|
|
| Pagina 22 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
poipeplekker schreef: Bartos schreef: Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik er geen problemen mee zou hebben dat Vijverman den boel hier overpakt, zolang ze maar van onze naam en kleuren afblijven. Nu hebben we ook ene aan het roer die alles alleen beslist, dan liever nen andere die ook alles alleen beslist, maar wel met veel meer kennis van zaken. Ze hebben de voorbije jaren bij Atom toch bewezen over heel wat know how op sportief gebied te beschikken ook. Ge kunt niet alles willen in het leven eh. Daar zal V. dan ook ZELF over beslissen eh. :wink: Hun stamnummer kunnen ze al niet meebrengen, want daar zijn jullie al mee weg hé :grijns: . Misschien zullen we er sebiet al een iets beter zicht op hebben als we weten wat er met jullie gaat gebeuren. Bel jullie webmaster eens uit haar bed zeg, ik ben curieus :grijns: . |
| 19 Nov 2005, 12:20 |
|
|
|
Neen, maar hij kan jullie stamnummer wel overkopen van Garré...:wink:
Zo curieus jongens?
Enfin, hij kan evengoed Lebeke-Aalst overpakken, want die zoeken nog een veld en van een fusie tussen die 2 was vorig seizoen ook even sprake. |
| 19 Nov 2005, 12:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
poipeplekker schreef: Bartos schreef: Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik er geen problemen mee zou hebben dat Vijverman den boel hier overpakt, zolang ze maar van onze naam en kleuren afblijven. Nu hebben we ook ene aan het roer die alles alleen beslist, dan liever nen andere die ook alles alleen beslist, maar wel met veel meer kennis van zaken. Ze hebben de voorbije jaren bij Atom toch bewezen over heel wat know how op sportief gebied te beschikken ook. Ge kunt niet alles willen in het leven eh. Daar zal V. dan ook ZELF over beslissen eh. :wink: Ik denk dat jullie een aantal zaken schromelijk over het hoofd zien maar goed. maar laat het dus duidelijk zijn, dat is hier voor niemand een goei zaak, 't is weer goei reclame voor voetbal in Denderstreek En dan zijn er sommigen die dromen van 1 grote fusieploeg :lachen: :zot: :lachen: ze kunnen met 2 ploegske nog niet overeenkomen... |
| 19 Nov 2005, 12:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bartos schreef: Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik er geen problemen mee zou hebben dat Vijverman den boel hier overpakt, zolang ze maar van onze naam en kleuren afblijven. Nu hebben we ook ene aan het roer die alles alleen beslist, dan liever nen andere die ook alles alleen beslist, maar wel met veel meer kennis van zaken. Ze hebben de voorbije jaren bij Atom toch bewezen over heel wat know how op sportief gebied te beschikken ook. Helemaal correct ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Nov 2005, 12:26 |
|
|
|
Een streep door onze rekening: als ge alles in acht neemt, niet echt zenne. Op dergelijke manier kan geen enkele ploeg deftig functioneren, laat staan dat er enige toekomst weggelegd zou zijn. Een nieuw Atom in ons stadion, no way! Reclame voor de Denderstreek is dit niet, maar als het niet gaat, dan gaat het niet eh. Da's in een huwelijk hetzelfde. En ik heb altijd gezegd: mij kan het niet schelen in welke reeks we spelen, zolang blauw-zwart maar blauw-zwart blijft. En wat voor gevolgen heeft voor jullie? Op dit moment geen enkel. De stand zal daardoor niet spectaculair wijzigen. Zoals ik al zei: op dit moment pure speculaties.
|
| 19 Nov 2005, 12:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ge vergeet wel Poip, dat als Dender dit jaar niet zou overgaan en Aalst zou er in blijven ...
dat zoals ik al veel heb gezegd de kaarten volgend seizoen opnieuw zullen geschud worden... maar met als enige verschil dat er weer enkele mensen zullen genoeg gekregen hebben met voetbal in Denderstreek. We zijn mekaar meer en meer aan het dood doen voor het moment en het zal wachten zijn totdat er 1 ploeg promoveert of degradeert (let op mijn woorden) Enfin, het kan maar voor 1 ding goed zijn: wie nu nog 1 grote fusieclub in Denderstreek wilt proberen is knetergek. En daar zijn de meesten wel conent mee zeker ? Of het moet zijn dat ze vanuit Dender het paard van Troje uitsturen... :zot: :lachen: |
| 19 Nov 2005, 12:40 |
|
|
|
Een grote Denderploeg heeft totaal geen zin: elke ploeg heeft z'n eigenheid, mentaliteit, z'n eigen beleid en visie. En misschien zullen er inderdaad een aantal mensen compleet gedegouteerd de deur achter zich dichtslaan, best mogelijk. Ik blijf uiteindelijk bij mijn standpunt dat er in de Denderstreek hoogstens een stevige tweedeklasser kan uitgebouwd worden, met bundeling van krachten. 't Zal dus schipperen worden tussen 2de en 3de. Ik hoop voor mijn ploeg dat we nu autonoom blijven en een mooie derdeklasser zullen worden (met uitzicht eventueel op promotie naar 2de). Wordt het evenwel op termijn 4de, mij niet gelaten.
|
| 19 Nov 2005, 12:44 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Citeer: In de uitzending van Studio Dender op zaterdag 19 november 2005, is er om 12.30u een gesprek met Bart Gies & Herman Stijlemans. wa is studio dender? _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Nov 2005, 12:54 |
|
|
|
Bomber schreef: één of ander marginaal piraatzendertje uit denderleeuw wss Studio Dender is een programma op Radio Avo dat speciaal aan FCV Dender EH gewijd wordt. |
| 19 Nov 2005, 12:58 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
als er iemand de frequentie kent.... da interview zal wel interessant genoeg zijn om te beluisteren
_________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Nov 2005, 12:59 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
poipeplekker schreef: Een grote Denderploeg heeft totaal geen zin: elke ploeg heeft z'n eigenheid, mentaliteit, z'n eigen beleid en visie. En misschien zullen er inderdaad een aantal mensen compleet gedegouteerd de deur achter zich dichtslaan, best mogelijk. Ik blijf uiteindelijk bij mijn standpunt dat er in de Denderstreek hoogstens een stevige tweedeklasser kan uitgebouwd worden, met bundeling van krachten. 't Zal dus schipperen worden tussen 2de en 3de. Ik hoop voor mijn ploeg dat we nu autonoom blijven en een mooie derdeklasser zullen worden (met uitzicht eventueel op promotie naar 2de). Wordt het evenwel op termijn 4de, mij niet gelaten. wa voor zever is da nu? als da elders in België wel lukt om nen eersteklasser op te bouwen, kan da hier toch ook zeker? |
| 19 Nov 2005, 12:59 |
|
|
|
boris clitoris schreef: als er iemand de frequentie kent.... da interview zal wel interessant genoeg zijn om te beluisteren 107.1 FM |
| 19 Nov 2005, 13:01 |
|
|
poipeplekker schreef: boris clitoris schreef: als er iemand de frequentie kent.... da interview zal wel interessant genoeg zijn om te beluisteren 107.1 FM hartelijken dank _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Nov 2005, 13:01 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
boris clitoris schreef: als er iemand de frequentie kent.... da interview zal wel interessant genoeg zijn om te beluisteren FM 107.1 te beluisteren in de driehoek aalst, ninove, ternat. Uitzendingen van in affligem. edit: Ik was blijbaar 2de :fluit: Laatst gewijzigd door ones fan, always fan op 19 Nov 2005, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Nov 2005, 13:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
In ons gastenboek meent er ook iemand te weten hoe de vork aan de steel zit:
"geen paniek, vijverman trapt het af in denderleeuw en pakt aalst over. binnenkort speelt atom op aalst, dat volledig verdwijnt. er is al een akkoord tussen vijverman en stad aalst" Dit lijkt me toch wel sterk zelle... |
| 19 Nov 2005, 13:06 |
|
| Pagina 22 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 103 Volgende |