|
|
| Pagina 200 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 198 199 200 201 202 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
kom ség, VDV is een trainer zoals er 13 in een dozijn zitten zeker ?
Niet dat het met een andere trainer wel gelukt was, maar jullie sparen hem toch echt te veel. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Nov 2007, 14:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Bartos schreef: Ik herinner me nog hoe de JP het o.a. ronduit schandalig vond dat mannen als De Boeck en Vande Walle hun kans kregen als trainer in eerste terwijl die nog niks bewezen hebben. Zullen die mannen al gelachen hebben de voorbije maanden .Geef De Boeck en Vandewalle ons spelersmateriaal, en ze lagen allang buiten. Z'n uitspraken (en die van het bestuur) waren ongelukkig, maar de optimist in hem zag het goed zitten. Wist em veel dat ons bestuur hem met zo'n bende lamzakken ging opzadelen. Ik (en nog vele andere sups) steun JP 100%, maar of dat veel zal opleveren... ![]() Maar dat zoiets ontploft in uw gezicht als het sportief niet draait, kon ge toen wel al voorspellen natuurlijk. Enige bescheidenheid tegenover de andere eerste klassers had wel op zijn plaats geweest als ge het met de beperkte middelen van Dender moet gaan rooien in eerste klasse. |
| 12 Nov 2007, 14:40 |
|
|
Rendac-supporter
Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Bartos schreef: Ik herinner me nog hoe de JP het o.a. ronduit schandalig vond dat mannen als De Boeck en Vande Walle hun kans kregen als trainer in eerste terwijl die nog niks bewezen hebben. Zullen die mannen al gelachen hebben de voorbije maanden .Geef De Boeck en Vandewalle ons spelersmateriaal, en ze lagen allang buiten. Z'n uitspraken (en die van het bestuur) waren ongelukkig, maar de optimist in hem zag het goed zitten. Wist em veel dat ons bestuur hem met zo'n bende lamzakken ging opzadelen. Ik (en nog vele andere sups) steun JP 100%, maar of dat veel zal opleveren... ![]() Maar dat zoiets ontploft in uw gezicht als het sportief niet draait, kon ge toen wel al voorspellen natuurlijk. Enige bescheidenheid tegenover de andere eerste klassers had wel op zijn plaats geweest als ge het met de beperkte middelen van Dender moet gaan rooien in eerste klasse. dat is mss waar wat je zegt bartoske. Maar JP is als coach ook iemand die er staat voor de "gewone supporters" wat ook belangrijk is. Maar bepaalde spelers denken dat ze op de kleuterschool zitten. niks inzet, niks knokkersmentaliteit. En da gaat hier wel degelijk over de dikste contracten en de nieuwkomers. Mannen ala DUFOOR, barbé,... Da zijn gewoon huurlingen. Dan heb ik veel meer respect voor mannen die mss iets minder talent hebben maar tenminste inzet tonen. Als je gevochten hebt en inzet hebt getoond en je verliest dan, dan kan je je daarbij neerleggen als supporter. Maar als dat er ook niet is is het pfff, echt stront. Laatst gewijzigd door piwi from FCD op 12 Nov 2007, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Nov 2007, 14:52 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
placietjen schreef: kom ség, VDV is een trainer zoals er 13 in een dozijn zitten zeker ? Niet dat het met een andere trainer wel gelukt was, maar jullie sparen hem toch echt te veel. Ik kan de trainers die op 2 jaar tijd van 3de naar 1ste gegaan zijn anders toch maar op één hand tellen, en dan heb ik nog vingers over. Sportief heeft em zich bewezen en ik kan je verzekeren dat JP nen echte volksmens is die liever met de eigen sups een pint drinkt, dan kaviaar te zitten fretten met al die fatso's in ons bestuur. Bij de sups heeft em daardoor heel veel krediet. 't Is op alle vlakken ne speciale mens: mocht em ontslagen worden, zal ik em erg missen. |
| 12 Nov 2007, 14:53 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
piwi from FCD schreef: Maar JP is als coach ook iemand die er staat voor de "gewone supporters" wat ook belangrijk is. 't Is nu eenmaal zelf ook maar ne simpelen hé. Misschien dat hij niet mág komen eten in jullie restaurant, om de sponsors niet weg te jagen als hij over zijn hold-up begint. _________________ es da ier e fistjen... |
| 12 Nov 2007, 15:07 |
|
|
Rendac-supporter
boris clitoris schreef: piwi from FCD schreef: Maar JP is als coach ook iemand die er staat voor de "gewone supporters" wat ook belangrijk is. 't Is nu eenmaal zelf ook maar ne simpelen hé. Misschien dat hij niet mág komen eten in jullie restaurant, om de sponsors niet weg te jagen als hij over zijn hold-up begint. Ik vind het tenminste getuigen van respect naar de "gewone supporters" toe dat hij mee een pint komt drinken of een babbelke komt doen. Liever zo iemand dan zo één of andere dikkenek. En soms doet de JP wel is gewaagde uitspraken. Hij is nu éénmaal zo, ze gaan hem niet veranderen |
| 12 Nov 2007, 15:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
piwi from FCD schreef: Ik vind het tenminste getuigen van respect naar de "gewone supporters" toe dat hij mee een pint komt drinken of een babbelke komt doen. Ik denk dat hij het eerder voor de pint dan voor de supporters doet hoor . |
| 12 Nov 2007, 15:23 |
|
|
Rendac-supporter
Bartos schreef: piwi from FCD schreef: Ik vind het tenminste getuigen van respect naar de "gewone supporters" toe dat hij mee een pint komt drinken of een babbelke komt doen. Ik denk dat hij het eerder voor de pint dan voor de supporters doet hoor .jullie snappen wel wat ik wil zeggen. Ge hebt er veel ander rondlopen, maar zeker niet beter |
| 12 Nov 2007, 15:24 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
piwi from FCD schreef: Bartos schreef: piwi from FCD schreef: Ik vind het tenminste getuigen van respect naar de "gewone supporters" toe dat hij mee een pint komt drinken of een babbelke komt doen. Ik denk dat hij het eerder voor de pint dan voor de supporters doet hoor .jullie snappen wel wat ik wil zeggen. Ge hebt er veel ander rondlopen, maar zeker niet beter We hebben Dekenne en Limpens gehad he, piwi, in vergelijking met die trieste azijnzekers die nergens al iets bewezen hebben, is JP een absolute verademing. Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 12 Nov 2007, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Nov 2007, 15:28 |
|
|
nonkel marcel schreef: We hebben Limpens gehad he, piwi, in vergelijking met die trieste azijnzeker die nergens al iets bewezen heeft, is JP een absolute verademing. Hij is het nu aan het bewijzen hé .
Ik was trouwens ook niet bepaald gelukkig met de aanstelling van Limpens als trainer, maar durf gerust toegeven dat hij me tot dusver echt wel kan bekoren. Hij streeft positief voetbal na, zet steeds een ploeg aan de aftrap waar weinig op aan te merken valt en maakt de juiste wissels en tactische beslissingen. Bovendien denk ik toch wel dat hij op menselijk vlak een stuk beter aangeschreven is dan zijn voorganger Patrick De Wilde, hoort ge er in tegenstelling tot De Wilde weinig slecht over zeggen binnen spelers en entourage van Eendracht Aalst en is hij erin geslaagd een bijzonder hechte groep te smeden. |
| 12 Nov 2007, 15:34 |
|
|
Rendac-supporter
Bartos schreef: nonkel marcel schreef: We hebben Limpens gehad he, piwi, in vergelijking met die trieste azijnzeker die nergens al iets bewezen heeft, is JP een absolute verademing. Hij is het nu aan het bewijzen hé .Ik was trouwens ook niet bepaald gelukkig met de aanstelling van Limpens als trainer, maar durf gerust toegeven dat hij me tot dusver echt wel kan bekoren. Hij streeft positief voetbal na, zet steeds een ploeg aan de aftrap waar weinig op aan te merken valt en maakt de juiste wissels en tactische beslissingen. Bovendien denk ik toch wel dat hij op menselijk vlak een stuk beter aangeschreven is dan zijn voorganger Patrick De Wilde, hoort ge er in tegenstelling tot De Wilde weinig slecht over zeggen binnen spelers en entourage van Eendracht Aalst en is hij erin geslaagd een bijzonder hechte groep te smeden. zoveel te beter voor limpens he en ook voor jullie. |
| 12 Nov 2007, 15:36 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Dender heeft gewoon slecht ingekocht (en talent verkocht). Zet daar trainer x, y, of z; dan is 't van 't zelfde laken een broek. Mijn mening, hé.
Johan Cruyff zou zeggen : zonder munitie wint je nooit een oorlog. |
| 12 Nov 2007, 16:49 |
|
|
Rendac-supporter
jowwan schreef: Dender heeft gewoon slecht ingekocht (en talent verkocht). Zet daar trainer x, y, of z; dan is 't van 't zelfde laken een broek. Mijn mening, hé. Johan Cruyff zou zeggen : zonder munitie wint je nooit een oorlog. voila, da is de correcte uitleg. JP heeft de vorige jaren wel één en ander bewezen. Met hetgeen er nu rond"loopt?" kan het niemand lukken. |
| 12 Nov 2007, 17:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Het gaat niet goed met Dender. De nieuwkomer in de eerste klasse ging afgelopen weekend met 4-1 onderuit tegen FC Brussels. Na dertien speeldagen staat Dender alleen laatste. Een voorspelling die iedereen al voor het seizoen deed op uitzondering van het bestuur van Dender.
"De nederlaag tegen FC Brussels is hard aangekomen. We hadden echt op winst gerekend. Het verschil tussen eerste en tweede is veel groter dan verwacht. We hebben het misschien onderschat", aldus manager Patrick Asselman. De manager is ook niet te spreken over een aantal van zijn spelers. "Er komt een grote schoonmaak. Daar beginnen we deze week al mee. Er zijn spelers die niet voldoen." Namen wil Asselman niet noemen, maar enkele spelers moeten tijdens de winterstop weg. [AN] _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Nov 2007, 20:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Franki goes to denjer
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 12 Nov 2007, 22:17 |
|
| Pagina 200 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 198 199 200 201 202 … 711 Volgende |