|
|
| Pagina 195 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 193 194 195 196 197 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Eerste klasse
Sorry hoor jongens maar ik kan alleen maar positieve commentaar geven op Standard.
1) Komen steeds verrassend en origineel voor de dag; 2) Soms gewaagd maar altijd efficient; 3) Zich altijd aanpassend om zoveel mogelijk op te vallen; 4) Afwisselend modern en retro stijl. Allé toch wat hun kapsel betreft hé. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Nov 2009, 17:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
de frustraties druipen er werkelijk vanaf daar in Luik
van top naar flop in 1 seizoen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Nov 2009, 20:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Ze gaan trouwens proberen om Goreux alsnog te straffen door videobeelden.. Op 15 december kennen we het antwoord
Link: http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... eux_mennes |
| 30 Nov 2009, 21:29 |
|
|
forumlegende |
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 30 Nov 2009, 23:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Johan Verbist zegt dat hij de bewuste fout van Réginal Goreux op Wim Mennes niet gezien heeft. "Ik ben iets te snel weggedraaid van de fase en heb daardoor de fout niet gezien. Achteraf heb ik op de beelden gezien dat die tackle van Goreux uiteraard de rode kaart verdiende", aldus Verbist in HLN.
Goreux zal wellicht toch nog gestraft worden door het Sportcomité van de Belgische voetbalbond en ook Johan Verbist kan op een straf rekenen. "Het was absoluut rood en het is ontoelaatbaar dat de overtreding niet bestraft werd. Verbist is in principe één van onze betere scheidsrechters, maar hier is hij in de fout gegaan. Net als de assistent-scheidsrechter overigens, die de fout had moeten zien", aldus scheidsrechtersbaas Robert Jeurissen. Verbist zal dus weer voor een aantal weken verbannen worden naar de tweede klasse, net als eerder dit seizoen. "Ik zal mijn verantwoordelijkheid nemen en een gepaste straf voorzien. Het kan zijn dat hij een tijdje naar tweede klasse moet. Deze fout is daar ernstig genoeg voor." Verbist zegt zijn straf zeker te zullen aanvaarden, maar dat hij niet aan zichzelf zal beginnen twijfelen. (AN) Auteur: Mathias Dumarey _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Dec 2009, 23:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Mbark Boussoufa heeft bij Anderlecht nog een contract tot medio 2012. De kans is echter klein dat de fijnbesnaarde speler tot dan in het Constant Vanden Stockstadion zal te bespeuren zijn.
Tijdens de voorbije zomer gonsde het van de geruchten over een mogelijke transfer van Boussoufa. Lyon, PSG, Marseille, Schalke04 en Hamburg werden genoemd. Ook Aston Villa hengelde naar de diensten van de Marokkaan; de Engelsen wilden naar verluidt zelfs zeven miljoen euro neertellen voor Boussoufa. Tot een transfer kwam het echter niet. Enkele dagen geleden deelde een bron uit Spanje ons mee dat de Anderlechtspeler een contract getekend heeft bij FC Sevilla. Er wordt zelfs gewag gemaakt van een transfersom van 6,2 miljoen euro. Na de wedstrijd van Anderlecht tegen Dinamo Zagreb confronteerden wij Boussoufa met deze nieuwe wending rond zijn persoon, maar daar wou hij niet te ver op ingaan. “Dan weet jij blijkbaar meer dan ik”, repliceerde ‘Bous’. “Ik ga ervan uit dat ik bij Anderlecht blijf. Ik kan niet ontkennen noch bevestigen dat ik naar Sevilla trek. Sommige clubs volgen mij inderdaad. We zien wel hoe het verloopt.” To be continued… Auteur: Wieme Nico _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Dec 2009, 19:11 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bakkie schreef: Mbark Boussoufa heeft bij Anderlecht nog een contract tot medio 2012. De kans is echter klein dat de fijnbesnaarde speler tot dan in het Constant Vanden Stockstadion zal te bespeuren zijn. Tijdens de voorbije zomer gonsde het van de geruchten over een mogelijke transfer van Boussoufa. Lyon, PSG, Marseille, Schalke04 en Hamburg werden genoemd. Ook Aston Villa hengelde naar de diensten van de Marokkaan; de Engelsen wilden naar verluidt zelfs zeven miljoen euro neertellen voor Boussoufa. Tot een transfer kwam het echter niet. Enkele dagen geleden deelde een bron uit Spanje ons mee dat de Anderlechtspeler een contract getekend heeft bij FC Sevilla. Er wordt zelfs gewag gemaakt van een transfersom van 6,2 miljoen euro. Na de wedstrijd van Anderlecht tegen Dinamo Zagreb confronteerden wij Boussoufa met deze nieuwe wending rond zijn persoon, maar daar wou hij niet te ver op ingaan. “Dan weet jij blijkbaar meer dan ik”, repliceerde ‘Bous’. “Ik ga ervan uit dat ik bij Anderlecht blijf. Ik kan niet ontkennen noch bevestigen dat ik naar Sevilla trek. Sommige clubs volgen mij inderdaad. We zien wel hoe het verloopt.” To be continued… Auteur: Wieme Nico Awel, ik gun het hem ![]() _________________
|
| 03 Dec 2009, 20:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
zal kik content zijn as diejen blijter weg is in eerste klasse! altijd as er iemand met hem in duel wilt gaan gaat dieje liggen. Heeft diejen ooit al is een duel gewonnen?
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 04 Dec 2009, 13:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
hansken schreef: zal kik content zijn as diejen blijter weg is in eerste klasse! altijd as er iemand met hem in duel wilt gaan gaat dieje liggen. Heeft diejen ooit al is een duel gewonnen? ![]() Ik zal ook content zijn als diene weg is... |
| 04 Dec 2009, 13:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Jan schreef: hansken schreef: zal kik content zijn as diejen blijter weg is in eerste klasse! altijd as er iemand met hem in duel wilt gaan gaat dieje liggen. Heeft diejen ooit al is een duel gewonnen? ![]() Ik zal ook content zijn als diene weg is... Weet al nie meer in welke match Boussoufa recent 2 keer geel kreeg (2 weken geleden??), maar ik kreeg spontaan 't schijt als ik hem zag protesteren bij zijn tweede geel nadat hij de bal met zijn 2 handen meeneemt.... En dat er nu niemand komt zeggen dat dat gezichtsbescherming ofzo was hé ![]() |
| 04 Dec 2009, 13:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Excelsior Moeskroen vraagt faillissement aan
Voetbalclub Excelsior Moeskroen vraagt het faillissement aan. De toekomst van de Waalse eersteklasser, die met zware financiële problemen kampt, was al het hele seizoen erg onzeker. Bron HLN _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Dec 2009, 16:27 |
|
|
Freak
t zal tijd worden zeker?
![]() |
| 04 Dec 2009, 16:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
...
Laatst gewijzigd door Iendracht.be op 06 Dec 2009, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd. Off Topic |
| 04 Dec 2009, 17:01 |
|
|
forumlegende
En toch zal het gaan tijd worden !
Hetzelfde met onzen Iendracht. Op den duur wordt het helemaal niet meer leefbaar en riskeer je gewoon geschrapt te worden. Alhoewel ik onze vereffening enorm betreurde toendertijd moet ik wel toegeven dat er gewoon geen andere opties waren. En nu met Moeskroen hetzelfde...het zal weer klachten regenen....FCV Dender op kop. |
| 04 Dec 2009, 17:35 |
|
|
Freak
gelbe-wand, is dat achterlijken in t floms?go nor dortmund zing en lotj nen echten iendrachter gerest.
|
| 04 Dec 2009, 21:28 |
|
| Pagina 195 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 193 194 195 196 197 … 500 Volgende |