Premier League - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1299 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 87
 Premier League 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
WLM: [email protected]
Bericht Re: Premier League
salvador schreef:
Citeer:
Hull City heeft als laatste de promotie naar de Premier League afgedwongen. In Wembley versloeg het Bristol City voor 86.703 (!) toeschouwers met 1-0.

Tja, en wij fier met ons 4500 man, om nog maar van Antwerp te zwijgen...
Het Belgisch voetbal strijdt toch met wreed ongelijke wapens, hoor...

Onlangs nog gelezen dat de engelse bonscoach een keeper opgeroepen heeft die in vergelijking met onze reeksen in 4de nationale zou spelen...

29 Mei 2008, 21:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Dit weekend start de Premier League, dus gaan we meteen de plas oversteken!

up 2 London ---> West Ham - Wigan Athletic :banana:

come on you irons :worship:

12 Aug 2008, 0:41
Nationale Ploeg

Eerste speeldag

Arsenal 1-0 (1:0) West Bromwich
Bolton 3-1 (3:0) Stoke
Everton 2-3 (1:1) Blackburn
Hull 2-1 (1:1) Fulham
Middlesbrough 2-1 (0:0) Tottenham
West Ham 2-1 (2:0) Wigan :banana:
Sunderland 0-1 (0:0) Liverpool
Chelsea 4-0 (3:0) Portsmouth
Aston Villa 4-2 (0:0) Manchester City
Manchester United 1-1 (1:1) Newcastle

19 Aug 2008, 16:26
Nationale Ploeg

Kompany wint zijn eerste match met City

zo 24/08/08 - Vincent Kompany heeft zijn debuut gemaakt in de Premier League. Manchester City won met 3-0 van West Ham. Kompany speelde 90 minuten bij City.
Manchester City-coach Hughes zette Kompany centraal op het middenveld in zijn eerste wedstrijd in de Premier League.
City trof enkele keren de paal, maar kon niet scoren. Zelfs na de rode kaart voor Noble (de eerste van het Engelse seizoen) duurde het nog een halfuur voor City afstand nam.

Maar in amper elf minuten maakten Sturridge en de Braziliaan Elano (2x) er 3-0 van. Kompany speelde een sterke wedstrijd, City-eigenaar Shinawatra glunderde in de tribune.

Er werd overigens tien minuten overgespeeld.

Chelsea had eerder op zondag met 0-1 gewonnen bij Wigan. Chelsea speelde slap, maar won dankzij een sublieme vrije trap van Deco na amper vier 4 minuten.

24 Aug 2008, 20:20
Ancien

Leeftijd: 45
Prachtig! Bij Man City meteen op mid mid mogen starten... heel knap!

24 Aug 2008, 20:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ze zijn in Manchester duidelijk tevreden met Kompany.

Enkele stukjes uit het matchverslag op hun site:

Citeer:
Kompany, who was having a great start to his career winning tackles and making good passes

Vincent Kompany, Elano and Stephen Ireland were all worthy of praise on the day, with Ireland announced Man of the Match on the final whistle.

De mening van coach Hughes:

Citeer:
“There were some key performances, obviously Vincent’s come in for us and looked every bit the player that I thought he was beforehand.
“It’s always a worry just throwing players in at the deep end and he’s only had one training session with the group.
“But I think everybody today saw what an accomplished football player he is and what an asset he’s going to be for us.”

En de reactie van Vince:

Citeer:
As for the player himself, Vincent Kompany said afterwards: “I just loved it. I enjoyed it 100% - lots of duels, lots of energy.
"I loved it in midfield but a job had to be done in defence [once Micah Richards had gone off injured].
“That's why the trainer [Mark Hughes] took me, because he can count on me in different positions.
"I'm just happy with the result."

K hoop dat Kompany kan bevestigen en iets moois kan opbouwen bij Manchester City.

25 Aug 2008, 2:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Ik denk nu wel niet dat het engels voetbal op de midden mid hem ligt (maar centraal ook niet). En dat we wat voorzichtig moeten zijn, maar als hij die lijn kan dootrekken dan is zijn carrière nu toch echt gelanceerd !

25 Aug 2008, 8:22
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Ik heb de match gezien en je kon niet zeggen dat Vince pas 1 training had meegemaakt. De Engelse commentators waren vol lof. Natuurlijk was de tegenstander en het nummerieke overwicht niet echt ongunstig te noemen. Maar ik zie het goed komen met Kompany.

Man from Uccle wordt meteen Man of the Match
Vincent Kompany beleeft droomdebuut bij Manchester City

Amper achtenveertig uur nadat hij zijn contract heeft getekend bij Manchester City, kroonde Vincent Kompany zich tot man van de match tegen West Ham United. De Engelse fans zijn nu al verliefd op de vliegende tackles van 'The Man from Uccle'.
Secuur in de passing, onverzettelijk in de verdediging, nuttig op stilstaande fasen. Vincent Kompany speelde gisteren zijn maidenmatch voor Manchester City alsof hij al jarenlang een vaste waarde is in de centrale as van de Sky Blues . Onder anderen bondscoach Fabio Capello en eigenaar Thaksin Shinawatra zagen in het City of Manchester Stadium hoe de man met het nummer 33 een zo goed als perfecte match afwerkte. Eerst op het door hem en manager Mark Hughes geprefereerde middenveld, na het uitvallen van verdediger Micah Richards in het centrum van de defensie. Geen wonder dat de televisiemensen van ITV Kompany na afloop de champagnefles voor 'Man van de Match' in de handen duwden.

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de wedstrijdomstandigheden voor Kompany ideaal waren. Een aanvallend onmondig West Ham knutselde geen enkele uitgespeelde kans in elkaar en verloor al na 37 minuten middenvelder Mark Noble met rood. Maar 'de man van Ukkel', zoals de in de Brusselse gemeente geboren Kompany al grappend in de Engelse pers wordt genoemd, leverde ook aanvallend zijn bijdrage. Met een magnifieke diepe pass op Stephen Ireland lag hij aan de basis van het eerste Manchesterse gevaar. Tijdens stilstaande fasen sprak hij zijn ploegmaats toe alsof niet hij, maar de anderen de groentjes van de ploeg waren.

'Ik tekende twee dagen geleden en trainde nog maar één keer met de groep', zei Kompany na afloop. 'Van de meeste van mijn ploegmaats kende ik niet eens hun naam. Maar die heb ik al spelend geleerd. Het was leuk om op deze manier te voetballen. Ik probeerde slim te spelen en mijn best te doen voor het team.'

Ook manager Mark Hughes - die erg op de komst van de Belg had aangedrongen - reageerde opgetogen over de prestatie van de Belg. 'Hij paste zich meteen perfect aan het team aan. Ik denk dat iedereen nu wel gezien heeft wat ik al langer wist: dat hij een uitstekende speler is die ons nog veel kan bijbrengen.'

De drie doelpunten vielen uiteindelijk in de tweede helft. Wegens de onbeschikbaarheid van vier aanvallers - Jo, Benjani, Bojinov en Vassell - tekenden de 18-jarige Sturridge en de Braziliaan Elano voor de goals. Het ging allemaal erg makkelijk tegen een pover West Ham.

Donderdag Uefa Cup

'Ik besef dat het in andere wedstrijden moeilijker wordt', zei Kompany. 'Maar ik kan niet wachten om me ook in die wedstrijden te bewijzen.'

De volgende wedstrijd wordt allicht het UEFA Cup-treffen tegen het Deense Midtjylland, donderdag. Daarin moet Man City een 1-0-nederlaag goedmaken. Omdat de gisteren naar het ziekenhuis overgebrachte Richards die wedstrijd zal missen, begint Kompany allicht in het centrum van de verdediging.

Volgende zondag wacht een verplaatsing naar Sunderland. De eerste topwedstrijd die Kompany kan spelen is de thuismatch tegen Chelsea op 13 september.

'Nieuwe spelers in de Premier League maken vaak een goede eerste indruk', reageert Daily Mail -journalist Ian Ladyman, die Manchester City van nabij volgt. 'Maar als een speler naam heeft gemaakt, wordt hij extra in de gaten gehouden en wordt het een pak moeilijker. Het is toch afwachten hoe Kompany daar mee omgaat.'

25 Aug 2008, 8:52
Ancien

Leeftijd: 65
En intussen winnen de Reds, ondanks zwak spel, hun eerste twee matchen.
Zou het toch nog kunnen: the mighty Reds back on top, ook in de premier league???

25 Aug 2008, 20:23
Ancien

Leeftijd: 45
Daarvoor zijn ze toch veel te zwak hoor... zoals al vele jaren.

25 Aug 2008, 20:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
salvador schreef:
Zou het toch nog kunnen: the mighty Reds back on top, ook in de premier league???

Zo Mighty vind ik de reds toch niet hoor. Niet qua achterban, niet qua spel. Gerrard, Torres en Mascherano zijn absolute toppers, maar in hun verdediging zitten er wel een hoop konijnen hoor.

25 Aug 2008, 21:15
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
salvador schreef:

Zo Mighty vind ik de reds toch niet hoor. Niet qua achterban, niet qua spel. Gerrard, Torres en Mascherano zijn absolute toppers, maar in hun verdediging zitten er wel een hoop konijnen hoor.

als gij carragher, finnan, skrtel, hyppiä en aurelio konijnen noemt :crazy:

25 Aug 2008, 22:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
belgianiron schreef:
Jeroen schreef:
salvador schreef:

als gij carragher, finnan, skrtel, hyppiä en aurelio konijnen noemt :crazy:

Mja, konijnen zijn het niet, maar tis toch verre van de kwaliteit die ge bij ploegen als Man Utd, Chelsea en Arsenal terugvindt hoor.

25 Aug 2008, 22:25
Nationale Ploeg

ja, volledig akkoord maar voetballen kunnen ze wel, ze mogen die "konijnen" altijd naar hier sturen :EA:

25 Aug 2008, 22:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
belgianiron schreef:
ja, volledig akkoord maar voetballen kunnen ze wel, ze mogen die "konijnen" altijd naar hier sturen :EA:

Als ge voor Liverpool speelt, zou het nog spijtig zijn dat ge niet kunt voetballen hé :D .

25 Aug 2008, 22:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1299 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 87