|
|
| Pagina 191 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Rode Duivels
El Corredor schreef: na 30 seconden azo een dikke kans zeg voor die mannen. Met dank aan prima inspelen aan Van Blunder! Als het over de Rode Duivels gaat, zijn er wel meer die blunderen. Uit hbvl: Geen verassingen in basiselftal. => http://www.hbvl.be/sport/voetbal/voetba ... lftal.aspx _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 22 Mar 2013, 23:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
El Corredor schreef: na 30 seconden azo een dikke kans zeg voor die mannen. Met dank aan prima inspelen aan Van Blunder! Onbegrijpelijk dat die man al jaren bij Bayern speelt ge zijt dan nog beter af met Vertongen centraal en pocognoli op links toch. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 22 Mar 2013, 23:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Alles zal afhangen van voorlaatste wedstrijd, op Kroatië.. Hopelijk Dinsdag Van Buyten eruit en Kompany er in want wat was hij weer goed gisteren ons Danielleken!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Mar 2013, 12:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik kijk zelden nog naar Duits voetbal, maar ik vermoed dat Van Buyten daar beter speelt, anders was 't allang van buiten geweest!
Ik vond dat je zo zag dat hij van in het beginbol stond van de stress, het zit in zijn hoofd en 't zal er niet rap uit geraken, denk ik... Al bij al geen grootse match maar "mission accomplished". |
| 23 Mar 2013, 14:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
salvador schreef: Ik kijk zelden nog naar Duits voetbal, maar ik vermoed dat Van Buyten daar beter speelt, anders was 't allang van buiten geweest! Bayern staat in Duitsland 20 punten voor op de 2e in de stand. Wekelijks overklassen ze de tegenstander. Dat speelt als verdediger een pak makkelijker dan wanneer je onder druk komt te staan. Wilmots zegt dan wel dat Van Buyten bij Bayern goed bezig is, maar hij heeft uiteindelijk wel maar 8 van de 26 competitiewedstrijden meegespeeld. In de pers wordt Vermaelen al bijna met de grond gelijk gemaakt omdat hij na 35 wedstrijden dit seizoen, er nu 2 op de bank zit. Tegen het WK in 2014 is Van Buyten 36 jaar. Ik hoop toch dat ze hem tegen dan niet meer als eerste stand-in zien centraal achterin. Het zou in elk geval zeer jammer zijn als je met Vertonghen en Lombaerts 2 spelers hebt die het daar beter doen dan hem. |
| 23 Mar 2013, 15:19 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Stijn schreef: salvador schreef: Ik kijk zelden nog naar Duits voetbal, maar ik vermoed dat Van Buyten daar beter speelt, anders was 't allang van buiten geweest! Bayern staat in Duitsland 20 punten voor op de 2e in de stand. Wekelijks overklassen ze de tegenstander. Dat speelt als verdediger een pak makkelijker dan wanneer je onder druk komt te staan. Wilmots zegt dan wel dat Van Buyten bij Bayern goed bezig is, maar hij heeft uiteindelijk wel maar 8 van de 26 competitiewedstrijden meegespeeld. In de pers wordt Vermaelen al bijna met de grond gelijk gemaakt omdat hij na 35 wedstrijden dit seizoen, er nu 2 op de bank zit. Tegen het WK in 2014 is Van Buyten 36 jaar. Ik hoop toch dat ze hem tegen dan niet meer als eerste stand-in zien centraal achterin. Het zou in elk geval zeer jammer zijn als je met Vertonghen en Lombaerts 2 spelers hebt die het daar beter doen dan hem. Correcte analyse _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 23 Mar 2013, 17:26 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
als Frankrijk wint van Spanje zetten ze die op 5 punten en zou het in eventuele barrages tegen Spanje kunnen gaan,toch maar beter 1ste worden
|
| 24 Mar 2013, 18:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
acrid schreef: als Frankrijk wint van Spanje zetten ze die op 5 punten en zou het in eventuele barrages tegen Spanje kunnen gaan,toch maar beter 1ste worden barragematch Belgie-Spanje ?, geen probleem, da winnen we vlot met deze ploeg ! ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Mar 2013, 19:41 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
als Finland daar kan gelijkspelen wij ook natuurlijk
|
| 24 Mar 2013, 20:14 |
|
|
forumlegende
Ik zie de Kroaten punten verliezen morgen...
|
| 25 Mar 2013, 9:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Lees ik dat nu juist dat het Koning Boudewijnstadion geeneens veldverwarming heeft? Dus elke boerenploeg die per ongeluk in eerste klasse belandt, moet verplicht de investering doen om veldverwarming te installeren, maar in hun eigen nationaal stadion is dat niet nodig
. |
| 25 Mar 2013, 10:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: Lees ik dat nu juist dat het Koning Boudewijnstadion geeneens veldverwarming heeft? Dus elke boerenploeg die per ongeluk in eerste klasse belandt, moet verplicht de investering doen om veldverwarming te installeren, maar in hun eigen nationaal stadion is dat niet nodig .nope, 't blijkt trouwens algmene paniek te zijn. ze hadden geeneens zelf zo een zijl om de boel af te dekken. Het is het zijl van Lierse die nu over het veld ligt.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Mar 2013, 13:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bram schreef: Bartos schreef: Lees ik dat nu juist dat het Koning Boudewijnstadion geeneens veldverwarming heeft? Dus elke boerenploeg die per ongeluk in eerste klasse belandt, moet verplicht de investering doen om veldverwarming te installeren, maar in hun eigen nationaal stadion is dat niet nodig .nope, 't blijkt trouwens algmene paniek te zijn. ze hadden geeneens zelf zo een zijl om de boel af te dekken. Het is het zijl van Lierse die nu over het veld ligt.... ZEIL!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Mar 2013, 15:46 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Bram schreef: Bartos schreef: Lees ik dat nu juist dat het Koning Boudewijnstadion geeneens veldverwarming heeft? Dus elke boerenploeg die per ongeluk in eerste klasse belandt, moet verplicht de investering doen om veldverwarming te installeren, maar in hun eigen nationaal stadion is dat niet nodig .nope, 't blijkt trouwens algmene paniek te zijn. ze hadden geeneens zelf zo een zijl om de boel af te dekken. Het is het zijl van Lierse die nu over het veld ligt.... ZEIL!! Zijl je voor het eerst, dan sla je een flater... ![]() |
| 25 Mar 2013, 16:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: Bartos schreef: Lees ik dat nu juist dat het Koning Boudewijnstadion geeneens veldverwarming heeft? Dus elke boerenploeg die per ongeluk in eerste klasse belandt, moet verplicht de investering doen om veldverwarming te installeren, maar in hun eigen nationaal stadion is dat niet nodig .nope, 't blijkt trouwens algmene paniek te zijn. ze hadden geeneens zelf zo een zijl om de boel af te dekken. Het is het zijl van Lierse die nu over het veld ligt.... ![]() |
| 25 Mar 2013, 17:45 |
|
| Pagina 191 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 242 Volgende |