Rode Duivels - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Amai da was bekanst ne goeie binnenkomer van Stersjel :fluit:
Het irriteert me dat mensen zoals VBuyten steevast show verkopen achteraan om zo is een manneke proberen uitkappen om uit te verdedigen :dom:
Diene moge ze gerust is serieus me de vinger wijzen ze.En waarom ni starten met Sterchelé?Die is in vorm en zit ni op de bank zoals Mbo.Ge zag duidelijk aan zen balcontroles en inspelen dat die véél matchritme mist.Die smijt ge der ni op in zo een match eh.
't zal triestig worden op de belgische voetbalvelden.Iedere speler zal tegen zen goesting spelen omdat em liever op de bank zal plaatsnemen,dan heeft em een véél grotere kans dat em rode duivel wordt :grijns:

25 Mar 2007, 9:22
Ancien

Portugal duidelijk een klasse te sterk. Die goal van Quaresma :shock:
Veel passen heb ik hem wel niet zien geven. Altijd opnieuw proberen om voor eigen succes teg gaan. Redelijk irritant eigenlijk!

Bij ons:
De enigen die op dit niveau meekonden waren Stijnen en Mudingayi. Chatelle knap ingevallen. Sterchele 100x gevaarlijker dan Mbo. Spijtig dat ie de 2-1 onbegrijpelijk naast trapt, maar toch heel verdienstelijk ingevallen!
Konden niet mee: Van Buyten, Hoefkens, Fellaini, Mbo,... Ook Defour (van wie ik een groot bewonderaar ben) was duidelijk te licht voor dit niveau.
Enige conclusie die je kan trekken is dat Stijnen heel knap geantwoord heeft op het veld met enkele wereldsaves en dat Mudingayi gewoon ALTIJD in de ploeg moet staan!

25 Mar 2007, 9:36
Vaste Waarde

Ik erger me ook aan het feit dat Mbo Mpenza en Van den Borre bij anderlecht op de bank zitten en bij de rode duivels worden opgeroepen.Het wordt tijd voor nen andere bondscoach die niet genk-hatend is.
Misschien ne keer nen buitenlandse bondscoach nemen, die geen enkele club bevoordeeld of benadeeld.

25 Mar 2007, 11:46
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
boris clitoris schreef:
Portugal duidelijk een klasse te sterk. Die goal van Quaresma :shock:
Veel passen heb ik hem wel niet zien geven. Altijd opnieuw proberen om voor eigen succes teg gaan. Redelijk irritant eigenlijk!

Bij ons:
De enigen die op dit niveau meekonden waren Stijnen en Mudingayi. Chatelle knap ingevallen. Sterchele 100x gevaarlijker dan Mbo. Spijtig dat ie de 2-1 onbegrijpelijk naast trapt, maar toch heel verdienstelijk ingevallen!
Konden niet mee: Van Buyten, Hoefkens, Fellaini, Mbo,... Ook Defour (van wie ik een groot bewonderaar ben) was duidelijk te licht voor dit niveau.
Enige conclusie die je kan trekken is dat Stijnen heel knap geantwoord heeft op het veld met enkele wereldsaves en dat Mudingayi gewoon ALTIJD in de ploeg moet staan!

Stijnen was goed maar ik was ook verrast dat De Man goed speelde (vooral de eerste helft op een centrale positie)

25 Mar 2007, 12:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ben redelijk akkoord met wat hier staat, Portugal paar klasses te sterk!
Maar kom tot aan die 1-0 amper in moeilijkheden gekomen hé (ge speelde dan ook met 8 defensief ingestelde spelers). En dan moet Van Buyten nog eens tonen dat hij bij de rode duivels nen dikke sukkelaar is.

Defour had ik meer van verwacht gisteren maarja je moet natuurlijk iets kunnen laten zien hé... nen Ronaldo of Quaresma is het wel niet.

Sterchelé heeft op een kwartier toch meer getoond dan Mbo op gans zijn carrière met de RD al heeft getoond. Oké ze gingen niet binnen maar zijn acties waren wel onze enige schoten op doel.

Clement :fluit: :zot: zijn ogen draaien nog van de overstapkes van de Portugezen.
Hoefkens en De Man vanachter vielen nog mee... dat wilt al veel zeggen.

Fellaini moet ook nog groeien om een meerwaarde te zijn internationaal.

25 Mar 2007, 12:26
forumlegende

Fellaini komt er wel denk ik,als die nog wa kan groeien
Stijnen valt niet veel te verwijten
zie de toekomst eigenlijk nog redelijk positief in
Stijnen of Bailly,vermaelen,cornelis,defour,sterchele,de mul,mudingayi,simons,mirallas misschien...
+ de beloften nog eens geplaatst voor een EK

25 Mar 2007, 12:36
Freak

Leeftijd: 42
Twas duidelijk da meevoetballen al bij al nog ging, maar die flitsen hebben wij toch zeker niet. De Portugezen konden met een paar bewegingen en passes heel ons defensie oprollen en gevaarlijk worden. en als ge dan vanop verdere afstand ook schitterende goals kunt maken, ist duidelijk da ze verschillende klassen beter zijn dan ons.

Toch een wereldploeg ze die mannen

25 Mar 2007, 12:41
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
Het Belgische voetbal kreeg gisteren opnieuw een zware klap. De Rode Duivels verloren met 4-0 op het veld van Portugal. Philip De Winter, voorzitter van de partij Vlaams Belang, denkt de oplossing gevonden te hebben. De politicus profiteert van de zware nederlaag om zijn oude denkpiste van een Vlaamse nationale ploeg opnieuw op te rakelen.

"De zware 4-0 nederlaag van de Rode Duivels heeft niet alleen te maken met het gebrek aan talent, maar ook met het feit dat de spelers zich nauwelijks verbonden voelen met de nationale ploeg. Enkel de splitsing in een Vlaamse en Waalse nationale ploeg kan het voetbal in ons land uit het moeras halen", roept De Winter. "Vlaamse Leeuwen in plaats van Rode Duivels! Het Vlaams Belang stelt vast dat Wales, Engeland en Schotland degelijke ploegen afvaardigen voor het EK en het WK die met trots hun natie verdedigen! Waarom zou Vlaanderen niet hetzelfde kunnen?"

De Winter vergeet echter één ding: de FIFA laat niet toe dat niet-onafhankelijke regio's een ploeg afvaardigen. Enkel Engeland, Wales en Schotland mogen dat, op historische gronden, als de "thuislanden" van het voetbal. Eerder weigerde de FIFA al het voorstel van de Basken en de Catalanen om een eigen nationale ploeg op te richten. De kans dat Vlaanderen het wel mag, is dus onbestaande

25 Mar 2007, 12:51
forumlegende

het schilt da Wales al veel meegedaan heeft op EK of WK

25 Mar 2007, 12:54
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Het zal er wel nooit van komen. Ge kunt u ook vragen waar dat dan eindigt...

Mijzelf steekt het wel altijd als ge de volksliederen hoort, zoals gisteren. 50.000 mensen die zingen, de spelers die meezingen, ...

Als ge dat vergelijkt bij ons... Dat is om te bleiten.

25 Mar 2007, 13:06
forumlegende

Assek den Vlemsen Lieje oir , kom ik oek in trounen.
Bei den brabansonne moenek miestal nor de koer.

25 Mar 2007, 13:53
Freak

ze zijn door stijnen wel verlost van de vliegen.bij die 2e goal,amaai. :roll: :roll: :roll:

25 Mar 2007, 17:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
jowwan schreef:
Assek den Vlemsen Lieje oir , kom ik oek in trounen.
Bei den brabansonne moenek miestal nor de koer.

:mrgreen:

We hadden geluk dat zowel ronaldo als Quaresma de match zelf wouden beslissen en constant (idd op het irritante af) voor persoonlijk succes gingen. Van Buyten is ne dikke sukkeleir en Mpenza... hoe komt ge derbij om die op te stellen als hij bij zijn club op de bank zit :dom:

26 Mar 2007, 12:16
Scholier

Ik hoop dat Tchite rap belg is, dan is hem met deze huidige generatie spelers den beste belgische spits bij uitstek. ZO een spits hebt ge nodig en geen Mpenza (die op de bank zit,net zoals Van Damme ) of Vandenbergh die totaal ingesloten zitten als ze alleen in de spits staan, als ge een Tchite een schoon gemeten pas geeft door het centrum op snelheid is er altijd gevaar. Voor mij één van de beste aanvallers in ons land. Scoort enorm veel en kan dat ook wanneer heel de rest van de ploeg niet draait. HEEL belangrijk, want spitsen zoals Mpenza (zie in Lille) speelt Mpenza wel een sterke match omdat heel de ploeg ook goed draait, en dat is juist een kwaliteit voor een goede spits,toch nog scoren en toch nog de drie punten pakken. Kijk naar Brussels-RSCA , een ZEER slechte match van RSCA maar een prachtdoelpunt op de plaatste minuut.

Kan alleen maar positief zijn voor de belgen dus.

26 Mar 2007, 12:22
Nationale Ploeg

Ik ben gelukkig in slaap gevallen tijdens de rust... :mrgreen: :mrgreen:

26 Mar 2007, 12:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 242