|
|
| Pagina 21 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Sven KSK Opwijk schreef: Van Damme, als je hem oproept als hij niet speelt moet je hem natuurlijk oproepen als hij wel speelt (en dan nog goed ook). Geloof me, bij Vandereijcken is dat allesbehalve zeker... _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Mei 2007, 14:23 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
boris clitoris schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Van Damme, als je hem oproept als hij niet speelt moet je hem natuurlijk oproepen als hij wel speelt (en dan nog goed ook). Geloof me, bij Vandereijcken is dat allesbehalve zeker... Nee das waar. Ma vroeger had ik ook commentaar op de selectie van Van Damme maar nu kan ik het zeker verstaan. _________________
|
| 16 Mei 2007, 14:51 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2005, 13:14 Berichten: 174 Leeftijd: 41 Locatie: teralfene city WLM: [email protected] |
sorry voor deze stomme vraag.
Maar wie is Vertoghen ? _________________ COME ON YOU ONIONS!!! http://www.flemishreds.be |
| 16 Mei 2007, 16:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
belbarbus schreef: sorry voor deze stomme vraag. Maar wie is Vertoghen ? Ge zijt niet de enige waarschijnlijk die zich deze vraag zal stellen . Hij kan wel iets, maar das wel heel vroeg om hem op te roepen. Jan Vertonghen is een jeugdtalent van Ajax die dit seizoen uitgeleend werd aan RKC. Voor degene die zich da filmke nog herinneren van de jeugdspeler van Ajax die nadat de bal buiten werd getrapt deze wou teruggeven en per ongeluk binnentrapte, dat was dus Vertonghen. |
| 16 Mei 2007, 16:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ongeveer opt einde:
http://www.youtube.com/watch?v=BMBSmBJ2SvI _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mei 2007, 17:02 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: belbarbus schreef: sorry voor deze stomme vraag. Maar wie is Vertoghen ? Ge zijt niet de enige waarschijnlijk die zich deze vraag zal stellen . Hij kan wel iets, maar das wel heel vroeg om hem op te roepen. Jan Vertonghen is een jeugdtalent van Ajax die dit seizoen uitgeleend werd aan RKC. Voor degene die zich da filmke nog herinneren van de jeugdspeler van Ajax die nadat de bal buiten werd getrapt deze wou teruggeven en per ongeluk binnentrapte, dat was dus Vertonghen.Voila eigenlijk het beste bewijs wie hem allemaal oproept. Zelfs mensen die het voetbal oppervlakkig volgen zouden, volgens mij, elke speler moeten kennen die meedoet. Ik heb al een paar mensen die bij ons thuis in het café zitten hierjuist horen vragen wie Vertonghen is en de meeste volgen dat echt wel goed. Soit, ik heb Jan Vertonghen al een paar wedstrijden aan het werk gezien. Het is een gast met verschrikkelijk veel talent en bij momenten zie je dat ook wel. In deze selectie vraag ik mij af: waar zit De Fauw, De Roover, Deschacht, Bailly, Pocognoli, Lombaerts, Cornelis,... _________________
|
| 16 Mei 2007, 17:10 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
bwoah als je De Fauw en De Roover op neemt kun je Vertonghen ook kiezen hé. Lombaerts komt in mijn ogen ook (veel) te kort voor de RD. Die 3 van Genk ja, dat vraagt iedereen zich onderhand wel af waarom hij die blijft weigeren.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mei 2007, 17:44 |
|
|
placietjen schreef: bwoah als je De Fauw en De Roover op neemt kun je Vertonghen ook kiezen hé. Lombaerts komt in mijn ogen ook (veel) te kort voor de RD. Die 3 van Genk ja, dat vraagt iedereen zich onderhand wel af waarom hij die blijft weigeren. De Fauw werd in de heenronde verkozen als beste rechtsback van Nederland en De Roover zit bij de drie genomineerden voor rechtsback van het jaar dus die kunnen, in tegenstelling tot Vertonghen, altijd rekenen op enige adelbrieven. _________________
|
| 16 Mei 2007, 19:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Deschacht en Pocognoli zaten wel in de voorselectie maar werden niet opgeroepen. Dat is er mee lachen dat diejen doet he. Dat weet toch iedereen dat zeker Deschacht nooit gaat opgeroepen worden, dan moet ge hem niet in een voorselectie steken ook.
Iemand trouwens op het nieuws de persconferentie gezien van Vanderecyken? Er werden enkel interviews gegeven aan RTL (of RTBF of zoiet) omdat dat de enige zender is die de match van de nationale ploeg gaat uitzenden. En dat komt dus van den Bond zelf. Ge kunt het stilaan echt zo zot niet bedenken of die doen het gewoon. De nationale ploeg, de ploeg die eigelijk alle Belgen vertegenwoordigt, een ploeg die symbool staat voor het ganse land als eenheid, en dan gaan ze er eens ewa beginnen in schiften. Compleet gek, superonbekwaam. |
| 16 Mei 2007, 20:30 |
|
|
rivelinho schreef: Deschacht en Pocognoli zaten wel in de voorselectie maar werden niet opgeroepen. Dat is er mee lachen dat diejen doet he. Dat weet toch iedereen dat zeker Deschacht nooit gaat opgeroepen worden, dan moet ge hem niet in een voorselectie steken ook. Iemand trouwens op het nieuws de persconferentie gezien van Vanderecyken? Er werden enkel interviews gegeven aan RTL (of RTBF of zoiet) omdat dat de enige zender is die de match van de nationale ploeg gaat uitzenden. En dat komt dus van den Bond zelf. Ge kunt het stilaan echt zo zot niet bedenken of die doen het gewoon. De nationale ploeg, de ploeg die eigelijk alle Belgen vertegenwoordigt, een ploeg die symbool staat voor het ganse land als eenheid, en dan gaan ze er eens ewa beginnen in schiften. Compleet gek, superonbekwaam. En dan verschieten ze dat er dus niemand nog naar de Rode Duivels kijkt hé... Het trekt al op niks, den bodscoach is ne zeiker en dan doet den bond nog moeilijk. Bende imbeciele, seniele apen. _________________
|
| 16 Mei 2007, 20:56 |
|
|
inderdaad wat een bende zielige koppigaards bij elkaar daar in dat glazen gedrocht in Brussel... ze hebben met Vandereycken dan nog de perfecte verpersoonlijking van hun imago.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mei 2007, 21:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ze zullen het nooit leren. Wa voor een kutselectie is da nu weer.
![]() |
| 16 Mei 2007, 21:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Beslissing komt blijkbaar volledig van hemzelf en niet van den bond.
Arrogante kerel. En den bond, gaan ze hem nu eindelijk eens durven tot de orde roepen, ... tuurlijk niet. |
| 16 Mei 2007, 22:39 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
placietjen schreef: ze hebben met Vandereycken dan nog de perfecte verpersoonlijking van hun imago. Ik zou het nie beter kunnen zeggen! Arrogant, onbekwaam, provocerend, ... woorden schieten me tekort _________________ es da ier e fistjen... |
| 17 Mei 2007, 17:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik ga ook eens solliciteren naar het jobke van bondscoach... Ik ben er vrij zeker van dat ik het niet slechter zou doen! Zou dat goed betaald worden?
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 17 Mei 2007, 18:29 |
|
| Pagina 21 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 242 Volgende |