|
|
| Pagina 189 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 187 188 189 190 191 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Rode Duivels
AlostanA schreef: Schepper schreef: Nu moet je al matchritme opdoen bij de nationale ploeg om je opnieuw in de ploeg te spelen bij je club.... http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... L_selectie Van Buyten erin... aarghhhhhhhhhhhhhhh. dat maakt het wel extra spannend, nee serieus wat ziet die daar in hemelsnaam in? Laat dat toch thuis _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Nov 2012, 12:35 |
|
|
forumlegende
Oef, Ciman is er nog altijd bij
![]() |
| 13 Nov 2012, 17:27 |
|
|
Freak
lumpaku mogen ze ook thuis laten.
|
| 14 Nov 2012, 23:34 |
|
|
Nationale Ploeg
waly 2 schreef: lumpaku mogen ze ook thuis laten. Inderdaad en iest nog veul boterhammekes laten eten. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 14 Nov 2012, 23:46 |
|
|
forumlegende
Gruunwit schreef: waly 2 schreef: lumpaku mogen ze ook thuis laten. Inderdaad en iest nog veul boterhammekes laten eten. Zeg ik al heel lang... schrijnend die gemiste kansen. |
| 15 Nov 2012, 0:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
waly 2 schreef: lumpaku mogen ze ook thuis laten. Maakt helemaal geen vooruitgang, in tegendeel gaat erop achteruit. Nog eens een bewijs dat jonge spelers beter enkele jaren in belgie zouden rijpen ivp direct naar de PL te vertrekken voor veel geld. _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 15 Nov 2012, 10:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bij die eerste kans van Lukaku plaatst hij de bal nog nipt naast, maar bij zijn tweede kans verliest hij op een knullige manier de bal.
Mag idd van mij ook thuis blijven. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 15 Nov 2012, 10:48 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 03 Okt 2012, 15:58 Berichten: 254 |
Lukaku weg
en laat da stuk verkrachter ook maar thuis |
| 15 Nov 2012, 11:20 |
|
|
Freak
t schijnt dat vossen ook mee heeft gedaan.
![]() |
| 15 Nov 2012, 11:42 |
|
|
Nationale Ploeg
jammen schreef: Bij die eerste kans van Lukaku plaatst hij de bal nog nipt naast, maar bij zijn tweede kans verliest hij op een knullige manier de bal. Mag idd van mij ook thuis blijven. In mijn ogen heeft Romelu te weinig techniek om het waar te maken bij een topclub en echt snel is hij ook niet. Hij is natuurlijk nog jong, zodat er nog wat aan bijgeschaafd kan worden, maar mij moet hij nog eerst overtuigen. Ik denk ook niet dat ze hem momenteel missen bij RSCA. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 15 Nov 2012, 21:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Gruunwit schreef: In mijn ogen heeft Romelu te weinig techniek om het waar te maken bij een topclub en echt snel is hij ook niet. Hij is natuurlijk nog jong, zodat er nog wat aan bijgeschaafd kan worden, maar mij moet hij nog eerst overtuigen. Ik denk ook niet dat ze hem momenteel missen bij RSCA. Nochtans pijlsnel, ook op de eerste meters, tijdens zijn laatste wedstrijden bij Anderlecht. Zelfs de mannen van Extra Time was het opgevallen. Ik blijf het jammer vinden dat hij een heel seizoen bij Chelsea gebleven is. Had meteen uitgeleend moeten worden. Heeft nu zijn basisplaats te pakken bij West Brom, maar de plaatsen zijn daar duur. Heeft uiteraard nog tijd genoeg. Benteke is een jaar of twee ouder en ook daar heeft het een hele tijd geduurd voor hij er helemaal doorkwam. Twee seizoenen geleden kwam die bij momenten nog te kort voor KV Mechelen... |
| 16 Nov 2012, 2:26 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Joren schreef: Gruunwit schreef: In mijn ogen heeft Romelu te weinig techniek om het waar te maken bij een topclub en echt snel is hij ook niet. Hij is natuurlijk nog jong, zodat er nog wat aan bijgeschaafd kan worden, maar mij moet hij nog eerst overtuigen. Ik denk ook niet dat ze hem momenteel missen bij RSCA. Nochtans pijlsnel, ook op de eerste meters, tijdens zijn laatste wedstrijden bij Anderlecht. Zelfs de mannen van Extra Time was het opgevallen. Ik blijf het jammer vinden dat hij een heel seizoen bij Chelsea gebleven is. Had meteen uitgeleend moeten worden. Heeft nu zijn basisplaats te pakken bij West Brom, maar de plaatsen zijn daar duur. Heeft uiteraard nog tijd genoeg. Benteke is een jaar of twee ouder en ook daar heeft het een hele tijd geduurd voor hij er helemaal doorkwam. Twee seizoenen geleden kwam die bij momenten nog te kort voor KV Mechelen... Ik dacht dat Chelsea Lukaku bij de aankoop niet meer mochten uitlenen, om één of andere (duistere) reden? _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 16 Nov 2012, 13:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't is gewoon een godsgeschenk dat ge een Benteke in bloedvorm had de voorbije interlands. Want zijt nu eens eerlijk, dat is het toch ook niet ze.
Heb die tegen Schotland live bezig gezien, en echt wel van de 20 controles die hij moest doen zijn er 17 die 3 meter van zijn voet schieten en staat meer dan de helft van de tijd DOM buitenspel. Maar hij scoort (al had iedereen hier op het forum die goal afgelopen woensdag ook kunnen maken met dezelfde dosis geluk) wel 3 keer op evenveel wedstrijden en dan is het niet meer dan normaal dat Lukaku op dit moment 2de keuze is. Maar ik blijf Lukaku in ieder geval wel intrinstiek een pak beter vinden en het lijkt mij ook de enige optie voor de toekomst (zeker met het systeem van 1 diepe targetman). Maar met het vertrouwen dat diene heeft (vooral niet heeft) is het op dit moment in wel een logische keuze van Wilmots. Vossen en De Ceular of zelfs een Mboyo, allemaal mooi om die eens op te roepen maar zeker in het systeem waarmee gespeeld wordt, zijn dat geen opties. edit: zou hem eigenlijk wel eens bezig willen zien bij Aston Villa, als ge sommige media moet geloven is hij daar een god ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Nov 2012, 13:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Verbechio schreef: Ik dacht dat Chelsea Lukaku bij de aankoop niet meer mochten uitlenen, om één of andere (duistere) reden? Omdat ge tijdens één seizoen maar voor maximum twee clubs moogt spelen en hij voor Anderlecht ook nog gespeeld had begin vorig seizoen. |
| 16 Nov 2012, 13:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: 't is gewoon een godsgeschenk dat ge een Benteke in bloedvorm had de voorbije interlands. Want zijt nu eens eerlijk, dat is het toch ook niet ze. Heb die tegen Schotland live bezig gezien, en echt wel van de 20 controles die hij moest doen zijn er 17 die 3 meter van zijn voet schieten en staat meer dan de helft van de tijd DOM buitenspel. Maar hij scoort (al had iedereen hier op het forum die goal afgelopen woensdag ook kunnen maken met dezelfde dosis geluk) wel 3 keer op evenveel wedstrijden en dan is het niet meer dan normaal dat Lukaku op dit moment 2de keuze is. Maar ik blijf Lukaku in ieder geval wel intrinstiek een pak beter vinden en het lijkt mij ook de enige optie voor de toekomst (zeker met het systeem van 1 diepe targetman). Maar met het vertrouwen dat diene heeft (vooral niet heeft) is het op dit moment in wel een logische keuze van Wilmots. Vossen en De Ceular of zelfs een Mboyo, allemaal mooi om die eens op te roepen maar zeker in het systeem waarmee gespeeld wordt, zijn dat geen opties. edit: zou hem eigenlijk wel eens bezig willen zien bij Aston Villa, als ge sommige media moet geloven is hij daar een god ? Momenteel doet Benteke het na een moeilijk begin echt wel goed bij Aston Villa en de vorige match kreeg hij nog lof in Match of the Day, maar als hij ginder al kritiek krijgt, is het wel het missen van opgelegde kansen. Benteke zal volgens mij altijd een spits blijven waar het echt heel goed in zijn hoofd moet zitten om te presteren. Nu vliegen ze bij de Rode Duivels plots binnen, maar amper een dik jaar geleden waren er in België niet veel spitsen die onbeholpener waren voor de goal dan Benteke. Trouwens, in de PL heeft Lukaku dit seizoen al meer gescoord dan Benteke (Lukaku 3 en Benteke 2). Ik blijf alleszins wel geloven in Lukaku en geloof niet dat we nu sowieso voor vele jaren vertrokken zijn met Benteke als diepe spits. Het kan rap gaan in voetbal en vergeet niet dat Lukaku nog altijd piepjong is ook. Bovendien doet die het echt wel goed bij West Brom dit seizoen, waar hij nu zo stilaan een basisspeler is (en die doen het veel beter dan Aston Villa). Zowel Benteke als Lukaku moeten vooral zien dat ze blijven spelen (Lukaku kan zich echt geen verloren seizoen zoals vorig jaar meer permitteren) en dan denk ik dat we in de toekomst wel kunnen kiezen tussen twee sterke targetmen. |
| 16 Nov 2012, 13:54 |
|
| Pagina 189 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 187 188 189 190 191 … 242 Volgende |