ander nieuws - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
@Spees: tja, da's dan ook een gele kaart om een belachelijke reden. Mij kan het niet schelen dat er Aalst-sups op ons forum zitten, het tegendeel zou me sterk verbazen, maar dan moet er hier ook niet constant gezeverd worden dat jullie niet wakker liggen van fcvd. That's all. Soit, we zullen er maar over ophouden.

En voor de rest...smile. 'k Heb de indruk dat er hier heel wat op de toppen van hun tenen lopen.

26 Jul 2005, 12:00
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
poipeplekker schreef:
rivelinho schreef:
Waarschijnlijk zal ik gewoon te dom zijn om het allemaal te begrijpen.

maar dan moet er hier ook niet constant gezeverd worden dat jullie niet wakker liggen van fcvd. That's all.

En voor de rest...smile. 'k Heb de indruk dat er hier heel wat op de toppen van hun tenen lopen.

Volgens mij hebde gij da ene keer gelezen en zijde da blijven onthouden,want ik kan me allezins niet herrineren dat er da hier ene gezegd heeft en kdenk dat de meeste onder ons wel wakker ligge van jullie en volgens mij ook omgekeerd en das maar ni meer als normaal zeker...tligt ochot enkele km van elkaar en vanaf tees jaar terug concurrentie

Natuurlijk smile :grijns: kvind het zelfs plezant als er hier een deftige en soms grappige conversatie kan gebeuren tussen onze en jullie supporters,ma tmoet wa deftig blijve en ni altijd tzelfste zeggen eh,want wij ligge daar ni wakker van :p

Laatst gewijzigd door Stino op 26 Jul 2005, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.

26 Jul 2005, 12:19
Nationale Ploeg

poipeplekker schreef:
@Spees: tja, da's dan ook een gele kaart om een belachelijke reden. Mij kan het niet schelen dat er Aalst-sups op ons forum zitten, het tegendeel zou me sterk verbazen, maar dan moet er hier ook niet constant gezeverd worden dat jullie niet wakker liggen van fcvd. That's all. Soit, we zullen er maar over ophouden.

Volgens mij hebben ze u zelfs een plezier gedaan met die gele kaart :grijns:

26 Jul 2005, 12:19

Ik vind dat geen slechte zaak dat ze dat forum goed controleren en als ze dan uwe naam en voornaam vragen, terecht... Vergeet niet dat vele websites hun forum hebben moeten doen verdwijnen omdat ze te laat begonnen zijn met controles en bans (RC Mechelen, Torhout, Aalst, ...) Deze site heeft dit niet nodig, het is geen official forum é. Trouwens die gegevens worden niet vrijgegeven, maar gebruikt voor interne controle. Ik ben blij dat we daar nu ook gecontroleerd kunnen posten en er worden ook Aalst supporters aanvaard en als we allen redelijk zijn, zullen er geen bans vallen!

26 Jul 2005, 12:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Oilsjt Vaneigest schreef:
:ooo: :ooo: :ooo: :ooo:
Den Bartos is bij de nieuwe gebruikers op het FCVDinges forum ! hij moest zich schamen :lachen: :lachen: :lachen: :fluit:

Het is vooral uit nieuwsgierigheid of ik er ga toegelaten worden :lachen: .

Maar ik heb hier een hotmail-probleem, daarmee kan ik voorlopig mijne mail nie lezen en weet ik het antwoord nog niet, deze avond ga ik ergens anders eens mijne hotmail controleren.

26 Jul 2005, 12:38

Probeer eens in te loggen op het forum en als ge dan de berichten kunt lezen, dan zijt ge aanvaard! Gaat redelijk snel hoor :)

26 Jul 2005, 12:59
Nationale Ploeg

Sarah schreef:
Probeer eens in te loggen op het forum en als ge dan de berichten kunt lezen, dan zijt ge aanvaard! Gaat redelijk snel hoor :)

Zal moeilijk gaan he aangezien je eerst je naam en voornaam nog moet terugsturen... :no:

26 Jul 2005, 14:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
de snor schreef:
enneu,met hoeveel sup.komen jullie af voor de galamatch tegen ons.

Ziet maar dat er nie meer van EA zijn als van Denderdinges :grijns:

28 Jul 2005, 12:55
Jeroen schreef:
de snor schreef:

Om dan weer gelijk struisvogels naar huis te terren zeker. :grijns:

Hoe meer, hoe liever...kassa kassa. :kwijl:

28 Jul 2005, 13:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
poipeplekker schreef:
Jeroen schreef:
de snor schreef:

Om dan weer gelijk struisvogels naar huis te terren zeker. :grijns:

Hoe meer, hoe liever...kassa kassa. :kwijl:

wat is er in feite open bij jullie tijdens een oefenmatch? Of gaan ze geen risico nemen en ons achter de goals steken?

28 Jul 2005, 13:27
'k Heb geen idee, eigenlijk. Tot dusver stond tegen Lokeren, Moeskroen en Tubize iedereen waar hij wou, al denk ik niet dat dat tegen jullie het geval zal zijn. Ik herinner me van onze vorige oefenmatchen bij ons dat jullie steeds in het bezoekersvak stonden, ik vermoed dat dit nu ook het geval zal zijn. 't Zou een beetje onlogisch zijn om nu iedereen door elkaar te laten staan, om er dan in de competitie een versterkte burcht van te maken.

28 Jul 2005, 13:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Zolang ze het maar niet doen gelijk onze vorige match ginder, een chans dat ze daar Van Roy als sponsor hebben, hoeveel containers hebben ze daar toen niet geplaatst zeg om de supps te scheiden :lachen:

28 Jul 2005, 13:34
Jeroen schreef:
Zolang ze het maar niet doen gelijk onze vorige match ginder, een chans dat ze daar Van Roy als sponsor hebben, hoeveel containers hebben ze daar toen niet geplaatst zeg om de supps te scheiden :lachen:

Tja, bij ons kunnen de sups tenminste strikt gescheiden worden. Ik ben eens benieuwd wat er begin december zal gebeuren als we ons met ons truitje en sjaal naar het bezoekersvak zullen begeven (en we moeten al die cafeekes daar passeren). :fluit:

28 Jul 2005, 13:41
Nationale Ploeg

poipeplekker schreef:
Jeroen schreef:

Tja, bij ons kunnen de sups tenminste strikt gescheiden worden. Ik ben eens benieuwd wat er begin december zal gebeuren als we ons met ons truitje en sjaal naar het bezoekersvak zullen begeven (en we moeten al die cafeekes daar passeren). :fluit:

Twee mogelijkheden, of ge gaat u gedragen en ge kunt rustig een pintje pakken of ge hangt het kind uit en ge krijgt problemen, logisch toch niet ? :grijns:

28 Jul 2005, 13:44
Is er nog een andere mogelijkheid? :grijns:

Jaja, tot dat het zo ver is...soit.

28 Jul 2005, 13:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 126