|
|
| Pagina 203 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 201 202 203 204 205 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Kvraag mij af wat de bedoeling is om hem een week na Brussels pas te ontslaan ? Ofwel doet ge dat meteen en krijgt de nieuwe coach genoeg tijd om herop te bouwen, maar waarom wacht ge daar tot nu mee ?
Ofwel zochten ze afgelopen week al een vervanger.. |
| 19 Nov 2007, 13:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
placietjen schreef: En ik zie niet meteen een ploeg in 1ste nationale die na al zijn historie JP nog gaat binnen halen. Ik kijk al uit naar de artikels de komende dagen Misschien iets voor de Rode Duivels ? |
| 19 Nov 2007, 13:58 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
De JP geniet van een riante ontslagpremie: een abonnement op FCVDENDEREH, een jaar lang gratis jupiler met 50% korting op de daaropvolgende ontwenningskuur.
FC D HIEP HIEP HOERA.... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Nov 2007, 13:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Toch een voorbeeld dat ge met criminele gedachten nergens geraakt..
JP zijn "Hold Up" is faliekant mislukt 2 weken geleden: Citeer: Patrick De Doncker weet waar het schoentje knelt bij Dender. "Wij scoren zo moeilijk, dat is ons probleem. We moeten ons in de winterstop versterken, de trainer ontslaan is geen oplossing En dat werd eerder dit seizoen ook al op STVV en Anderlecht gezweerd. Laatst gewijzigd door Jeroen op 19 Nov 2007, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Nov 2007, 14:01 |
|
|
Rendac-supporter
Bartos schreef: De JP zijn carrière in eerste klasse zit er al op . Hij mag dan wel wat gepresteerd hebben bij Dender, maar heeft zich toch ferm belachelijk gemaakt hoor. Eerst hoog van den toren zitten blazen en de andere trainers uit eerste klasse wat zitten belachelijk maken en nu rode lantaarn en buiten, erg slim hebt ge het dan niet aangepakt.En nu hebben ze nen trainer die ze een aantal jaren geleden, toen hij nog speler was voor FC Denderleeuw, moesten wegtrekken van de eigen fans omdat hij er ging op kloppen. Ook leuk .Zou René Desaeyere trouwens een ploeg hebben momenteel ?bespaar me dat aub he. en jp, tja, soms gedurfde uitspraken op het randje, maar als je konijnen van spelers krijgt (vooral onze nieuwkomers) dan mag je trainer maken wie je wil dan gaat het niet. Volgens mij nemen ze hier een foute beslissing maar soit |
| 19 Nov 2007, 14:01 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
JP! ![]() |
| 19 Nov 2007, 14:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
piwi from FCD schreef: Bartos schreef: De JP zijn carrière in eerste klasse zit er al op . Hij mag dan wel wat gepresteerd hebben bij Dender, maar heeft zich toch ferm belachelijk gemaakt hoor. Eerst hoog van den toren zitten blazen en de andere trainers uit eerste klasse wat zitten belachelijk maken en nu rode lantaarn en buiten, erg slim hebt ge het dan niet aangepakt.En nu hebben ze nen trainer die ze een aantal jaren geleden, toen hij nog speler was voor FC Denderleeuw, moesten wegtrekken van de eigen fans omdat hij er ging op kloppen. Ook leuk .Zou René Desaeyere trouwens een ploeg hebben momenteel ?bespaar me dat aub he. en jp, tja, soms gedurfde uitspraken op het randje, maar als je konijnen van spelers krijgt (vooral onze nieuwkomers) dan mag je trainer maken wie je wil dan gaat het niet. Volgens mij nemen ze hier een foute beslissing maar soit als je konijnen van spelers hebt, zou ik me als trainer wat meer afzijdig houden |
| 19 Nov 2007, 14:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
witzwet schreef: De JP geniet van een riante ontslagpremie: een abonnement op FCVDENDEREH, een jaar lang gratis jupiler met 50% korting op de daaropvolgende ontwenningskuur. FC D HIEP HIEP HOERA.... De Vandevelde geeft wel een full time job op voor Dender en dan ontslaan ze u na nog geen half jaar... en dan is JP waarschijnlijk nog zo braaf om zijn contract met onderling overleg te laten ontbinden zodat het de club geen bal kost. Deze keer lach ik echt niet met JP (hoewel ik dit scenario voorspelde) maar met dat bestuur, die hebben toch alles waarvoor ze stonden tot voor dit seizoen verloochtent om toch maar in 1ste klasse te kunnen spelen ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Nov 2007, 14:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
placietjen schreef: die hebben toch alles waarvoor ze stonden tot voor dit seizoen verloochtent om toch maar in 1ste klasse te kunnen spelen ? Dat is de indruk die ik ook krijg. Ik moet van de JP absoluut niet weten, maar moet wel toegeven dat het bestuur wel heel snel vergeten is wat hij daar gepresteerd heeft de voorbije jaren. Dit seizoen eerste klasse lijkt echt op alle gebieden een heel dure prijs te hebben hoor. Niet alleen financiëel, maar ook op het gebied van het verloochenen van hun waarden. Ik heb eigenlijk de indruk dat ze er identiek dezelfde fouten maken die hun enkele seizoenen geleden de degradatie naar derde klasse opleverden. |
| 19 Nov 2007, 14:09 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bartos schreef: placietjen schreef: die hebben toch alles waarvoor ze stonden tot voor dit seizoen verloochtent om toch maar in 1ste klasse te kunnen spelen ? Dat is de indruk die ik ook krijg. Ik moet van de JP absoluut niet weten, maar moet wel toegeven dat het bestuur wel heel snel vergeten is wat hij daar gepresteerd heeft de voorbije jaren. Dit seizoen eerste klasse lijkt echt op alle gebieden een heel dure prijs te hebben hoor. Niet alleen financiëel, maar ook op het gebied van het verloochenen van hun waarden. Ik heb eigenlijk de indruk dat ze er identiek dezelfde fouten maken die hun enkele seizoenen geleden de degradatie naar derde klasse opleverden. Alles is gewoon terug te brengen tot een manifest gebrek aan financiële middelen, met alle logische gevolgen vandien. Onze commerciele cel werkt op niveau 1ste provinciale, met die mensen kan je onmogelijk vooruit geraken. |
| 19 Nov 2007, 14:13 |
|
|
nonkel marcel schreef: Alles is gewoon terug te brengen tot een manifest gebrek gebrek aan financiële middelen, met alle logische gevolgen vandien. Mja, natuurlijk begint daar het probleem, maar ik denk toch dat jullie bestuur een heel slechte inschatting van eerste klasse gemaakt heeft. En wat nu? Het geld dat nog beschikbaar is uitgeven aan een nieuwe trainer terwijl jullie het eerder voor betere spelers zouden kunnen gebruiken? |
| 19 Nov 2007, 14:16 |
|
|
Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Alles is gewoon terug te brengen tot een manifest gebrek gebrek aan financiële middelen, met alle logische gevolgen vandien. Mja, natuurlijk begint daar het probleem, maar ik denk toch dat jullie bestuur een heel slechte inschatting van eerste klasse gemaakt heeft. En wat nu? Het geld dat nog beschikbaar is uitgeven aan een nieuwe trainer terwijl jullie het eerder voor betere spelers zouden kunnen gebruiken? Wat nu? Alles rustig op z'n beloop laten, en nu reeds een ploeg beginnen vormen voor volgend seizoen in 2de klasse. Iedereen ziet toch dat we geen enkele kans op overleven maken, dus waarom nog al die onnodige kosten doen. |
| 19 Nov 2007, 14:21 |
|
|
nonkel marcel schreef: Wat nu? Alles rustig op z'n beloop laten, en nu reeds een ploeg beginnen vormen voor volgend seizoen in 2de klasse. Iedereen ziet toch dat we geen enkele kans op overleven maken, dus waarom nog al die onnodige kosten doen. Dat is inderdaad de verstandigste keuze, hopelijk voor jullie is jullie bestuur het daar mee eens. Want nu op alle mogelijke manieren zich krampachtig trachten vast te houden aan eerste klasse zou wel eens heel veel schade kunnen aanrichten. |
| 19 Nov 2007, 14:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
eigenlijk zouden ze nu op zoek moeten naar spelers à la Mertens, De Ridder, De Petters kortom jongens met een mooie carrière voor zich ipv een carrière ACHTER zich. Laat die jongens nog eens proeven van 1ste klasse en doe ze weten waar ze het jaar nadien naartoe moeten werken.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Nov 2007, 14:35 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Waarom laat ge, in godsnaam, Gunter Thiebaut vertrekken? Ik weet, uit de meest betrouwbare bron (hemzelf nl) dat die serieus wou inleveren om bij jullie te blijven hoor, maar hij moest weg.
Wie koop je ervoor in de plaats, Munyaneza, die zowat overal gebuisd is (zelfs bij ons). En dan nog, Steve Barbé en Tom Peeters, die met moeite een basisstek hadden bij hun vorige club. Ik blijf er nog altijd bij dat je als kleine club, met de juiste beslissingen, wel kunt overleven in eerste. Ik refereer dan naar Westerlo en in Zulte, maar daar wordt doordacht ingekocht. Oude trekpaarden als De Brul en Leleu moeten daar weg, maar jullie bestuur is in staat om zoiets binnen te pakken. J-P is gene vertegenwoordiger voor éénder welke nationaler. Een mens durft met zo iemand toch niet naar buitenkomen als één van de gezichten van uw club, dat lijkt me duidelijk. _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" Laatst gewijzigd door wheel's armée op 19 Nov 2007, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Nov 2007, 15:13 |
|
| Pagina 203 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 201 202 203 204 205 … 711 Volgende |