Eerste klasse - Pagina 210 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 208 209 210 211 212 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Eerste klasse
Sven KSK Opwijk schreef:

Ola niet lachen met Standard. Dat was toch die ploeg die zorgvuldig zijn transfers uitkoos en voluit voor jeugd ging?

Dat is nu toch geen versterking seg, die heeft al een paar jaar geen deftige wedstrijd meer gespeeld.

15 Jan 2010, 22:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Is dit serieus ?

Mcdonald wou niet komen en dat had een goede transfer geweest, maar dit is toch van de domste dingen die je kan doen. Daerden, kan zelfs bij Zulte Waregem of Beerschot niet mee... En bovendien verlos je Club van één van hun zwaarste contracten

16 Jan 2010, 0:31
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
El Corredor schreef:
mijn schoonvader was vandaag op standard voor persconferentie...

Böloni heeft weer zijn best gedaan! :fuck:

ik heb natuurlijk niet alle details, maar denk je ook niet dat het beter is dat al die journalisten eens stoppen met steeds verhalen eruit te willen trekken (of uit hun duim te zuigen zoals met flippo in P-magazine...)?
veel meer heb ik er niet over te zeggen

16 Jan 2010, 0:33
Freak

Leeftijd: 45
Dries schreef:
El Corredor schreef:

ik heb natuurlijk niet alle details, maar denk je ook niet dat het beter is dat al die journalisten eens stoppen met steeds verhalen eruit te willen trekken (of uit hun duim te zuigen zoals met flippo in P-magazine...)?

Goh ja, hier haal je toch twee zaken door elkaar vind ik.

Er zijn een aantal doodschoppen geweest bij de match RSCA-Standard met een aantal zwaar gekwetsten, dan vind ik het normaal dat je daar als krant of journalist zijnde in de terugmatch over bericht, of nog vragen over stelt. Maar de hautaine houding begint de schrijvende pers én radioverslaggevers serieus hun kloten uit te hangen eigenlijk, en vroeg of laat zullen ze die rekening ook wel eens vereffenen.

Een aantal weken terug berichtte Stef Wynants dat Sarr, Dalmat en nog ene naar de B-kern zou vliegen (Wynants wist dat van de hulptrainer). Maar omdat het nieuws té vroeg in de media kwam, hebben ze dat uiteindelijk niet gedaan.

Wat de mogelijke indianenverhalen over Filipovic betreft. Indien er geen harde bewijzen zijn, zouden ze dat eigenlijk niet mogen schrijven, maar wat Joego's en omkoping betreft, steek ik mijn hand niet in het vuur. :hmm:

16 Jan 2010, 14:46
Scholier

allemaal waar wat er gebeurd is in anderlecht-standard maar ook zeer uitvergroot door de pers
waarom steeds blijven kakken over die bewuste fase,inderdaad zeer erg maar zulke fouten gebeuren
meermaals per seizoen .als je de man raakt zoals witsel dan krijg je een drama :(
maar kijk eens naar sommige tackles juist zelfde als witsel vb.dirar van brugge enkele weken
geleden maar net niet goed genoeg op doordat speler omhoog springt.donker rood,maar wat
krijgt hij juist niets bravo goe bezig. :stom: :stom:
wa ik wil zeggen elke club gelijk behandelen en bij zulke tackles direct rood geven
gisteren de spits van gent gezien? levensgevaarlijk.
ook een spoedig herstel toegewenst aan wasil en polak. (y)

16 Jan 2010, 15:20
forumlegende

WLM: [email protected]
El Corredor schreef:
Dries schreef:
El Corredor schreef:

Goh ja, hier haal je toch twee zaken door elkaar vind ik.

Er zijn een aantal doodschoppen geweest bij de match RSCA-Standard met een aantal zwaar gekwetsten, dan vind ik het normaal dat je daar als krant of journalist zijnde in de terugmatch over bericht, of nog vragen over stelt. Maar de hautaine houding begint de schrijvende pers én radioverslaggevers serieus hun kloten uit te hangen eigenlijk, en vroeg of laat zullen ze die rekening ook wel eens vereffenen.

Een aantal weken terug berichtte Stef Wynants dat Sarr, Dalmat en nog ene naar de B-kern zou vliegen (Wynants wist dat van de hulptrainer). Maar omdat het nieuws té vroeg in de media kwam, hebben ze dat uiteindelijk niet gedaan.

Wat de mogelijke indianenverhalen over Filipovic betreft. Indien er geen harde bewijzen zijn, zouden ze dat eigenlijk niet mogen schrijven, maar wat Joego's en omkoping betreft, steek ik mijn hand niet in het vuur. :hmm:

ik heb echt niets tegen mensen die hun job "goed" willen uitvoeren ofzo hoor, gelijk welke dat is, maar de manier waarop journalisten de laatste jaren/het laatste decennium in zeer veel gevallen het negatieve en sensationele gaan proberen uitgraven(soms ook waar het er niet eens is-->Flippo) is er voor mij volledig over...
ge kunt nieuws brengen en ge kunt nieuws brengen...

16 Jan 2010, 15:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Op Club Brugge hadden ze zeker schrik om vanavond te spelen?
Gisteren dachten ze nog dat ze niet konden spelen , terwijl er hier op Oilsjt wel kan gespeeld worden,sowieso...zitj Brugge naa me zo een slecht plein :-)
Sjans da debleeckere de match toch laat doorgaan

16 Jan 2010, 18:29
Freak

gweninho schreef:
Gisteren dachten ze nog dat ze niet konden spelen , terwijl er hier op Oilsjt wel kan gespeeld worden,sowieso...zitj Brugge naa me zo een slecht plein :-)

Match is nu toch afgelast,wegens plotse regenvlagen.

16 Jan 2010, 19:03
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:

Den bond zou toch is wat meer rekening mogen houden met den ajoinenpronostiek ze altijd me da afgelasten :lol:

Mijn hart is wit en zwart !

16 Jan 2010, 21:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:

Aub eh séég,,ist nu aal zo eirg

16 Jan 2010, 21:20
Nationale Ploeg

Iemand het veld van Brugge gezien op studio 1? :crazy: leek wel het B-plein van SK Herdersem :lol:

De oplossing van de Sportief manager van Brugge: Geef ons beide 3 punten en we zijn tevreden :lol:

Mijn hart is wit en zwart !

16 Jan 2010, 23:51
Freak

Leeftijd: 45
De_steve schreef:
Iemand het veld van Brugge gezien op studio 1? :crazy: leek wel het B-plein van SK Herdersem :lol:

De oplossing van de Sportief manager van Brugge: Geef ons beide 3 punten en we zijn tevreden :lol:

die weide in Herdersem ligt wel beter zé :whistle:

16 Jan 2010, 23:52
forumlegende

Leeftijd: 69
Moeskroen met Peruwelz in derde klasseLe Canonnier zal geen spookstadion blijven. Volgend seizoen zal er de fusieclub spelen die ontstaat na de samenwerking tussen Moeskroen en derdeklasser Peruwelz.
17/01/2010 (18:41) | 3 reacties | 540x gelezen
Moeskroen heeft het stamnummer van Peruwelz overgenomen waardoor de nieuwe fusieclub volgend seizoen in de derde klasse mag uitkomen.

Officieel is de samenwerking nog niet, maar volgens beide partijen zal dit snel in orde komen. Het is de bedoeling een gezonde en nieuwe club op te richten die ook een sociale rol zal vervullen in de regio.

Auteur: Ward Bollen

17 Jan 2010, 21:14
Ancien

Leeftijd: 65
Standard scoort 2 keer en Anderlecht scoort 2 keer en toch is het 0-4.
Toch een rare sport, hé, dat voetbal...

17 Jan 2010, 22:37
Reserve

Leeftijd: 57
Dries schreef:
ik heb echt niets tegen mensen die hun job "goed" willen uitvoeren ofzo hoor, gelijk welke dat is, maar de manier waarop journalisten de laatste jaren/het laatste decennium in zeer veel gevallen het negatieve en sensationele gaan proberen uitgraven(soms ook waar het er niet eens is-->Flippo) is er voor mij volledig over...
ge kunt nieuws brengen en ge kunt nieuws brengen...

Inderdaad de pers gaat heel vaak over de schreef .. er is geen respect meer voor mensen, alleen voor kijkcijfers en oplages $$$ ....

Maar aan de andere kant zou Boloni het als journalist ook niet slecht doen ...
Der zijn er nog ze ...
Boloni Dury Mathyssen en Preudhomme .. .carre van de zotten !

18 Jan 2010, 15:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 208 209 210 211 212 500