presteren, en dus zeker voor een vierdeklassertje als Aalst, ook al is het een ploeg met veel traditie en supporters. Anderlecht was gisteren ook wat minder dan de voorbije weken, hé.
Ik blijf toch hopen dat Genk kampioen speelt, Anderlecht is toch maar grotendeels een samenraapsel van (niet eens de beste) buitenlanders, terwijl Genk aan jonge Belgische spelers kansen geeft. In elk geval is dat veel hoopgevender voor het Belgische voetbal.
Maar er zal daar wel werk zijn aan de (mentale) winkel...

18 Mar 2007, 14:01
nieuw in de eerste ploeg

Ik vind van anderlecht een punt in lopen just een slechte zaak, en da maakt hun gelijkspel nog dommer.
Als de crisis van 2weke daarmee bij genk over is, dan hebben ze hun kans verkeken om er direct over te gaan. wat ik natuurlijk lachen zou vinde :grijns:

19 Mar 2007, 16:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Ikke morgenavond (of straks) :engel: naar Anderlecht - Standard gaan zien, met ne (Anderlecht sup) - maat en ik tegen hem: " ok ik ga mee, want heb is horen zeggen dat er daar ook soms sfeer is!" :mrgreen:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

17 Apr 2007, 2:56
Nationale Ploeg

GiofromJeiren schreef:
Ikke morgenavond (of straks) :engel: naar Anderlecht - Standard gaan zien, met ne (Anderlecht sup) - maat en ik tegen hem: " ok ik ga mee, want heb is horen zeggen dat er daar ook soms sfeer is!" :mrgreen:

Enkel in topmatchen is daar sfeer, andere matchen zorgen vooral de bezoekers voor sfeer :mrgreen: :mrgreen:

17 Apr 2007, 9:49
Nationale Ploeg

We zullen zien e, is al e koppel jaar geleden da ik nog is naar het Astridpark geweest ben, ik zal de groeten doen aan Megank en de Sven :coolen:

17 Apr 2007, 10:50

GiofromJeiren schreef:
We zullen zien e, is al e koppel jaar geleden da ik nog is naar het Astridpark geweest ben, ik zal de groeten doen aan Megank en de Sven :coolen:

Héhé, ik ga zeker aanwezig zijn. Ik hoop vooral dat ze geen tegendoelpunt binnen krijgen. Dat ik met een gerust hart naar Sclessin kan trekken op 9 mei. Allé ja, gerust is veel gezegd maar ik ga liever met een 0-0 naar daar als met een 2-1

17 Apr 2007, 16:16
Nationale Ploeg

Ale ik ga ver vertrekken, al e paar potten pakken want moen toch ni rijden :zat:

17 Apr 2007, 16:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 32