|
|
| Pagina 219 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 217 218 219 220 221 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: de Dendertopic
geeroms_fcd schreef: boris clitoris schreef: Boskamp zat in Studio 1 vandaag. Toen het over Hadji ging werd hij redelijk scherp aangepakt door Vandenbempt, die zei dat Boskamp de eerste was om te praten over jong talent maar dat hij dan wel nen buitenlander van 36 zou halen, die blijkbaar in 2de klasse in Luxemburg speelde. Hij heeft een punt Voor de rest, Boskamp blijft toch ne schitterende gast om bezig te zien! Maar hij ziet er verdomme nie gezond uit! ![]() maar je vergeet er bij te zeggen dat vandenbempt boskamp wel moest gelijk geven toen hij zei dat dat was om meer rust te brengen en dender in eerste te klasse helpen te houden En jij vergeet er bij te zeggen dat Boskamp eerst Vandenbempt moest gelijk geven en het later andersom was om de goede vrede te bewaren, omdat ze er maar bleven over bikkelen _________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Dec 2007, 14:04 |
|
|
Rendac-supporter
Kuyo schreef: piwi from FCD schreef: gespierde stylo op uw gemak he of amai de sfeer op het werk is hier ook lekker. dender VS aalst-supporters. en de match is nog meer dan een maand.... en ge moet weten dat gans de harde kern van FC rendac bij ons "werkt" ![]() rechtzetting: aanwezig is |
| 10 Dec 2007, 14:11 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Goed dat ge het er zelf bijzet, loie varre!
|
| 10 Dec 2007, 14:12 |
|
|
Rendac-supporter
nonkel marcel schreef: Goed dat ge het er zelf bijzet, loie varre! lap die mannen vant ministerie gaan zich ook moeien ![]() |
| 10 Dec 2007, 14:13 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
rivelinho schreef: http://www.fcd-fans.be/site/index1024.html , daar op video's klikken. Daar moet ge echt eens dat sfeerfilmke van tegen Zulte Waregem bekijken. Ik lig hier gans toe van het lachen. BELACHELIJK!!!!!!!!!!!!! - toch plezant als ge nog veel plek hebt om rond te stappen in de tribune... - lololo en lalala en olé olé en 't geen waar nen tekst in zit is van ons gepikt. Raar, van die marginalen waar ze niets moeten van weten en al zeker niet wakker van liggen Het is nu duidelijk: ook voor hen wordt dit de match van 't jaar. En kom het nu alstublieft niet meer ontkennen. Ik zie ons al bezig: de 1-2 maken in de laatste minuut (op STVV bijvoorbeeld) en meteen over Verbroedering Hekelgem beginnen zingen ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Dec 2007, 14:14 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 15 Nov 2007, 20:51 Berichten: 74 Locatie: Hofstade |
piwi from FCD schreef: nonkel marcel schreef: Goed dat ge het er zelf bijzet, loie varre! lap die mannen vant ministerie gaan zich ook moeien ![]() die zouden beter werken schandalig, allemaal op de kap van de hardwerkende belastingbetaler _________________
|
| 10 Dec 2007, 14:18 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
boris clitoris schreef: Het is nu duidelijk: ook voor hen wordt dit de match van 't jaar. En kom het nu alstublieft niet meer ontkennen. Ik zie ons al bezig: de 1-2 maken in de laatste minuut (op STVV bijvoorbeeld) en meteen over Verbroedering Hekelgem beginnen zingen ![]() Dat da voor jou de match van het jaar is, kan ik goed geloven, maar kom astemblieft niet beweren dat dat voor mij ook het geval zou zijn. Wij spelen zaterdag thuis tegen Standard, das mijn match van 't jaar, een match waar ik naar uitzie, geen 580ste duel tegen de buurkes in den beker. Hoe sommigen onder jullie (en ons) zich daar druk kunnen over blijven maken..onbegrijpelijk. |
| 10 Dec 2007, 14:28 |
|
|
Rendac-supporter
Kuyo schreef: piwi from FCD schreef: nonkel marcel schreef: Goed dat ge het er zelf bijzet, loie varre! lap die mannen vant ministerie gaan zich ook moeien ![]() die zouden beter werken schandalig, allemaal op de kap van de hardwerkende belastingbetaler da zal jij dan toch niet zijn he ![]() |
| 10 Dec 2007, 14:51 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 15 Nov 2007, 20:51 Berichten: 74 Locatie: Hofstade |
seg piwiken, verandert uwen naam es in piwi from ea, ge doe ni anders as ier opt forum te zitten, en ik em u nog geen woord over dender horen zeggen, zondag staan we samen in de K
![]() _________________
|
| 10 Dec 2007, 14:51 |
|
|
Rendac-supporter
Kuyo schreef: seg piwiken, verandert uwen naam es in piwi from ea, ge doe ni anders as ier opt forum te zitten, en ik em u nog geen woord over dender horen zeggen, zondag staan we samen in de K ![]() ge krijgt zelf uw madam niet meer mee naar aalst dus da zegt ook al veel he. Nog voor geen miljoen krijgen ze me in da aftands vak ![]() |
| 10 Dec 2007, 14:53 |
|
|
Bomber schreef: kheb naar da filmken es gezien... Nu had ik toch echt wel gedacht dat die meer volk meehadden dan dat ze... ![]() deel zat boven, wegens slechte weer en doorregende kiekenkot als bezoekersvak. Tis dor erg, maar blijkbaar gaan ze het stadion verbouwen in 2008. |
| 10 Dec 2007, 15:39 |
|
|
nonkel marcel schreef: boris clitoris schreef: Het is nu duidelijk: ook voor hen wordt dit de match van 't jaar. En kom het nu alstublieft niet meer ontkennen. Ik zie ons al bezig: de 1-2 maken in de laatste minuut (op STVV bijvoorbeeld) en meteen over Verbroedering Hekelgem beginnen zingen ![]() Dat da voor jou de match van het jaar is, kan ik goed geloven, maar kom astemblieft niet beweren dat dat voor mij ook het geval zou zijn. Wij spelen zaterdag thuis tegen Standard, das mijn match van 't jaar, een match waar ik naar uitzie, geen 580ste duel tegen de buurkes in den beker. Hoe sommigen onder jullie (en ons) zich daar druk kunnen over blijven maken..onbegrijpelijk. Ik heb jullie na de goal op Zulte-Waregem alleszins niet over Standard horen zingen... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Dec 2007, 15:45 |
|
|
Rendac-supporter
boris clitoris schreef: nonkel marcel schreef: boris clitoris schreef: Het is nu duidelijk: ook voor hen wordt dit de match van 't jaar. En kom het nu alstublieft niet meer ontkennen. Ik zie ons al bezig: de 1-2 maken in de laatste minuut (op STVV bijvoorbeeld) en meteen over Verbroedering Hekelgem beginnen zingen ![]() Dat da voor jou de match van het jaar is, kan ik goed geloven, maar kom astemblieft niet beweren dat dat voor mij ook het geval zou zijn. Wij spelen zaterdag thuis tegen Standard, das mijn match van 't jaar, een match waar ik naar uitzie, geen 580ste duel tegen de buurkes in den beker. Hoe sommigen onder jullie (en ons) zich daar druk kunnen over blijven maken..onbegrijpelijk. Ik heb jullie na de goal op Zulte-Waregem alleszins niet over Standard horen zingen... ![]() maar we zullen standard alvast een warme ontvangst geven |
| 10 Dec 2007, 17:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
piwi from FCD schreef: boris clitoris schreef: nonkel marcel schreef: boris clitoris schreef: Het is nu duidelijk: ook voor hen wordt dit de match van 't jaar. En kom het nu alstublieft niet meer ontkennen. Ik zie ons al bezig: de 1-2 maken in de laatste minuut (op STVV bijvoorbeeld) en meteen over Verbroedering Hekelgem beginnen zingen ![]() Dat da voor jou de match van het jaar is, kan ik goed geloven, maar kom astemblieft niet beweren dat dat voor mij ook het geval zou zijn. Wij spelen zaterdag thuis tegen Standard, das mijn match van 't jaar, een match waar ik naar uitzie, geen 580ste duel tegen de buurkes in den beker. Hoe sommigen onder jullie (en ons) zich daar druk kunnen over blijven maken..onbegrijpelijk. Ik heb jullie na de goal op Zulte-Waregem alleszins niet over Standard horen zingen... ![]() maar we zullen standard alvast een warme ontvangst geven Hoe gaje da doen? Chauffageke in het bezoekersvak installeren? _________________
|
| 10 Dec 2007, 17:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
piwi from FCD schreef: maar we zullen standard alvast een warme ontvangst geven Ik peis dat ze der in Luik al wakker van liggen . |
| 10 Dec 2007, 17:12 |
|
| Pagina 219 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 217 218 219 220 221 … 711 Volgende |