|
|
| Pagina 220 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 218 219 220 221 222 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bericht Re: de Dendertopic
Bartos schreef: piwi from FCD schreef: maar we zullen standard alvast een warme ontvangst geven Ik peis dat ze der in Luik al wakker van liggen .Wel, ik hoop dat ze in Luik totàààl niet van ons wakker liggen, kan enkel maar in ons voordeel spelen, al denk ik dat we zaterdag haver gaan krijgen. Al het weer wat meezit, zal 't kotjen vol zijn (en 't mandje ook ).Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 10 Dec 2007, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Dec 2007, 17:14 |
|
|
Rendac-supporter
Stino schreef: piwi from FCD schreef: boris clitoris schreef: nonkel marcel schreef: boris clitoris schreef: Het is nu duidelijk: ook voor hen wordt dit de match van 't jaar. En kom het nu alstublieft niet meer ontkennen. Ik zie ons al bezig: de 1-2 maken in de laatste minuut (op STVV bijvoorbeeld) en meteen over Verbroedering Hekelgem beginnen zingen ![]() Dat da voor jou de match van het jaar is, kan ik goed geloven, maar kom astemblieft niet beweren dat dat voor mij ook het geval zou zijn. Wij spelen zaterdag thuis tegen Standard, das mijn match van 't jaar, een match waar ik naar uitzie, geen 580ste duel tegen de buurkes in den beker. Hoe sommigen onder jullie (en ons) zich daar druk kunnen over blijven maken..onbegrijpelijk. Ik heb jullie na de goal op Zulte-Waregem alleszins niet over Standard horen zingen... ![]() maar we zullen standard alvast een warme ontvangst geven Hoe gaje da doen? Chauffageke in het bezoekersvak installeren? stijn, eindelijk wakker na alweer een weekend zuipen? |
| 10 Dec 2007, 17:15 |
|
|
Rendac-supporter
Bartos schreef: piwi from FCD schreef: maar we zullen standard alvast een warme ontvangst geven Ik peis dat ze der in Luik al wakker van liggen .hopelijk onderschatten ze ons he. en wie weet dan he, stunten is steeds mogelijk. maar voor hetzelfde geld krijgen we natuurlijk klop. soit, zie eerst da jullie nog eens winnen ![]() |
| 10 Dec 2007, 17:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
piwi from FCD schreef: soit, zie eerst da jullie nog eens winnen ![]() Hoort nu, het is hen eens gelukt te winnen op verplaatsing en de hoogheidswaanzin neemt zn intrede. Daar is ons jaarke zonder uitnederlaag waarschijnlijk niks tegen ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 10 Dec 2007, 17:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
piwi from FCD schreef: soit, zie eerst da jullie nog eens winnen ![]() Ja, want het is zowaar al een week geleden dat we nog eens gewonnen hebben . Het is eerder verliezen dat maar niet wil lukken de voorbije maanden . |
| 10 Dec 2007, 17:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
BVW schreef: piwi from FCD schreef: soit, zie eerst da jullie nog eens winnen ![]() Hoort nu, het is hen eens gelukt te winnen op verplaatsing en de hoogheidswaanzin neemt zn intrede. Daar is ons jaarke zonder uitnederlaag waarschijnlijk niks tegen ![]() anderhalf! |
| 10 Dec 2007, 17:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
BVW schreef: Daar is ons jaarke zonder uitnederlaag waarschijnlijk niks tegen ![]() Anderhalf jaar reeds ondertussen . |
| 10 Dec 2007, 17:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Spees schreef: BVW schreef: piwi from FCD schreef: soit, zie eerst da jullie nog eens winnen ![]() Hoort nu, het is hen eens gelukt te winnen op verplaatsing en de hoogheidswaanzin neemt zn intrede. Daar is ons jaarke zonder uitnederlaag waarschijnlijk niks tegen ![]() anderhalf! tKomt zo al hard genoeg aan ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 10 Dec 2007, 17:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Die zorro vanop het dender forum zit hier ook weer. Werkelijk zo dom als lood is die jongen, na 4 dagen op het oude forum proberen te posten heeft hij door dat de link is verandert
. |
| 10 Dec 2007, 19:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Jeroen schreef: Die zorro vanop het dender forum zit hier ook weer. Werkelijk zo dom als lood is die jongen, na 4 dagen op het oude forum proberen te posten heeft hij door dat de link is verandert .Ik vin da em nog redeloik rap geweest es tein ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 10 Dec 2007, 19:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ze gaan daar wel nogal op de man spelen op dat forum.
Nu uitdagen over enkele weken onzichtbaar en muisstil wezen. Wat een wankers ... Ik ga hun forum ook niet meer lezen want uiteindelijk maak je jezelf er alleen maar druk in en zie je ze 13/01 toch niet. ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 10 Dec 2007, 19:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkel marcel schreef: boris clitoris schreef: Het is nu duidelijk: ook voor hen wordt dit de match van 't jaar. En kom het nu alstublieft niet meer ontkennen. Ik zie ons al bezig: de 1-2 maken in de laatste minuut (op STVV bijvoorbeeld) en meteen over Verbroedering Hekelgem beginnen zingen ![]() Dat da voor jou de match van het jaar is, kan ik goed geloven, maar kom astemblieft niet beweren dat dat voor mij ook het geval zou zijn. Wij spelen zaterdag thuis tegen Standard, das mijn match van 't jaar, een match waar ik naar uitzie, geen 580ste duel tegen de buurkes in den beker. Hoe sommigen onder jullie (en ons) zich daar druk kunnen over blijven maken..onbegrijpelijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2007, 20:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
nonkel marcel schreef: boris clitoris schreef: Het is nu duidelijk: ook voor hen wordt dit de match van 't jaar. En kom het nu alstublieft niet meer ontkennen. Ik zie ons al bezig: de 1-2 maken in de laatste minuut (op STVV bijvoorbeeld) en meteen over Verbroedering Hekelgem beginnen zingen ![]() Dat da voor jou de match van het jaar is, kan ik goed geloven, maar kom astemblieft niet beweren dat dat voor mij ook het geval zou zijn. Wij spelen zaterdag thuis tegen Standard, das mijn match van 't jaar, een match waar ik naar uitzie, geen 580ste duel tegen de buurkes in den beker. Hoe sommigen onder jullie (en ons) zich daar druk kunnen over blijven maken..onbegrijpelijk. Zegt onze hypocriet in zijn zoveelste post. Ik dacht dat -ik citeer- dat marginaal geboerte u niet meer interesseerde, toch zitte hier halftime op da forum. |
| 10 Dec 2007, 20:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
sjneer_fcd schreef: Lach maar, wete wa nog het toppunt is, de meeste ploegen waar we al naartoe geweest zijn zeggen dat onze sfeer zeer goed was. Nu ook tegen zulte-waregem ja. ja man, als nen analfabeten debiel in ene keer een woord correct kan schrijven vind ook gans België het fantastisch he. |
| 10 Dec 2007, 20:28 |
|
|
toevallige voorbijganger ![]() Lid geworden op: 05 Dec 2007, 19:36 Berichten: 16 |
Jeroen schreef: geeroms_fcd schreef: boris clitoris schreef: Boskamp zat in Studio 1 vandaag. Toen het over Hadji ging werd hij redelijk scherp aangepakt door Vandenbempt, die zei dat Boskamp de eerste was om te praten over jong talent maar dat hij dan wel nen buitenlander van 36 zou halen, die blijkbaar in 2de klasse in Luxemburg speelde. Hij heeft een punt Voor de rest, Boskamp blijft toch ne schitterende gast om bezig te zien! Maar hij ziet er verdomme nie gezond uit! ![]() maar je vergeet er bij te zeggen dat vandenbempt boskamp wel moest gelijk geven toen hij zei dat dat was om meer rust te brengen en dender in eerste te klasse helpen te houden "rust brengen". Dat kan in tweede provinciale misschien, maar als je op het hoogste niveau wilt meedraaien moet je condititie toch ook nog zéér sterk zijn... Het wordt afwachten, tkan een hele goeie blijken maar tkan ook de flop van het jaar worden. Zo'n risico neem je nu eenmaal bij die transfers. Jullie weten dan ook alles van op het hoogste niveau mee kunnen hé. ![]() _________________ FCV DENDER EH vs. EENDRACHT AALST 2-1 (Sylla, Henri) |
| 10 Dec 2007, 20:46 |
|
| Pagina 220 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 218 219 220 221 222 … 711 Volgende |