Rode Duivels - Pagina 183 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 181 182 183 184 185 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Rode Duivels
Schepper schreef:
El Corredor schreef:
wie zegt dat Kompany IEDERE match zijn fout maakt, ziet denk ik enkel wedstrijden van de Rode Duivels. Zag vorig jaar Man City ne keer of 8 aan het werk, en Kompany was outstanding.

Kompany is wereldklasse, niet meer of minder. Was vorig jaar wel speler van t jaar in Engeland, maar daar spelen natuurlijk alleen maar krabbers...

Ik heb het inderdaad over de wedstrijden van het nationale elftal. Ik ga nu ook niet beweren dat het zijn fout is dat we al jaren niet kunnen deelnemen aan grote tornooien. Maar mij valt het op (en ik vermoed niet ik alleen) dat hij daar telkenmale fouten maakt. En als ge fouten maakt bij de nationale ploeg, dan worden die uitvergroot. Logisch dus ook dat je daar over discussieert.
Desalniettemin een fantastische voetballer.

als je de wedstrijd tegen Kroatië bedoeld, dat was allerminst een fout van Kompany. bekijk die fase nog eens, en wonderboy Hazard laat vanaf de middellijn Perisic lopen. Als die gewoon meeloopt, is er van een goal zelfs geen sprake. Ook Vermaelen staat in die fase totaal verkeerd.

voor de rest kan ik mij van Kompany toch niet echt zware fouten herinneren, van onzen Van Blunder daarentegen. :D

09 Okt 2012, 18:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Toeval of moeten we hier iets anders achter zoeken,welke Belg die in Engeland aan de slag is,gaat wel met de rode duivels meespelen?

09 Okt 2012, 18:12
Ancien

Leeftijd: 55
El Corredor schreef:
Schepper schreef:
El Corredor schreef:
wie zegt dat Kompany IEDERE match zijn fout maakt, ziet denk ik enkel wedstrijden van de Rode Duivels. Zag vorig jaar Man City ne keer of 8 aan het werk, en Kompany was outstanding.

Kompany is wereldklasse, niet meer of minder. Was vorig jaar wel speler van t jaar in Engeland, maar daar spelen natuurlijk alleen maar krabbers...

Ik heb het inderdaad over de wedstrijden van het nationale elftal. Ik ga nu ook niet beweren dat het zijn fout is dat we al jaren niet kunnen deelnemen aan grote tornooien. Maar mij valt het op (en ik vermoed niet ik alleen) dat hij daar telkenmale fouten maakt. En als ge fouten maakt bij de nationale ploeg, dan worden die uitvergroot. Logisch dus ook dat je daar over discussieert.
Desalniettemin een fantastische voetballer.

als je de wedstrijd tegen Kroatië bedoeld, dat was allerminst een fout van Kompany. bekijk die fase nog eens, en wonderboy Hazard laat vanaf de middellijn Perisic lopen. Als die gewoon meeloopt, is er van een goal zelfs geen sprake. Ook Vermaelen staat in die fase totaal verkeerd.

voor de rest kan ik mij van Kompany toch niet echt zware fouten herinneren, van onzen Van Blunder daarentegen. :D

Meteen na de goal van die mannen, maakt hij een fout door een bal laten te lopen. Gelukkig zonder erg...

09 Okt 2012, 18:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
kreezie nonkeltje schreef:
de Rode Duivels naar Brazilië ? der Daniël heeft nog geen minuut gespeeld bij zijn club, doch hij zal efkes rap Kompany doen vergeten, jawadde. Alderweireld neemt de plaats is van de geschorste Gillet. Servië zal er dus best aan doen veel op links te spelen. Straks nog Fellaini eruit, het wordt met de dag mooier. Om het met een favoriet cliché van de Belgen te zeggen : het wordt moeilijk. Zal het kampfschwein terug met Hazard én Mertens spelen ? Hazard speelt bij Chelsea ver onder zijn niveau. Waarom Driesje niet eens op de nummer 10 laten starten ? Waarom krijgt Lombaerts zijn kans niet ? Is 'petit pele' (laat me niet lachen) Mboyo plots zoveel beter dan de Ceulaer ? We zijn amper aan de derde wedstrijd toe in de campagne voor Brazilië en 't is weer van datte. En ondertussen maar lullen over de duivelse campagne. Wie gelooft dit nog allemaal ? Maar al te graag zie ik de Duivels komende vrijdag schitteren in Servië, wie niet trouwens. Doch de puzzel lijkt mij stilaan iets te ingewikkeld om plots in elkaar te passen. Willie brengt dus best zijn konijnenpoot mee. Aan de spelers om te bewijzen dat ze op een WK thuis horen. Afspraak komende vrijdag om 22u15, hopelijk hebben de afwezigen dit keer ongelijk.

Ik vind dat ge hier toch wel enkele serieuze kemels slaat.

Is Alderweireld bijvoorbeeld zoveel slechter dan Gillet? Ik vind dat toch niet echt een verzwakking hoor en bovendien zie ik bij afwezigheid van Gillet toch helemaal geen ander alternatief op rechtsachter.
Ok, centraal achterin Van Buyten brengen is wel heel belachelijk. Wanneer heeft die nog eens een match gespeeld? Daar moet gewoon Lombaerts komen als Kompany niet kan meedoen.
En Hazard die ver onder zijn niveau speelt bij Chelsea :? . Wie heeft u dat wijs gemaakt? Die speelt daar toch gewoon heel goed en was vorig weekend nog bij de absolute uitblinkers.
En Fellaini eruit hoeft toch ook geen ramp te zijn. Dan nog kunt ge centraal op het middenveld Defour, Witsel en Dembele opstellen, en hebt ge nog De Bruyne achter de hand.

Trouwens ik versta toch echt niet die kritiek aan Kompany. Ok, hij heeft het iets moeilijker nu bij Man City, maar das toch gewoon wereldtop. En in tegenstelling tot anderen laat hij het toch bij de Rode Duivels zien ook en steekt hij er daar meestal met kop en schouders bovenuit.

09 Okt 2012, 19:44
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Als die Cavanda bij Lazio geregeld een basisplaats blijft meepikken mogen ze die van mij binnekort wel eens zijn kans geven op de rechtsback. Veel slechter dan Gillet kan dat toch niet zijn. Gillet scoort tegen Kroatië een fantastische goal, maar speelde voor de rest wel een enorm slechte wedstrijd.

09 Okt 2012, 19:47
Iendracht.be - beheer

Stijn schreef:
Als die Cavanda bij Lazio geregeld een basisplaats blijft meepikken mogen ze die van mij binnekort wel eens zijn kans geven op de rechtsback. Veel slechter dan Gillet kan dat toch niet zijn. Gillet scoort tegen Kroatië een fantastische goal, maar speelde voor de rest wel een enorm slechte wedstrijd.

Cavanda is inderdaad de hoop voor de toekomst als rechtsachter, toch een beetje onze probleempositie binnen de nationale ploeg. Hopelijk blijft die zich daar ontwikkelen bij Lazio.
Voor de nationale ploeg is het dan weer goed dat momenteel Vertonghen bij Tottenham als linksachter speelt (voor hemzelf misschien iets minder).

09 Okt 2012, 19:49
forumlegende

Leeftijd: 61
Bartos schreef:
de Rode Duivels naar Brazilië ? der Daniël heeft nog geen minuut gespeeld bij zijn club, doch hij zal efkes rap Kompany doen vergeten, jawadde. Alderweireld neemt de plaats is van de geschorste Gillet. Servië zal er dus best aan doen veel op links te spelen. Straks nog Fellaini eruit, het wordt met de dag mooier. Om het met een favoriet cliché van de Belgen te zeggen : het wordt moeilijk. Zal het kampfschwein terug met Hazard én Mertens spelen ? Hazard speelt bij Chelsea ver onder zijn niveau. Waarom Driesje niet eens op de nummer 10 laten starten ? Waarom krijgt Lombaerts zijn kans niet ? Is 'petit pele' (laat me niet lachen) Mboyo plots zoveel beter dan de Ceulaer ? We zijn amper aan de derde wedstrijd toe in de campagne voor Brazilië en 't is weer van datte. En ondertussen maar lullen over de duivelse campagne. Wie gelooft dit nog allemaal ? Maar al te graag zie ik de Duivels komende vrijdag schitteren in Servië, wie niet trouwens. Doch de puzzel lijkt mij stilaan iets te ingewikkeld om plots in elkaar te passen. Willie brengt dus best zijn konijnenpoot mee. Aan de spelers om te bewijzen dat ze op een WK thuis horen. Afspraak komende vrijdag om 22u15, hopelijk hebben de afwezigen dit keer ongelijk.

Is Alderweireld bijvoorbeeld zoveel slechter dan Gillet? Ik vind dat toch niet echt een verzwakking hoor en bovendien zie ik bij afwezigheid van Gillet toch helemaal geen ander alternatief op rechtsachter.
Ok, centraal achterin Van Buyten brengen is wel heel belachelijk. Wanneer heeft die nog eens een match gespeeld? Daar moet gewoon Lombaerts komen als Kompany niet kan meedoen.
En Hazard die ver onder zijn niveau speelt bij Chelsea :? . Wie heeft u dat wijs gemaakt? Die speelt daar toch gewoon heel goed en was vorig weekend nog bij de absolute uitblinkers.
En Fellaini eruit hoeft toch ook geen ramp te zijn. Dan nog kunt ge centraal op het middenveld Defour, Witsel en Dembele opstellen, en hebt ge nog De Bruyne achter de hand.

Trouwens ik versta toch echt niet die kritiek aan Kompany. Ok, hij heeft het iets moeilijker nu bij Man City, maar das toch gewoon wereldtop. En in tegenstelling tot anderen laat hij het toch bij de Rode Duivels zien ook en steekt hij er daar meestal met kop en schouders bovenuit.

Hazard vorig weekend bij de uitblinkers ? Laat me niet lachen, te nadrukkelijk op zoek gaan naar penalty's ja en voor de rest redelijk bleekjes, al enkele weken trouwens. Kritiek aan Kompany ? Als ge nekeer goe leest in mijn post zal je geen kritiek aan Kompany vinden. Als ge met Alderweireld op rechts en daarnaast der Daniël gaat spelen dan vraag je om problemen. In ieder geval, we zullen het vrijdagavond zien. Laat ons hopen dat ze voor één keer, op bezoek, de pannen van het dak spelen. En wat betreft geen alternatief op rechtsachter, da's echt om te lachen.

09 Okt 2012, 20:41
Iendracht.be - beheer

Hazard vorig weekend bij de uitblinkers ? Laat me niet lachen, te nadrukkelijk op zoek gaan naar penalty's ja en voor de rest redelijk bleekjes, al enkele weken trouwens. Kritiek aan Kompany ? Als ge nekeer goe leest in mijn post zal je geen kritiek aan Kompany vinden. Als ge met Alderweireld op rechts en daarnaast der Daniël gaat spelen dan vraag je om problemen. In ieder geval, we zullen het vrijdagavond zien. Laat ons hopen dat ze voor één keer, op bezoek, de pannen van het dak spelen. En wat betreft geen alternatief op rechtsachter, da's echt om te lachen.

Dat stuk over Kompany was bedoeld aan degenen die er hier kritiek op hadden, maar ik wou er niet speciaal een nieuw bericht voor maken ;) .

Wat betreft Hazard was de Engelse pers het alleszins oneens met u en wat betreft Van Buyten gaf ik u gelijk, daar zou Lombaerts moeten komen.

En als gij dan zoveel alternatieven ziet voor op rechtsachter, dan zou ik echt wel graag eens weten op wie ge het hebt.

09 Okt 2012, 20:58
forumlegende

Bartos schreef:

Ik was zaterdag op Stamford Bridge en Hazard speelde een zeer goeie match, iedereen die daar was vond dat trouwens en ja hij was een van de betere wat naast Mata en Oscar niet slecht is zeker!!!

09 Okt 2012, 23:24
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:

Klopt allemaal, maar ik moet zeggen dat ik toch ook dat gevoel heb zoals DavidSeal en Schepper aanhalen... Ik vind persoonlijk dat Vince een te goeie voetballer is om centrale verdediger te zijn en daardoor net dat tikkeltje onverzettelijkheid mist gedurende 95 min om absoluut niks door te laten op die positie. Puyol is bijvoorbeeld een veel mindere voetballer maar die laat echt niks door indien fit. Kompany heeft inderdaad het voordeel om over alle matchen heen die hij speelt een heel constant niveau te halen waardoor hij ook terecht tot speler van het jaar werd verkozen - Kompany kan het opbrengen om zowel tegen Manchester United te schitteren als een dijk van een match op Wigan te gaan spelen... en dat kan de helft van zijn ploeg met al die sterren niet, waardoor hij automatisch toch meer in het oog springt als het goed gaat...en nu helaas ook in het oog van de storm komt in Engeland omdat het allemaal wat minder loopt. Het uitvoetballen wat Vince zo sterk maakt, is er de laatste maand niet meer bij waardoor zijn ploeg ook wat meer onder druk komt en hij dus puur op verdedigen is aangewezen - en daarin excelleert hij niet altijd vind ik.

Wat ik - nog steeds - een beetje mis bij Kompany is 90 minuten foutloos spelen in matchen waar het er om gaat. Presteerde mijns insziens verschrikkelijk in de kampioenenmatch van City vorig jaar, was tegen Real ook niet in goeie doen en bijvoorbeeld ook op Duitsland - waar het ook moest - gaat hij niet altijd vrijuit. Nogmaals, vind het een zalig speler maar als ik puur een slot op de deur moet hebben als wereldtopper, zou het niet Kompany zijn. I don't know maar neemt misschien iets teveel verantwoordelijkheid door ook nog eens de relance en zo op zich te willen nemen waardoor je iets teveel gaat willen en daardoor net iets kwetsbaarder bent. Maar wees maar zeker dat tegenstanders loeren op dat ene foutje... En waar een Puyol of een Vidic hun eventuele fout al eens rechtzetten met een ouderwetse bal buiten, kiest Vince nagenoeg altijd voor een voetballende oplossing, wat hem siert maar wat in interlands toch af en toe afgestraft wordt... Voor mij meer controllerende middenvelder dan pure centrale verdediger, tenzij je er een echte killer kunt naastzetten en Vince de opbouw moet verzorgen eerder dan 90 minuten oorlog uit te voeren...

10 Okt 2012, 7:40

Leeftijd: 11
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HF4qWUDXac

Ze kunnen mss dezen een kans geven ;)

10 Okt 2012, 8:37
Ancien

Leeftijd: 46
Mariner schreef:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zHF4qWUDXac

Helaas kunnen we geen Fransmannen opstellen bij de Rode Duivels...

10 Okt 2012, 8:50

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Kompany geen topper ? Dat zijn toch uitspraken die ge enkel kunt maken als Anderlechthater die nog altijd niet over die jongen zijn verleden bij die club over geraakt is ?

Ik zie hem nog altijd - live - uitvallen tegen Azerbijadjan thuis een aantal jaar geleden. De rest van de kwalificatiecampagne was direkt een maat voor niets.

Om nu Kroatie als voorbeeld te pakken ook, doe het maar eens, nog met 2 man (en keeper) staan veredigen terwijl de rest van uw ploeg enkel maar aan aanvallen denkt. Eén counter heeft het geduurd, maar wie bij die goal naar Kompany wijst vind ik in ieder geval een dikke zeveraar.
Onze kwaliteiten van deze RD liggen inderdaad in het aanvallende gedeelte, maar sommigen gaan daar wel nogal zeer onrealistisch mee om. 't is niet omdat ge daar kwaliteit lopen hebt, dat ge de tegenstander eventjes gaat wegblazen.

10 Okt 2012, 8:58
forumlegende

Mboyo van verkrachter naar Rode Duivel... blijkbaar heeft hij nog voor ons gespeeld ook! Weet iemand hier iets meer over?

10 Okt 2012, 9:36
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Mariner schreef:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zHF4qWUDXac

Ik ben nu allesbehalve een fan van Mudingayi maar hij is toch echt niet slecht bezig bij Inter Milaan. Eventueel een kans geven?

10 Okt 2012, 9:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 181 182 183 184 185 242