|
|
| Pagina 209 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 207 208 209 210 211 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Jeroen schreef: Enfin, dat ze maar ex-iendrachters blijven aantrekken, Wat maakt het hun nu uit of Dender zich redt of niet ![]() Bwa kzou toch geiren terug volgend seizoen den derby spelen |
| 27 Nov 2007, 1:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
K weet niet goed wat ik hier van moet denken. K denk dat ze met Boskamp misschien wel ne goeien trainer binnengehaald hebben, die met jeugd en enthousiasme iets kan opbouwen. Want volgens de krant is het dus de bedoeling om de beste Belgische jongeren aan te trekken (zoals Delorge, Roussel, Chatelle, ... vroeger bij Gent). Transfers van Bisconti en consoorten zullen denk ik niet in de plannen van Bossie passen. K hoop dat ze niet van plan zijn om van ons talenten in te pikken.
K hoop natuurlijk dat het helemaal verkeerd uitdraait en dat Boskamp hen gewoon veel te veel kost en niks opbrengt. Maar k moet eerlijk toegeven dat ik Boskamp wel gene slechten trainer vind. |
| 27 Nov 2007, 10:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Tis ondertussen toch al een jaar of tien geleden dat Boskamp nog eens een ploeg doen voetballen heeft. Bovendien moet je als speler wel omkunnen met de bulder-manier van Boskamp.
Wel raar, ik dacht dat alles van Denderhoutem geband was uit Dender en nu nemen ze ene aan die daar nog trainer geweest is . |
| 27 Nov 2007, 10:44 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ik begrijp niet hoe ze bij ons de plannen van Boskamp in de praktijk gaan omzetten, zijn plannen lijken me veel te ambitieus en te professioneel voor een club als de onze, die nauwelijks gestructureerd is.
|
| 27 Nov 2007, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Boskamp heeft wel een zwak(en een oog) voor jong talent, ik hoop in ieder geval dat ze bij ons niet komen shoppen.
![]() |
| 27 Nov 2007, 11:18 |
|
|
forumlegende
chunga schreef: Boskamp heeft wel een zwak(en een oog) voor jong talent, ik hoop in ieder geval dat ze bij ons niet komen shoppen. ![]() Denk niet dat er spelers van bij ons naar ginder willen! |
| 27 Nov 2007, 11:28 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
nonkel marcel schreef: Ik begrijp niet hoe ze bij ons de plannen van Boskamp in de praktijk gaan omzetten, zijn plannen lijken me veel te ambitieus en te professioneel voor een club als de onze, die nauwelijks gestructureerd is. Awel vannacht met mijne collega ook over bezig geweest (Dender sup ) maar mijn gedacht is ook zo iets, ambitie genoeg van Bossie maar als hij is zijn goesten ni zal krijgen zal't kot daar te klein zijn denk ik... Alé ja hij zal toch een soort wild-card gevraagd hebben, niet? Ik denk dat hij toch min of meer zijn goeste zal willen doen en dat het rap za "bosjen"..._________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 27 Nov 2007, 11:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Jean schreef: chunga schreef: Boskamp heeft wel een zwak(en een oog) voor jong talent, ik hoop in ieder geval dat ze bij ons niet komen shoppen. ![]() Denk niet dat er spelers van bij ons naar ginder willen! Hoe spijtig dat het ook is om te zeggen maar met geld is er altijd een regeling te treffen... ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 27 Nov 2007, 11:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Ik begrijp niet hoe ze bij ons de plannen van Boskamp in de praktijk gaan omzetten, zijn plannen lijken me veel te ambitieus en te professioneel voor een club als de onze, die nauwelijks gestructureerd is. Hij was enkele jaren geleden bij Brussels ook al in beeld, maar ook daar ging het niet door omdat zijn plannen te ambitieus waren en omdat hij teveel inspraak wou. Ook bij AA Gent botste hij indertijd zwaar met De Witte omwille van dezelfde reden en omdat hij absoluut geen tegenspraak van het bestuur duldt. |
| 27 Nov 2007, 11:34 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
En ook Boskamp zal, net als JP, van die ezels geen raspaarden kunnen maken. Wat ik wel nog zie gebeuren: met Nieuwjaar investeert Dender fameus in nieuwe en betere spelers. Het loopt beter. Bossie gaat met de pluimen lopen... terwijl arme JP dat beter spelersmateriaal nooit gekregen heeft...
Op den duur zou ge nog kompasje krijgen met dieje lul ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 27 Nov 2007, 12:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
't Is verschieten, maar anderzijds, hoeveel sportieve redders hebben wij niet binnengehaald toen we op de sukkel waren in eerste. Op termijn gaat Dender eraan, ondanks hun opflakkering van grootheidswaanzin.
|
| 27 Nov 2007, 15:11 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Jongens,
Ffkes serieus, de kans dat die kadavervliegen zich redden is wel reëel, enkel en alleen omdat Sint-Truiden en Brusels zo mogelijk nog slechter zijn, maar als ge ziet wat Geert hier neerzet, heb ik absoluut geen schrik: als er vervangers zullen moeten komen, zullen die wel evenwaardig zijn "Boskamp, den dikke, JP kan stikken" Eindelijk eens iemand waarbij ik, zonder schaamte, "dikken" kan zingen. Ik zit daar dicht tegen de zijlijn, lekker lullen met Boskamp (ex-trainer SCW) Trainerscapaciteiten en voetbalkennis heeft hij zeker, anders bouw je geen palmares op zoals hij, maar het woord "diplomatie" kan hij amper spellen. Hij gaat er nu al van uit dat ze kunnen zakken, dus aan onbezonnen uitspraken, zoals die van J-P, voor het seizoensbegin zal hij zich alvast niet bezondigen. Ik ben er, objectief gezien, van overtuigd dat Dender spelers heeft met talent, maar of motivatie alleen voldoende blijft op een seizoen, is de vraag Bovendien zal hij heus niet naar Dender komen, omdat ie het zo'n bruisend "cluppie" vind. Parels voor de zwijnen, en in het geval van Boskamp zou je dat letterlijk kunnen nemen _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 27 Nov 2007, 15:45 |
|
|
Rendac-supporter
AlostanA schreef: 't Is verschieten, maar anderzijds, hoeveel sportieve redders hebben wij niet binnengehaald toen we op de sukkel waren in eerste. Op termijn gaat Dender eraan, ondanks hun opflakkering van grootheidswaanzin. iets waar ze in aalst zeker iets van kunnen ![]() |
| 27 Nov 2007, 15:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Boskamp zijn manier van werken is hetgeen Dender nu nodig heeft.
Alleen is het de vraag of ze hem dat gaan toelaten ? Als ze met Boskamp mee willen en ze gunnen hem tijd dan is de toekomst terug verzekerd... want waar dat zwalpend schip nu gaat stranden weet niemand (zoals bij ons indertijd). Maar bon, bij Dender hebben de enkelingen met voetbalverstand deze keer blijkbaar toch hun wil kunnen doordrukken (compensatie voor het ontslag van JP ???). btw Nuri : je post op jullie forum is geweldig zielig in de Oilsjt topic. We kunnen minstens evenveel zaken opsommen van puberaal gedrag langs jullie kant als omgekeerd. En ge doet daar precies of het enkel en alleen Aalst is dat tegen jullie is ? Dit jaar valt het verdomme nog mee. En dan het toppunt: de topic hier van 200 blz gaan vergelijken met de topic ginder (over ons) van 20 blz.... van een kromgetrokken vergelijking gesproken, het forum hier leeft 10 keer harder ook in het algemeen. Dat laatste is geen kritiek, nog uitlachen maar gewoon een vaststelling. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Nov 2007, 16:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
piwi from FCD schreef: AlostanA schreef: 't Is verschieten, maar anderzijds, hoeveel sportieve redders hebben wij niet binnengehaald toen we op de sukkel waren in eerste. Op termijn gaat Dender eraan, ondanks hun opflakkering van grootheidswaanzin. iets waar ze in aalst zeker iets van kunnen ![]() Iets wat bij jullie nog keihard zal gebeuren beste Piwi, want er zijn er nog altijd die daar serieus aant zweven zijn. Qua grootheidswaanzin hebben jullie de troon als ploeg van de dendersteek in ieder geval mooi overgenomen Nu voelen jullie zelf aan hoe macheloos ge staat tegenover een zwalpend bestuur of uitspraken van een ander. Willen of niet, gans de club wordt daarmee gelinkt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Nov 2007, 16:07 |
|
| Pagina 209 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 207 208 209 210 211 … 711 Volgende |