|
|
| Pagina 21 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
k ga nog een gokje wagen:
vijverman wil (met al z'n cengen) niet zomaar opgeslorpt worden maar wil opnieuw een club die denderhoutem heet bij denderleeuw ving hij bot binnenkort gaat hij bij den iendracht proberen, waar het hem hoogstwaarschijnlijk WEL zal lukken en? en? en? zittek dichter? _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Nov 2005, 11:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Vijverman is weg bij Denderleeuw en heeft het stamnummer van Eendracht Aalst gekocht van Garre ? :huh:
Zoiets ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Nov 2005, 11:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Sorry voor de dubbelpost MAAR ...
Ik heb geen kranten editie Oost-Vlaanderen, maar heb telefoon gekregen en een bericht gelezen op FCVforum dat zowel HLN als Nieuwsblad hetvolgende schrijven ; 'Vandaag gelezen in Het nieuwsblad : De denderhoutemse tak dreigt met collectief ontslag uit onvrede met de gang van zaken waarbij de Denderhoutemse spelers systematisch benadeeld zouden worden.' (Nu nog enkel te weten komen wat wij daarmee te zien hebben :huh: ) _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Nov 2005, 11:38 |
|
|
|
Jullie hebben hier op zich niets mee te maken, alleen zijn er "vermoedens". Niets meer, niets minder. Jullie hoeven niet op een officiële mededeling te rekenen wat betreft jullie toekomst.
|
| 19 Nov 2005, 11:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: Sorry voor de dubbelpost MAAR ... Ik heb geen kranten editie Oost-Vlaanderen, maar heb telefoon gekregen en een bericht gelezen op FCVforum dat zowel HLN als Nieuwsblad hetvolgende schrijven ; 'Vandaag gelezen in Het nieuwsblad : De denderhoutemse tak dreigt met collectief ontslag uit onvrede met de gang van zaken waarbij de Denderhoutemse spelers systematisch benadeeld zouden worden.' (Nu nog enkel te weten komen wat wij daarmee te zien hebben )Dat ze met zn allen naar Aalst komen hé, we kunnen ze goed gebruiken en den Bartos zal wreed content zijn ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 19 Nov 2005, 11:42 |
|
|
|
Wat zou ik dat zo graag zien gebeuren...
![]() |
| 19 Nov 2005, 11:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Wat zou ik dat zo graag zien gebeuren... ![]() Tja wij zitten momenteel in een fase dat elke financiële inbreng welkom is. Aangezien Denderhoutem reeds opgeslorpt werd, kan het geen 2de keer meer opgeslorpt worden. Vijverman naar Aalst, hopelijk met meer voetbalverstand dan onzen Garré, ja waarom nie eigenlijk? Zonder slag of stoot zal dat niet gebeuren, maar als we er beter uitkomen dan nu, moet dat bespreekbaar zijn. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 19 Nov 2005, 11:48 |
|
|
|
Ik denk dat ge u vergist in "wie wie opslorpt", want de dag dat dat zou gebeuren is het: bye bye Eendracht. Ik peis dat ik ondertussen wel goed weet hoe die gasten te werk gaan. Enfin, trekt er ulle plan mee. :wink:
|
| 19 Nov 2005, 11:51 |
|
|
poipeplekker schreef: Ik denk dat ge u vergist in "wie wie opslorpt", want de dag dat dat zou gebeuren is het: bye bye Eendracht. Enfin, trekt er ulle plan mee. :wink: Moet u teleurstellen poip, want vooraleer EA zal opgeslorpt worden zal er nog veel water naar de zee moeten vloeien. Een samensmelting, maybe, maar opslorping zoals jullie Hekelgem en Denderhoutem opslorpten, NO WAY :no: _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 19 Nov 2005, 11:54 |
|
|
|
Geen water, wel harde euro's. :wink:
Wie betaalt, bepaalt. Zo simpel is het. En "als" dat gebeurt, zult ge er al de rotzooi mogen bijpakken. Maar goed, we lopen voor op de feiten :wink: |
| 19 Nov 2005, 11:58 |
|
|
poipeplekker schreef: Geen water, wel harde euro's. :wink: Wie betaalt, bepaalt. Zo simpel is het. En "als" dat gebeurt, zult ge er al de rotzooi mogen bijpakken. Maar goed, we lopen voor op de feiten :wink: Mooi, maar waarom heeft Vijverman het dan niet voor het zeggen in Dender ? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 19 Nov 2005, 11:59 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
BVW schreef: poipeplekker schreef: Ik denk dat ge u vergist in "wie wie opslorpt", want de dag dat dat zou gebeuren is het: bye bye Eendracht. Enfin, trekt er ulle plan mee. :wink: Moet u teleurstellen poip, want vooraleer EA zal opgeslorpt worden zal er nog veel water naar de zee moeten vloeien. Een samensmelting, maybe, maar opslorping zoals jullie Hekelgem en Denderhoutem opslorpten, NO WAY ![]() ik versta heel goe da iedereen zo snel mogelijk wil weten wat er precies op til is: laten we misschien best wat afwachten tot daar officieel wat meer duidelijkheid rond is. in eerste instantie is het een probleem van FC Dender... de rest zien we later wel. het is niet gezegd dat vijverman naar hier komt... dat wordt verondersteld.dat er zijn die zich gaan bezatten na het aanhoren van inside informatie da's hun goe recht... maar al te veel conclusies moete daar op dit moment niet uit trekken. wacht misschien best op officiele berichten... |
| 19 Nov 2005, 11:59 |
|
|
|
BVW schreef: Mooi, maar waarom heeft Vijverman het dan niet voor het zeggen in Dender ? Omdat dat hier niet pakt, met alle gevolgen vandien. Jullie situatie ziet er echter "iets minder rooskleurig" uit, nietwaar? En inderdaad, best wachten op officiële berichten. |
| 19 Nov 2005, 12:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik er geen problemen mee zou hebben dat Vijverman den boel hier overpakt, zolang ze maar van onze naam en kleuren afblijven. Nu hebben we ook ene aan het roer die alles alleen beslist, dan liever nen andere die ook alles alleen beslist, maar wel met veel meer kennis van zaken. Ze hebben de voorbije jaren bij Atom toch bewezen over heel wat know how op sportief gebied te beschikken ook.
|
| 19 Nov 2005, 12:16 |
|
|
|
Bartos schreef: Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik er geen problemen mee zou hebben dat Vijverman den boel hier overpakt, zolang ze maar van onze naam en kleuren afblijven. Nu hebben we ook ene aan het roer die alles alleen beslist, dan liever nen andere die ook alles alleen beslist, maar wel met veel meer kennis van zaken. Ze hebben de voorbije jaren bij Atom toch bewezen over heel wat know how op sportief gebied te beschikken ook. Ge kunt niet alles willen in het leven eh. Daar zal V. dan ook ZELF over beslissen eh. :wink: Ik denk dat jullie een aantal zaken schromelijk over het hoofd zien maar goed. |
| 19 Nov 2005, 12:18 |
|
| Pagina 21 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 103 Volgende |