|
|
| Pagina 190 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 188 189 190 191 192 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
rivelinho schreef: Die degradatiestrijd barst meestal pas los na nieuwjaar. Een paar ploegen onderin halen nog wat spelers bij, en vooral in de wedstrijden tegen middenmotors die niks meer te winnen of te verliezen hebben kunnen er punten geraapt worden. Ik vind het zalig om ze wekelijks te zien verliezen, maar zolang ze in de buurt kunnen blijven van de andere ploegen onderin is het speelbaar. En al is het dat ze er met één punt in blijven op het einde van het seizoen, dan hebben ze het eigenlijk goed gedaan. Ik denk niet dat dender spelers zal bijkopen rond nieuwjaar want ze zitten nu al op hun tandvlees.Ze hebben met ons vriët gelachen maar de stronthoop zal ginder geweldig stinken op het einde van het seizoen. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 28 Okt 2007, 21:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
[quote="iendracht mèn 2de vraa
Ik denk niet dat dender spelers zal bijkopen rond nieuwjaar want ze zitten nu al op hun tandvlees.Ze hebben met ons vriët gelachen maar de stronthoop zal ginder geweldig stinken op het einde van het seizoen. [/quote]
Zemmen wel de ideale sponsors veur hunne stront op te koisen hé ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 28 Okt 2007, 21:44 |
|
|
Rendac-supporter
iendracht mèn 2de vraa schreef: rivelinho schreef: Die degradatiestrijd barst meestal pas los na nieuwjaar. Een paar ploegen onderin halen nog wat spelers bij, en vooral in de wedstrijden tegen middenmotors die niks meer te winnen of te verliezen hebben kunnen er punten geraapt worden. Ik vind het zalig om ze wekelijks te zien verliezen, maar zolang ze in de buurt kunnen blijven van de andere ploegen onderin is het speelbaar. En al is het dat ze er met één punt in blijven op het einde van het seizoen, dan hebben ze het eigenlijk goed gedaan. Ik denk niet dat dender spelers zal bijkopen rond nieuwjaar want ze zitten nu al op hun tandvlees.Ze hebben met ons vriët gelachen maar de stronthoop zal ginder geweldig stinken op het einde van het seizoen. ![]() ik hoop dat ze met de winterstop bepaalde mannen die denken "sterren" te zijn ne trap onder hun KL**** geven. Vele van de nieuwe spelers zouden beter is een voorbeeld nemen aan spelers zoals oumouri, de groote enzo bij ons. Als ze allemaal diezelfde inzet en mentaliteit zouden tonen zouden we geen probleem hebben. |
| 29 Okt 2007, 10:31 |
|
|
Freak
Jan V.S. heeft vandaag zijn ontslag ingediend bij de club,maar hij blijft wel nog tot 18/12 meetrainen met ons,daarna is hij vrij.
Hij vind de mentaliteit maar niks van dender,trainingen niet goed,entourage is niks,en zo kan ik nog een eindje doorgaan! Hij kwam hier gewoon uitbollen en geld scheppen,en hij heeft hier op die maanden niks gedaan,maar dan ook niks hé! Ik dacht dat hij een andere ingesteldheid had,als je van Anderlecht komt...,maar dan kan alles te min zijn hé als je je beter voelt dan de rest! Dag Jan! _________________ ja,van steenbergen is een man met verstand |
| 02 Nov 2007, 11:15 |
|
|
Reserve
da zegt veel over Dender
kvin het toch raar dat hij zou stoppen. Hij kon het hele seizoen nog geld scheppen zonder er iet vo te doen. Of zou het geld al op zijn???..... ![]() |
| 02 Nov 2007, 11:34 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
asge nor een ploeg gotj , verwachtte ewwa Vierweirk
(bomber |
| 02 Nov 2007, 12:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
kom, dat is nu niets om van te verschieten hé. Iedereen op Aalst wist dat Jan absoluut niet meer wilde spelen (waarom haalt Dender hem dan binnen ? ), maarja als ge zelfs geen keeper kunt vinden die beter is dan Jan op zijn huidig niveau.... Ik vind zelfs dat hij op zen beste niveau eigenlijk in het moderne 1ste klassevoetbal dat serieus geëvolueerd is voor keepers amper zijn plaats waard is, dus ge moet niet vragen wat zijn niveau nog is na al die jaren bankzitten. En die Lemmens jongens, die wouden ze ooit in de nationale ploeg zetten ?
Denderleeuw heeft tov van vorige jaren gewoon een ploeg zonder karakter en dat is ook iets dat JP enorm stoort, geef hem jonge gasten met het karakter zoals de Persoons en hij houdt Dender nog in 1ste klasse. Maar aankopen lijk Dufoor en Lemmens, Van Steenberghe, Filipovic ... Ervaring ja, maar ge kunt evengoed Rik Coppens opstellen hé ség _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Nov 2007, 12:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
De frustraties beginnen enorme vormen aan te nemen;
"eens ajuin altijd ajuin sory jan dat ze ier niet met maffia geld smijten of ploegen omkopen voor er in te blijven we kunnen anders u loon aan kv geven zoals aalst in den tijd ooooh gevoelig plekje e da en idd ontslagen dus kan em derek vertrekken" ![]() |
| 02 Nov 2007, 14:01 |
|
|
Freak
of de grote jan uithangen met vijverman zijn centen,en hem nadien buitengooien.
|
| 02 Nov 2007, 15:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
AlostanA schreef: De frustraties beginnen enorme vormen aan te nemen; "eens ajuin altijd ajuin sory jan dat ze ier niet met maffia geld smijten of ploegen omkopen voor er in te blijven we kunnen anders u loon aan kv geven zoals aalst in den tijd ooooh gevoelig plekje e da en idd ontslagen dus kan em derek vertrekken" ![]()
Het bestuur van Dender : from hero to zero Hoe in godsnaam zijn die op 1 jaar tijd er in geslaagd om zo de pedalen kwijt te raken ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Nov 2007, 15:21 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bwa, pedalen kwijtgeraken: de financiële middelen zijn te beperkt om op dit niveau met de rest te kunnen wedijveren, zo simpel is het en dat is geen schande.
|
| 02 Nov 2007, 22:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Als jullie alle financiële middelen in de bouw van lichten en een tribune moeten steken,dan is het vrij logisch dat jullie met een beperkt budget geen spelers niveau eerste klasse kunnen aantrekken.
Had men niet beter eerst de infrastructuur op poten gezet en nog een paar jaartjes gewacht om de stap naar eerste te zetten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Nov 2007, 23:04 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
da is inderdaad de beste mogelijkheid, maar ik denk eenmaal je daar vanboven staat dat het dan toch heel moeilijk is om te wachten
stel nu dat wij in tweede staan en de kop spelen, ik denk dat iedereen dan toch ook graag zou opgaan he ook al voldoet ons stadion niet voor eerste |
| 02 Nov 2007, 23:08 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bovendien komt een titel niet op bestelling. 't Is niet omdat je stadion eindelijk eersteklasse-waardig is, dat ge het seizoen daarop efkes los kampioen gaat spelen. 't Is veel te snel gegaan, iedereen beseft dat wel, maar als ge de kans krijgt om eens 1 seizoentje eerste klasse mee te maken (voor ons is zoiets eenmalig), dan kunt ge dat moeilijk laten liggen. Maar idd, als ge eerst moet investeren in verlichting en nen hoop stenen en ge hebt geen deftige sponsors (met alle respect voor elke sponsor, maar op dit niveau volstaan den bakker en beenhouwer van op den hoek niet meer), dan moeten er mirakels gebeuren om erin te blijven.
|
| 02 Nov 2007, 23:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dat is waar,maar dan is het nog altijd aan het bestuur om haar gezond verstand te gebruiken en te bekijken of het financieël haalbaar is,of het risico te lopen dat de club volledig aan de grond zit na een avontuurtje eerste klasse,bij mij zou de rekening vlug gemaakt zijn.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 02 Nov 2007, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 02 Nov 2007, 23:15 |
|
| Pagina 190 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 188 189 190 191 192 … 711 Volgende |