|
|
| Pagina 21 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Beker van Belgie
kskopwijk schreef: Opwijk naar de tweede ronde in de Cofidis Cup. Overwinning op Waterloo met 0-3, doelpunten van Miguel Solis Sanchez (2) en Gregory Van Den Bergh. Volgende ronde volgt een wedstrijd op Bambrugge. let nog maar goe op tegen die mannen, da kan echt alle kanten uit ik heb der de voorbije jaren paar keer tegen gespeeld en ofwel zijn ze enorm sterk en gaan jullie het nog knap lastig krijgen, ofwel overklassen jullie hen volledig(vooral opletten voor goossens(spits)) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 26 Jul 2009, 21:58 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Dries schreef: kskopwijk schreef: Opwijk naar de tweede ronde in de Cofidis Cup. Overwinning op Waterloo met 0-3, doelpunten van Miguel Solis Sanchez (2) en Gregory Van Den Bergh. Volgende ronde volgt een wedstrijd op Bambrugge. let nog maar goe op tegen die mannen, da kan echt alle kanten uit ik heb der de voorbije jaren paar keer tegen gespeeld en ofwel zijn ze enorm sterk en gaan jullie het nog knap lastig krijgen, ofwel overklassen jullie hen volledig(vooral opletten voor goossens(spits)) knappe prognose! _________________ es da ier e fistjen... |
| 26 Jul 2009, 23:02 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Opwijk wint met 0-3 tegen Waterloo voor de Cofidis Cup (2x Miguel Solis Sanchez en 1x Greg Van Den Bergh).
Ook is de nieuwe site online. Op http://www.kskopwijk.be kan je de nieuwe site bewonderen... edit: ola, twee supporters van Opwijk opt forum, dien komt hier onder mijn duiven schieten ![]() _________________
|
| 27 Jul 2009, 5:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dries schreef: kskopwijk schreef: Opwijk naar de tweede ronde in de Cofidis Cup. Overwinning op Waterloo met 0-3, doelpunten van Miguel Solis Sanchez (2) en Gregory Van Den Bergh. Volgende ronde volgt een wedstrijd op Bambrugge. let nog maar goe op tegen die mannen, da kan echt alle kanten uit ik heb der de voorbije jaren paar keer tegen gespeeld en ofwel zijn ze enorm sterk en gaan jullie het nog knap lastig krijgen, ofwel overklassen jullie hen volledig(vooral opletten voor goossens(spits)) Is diene Goossens trouwens niet diene jonge gast die na de promotie uit vierde onze rangen kwam versterken maar enkel bij de beloften mocht spelen en met Nieuwjaar mocht beschikken van Limpens??? De Wilde geloofde echt in die gast maar toen die naar Oekraine trok, heeft die gast eigenlijk nooit meer een deftige kans gekregen. Wij haalden hem bij Club Brugge en hij speelde ervoor bij Bambrugge... |
| 27 Jul 2009, 11:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Hij werd geloof ik door ons na Nieuwjaar uitgeleend aan Appelterre... of rechtstreeks getransfereerd, ik weet het niet meer. Hij speelde in elk geval een half jaar bij Appelterre, en ging nadien naar Bambrugge.
Dat is toch duidelijk achteruitgaan, en hij speelt nu nog bij Bambrugge. Hij was bij ons nogal ongeduldig en wou meer spelen. Als je ziet waar hij nu speelt, blijkt dat het toch maar logisch was dat hij bij ons niet veel speelgelegenheid kreeg. |
| 27 Jul 2009, 11:40 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Nja, Goossens woont op 100m van het veld van Bambrugge, daarom die keuze waarschijnlijk.
De winnaar van Bambrugge - Opwijk moet trouwens op eigen veld Visé bekampen ![]() |
| 27 Jul 2009, 17:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Plumeau schreef: Nja, Goossens woont op 100m van het veld van Bambrugge, daarom die keuze waarschijnlijk. Als je echt een niveau hoger aan kan, en daar meer kan verdienen denk ik niet dat je die kans laat liggen, gewoon om dicht bij je deur te voetballen. |
| 27 Jul 2009, 18:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
kskopwijk schreef: Opwijk naar de tweede ronde in de Cofidis Cup. Overwinning op Waterloo met 0-3, doelpunten van Miguel Solis Sanchez (2) en Gregory Van Den Bergh. Volgende ronde volgt een wedstrijd op Bambrugge. Op Bambrugge? Dat kan idd alle kanten op! Bambrugge is thuis altijd een moelijk te bekampen ploeg geweest. Ook de ligging van hun veld doet vele bezoekers de das om. Als ge den eersten teim bergaf moogt spelen, dan moet ge daar het verschil al maken. Want als ge het in den 2den teim gaat moeten foceren, dan wegen de spurtjes bergop loodzwaar en een counterken bergaf is rap gefabriceerd... Snapt ge 't nog ? ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 27 Jul 2009, 18:59 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
BVW schreef: kskopwijk schreef: Opwijk naar de tweede ronde in de Cofidis Cup. Overwinning op Waterloo met 0-3, doelpunten van Miguel Solis Sanchez (2) en Gregory Van Den Bergh. Volgende ronde volgt een wedstrijd op Bambrugge. Op Bambrugge? Dat kan idd alle kanten op! Bambrugge is thuis altijd een moelijk te bekampen ploeg geweest. Ook de ligging van hun veld doet vele bezoekers de das om. Als ge den eersten teim bergaf moogt spelen, dan moet ge daar het verschil al maken. Want als ge het in den 2den teim gaat moeten foceren, dan wegen de spurtjes bergop loodzwaar en een counterken bergaf is rap gefabriceerd... Snapt ge 't nog ? ![]() Inderdaad, op Bambrugge. Ik ben is benieuwd. Er was af en toe mooi combinatievoetbal te zien maar ik ben realistisch. Een voorbereiding is geen KL.TEN waard, het zal pas tellen vanaf de eerste competitiematch... _________________
|
| 28 Jul 2009, 2:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Opwijk wint met 0-3 tegen Waterloo voor de Cofidis Cup (2x Miguel Solis Sanchez en 1x Greg Van Den Bergh). Ook is de nieuwe site online. Op http://www.kskopwijk.be kan je de nieuwe site bewonderen... edit: ola, twee supporters van Opwijk opt forum, dien komt hier onder mijn duiven schieten ![]() Tiens, ik herken diene lay-out precies.... Als je met de muis over "geschiedenis" gaat komt er zelfs VC EA 2002 op... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 28 Jul 2009, 16:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Vicky schreef: Tiens, ik herken diene lay-out precies.... Als je met de muis over "geschiedenis" gaat komt er zelfs VC EA 2002 op... Hoe origineel. ![]() |
| 28 Jul 2009, 16:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Vicky schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Opwijk wint met 0-3 tegen Waterloo voor de Cofidis Cup (2x Miguel Solis Sanchez en 1x Greg Van Den Bergh). Ook is de nieuwe site online. Op http://www.kskopwijk.be kan je de nieuwe site bewonderen... edit: ola, twee supporters van Opwijk opt forum, dien komt hier onder mijn duiven schieten ![]() Tiens, ik herken diene lay-out precies.... Als je met de muis over "geschiedenis" gaat komt er zelfs VC EA 2002 op... ![]() Nog iets wat me opviel bij clubinfo: Verantwoordelijke commerciële cel Geert de Ridder Afg. commerciële cel _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 28 Jul 2009, 16:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
BVW schreef: Vicky schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Opwijk wint met 0-3 tegen Waterloo voor de Cofidis Cup (2x Miguel Solis Sanchez en 1x Greg Van Den Bergh). Ook is de nieuwe site online. Op http://www.kskopwijk.be kan je de nieuwe site bewonderen... edit: ola, twee supporters van Opwijk opt forum, dien komt hier onder mijn duiven schieten ![]() Tiens, ik herken diene lay-out precies.... Als je met de muis over "geschiedenis" gaat komt er zelfs VC EA 2002 op... ![]() Nog iets wat me opviel bij clubinfo: Verantwoordelijke commerciële cel Geert de Ridder Afg. commerciële cel Is dat onze ex manager ? |
| 28 Jul 2009, 17:17 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
eendrachter'80 schreef: BVW schreef: Vicky schreef: Tiens, ik herken diene lay-out precies.... Als je met de muis over "geschiedenis" gaat komt er zelfs VC EA 2002 op... ![]() Nog iets wat me opviel bij clubinfo: Verantwoordelijke commerciële cel Geert de Ridder Afg. commerciële cel Is dat onze ex manager ? Gij zijt ook weer goe mee... gelijk als gewoonlijk ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Jul 2009, 18:03 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Boris schreef: Gij zijt ook weer goe mee... gelijk als gewoonlijk ![]() ![]() |
| 28 Jul 2009, 18:06 |
|
| Pagina 21 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 47 Volgende |