|
|
| Pagina 204 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 202 203 204 205 206 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rendac-supporter
placietjen schreef: eigenlijk zouden ze nu op zoek moeten naar spelers à la Mertens, De Ridder, De Petters kortom jongens met een mooie carrière voor zich ipv een carrière ACHTER zich. Laat die jongens nog eens proeven van 1ste klasse en doe ze weten waar ze het jaar nadien naartoe moeten werken. dit is een goede benadering. Maar ja als supporter is het overal hetzelfde. We kunnen enkel toekijken he. Het zijn overal de bestuursmensen die beslissen. Jullie kennen da wel he. |
| 19 Nov 2007, 15:13 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
piwi from FCD schreef: placietjen schreef: eigenlijk zouden ze nu op zoek moeten naar spelers à la Mertens, De Ridder, De Petters kortom jongens met een mooie carrière voor zich ipv een carrière ACHTER zich. Laat die jongens nog eens proeven van 1ste klasse en doe ze weten waar ze het jaar nadien naartoe moeten werken. dit is een goede benadering. Maar ja als supporter is het overal hetzelfde. We kunnen enkel toekijken he. Het zijn overal de bestuursmensen die beslissen. Jullie kennen da wel he. Gelukkig hebben wij als supporters dat zootje bestuur hier buitengekegeld en hebben we nu een goed bestuur |
| 19 Nov 2007, 16:18 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
nonkel marcel schreef: en nu reeds een ploeg beginnen vormen voor volgend seizoen in 2de klasse. Dan hadden ze JP'ken niet moeten buiten kegelen, want voor tweede is hij de beste trainer die Dender zich kan inbeelden. Ze beginnen daar in 't bestuur duidelijk wat naast de schoenen te lopen... Als dat maar goed komt... Allé, voor mij geen probleem, het gevoel van leedvermaak is nu overwegend. _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Nov 2007, 17:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Dender is zich aan 't herpakken, ze hebben dit weekend niet verloren
![]() |
| 19 Nov 2007, 17:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dender heeft op maandag de samenwerking met trainer Vande Velde stopgezet. Voorzitter Patrick De Doncker gaf aan Sporza tekst en uitleg.
De voornaamste redenen voor het ontslag ligt hem in het feit dat de trainer het vuur niet meer in de ploeg kreeg. "Bij sommige spelers kreeg Vande Velde inderdaad het vuur er niet meer in. Dat was zeker niet bij iedereen zo en de sfeer was ook niet slecht, maar toch vonden we dat we moesten ingrijpen", aldus De Doncker. Als je spelers koopt die al aan het uitdoven zijn daar krijg dan ook moeilijk nog vuur in he. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Nov 2007, 17:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Al bij al vind ik het wel nog spijtig. Als ik denk aan al die momenten dat ik dubbel lag van het lachen dankzij de JP.
Ik hoop heel hard dat hij, zoals meerdere gebuisde trainers, volledig kiest voor een carrière als analist. Ten opzichte van die droogstoppels die daar altijd zitten kan een beschonken JP daar wel een meerwaarde betekenen. Dan kunnen we nog eens lachen. |
| 19 Nov 2007, 19:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
boris clitoris schreef: nonkel marcel schreef: en nu reeds een ploeg beginnen vormen voor volgend seizoen in 2de klasse. Dan hadden ze JP'ken niet moeten buiten kegelen, want voor tweede is hij de beste trainer die Dender zich kan inbeelden. Ze beginnen daar in 't bestuur duidelijk wat naast de schoenen te lopen... Als dat maar goed komt... Allé, voor mij geen probleem, het gevoel van leedvermaak is nu overwegend. ik kan alleen maar volgen boris ![]() |
| 19 Nov 2007, 20:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jempi: "Ik was misschien de enige coach in Europa die in zulke omstandigheden gesteund werd door de fans."
Rancuneus is hij alvast nog niet, maar zijn commentaar blijft even belachelijk |
| 19 Nov 2007, 20:17 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
int nieuws wast ook goe: dender is nu geen grijze muis meer, maar een dood vogeltje
![]() |
| 19 Nov 2007, 20:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Nu JP vrij is, is het probleem van de KBVB ook van de baan: Vandereycken buiten, JP binnen. De rode duivels zullen snel terug op de wereldkaart staan. Niet door de prestaties, maar door de interviews van den bondscoach. En JP zou veel buitenlandse reizen kunnen maken, waardoor hij massa's streekbieren kan proeven
![]() |
| 19 Nov 2007, 23:28 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Man man man. Nu zitten ze JP te verafgoden maar weken terug zijn de FC Fans (jaja die volle 5) te zagen dat hem niet aanvallend speelt want maar met enen spits. En neen, heb geen goesting om dat op te zoeken waar dat staat
. |
| 20 Nov 2007, 0:10 |
|
|
Rendac-supporter
Ace schreef: Man man man. Nu zitten ze JP te verafgoden maar weken terug zijn de FC Fans (jaja die volle 5) te zagen dat hem niet aanvallend speelt want maar met enen spits. En neen, heb geen goesting om dat op te zoeken waar dat staat .door een gebrek aan kwaliteit/mentaliteit beseften de meesten wel dat de JP bijna niks kon doen. Je hebt altijd uitzonderingen die andere dingen zeggen. De merendeel van de supporters stonden nog steeds achter JP. Bij de aalst supporters is ook niet altijd het iedereen eens over prestaties over gelijk welke speler he. Voor de ene is hij super, voor de andere niet. da is nu éénmaal subjectief he |
| 20 Nov 2007, 10:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het is toch nog maar is duidelijk geworden wat het stigmatiserend effect van een alcoholverslaving kan zijn... u wordt nl steeds met de vinger gewezen, zo ook nu bij JP.
![]() _________________
|
| 20 Nov 2007, 11:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Falco schreef: Het is toch nog maar is duidelijk geworden wat het stigmatiserend effect van een alcoholverslaving kan zijn... u wordt nl steeds met de vinger gewezen, zo ook nu bij JP. ![]() Ik peis wel dat het bestuur van Dender serieus onderschat hoe nefast het ontslag van de JP kan zijn voor de inkomsten in de kantine . |
| 20 Nov 2007, 11:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: El Falco schreef: Het is toch nog maar is duidelijk geworden wat het stigmatiserend effect van een alcoholverslaving kan zijn... u wordt nl steeds met de vinger gewezen, zo ook nu bij JP. ![]() Ik peis wel dat het bestuur van Dender serieus onderschat hoe nefast het ontslag van de JP kan zijn voor de inkomsten in de kantine .Als hij tekent bij Oudenaarde gaan ze daar hunnen bazaar (wat ze daar bier noemen) toch nog kwijt geraken. _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Nov 2007, 11:36 |
|
| Pagina 204 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 202 203 204 205 206 … 711 Volgende |