|
|
| Pagina 3 van 21 |
[ 306 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
poipeplekker schreef: [..]Aalst bij mijn weten sedert 2002 ook niet meer VC Eendracht Aalst 2002 FC Verbroedering Dender EH Fusiegedrocht Aalst zie ik staan, maar Denderleeuw ? |
| 17 Mei 2005, 16:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: [..] VC Eendracht Aalst 2002 FC Verbroedering Dender EH Fusiegedrocht Aalst zie ik staan, maar Denderleeuw ?STRIKE!!! |
| 17 Mei 2005, 17:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bartos schreef: [..] VC Eendracht Aalst 2002 FC Verbroedering Dender EH Fusiegedrocht Aalst zie ik staan, maar Denderleeuw ? ![]() |
| 17 Mei 2005, 18:38 |
|
|
|
Ik zie vooral die veelbetekenende "2002" staan.
We spelen nog altijd in Denderleeuw, binnenkort staan er op jullie veld nen building appartementen als ik het goed voor heb. Zie maar dat ge tegen eind augustus een deftig ploegske hebt, kwestie van niet te veel in affronten te vallen tegen ons. ![]() |
| 17 Mei 2005, 18:44 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Ik zie vooral die veelbetekenende "2002" staan. We spelen nog altijd in Denderleeuw, binnenkort staan er op jullie veld nen building appartementen als ik het goed voor heb. Zie maar dat ge tegen eind augustus een deftig ploegske hebt, kwestie van niet te veel in affronten te vallen tegen ons. ![]() Jah idd Trouwens hoe zit het met die parking in denderleeuw é ![]() _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 17 Mei 2005, 18:47 |
|
|
|
Daar kunnen genoeg auto's van huilende en gefrustreerde ajuinen op.
![]() |
| 17 Mei 2005, 18:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
poipeplekker schreef: We spelen nog altijd in Denderleeuw, binnenkort staan er op jullie veld nen building appartementen als ik het goed voor heb. Zie maar dat ge tegen eind augustus een deftig ploegske hebt, kwestie van niet te veel in affronten te vallen tegen ons. ![]() Nog ni te hoog van den toren blazen hé jongen. Het is ni omda ge dit seizoen goe speelde da ge da volgend seizoen ook doet hé,ge zijt precies al kampioen as ge u bezighoord.Pas op ze,want ge kunt laag vallen op die manier! We zullen zien binnen een paar maand da ge nog van dezelfde mening zijt! Dat de beste mogen winnen dan! ![]() |
| 17 Mei 2005, 18:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gunni schreef: [..] Nog ni te hoog van den toren blazen hé jongen. Het is ni omda ge dit seizoen goe speelde da ge da volgend seizoen ook doet hé,ge zijt precies al kampioen as ge u bezighoord.Pas op ze,want ge kunt laag vallen op die manier! We zullen zien binnen een paar maand da ge nog van dezelfde mening zijt! Dat de beste mogen winnen dan! ![]() Goe speelde? 9de op 16 ploegen, das geeneens in de linkerkolom, zo speciaal was da nu ook nie hé . |
| 17 Mei 2005, 18:51 |
|
|
|
Tja, Gunni: NOG slechter afwerken dan dit seizoen zal moeilijk gaan, vrees ik. Maar dat euvel is verholpen. En er komt nog een ervaren spits bij, laat "die" vooral maar komen. Ik zie het zeker zitten voor volgend seizoen. Dit materiaal + de transfers in handen van JP van in de voorbereiding, de ploeg zal er wel staan.
|
| 17 Mei 2005, 18:51 |
|
|
|
Bartos schreef: [..] Goe speelde? 9de op 16 ploegen, das geeneens in de linkerkolom, zo speciaal was da nu ook nie hé .Tja, van een 9de plaats, periodewinst en een halve finale in de eindronde kunnen jullie idd enkel maar dromen. Wees blij dat er maar 16 ploegen in 3de zitten, 18de kunnen jullie alvast niet meer worden.
Ik peis dat er hier gezien de huidige omstandigheden direct nen hoop zouden willen tekenen voor een soortgelijk parcours als FCD dit seizoen, Bartosje. |
| 17 Mei 2005, 18:53 |
|
|
forumlegende
Hadden we maar nen afwerker gehad...Waar heb ik da nog gehoord??
|
| 17 Mei 2005, 20:26 |
|
|
|
tympanum2 schreef: Hadden we maar nen afwerker gehad...Waar heb ik da nog gehoord?? Frustrerend he. ![]() |
| 17 Mei 2005, 21:11 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Och, t'is nog nie over he poip. Winnen tegen Sprimont en hopen da Virton geen licentie krijgt (of Dessel wordt ingetrokken) dan zijn jullie medestijgers.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 17 Mei 2005, 21:13 |
|
|
|
witzwet schreef: Och, t'is nog nie over he poip. Winnen tegen Sprimont en hopen da Virton geen licentie krijgt (of Dessel wordt ingetrokken) dan zijn jullie medestijgers. Pff, zo wil ik niet over ze. De kans dat dat gebeurt, is nihil. Die kutmatch tegen Sprimont interesseert me geen zeik. |
| 17 Mei 2005, 21:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
poipeplekker schreef: [..] Pff, zo wil ik niet over ze. De kans dat dat gebeurt, is nihil. Die kutmatch tegen Sprimont interesseert me geen zeik. kom, kom. Alles kan hé. ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 17 Mei 2005, 21:16 |
|
| Pagina 3 van 21 |
[ 306 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 21 Volgende |